تبادلۂ خیال:فدک

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Information icon4.svgیادہانی:اردو ویکیپیڈیا یا ویکیمیڈیا فاؤنڈیشن کا، صارفین کی آراء سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے

براہ مہربانی متنازع موضوعات پر تبادلۂ خیال کرتے وقت تہذیب و شائستگی کا مظاہرہ کریں، فرقہ وارنہ گفتگو سے گریز کریں اور اپنی رائے کو شستہ الفاظ میں پیش کریں، نیز تاریخی واقعات کو فیصلہ کن انداز میں غلط یا درست قرار دینے کے بجائے غیر جانبداری کے ساتھ بیانیہ انداز میں تحریر کریں۔ خیال رہے کہ یہاں مذہبی، سیاسی اور تاریخی موضوعات میں فریقین اور بنیادی/ثانوی/ثلثی مآخذ سے استفادہ کرنے کی کوشش کی جاتی ہے، چناں چہ اگر اس مضمون میں محض ایک نقطہ نظر بیان کیا گیا ہے تو اسے جانبدار باور کرنے کے بجائے آپ دوسرا نقطہ نظر با حوالہ شامل کر سکتے ہیں۔ واضح رہے کہ ویکیپیڈیا پر کسی بھی طرح کی جانبداری کو تخریب کاری سمجھا جاتا ہے۔

Untitled[ترمیم]

وہ مقدس ہستیاں جو کہ ناصرف ساری زندگی آپ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے ہمراہ ہم رکاب رہی ہوں بلکہ رحلت کے بعد بھی آپ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے ہمراہ محواستراحت ہوں . اور جنہوں نے اپنی اور اپنی اولاد کی بھوک کی پر دوسرے لوگوں کی ضرورت کو ترجیح دی اور خود تین روز تک روزہ دار ہونے کے باوجود صرف نمک سے روزہ افطار کیا ہو یہاں تک کی ان کی سخاوت کی شان میں قرآن کی آیات نازل ہو‎گئ ہوں ، وہ شخصیات آپس میں ایک معمولی باغ کی ملکیت پر نبروآزما تھیں؟

  • حوالے بھی دیۓ تو [Center for Muslim-Jewish Engagemen] سے ؟ اب مسلمانوں کے اختلافات کے حق و ناحق ہونے کی کسوٹی میں یہودی بانٹ استعمال ہوں گے ؟ .فدک کی رائی کا پہاڑ بھی آل یہود نے ہی کھڑا کیا تھا جب ہی آج شہادتوں کے لۓ ان ہی کی طرف رجوع کیا جارہا ہے۔ کیا رو‎ۓ خط صحیح بخاری اردو میں نہیں مل رہی ؟
  • حضرت یہ تو صرف صحیح بخاری کا ترجمہ ہے اس کا Muslim یا Jewish سے کوئی تعلق نہیں بلکہ یہ یونیورسٹی آف کیلیفورنیا کی ویب سائٹ ہے جس میں اس شعبہ میں اسلام اور یہودیت دونوں کا مطالعہ کرتے ہیں ۔ اس میں حدیث نمبر وغیرہ دیا ہوا ہے آپ تصدیق کر لیں۔ آپ نے ان شخصیات کے بارے میں جو کہا وہ سب مسلمان سمجھتے ہیں مگر تاریخ کا کیا کریں؟ دائرۃ المعارف میں تو حوالوں کے ساتھ لکھنا پڑے گا اور مذہبی عقائد کو بنیاد بنا کر معلومات تو نہیں دینا نا۔ صحیح بخاری عربی ہو یا اردو، انگریزی ہو یا ہندی سب ایک ہی بات کریں گے نا۔ اردو صحیح بخاری میں یہ سب فدک کے بارے میں لکھا ہے۔ بخاری نے تو یہ نہ سوچا کہ وہ شخصیات عظیم ہیں اس لیے تاریخ کا ہی انکار کر دیں۔ آپ کو اگر انگریزی صحیح بخاری کا حوالہ اچھا نہیں لگ رہا تو ویب سائٹ کا نام نہ دیں۔ مگر صحیح بخاری اور حدیث نمبر کا حوالہ رہنے دیں۔--سید سلمان رضوی 15:19, 1 اکتوبر 2009 (UTC)
  • لیجئیے اردو صحیح بخاری حاضر ہے۔ اس کا ترجمہ مرکزی جمعیت اہل حدیث ہند کے مولانا داؤود راز صاحب کا ہے۔ ربط ہے: صحیح بخاری ترجمہ مولانا داؤود راز۔ مرکزی جمعیت اہل حدیث ہند۔ اس سلسلے میں دیکھیں حدیث 4240۔4241 جلد 5 وغیرہ--سید سلمان رضوی 15:44, 1 اکتوبر 2009 (UTC)

درجہ حفاظت کے بعد[ترمیم]

جناب منتظم صاحب ترمیمی تنازع جب پیدا ہو اس کے بعد(21 اکتوبر کے بعد) کی ساری ترمیمات منسوخ ہونا بھی اخلاقی طور پر لازم بنتا ہے--ابو السرمدمحمد یوسف (تبادلۂ خیالشراکتیں) 19:21, 29 اکتوبر 2015 (م ع و)