یہ صارف اس وقت آن لائن ہے۔

تبادلۂ خیال صارف:Obaid Raza/وثق9

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
عبید رضا کے تبادلۂ خیال پر خوش آمدید!


Obaid Raza (تبادلۂ خیال · شراکتیں · پابندی · محفوظ کردہ · حذف کردہ · منتقل کردہ · اختیارات)



  • اگر میں نے آپ کو کوئی پیغام دیا ہے: تو براہ کرم آپ اپنے تبادلۂ خیال صفحہ پر اس کا جواب دیں، اس کے بعد {{باز گفتگو|اپنا صارف نام}} کو میرے تبادلۂ خیال صفحہ پر چسپاں کردیں۔
  • اگر آپ مجھے کوئی پیغام دیتے ہیں: تو اس کا جواب اپنے تبادلۂ خیال صفحہ پر دوں گا، اس کے بعد {{باز گفتگو|Obaid Raza}} کو آپ کے تبادلۂ خیال صفحہ پر چسپاں کردوں گا۔
  • مجھے پیغام تحریر کرنے کے لیے یہاں طق کریں۔

وثائق

وثق 1
وثق 2
وثق 3
وثق 4
وثق 5
وثق 6
وثق 7
وثق 8
3 مئی 2015 سے 18 جولائی 2015 تک ہونے والے تبادلہ خیال، دیکھنے کے لیے تبادلۂ خیال مئی تا جولائی 18، 2015ء پر جائیں

فہرست

مضمون عبداللہ ذاکری[ترمیم]

عبداللہ ذاکری مضمون کے حوالہ سے اس مضمون سے تصویر کیوں حذف کی گئی۔۔۔۔۔۔؟“

پروپیگنڈہ[ترمیم]

محترم تحریک اسلامی طالبان کے استرجع میں آپ نے بلا جھجک وہ مواد جو پاکستان کی ایجنسیوں کے خلاف سرا سر تخریب کاری پر ملوث تھا۔
جب اس میں تبدیلی کر کے مٹاگیا تو محترم موصوف آپ نے فورا پاکستان مخالف پروپیگنڈہ پر مبنی مواد ہو بہو دوبارہ واپس لاکر شائع کردیا۔
پہلے ہی اسکی وضاحت کردی گئی تھی پاکستان نے ان الزاموں کا التزام نہیں کیا۔
آپریشن ضرب عضب چوہے بلی کا کھیل تو نہیں۔پاکستان آرمی کے جوان شہید ہوتے جارہے ہیں۔وہ آپکو کیوں نہ نظر آیا۔
محترم آپ خود کو پاکستان کا شہری بتاتے ہیں۔پاک آرمی کی قربانیاں آپ سے ڈھکی چھپی نہیں۔
ساتھ آپ کہتے ہین کہ مجھے پاکستان،امریکہاورایران سے کوئی غرض نہیں اور بس۔
محترم آپکو ایک منتظم کی حیثیت سے ایسا کرنا زیبا دیتا ہے۔۔۔۔۔؟
پروپیگنڈہ کو بند کرنے کی جسارت پر آپ اکاؤنٹ بلاک کرنے کا کہتے ہیں۔۔۔۔۔۔ آخر کیوں؟؟؟؟؟؟؟

درخواست[ترمیم]

اسلام علیکم:
سواری نبوی ﷺ مضمون کو محمد صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم مضمون کے اندر جگہ دی جائے۔
اگر سواری نبوی ﷺ مضون میں بہتری لانے کی ضرورت ہے تو رہنمائی کیجئے۔شکریہ
--رعد براقی (تبادلۂ خیالشراکتیں) 12:09, 23 جولا‎ئی 2015 (م ع و)

حوالہ و گزارش[ترمیم]

اکا برین علمائے دیوبند کے متعلق

محترم جناب اسلام علیکم!
مضمون مولانا امین صفدر اوکاڑوی میں حوالے پیش کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔

اکابرین علمائے دیوبند کی زندگی ذیادہ تر کتابوں سے ہی ملتی ہے۔
اسلیئے انکے متعلق حولے کتاب سے پیش کیئے جاتے ہیں۔
البتہ ابتر نیٹ پر موجود مواد بہت کم ہے۔ تاہم انٹر نیٹ سے ماد تلاش کرنے کی سعی کر کے جو مل سکا اسے حوالوں میں پیش کیا گیا ہے۔
ذیادہ تر انٹر نیت پر موجود مواد پی ڈی ایف فارمیٹ میں ملتا ہے۔
براہ کرم مزید ضرورت ہو تو رہنمائی کیجئے۔ شکریہ
اسکے علاوہ کابرین علمائے دیوبند کا بہت سارا مواد کتابی شکل میں میرے سامنے ہے۔
اگر اجازت ہو تو اسے پیش کر سکتے ہیں۔ والسلام
--رعد براقی (تبادلۂ خیالشراکتیں) 12:10, 23 جولا‎ئی 2015 (م ع و)

