تبادلۂ خیال:دولت امویہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

بنو امیہ کا نظام حکومت ، بنو امیہ کے زوال کے اسباب ، اموی دور میں ثقافتی ، سماجی و معاشرتی زندگی ان مضامین کی شمولیت کے بعد اموی دور کے متعلق مفصل معلومات کا ذخیرہ یہاں شامل کر دیا گیا ہے۔ تمام اموی خلفا کے بارے میں الگ الگ مفصل مضامین بھی درج کر دئیے گئے ہیں۔ جن خلفاء کے حالات مختصر بیان کیے گئے ہیں۔ ان کے متعلق تاریخ بھی خاموش ہے۔ دوستوں سے گزارش ہے۔کہ اموی دور سے متعلق مضامین کا مطالعہ ضرور کریں اور اگر کہیں کوئی تاریخی غلطی ہو یا سن تاریخ کی غلطی ہو تو اس کی نشاندہی بھی ضرور کریں۔ --Wahab 08:15, 13 جولا‎ئی 2007 (UTC)

  • اس مضمون میں خلفایے راشدین اور عشرہ مبشرہ کے خلاف زہر اگلنے کی کوشش کی گیی ہے اور جگہ جگہ صحابہء کرام اور خلفایے راشدین کے ناموں کے ساتھ لعنت اللہ علیہ کا لفظ ڈال دیا گیا ہے جس سے عالم اسلام کے مسلمانون کے دلوں کوٹھیس پہنچی ہے، گزارش ہے کہ قابل اعتراض مواد کوحذف کیا جایے اللہ آپ کو اجر دے گا--Rachitrali 08:15, 16 اپریل 2011 (UTC)
  • کسی خنزیر ابن خنزیر نے اصحاب کی شان میں گستاخی کرکے اسلام دشمنوں سے نمک حلالی کی ناپاک جسارت کی ہے. اس حرکت سےا صحاب کا تو کچھ نہیں بگڑا مگر اس سبائیت کے پیروکار کا اصلی چہرہ بے نقاب ہوگیا. اپنے بھگوڑے نمبر 12 کا غار تو تلاش کرلو. وہ غار نہیں گٹرلائن میں سے ضرور برآمد ہوگا.--فوجدار 12:28, 16 اپریل 2011 (UTC)