تبادلۂ خیال:لونی کثیر رقمی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

سمرقندی صاحب کی طرف سے:

میرا خیال ہے کہ graph کا بنیادی مفہوم تمام علوم میں ایک سا ہی آتا ہے یعنی کہ نقاط و خطوط کو جوڑ کر عددی اقدار کا اظہار کرنا ، پھر اسکے خصوصی اطلاقات طبیعیات ، طب ، ریاضی اور معاشیات میں قدرے مختلف شکل اختیار لیتے ہیں۔ انہی خطوط کے تصور سے graph کو مخطط ہی کہنا مناسب ہے جسکا ذکر graphics اور EEG میں آیا ہے، مخطط میں میم پر پیش آتا ہے۔
  • vertices
vertex کی جمع ہے اور عربی کی لغات (بشمول سائنس و طب میں) اسکے لیۓ قمہ (قاف پر زیر و میم پر تشدید) ملتا ہے ، جسکی جمع اقمات کی جاتی ہے۔ ایک اور متبادل اوج (جو اردو میں استعمال بھی ہوتا ہے) کی ہے مگر پہلے نظام شمسی میں aphelion کے لیۓ آچکا ہے پھر بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔ تیسرا متبادل راس (جمع : رؤوس) کی ہے جو کہ apex کے لیۓ بھی آجاتا ہے۔
  • edges
  1. کنارہ --- جمع : کنارے
  2. حافہ --- جمع : حوافی
  3. حاشیہ --- جمع حواشی
  • chromatic
رنگ = color ، رنگین = colored ، لونی = chromatic
  • chroma
یہ خود ساختہ عنوان ہے۔ اسے رائج یا کسی موزوں اصطلاح کی جانب منتقل کیا جانا چاہیے۔ :) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  مورخہ 12 فروری 2019ء، بوقت 4 بج کر 20 منٹ (بھارت)
انگریزی ویکی پر یہ صفحہ Graph coloring سے مربوط ہے۔ گراف کے لیے تو گراف ہی ٹھیک ہے۔ کلرنگ کےلیے لغت دیکھیں۔ اگر لغت میں نہ ملے تو گراف کلرنگ کر کے جناتی اردو ختم کی جائے۔--امین اکبر (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:15، 15 فروری 2019ء (م ع و)