کسی بھی جگہ پر اپنے پیغام کے آخر میں اپنے دستخط ضرور ڈالیں، اس کے لیے درج کریں یہ علامت --~~~~ یا اس (Insert-signature.png) بٹن پر کلک کریں۔ Signature-guide-ur.png
وضاحت کا شکریہ!
کتاب، آن لائن مواد، اخبارات، و رسائل سبھی کا حوالہ دیا جا سکتا ہے۔ بس حوالہ مکمل دینا ہے، جیسے کتاب، مصنف، سن اشاعت، جلد نمبر، صفحہ نمبر، مطبع، وغیرہ آن لائن ہو تو متعلقہ ویب پیج کا لنک کاپی پیسٹ کیا جا سکتا ہے۔ اخبار یا رسالہ ہو تو اشاعت نمبر، سال، ماہ، دن وغیرہ کی معلومات دیں، حوالہ کی عبارت کو کیسے مضمون کا حصہ بنایا جائے۔ اس کے لیے یہ دیکھیں۔معاونت:تعارف حوالہ جات/5 کو ملاحظہ کریں، امید کریں ہے حوالہ کس طرح درج کرنا ہے۔ اس کی سمجھ آ جائے گی۔اور آپ تدوین کے لیے (ترمیم کرنے کے لیے) خاص:ترجیحات#آلات سے مزید آلات کو منتخب کریں اور معاونت:ترمیم کے صفحہ پر جا کر آلات کا استعمال سمجھیں، اس سے آپ کا کام آسان اور تیز تر ہو جائے گا۔--«User-rollbacker-admin.gif عبید رضا » 11:56, 23 جولا‎ئی 2015 (م ع و)
شکریہ
عبید بھائی اللہ آپکو جزائے خیر دے۔۔۔۔ بہت بہت شکریہ--رعد براقی (تبادلۂ خیالشراکتیں) 12:08, 23 جولا‎ئی 2015 (م ع و)
کسی بھی تبادلہ خیال صفحہ سے متن کو مٹانے سے گریز کریں، یہ تخریب کاری ہے۔ میں جانتا ہوں کہ یہ بھی آپ ہی ہیں۔ جن کا اوپر تبادلہ خیال ہے، لیکن کیونکہ آپ نے اب درست انداز اختیار کر لیا ہے اور سیکھ رہے ہیں تو، قبول کر لیا، آپ اپنے دوسرے یا اور جو بھی کھاتے ہوں ان پر جا کر {{حذف}} کا سانچہ لگا دیں تا کہ ان کو حت مکیا جا سکے۔ سانچہ دیوبند کو بھی مضمون کی طرح ترمیم کے لیے کھول کر متعلقہ نام کے ساتھ مولانا کا لفظ ختم کر دیں۔ تو درست کام کرنے لگے گا۔--«User-rollbacker-admin.gif عبید رضا » 10:40, 25 جولا‎ئی 2015 (م ع و)

سانچہ[ترمیم]

سانچہ غیر ارادی طور پر بنا تھا بحر حال اسی وقت (منتقل) کرکے (مرکز) بنا دیا تھا۔ مقصود صرف صفحہ کا عنوان مولانا الیاس کاندھلوی تھا۔ وجہ میں عالم دین کا ہونا بتایا ہے۔
مطلع کرنے پر آپکا بے حد مشکور ہوں۔ --رعد براقی 13:42, 26 جولا‎ئی 2015 (م ع و)

درخواست[ترمیم]

السلام علیکم محترم جناب عبید بھائی! مضمون محمد زکریا کاندھلوی کو سانچہ (دیوبندی) کی اہم شخصیات میں شامل کیا جائے۔ مضمون میں حوالے دینے کی مکمل احتیاط برتی گئی ہے۔ اگر معیاری ہوتو مضمون میں سے تنبیہات ہٹا دیجیئے۔ تاہم کسی چیز کی کمی ہوتو راہ نمائی فرما کر شکریہ کا موقع دیجئے۔ والسلام
--رعد براقی 14:31, 27 جولا‎ئی 2015 (م ع و)

شکریہ[ترمیم]

محترم اصلاح کیلئے شکریہ۔
--رعد براقی 16:55, 28 جولا‎ئی 2015 (م ع و)
پہلے پیغامات میں کی جانے والی گزارشات پر عمل درآمدگی کا منتظر ہوں۔
اللہ آپکو جزائے خیر عنایت کرے۔ آمین

جناب عبیدرضاصاحب ! آپ جب بھی رخصت سے تشریف لائیں اور وکی پیڈیا کی ڈاک پڑھیں تو ازرہِ کرم سوئٹزرلینڈ سے متعلق میری مجہول سے کوشش پر تبصرہ ضرور فرمائیے گا۔--Rawlica (تبادلۂ خیالشراکتیں) 12:08, 9 اگست 2015 (م ع و)شکیل احمد خان

تصاویر بطورحوالہ جات[ترمیم]

محترم عبید رضا بہت شکریہ۔ آپ کی آراء سے مجھے مضمون کو بہتر کرنے میں مدد ملے گی۔ آئندہ آپ کی تجاویز کو مدِ نظر رکھتے ہوئے مضمون کو لکھوں گا۔ اُ مید ہے کہ وقت کے ساتھ ساتھ میں ان خامیوں پر قابو پا لوں گا۔ برائے مہربانی میرے لکھے ہوئے مضموں تاریخ ہنگورجا اورپاکستان کرونیکل پر اپنی آراء کا اظہار اسلوب، زبان، مواد کو مدِ نطر رکھتے ہوئے کریں۔ شکریہ آپکی بیش قیمت آراء کا منتظر ---محمد عارف سومرو 05:14, 12 اگست 2015 (م ع و)-محمد عارف سومرو 05:04, 12 اگست 2015 (م ع و)

عبید رضا صاحب آپ کے جواب کا شکریہ۔ جب آپ کو فراغت ہو پاکستان کرونیکل کا مطالعہ کیجئے گا۔عقیل عباس جعفری صاحب نے اپنی پسندیدگی کا اظہار کیا ہے جو میرے لئے اعزاز ہے۔ آپ کی ہدایات کو ملحوظِ خاطر رکھتے ہوئے میں نے دستورالاسلاف فی اصلاح الاخلاف ا ورتاریخ ہنگورجا میں ترمیم کی ہے، اُمید ہے آپ کو پسند آئے گی۔ اپنی آراء سے نوازتے رہیے گا۔ شکریہ--محمد عارف سومرو 06:52, 12 اگست 2015 (م ع و)

اہم مضامین[ترمیم]

اگر آپ کے پاس درجہ ذیل مضامین کے متعلق معلومات ہو تو یہ تین اہم مضامین ہیں ان کو اردو میں تحریر کرنے کی ضرورت ہے:

--Animalibrí.gifعثمان خان||تبادلہ خیال 14:53, 14 اگست 2015 (م ع و)

واہ رے واہ[ترمیم]

کیا بات لکھے والے اس بندے کی تم کو اتنا نہیں پتا کیا کہ سارے انسان آدم کی اولاد ہیں.. بے شرم لکھاری تم نے جاٹوں کے آرٹیکل میں ان کو ک کیا کیا نام دیے ہیں ..ان کو کنجر لکھنے والے تم جاہل کسی کنجر کی اولاد لگتے ہیں.. نمک حراام سالے.. آداب سے لکھو ..اگر کوئ جاٹ اس آرٹیکل کو پڑھے گا تو یہی سوچے گا کہ یہ لکھنے والا کسی جاٹ کا ناجائز ہے جس کو اپنے باپ اور اس کی جات پر اتنا غصہ ہے.. جو اس بیہودگی سے لکھ را ہے... shame on you تم جیسے لکھنے والوں ہیں تو اس سادہ سی زبان اردو میں بھی بڑے بڑے گالیوں کے رنگ پھیلیں گے.. تمہاری پاس ایک ایسی زبان ہے یہ اردو جس کا اپنا ایک شبد تک نہیں.. اس کا لہجہ پنجابی اور عربی سے لیا گیا ہے... شاباش میرا بچہ تمہاری ماں نے تم کو نمیز نہیں سکھائ مجھے لگتا ہے.. گھٹیا انسان آرٹیکل میں ان کو کیا کیا نام دیے ہی

پاکستان کرونیکل[ترمیم]

عبید رضا صاحب بہت شکریہ۔سرخیاں لگانے سے مضمون بہتر ہو گیا ہے۔ میرے تازہ ترین مضمون ڈاکٹر نبی بخش بلوچ کے بارے میں اپنی رائے دیں۔ --محمد عارف سومرو 06:31, 24 اگست 2015 (م ع و)

اس کا تبادلہ خیال بھی دیکھ لیں، نبی بخش بلوچ کا مضمون بہت ضروری تھا۔ ان کی ایک آدھ تصنیف پر بھی مضمون ہونا چاہیے۔ جنہوں نے اردو کے لیے کام کیا۔ اردو ویکیپیڈیا کو ان کے لیے سب سے پہلے وقت نکالنا چاہیے تھا۔ خیر مزمل، نثار اور آپ یہ کام اب مسلسل کر رہے ہیں۔ اسی لیے میں ادبی موضوعات سے کی جگہ تقابل ادیان پر وقت دے رہا ہوں، کیونکہ اب اسلامی موضوعات پر سرمد اور امین وغیرہ لکھتے رہتے ہیں۔ ذیشان اور ایک اور صارف فلموں اور ناولوں، وڈیو گیمز، روحانیات پر لکھ رہے ہیں۔ طاہر صاحب ہر فن مولا ہیں۔ اس وقت ہم بہتر انداز میں آگے جا رہے ہیں اور اردو ویکیپیڈیا پر توازن کا ماحول قائم ہے جس کی ہمیں ضرورت ہے۔ کیونکہ ہر صارف کو مد نظر رکھنا ہے۔ ایک فہرست بناتا ہوں، اردو شعرا اور افسانہ نگاروں کی تصانیف پر الگ الگ مضمون بنانا مناسب نہیں لگتا۔ ہم کلیات پر مضامین بنا سکتے ہیں جس سے ان کا سارا کام ایک ہی مضمون میں آ جائے گا۔ آپ اپنے صارف صفحہ پر اس بارے فہرست بنانا شروع کر سکتے ہیں، کتب کی فہرست سے دیکھ کر کہ کن کن کی کلیات شائع ہو چکی ہیں، --«User-rollbacker-admin.gif عبید رضا » 06:44, 24 اگست 2015 (م ع و)
کلیات کے بجائے تصانیف سابقہ کے ساتھ مضامین بنائے جاسکتے ہیں، مثلا تصانیف محمد اقبال وغیرہ۔ یا اگر مضمون کا دائرہ مزید وسیع کرنا ہو، مثلا اس میں متعلقہ شخصیت کے متعلق دوسرے کی تصنیف کردہ کتابوں کا بھی ذکر مقصود ہو تو کتابیات سابقہ استعمال کیا جاسکتا ہے، کتابیات محمد اقبال۔ :) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  12:50, 24 اگست 2015 (م ع و)
اردو میں چونکہ کلیات کے نام سے ہی مجموعے شائع ہوتے ہیں اس لیے کلیات کی تجویز دی۔ بہر حال کلیات اور کتابیات، تصانیف، جو بھی مضمون کی مناسبت سے درست لگے۔ اس کے مطابق بنا دیا جائے، نسخہ ہائے وفا فیض احمد فیص کی کلیات ہے لیکن وہ اسی نام سے شائع ہوتی ہے تو اس کے ساتھ کلیات کا سابقہ نہیں، اسی طرح جن کلیات کو شعراء کی زندگی میں ترتیب دیا گيا ہو۔ اور وہ اسی نام سے مشہور ہوں تو ان کا وہی نام دیا جائے، جیسے پروین شاکر کی کلیات ہے (نام یاد نہیں آ رہا) انگریزی ویکی پر ورک کے سابقے سے ایسے مضامین ہیں۔--«User-rollbacker-admin.gif عبید رضا » 13
52, 24 اگست 2015 (م ع و)

ڈاکٹر نبی بخش بلوچ[ترمیم]

محترم عبید رضا صاحب ڈاکٹر نبی بخش بلوچ کی شناخت ہی ڈاکٹر ہے اور وہ ہر کتاب میں اپنے نام کے ساتھ ڈاکٹر ضرور لکھتے تھے۔ آپ ان کی چھپی ہوئی کتب ملاحظہ کر سکتے ہیں اور سندھ کا دانشور طبقہ آپ کو ڈاکٹر کے نام سے مخاطب کرتے ہیں۔ برائے مہربانی اس مضمون کو ڈاکٹر نبی بخش بلوچ ہی رہنے دیجئے۔ نیازمند --محمد عارف سومرو 03:47, 26 اگست 2015 (م ع و)

ڈاکٹر نبی بخش بلوچ[ترمیم]

محترم عبید رضا صاحب جہاں تک ڈاکٹر نبی بخش بلوچ کی تصانیف کے بارے مضامین کی ہے وہ میرےذہن میں ہے اور آپ جلد ڈاکٹر نبی بخش بلوچ کی تصانیف پر مضمون دیکھیں گے۔ انشاء اللہ۔ نیازمند --محمد عارف سومرو 03:51, 26 اگست 2015 (م ع و)

پطرس بخاری[ترمیم]

محترم عبید رضا مہربانی فرما کر میرے مضمون پطرس بخاری پر اپنی رائے دیں۔ پطرس بخاری پر پہلے سے مضمون تھا میں نے پورا مضمون دوبارہ لکھا ہے اور امید ہے آپ کو پسند آئے گا۔ آپ کی رائے کا منظر ۔ نیازمند --محمد عارف سومرو 03:54, 26 اگست 2015 (م ع و)

عربک وکی پیڈیا مے سنی پیج[ترمیم]

عربک وکی پیڈیا مے اگر ہو سکے تو بریلوی پیج کو سہی کر دیجئے اور وہاں جتنے ہو سکیں آرٹیکل بنا دیجئے کسی کی مدد سے ! اور انگریجی مے میرے ایڈیٹس کو فالو کیجئے اور وہاں سنی مواد کو بہتر کرنے مے مدد کیجئے ScholarM (تبادلۂ خیالشراکتیں) 09:22, 28 اگست 2015 (م ع و)

ڈاکٹر نبی بخش بلوچ[ترمیم]

محترم عبید رضا بھائی۔
آپکا شکریہ کہ آپ نے ڈاکٹر نبی بخش بلوچ کو امیدوار برائےبہترین مقالہ منتخب کیا اور امید ہے کہ یہ مقالہ منتخب ہو جائے گا۔ نیازمند --محمد عارف سومرو 09:54, 28 اگست 2015 (م ع و)

آپ متعلقہ صفحہ ویکیپیڈیا:امیدوار برائے منتخب مضمون پر رائے دے سکتے ہیں۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 10:03, 28 اگست 2015 (م ع و)

ڈاکٹر نبی بخش بلوچ[ترمیم]

محترم و مکرمی، سندھی میں اس ادارے کا نام "سندھی بولی جو با اختیار ادارو" ہے ۔ "بولی" کا مطلب "زبان" اور "جو" کا مطلب "کا"۔ ادارہ صرف انگریزی اور سندھی میں نام استعمال کرتا ہے۔ ملاحظ کریں http://sl.sindhila.org/۔ میں نے یہ اردو نام "ڈاکٹر نبی بخش خان بلوچ:شخصیت اور فن" مصنف محمد راشد شیخ، اکادمی ادبیات پاکستان، اسلام آباد،2007، ص-71 سے لیا ہے۔ آپ یہ کتاب ملاحظہ کر سکتے ہیں۔ دوسری بات یہ کہ یہ کتاب 2007 میں پاکستان کے سرکاری و معتبر ادبی ادارے نے چھاپی ہے اور "سندھی بولی جو با اختیار ادارو" نے اپنے اردو کے نام پر اعتراض نہیں کیا۔ اسلئے آپ حضرات بے فکر رہیں۔ڈاکٹر نبی بخش بلوچ کے مضمون میں تمام حوالہ جات معتبر اور تصدیق شدہ ہیں۔ --محمد عارف سومرو 05:39, 29 اگست 2015 (م ع و)

شکریہ!
آپ بے شک اس نام سے مضمون بنا دیں، اور سندھی لینگویچ اتھارٹی یا جو بھی انگریزی نام ہے اس سے اسے رجوع مکرر کر دیں۔ (اردو حروف تہجی میں لکھ کر)--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 05:43, 29 اگست 2015 (م ع و)

جنڈ[ترمیم]

ایک گزارش کہ وکی پیڈیا پر جنڈ اور جنڈ، اٹک نام کے دو صفحے موجود ہیں انکو یکجاکردیں اگرتو اچھاہوگا ! --Surkhuroo Awan (تبادلۂ خیالشراکتیں) 04:33, 30 اگست 2015 (م ع و)ساجدالرحمٰن

YesY تکمیل- --Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 06:49, 30 اگست 2015 (م ع و)

انگریزی وکیپیڈیا مے شاید آپکی ضرورت ہے[ترمیم]

شاید اپکا یہاں دھیان دینا اور ایک لائن مے گلت ایڈیٹنگ کرنے والے سکومنک کے بارے مے لکھنا ضروری ہے ! نزدی سب ایک ہیں! [1]. ScholarM (تبادلۂ خیالشراکتیں) 06:43, 30 اگست 2015 (م ع و)

سہ ماہی منصوبہ برائے منتخب موضوعات[ترمیم]

محترم، Obaid Raza/وثق9!
ویکیپیڈیا پر مضامین کی اچھی خاصی تعداد تو ہے، لیکن یہ غیر متوازن ہو چکا ہے۔ روبہ کے ذریعے شہروں کے مضامین بنانے سے اب آدھے مضامین شہروں کے ہیں۔ جبکہ دیگر موضوعات میں اسلام و اسلامی شخصیات، پاکستان و پاکستانی موضوعات، بھارت و بھارتی موضوعات شامل ہیں (جن پر کچھ بہتر اور کافی مواد ہے)۔ ذیل کے موضوعات پر مواد بہت کم، کمزور، بے حوالہ، یک سطری یا سرے سے موجود ہی نہیں ہے۔ سائنس و آئی ٹی، اسلام کے دیگر مذاہب، پاک و ہند کے علاوہ دوسرے ممالک کے (مذہب، پرچم، قومی ترانے، قومی تعطیلات، کھیل سیاسی جماعتیں، آئین، حقوق وغیرہ کے موضوعات) اہم نظریات (سیاسی، تاریخی، معاشرتی، قانونی، اخلاقی، سائنسی وغیرہ) اعزازات (مختلف شعبہ ہائے زندگی میں) ٹی وی چینل، شاہراہوں، کتابوں، جنگوں، قدیم تاریخ، جانوروں، پودوں، پرندوں، کھانوں، مشروبات، کھیلوں، ادب و ادبی موضوعات، اصطلاحات، ناموں کے ضد ابہام صفحات، اور دیگر کئی اہم، اور کچھ مقبول عام موضوعات پر مواد نہیں ہے، جو ہے، اس پر نظر ثانی کی ضرورت ہے، جو اہم مصامین ہیں ان ذکر کردہ عنوانات کے، انہیں لکھنے کی ضرورت ہے۔ اسی عدم توازن کے شکار اردو ویکیپیڈیا، کو درست اور قابل مطالعہ بنانے کے لیے ایک منصوبہ شروع کیا گیا ہے، جو سہ ماہی ہو گا۔

اس کا مقصد کچھ موضوعات کو منتخب کر کے پابندی کے ساتھ اس کو تین ماہ تک وقت دے کر، لکھنا، لکھے ہو کو نظر ثانی کرنا، خانہ معلومات، ناؤ سانچے، تصاویر اور حوالہ جات شامل کرنا ہے۔ اور تلاش کو آسان کرنے کے لیے موضوع سے متعلق زمرہ جات بنانا، رجوع مکرر بنانا، ضد ابہام صفحات کی تخلیق کرلنا۔

ہر سہ ماہی میں کئی بڑے شعبہ جات سے ذیلی موضوعات کو منتخب کیا جائے گا۔ جیسے ممالک کے مضامین موجود ہیں۔ لیکن ان کے یوم آزادی کے نہیں، تو ایک سہ ماہی میں ہم یوم آزادی بلحاظ ملک، کو رکھ سکتے ہیں جس سے تمام مضامین ہم تین ماہ میں لکھ لیں گے۔ اسی پھر اگلی سہ ماہی میں ہم پرچم بلحاط ملک، یا آئین بلحاظ ملک نکھ سکتے ہیں۔ وہ موضوعات جن پر سرے سے کچھ مواد بھی نا ہو۔ ان کو خاص اہمیت دی جائے گی۔ جیسے قدیم زبانیں، یا قدیم مذاہب، قدیم دور کی جنگیں۔

مزید معلومات کے لیے: ویکیپیڈیا:سہ ماہی منصوبہ اکتوبر تا دسمبر 2015ء

  1. کیا آپ اس بات سے متفق ہیں؟
  2. کیا آپ اس میں مدد کرنے کو تیار ہیں یا آپ خود سے جو کچھ پہلے سے کر رہے ہیں اسی طرح، اپنی مرضی سے کام کرنا چاہتے ہيں؟
  3. گیا آپ پہلی سہ ماہی کے لیے موصوعات منتخب کرنے میں مدد کر سکتے ہیں؟
  4. آپ کی کیا رائے ہے اگر اس منصوبہ کو چلایا جائے تو کیا یہ سود مند ثابت ہو گا؟
  5. کیا آپ کے پاس اس منصوبہ میں بہتری کے لیے کوئی تجویز ہے یا آپ خود کوئی منصوبہ پیش کر سکتے ہیں؟

الیگزیندر پشکن[ترمیم]

محترم عبید رضا بھائی، الیگزیندر پشکن میں میری ترمیم ملاحطہ کیجئے۔ نیازمند --محمد عارف سومرو 07:10, 1 ستمبر 2015 (م ع و)

کیا یہ نام درست ہے، کیا روسی میں الیگزینڈر کا تلفظ الیگزیندر ہے؟ باقی مصمون کی حالت بہت بہتر ہو گئی ہے۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 06:28, 3 ستمبر 2015 (م ع و)

سندھی زبان کا با اختیار ادارہ[ترمیم]

محترم عبید رضا بھائی "سندھی زبان کا با اختیار ادارہ" پر مکمل مضموں حاضر ہے۔ نیازمند--محمد عارف سومرو 06:13, 3 ستمبر 2015 (م ع و)

Thumbs-up-icon.svg شاندار، اردو مترادف نام کا حوالہ پہلی سطر میں شامل کر دیں۔ اور انگریزی ویکی پر عہدہ داران کی دو فہارست ہیں وہ بھی ترجمہ دیں۔ باقی آپ ٹالسٹائی کے مضمون کو دیکھیں اور باقی روسی ادب روسی مصنیفن کو، جو آپ کہہ رہے تھے۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 06:26, 3 ستمبر 2015 (م ع و)
عبید رضا بھائی سندھی میں ادارے کا نام سہی کردیں ورنہ اردو کے ساتھ انگریزی میںSindhi Language Authority تبدیل کردیں۔ نیاز مند--محمد عارف سومرو 08:56, 3 ستمبر 2015 (م ع و)

OTRS application[ترمیم]

Hi. Please see my note at your application as it is currently incomplete. Thank you. Rjd0060 (تبادلۂ خیالشراکتیں) 03:31, 6 ستمبر 2015 (م ع و)

شماریات[ترمیم]

ویکیپیڈیا:رودادہائے ڈیٹابیس/فہرست ویکیپیڈیا صارفین بلحاظ شراکت/بدون روبہ جات --طاہر محمود (تبادلۂ خیالشراکتیں) 06:05, 6 ستمبر 2015 (م ع و) شکریہ!--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 05:50, 7 ستمبر 2015 (م ع و)

چچ نامہ[ترمیم]

تاریخ معصومی اور تحفۃ الکرام اسی دور کی دو مسلم تاریخیں ہیں، جن کا بیان چچ نامہ میں بھی ہے، مگر وہ کچھ واقعات کی مختلف تفصیلات دیتی ہیں۔

عبید بھائی چچ نامہ نویں صدی عیسوی کی تالیف و ترجمہ ہے۔ جبکہ تحفتہ الکرام اٹھارویں صدی عیسوی جبکہ تاریخ معصومی سولہویں صدی کی تصنیف ہے۔ اسی لئے دونوں تواریخ چچ نامہ کے دور کی تصنیف نہیں ہو سکتی۔ براہ کرم مضمون میں تصحیح کردیجئے۔ نیاز مند--محمد عارف سومرو 04:11, 7 ستمبر 2015 (م ع و)

YesY تکمیل - --Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 05:50, 7 ستمبر 2015 (م ع و)

مدد درکار[ترمیم]

Obaid Raza! السلام علیکم ! بهائی میں نیا ویکیپیڈین ہوں اس میں بہت دلچسپی رکهتا ہوں دو دن پہلے جائن کرلیا اور اب تک چار 4 آرٹیکل بناۓ لیکن آپ سے کچه سوالات ہے بعض طریقے سمجه نہیں آتے آپکی مہربانی ہوگی مجه سے رابطہ کرلیں

اعزاز[ترمیم]

بہت شکریہ عبید بھائی ۔ آپ نے خاکسار کو اس قابل سمجھا اور ہوصلہ افزائی فرمائیے۔ نیاز مند--محمد عارف سومرو 04:28, 7 ستمبر 2015 (م ع و)

توجہ دیں[ترمیم]

Imjandarwal (تبادلۂ خیالشراکتیں) 04:39, 7 ستمبر 2015 (م ع و)--

خاتمہ القابات[ترمیم]

مجھے شعیب بھائی نے مشورہ دیا کہ عنوان میں خواجہ وغیرہ کا لقب استعمال نہ کروں میں نے کوشش کی کہ انہیں تبدیل کروں پہلے تو یہ بتائیں یہ طریقہ ٹھیک ہے؟ دوسرا کئی عنوانات ذراالفاظ کی تبدیلی کے ساتھ ایک ہوتے ہیں انہیں ختم کیسے کیا جانا ہے؟ مثلاً ابراہیم بن ادہم کو مکمل کیا تو پتہ چلا کہ خواجہ ابراہیم بن ادھم بھی ایک اور عنوان موجود ہےاس کے مواد کو تو ابراہیم بن ادہم میں شامل کردیا اسے حذف کیسے کرنا ہے؟--ابوالسرمد 05:18, 7 ستمبر 2015 (م ع و)

اس کا طریقہ کار یہی ہے کہ آپ اوپر موجود منتقل کریں پر کلک کر کے مضمون کو نئے عنوان کی طرف منتقل کر دیتے ہیں، جیسے آپ نے کیا ہے، اگر دو ہم نام مضامین موجود ہوں، جن کے صرف عنوان کا املا مختلف ہو، تو وہاں معروف ترین املا کو باقی رکھا جائے گا۔ لیکن، اگر درست عنوان والے میں مواد نا ہونے کے برابر ہو، اور دوسرے عنوان والے میں مواد موجود ہو تو، منتظم کو چاہیے کہ پہلے درست والے مضمون کو حذف کرے، پھر، غلط عنوان کو اس درست عنوان کی طرف منتقل کرے۔ تا کہ مضمون میں جن لوگوں نے محنت کی، وہ ان کے نام سے ہی باقی رہے، ایسے کسی مضمون پر نظر پڑے تو آپ {{سا|ضم|عنوان}} لگا دیں، یا {{سا|حذف|دوہرا مضمون}} کا سانچہ لگا دیا کریں۔

لکھنے سے پہلے تلاش کرنے کے لیے آپ معروف اور کم معروف، یا اصل نام یا عرفی نام سے بھی تلاش کر سکتے ہیں، انتہائی مشہور شخصیات پر مضامین کو آپ اس طرح پہلے تلاش کر لیں تو امید ہے کہ وہ مل جائے گا، اگر لکھا ہوا ہے تو، باقی عنوانات پر آپ صرف کوشش کر سکتے ہیں کہ تلاش کریں، لیکن بعض دفعہ پھر بھی مضمون کسی عجیب سے عنوان یا املا پر نکل آتا ہے۔ بہر حال ایک مضمون کا مواد دوسرے میں اٹھا کر چسپاں کرنا منع ہے۔ پہلے اصل عنوان سے مضمون لکھیں، جس میں القابات وغیرہ نا ہوں، اور پھر لقب والے عنوان بنا کر اسے رجوع مکرر کر دیں، لقب،عرف، یا کوئی اور سابقہ تب ہی استعمال کیا جا سکتا ہے جب وہ نام کا حصہ بن چکا ہو کہ بغیر سابقہ کے کوئی بھی نام نا لکھتا ہو نا بولتا ہو، جیسے سر سید احمد خان، اس کو اگر احمد خان کیا جائے تو ہر قاری ہی دھوکا کھا جائے گا کہ پتہ نہیں احمد خان کون ہے۔ اولیاء کا معاملہ یہ ہے کہ ان کو ماننے والے خواجہ یا شیخ یا پیر تو ہر صورت کہتے ہیں، مگر نا ماننے والے بہت سے لوگ صرف اصل نام استعمال کرتے ہیں، جس وجہ سے وہ اس تخصیص میں شامل نہیں ہوتے۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 05:47, 7 ستمبر 2015 (م ع و) یہی صورتحال خواجہ سیف الدین فاروقی اور خواجہ سیف الدین میں موجود ہے--ابوالسرمد 06:18, 7 ستمبر 2015 (م ع و)

ضیاء الافاضل[ترمیم]

سلام عزیز جناب آخر اس عنوان کو حذف کرنے کی وجہ کیا ھے؟ آپ نے سبب بیان نہیں کیا. آپ گوگل پر سرچ کرکے دیکھ سکتے ھیں موصوف کے کارناموں کو بس گوگل پر ضیاء الافاضل لکھ کر سرچ کیجئے. ضیاء الافاضل

وہان آپ میرا نام لکھ کر تلاش کریں تو اس سے زیادہ نتائج نکل آئیں گے۔ گوگل ایک سرچ انجن ہے جو ہر طرح کی ویب سائٹ سے اس لفظ کو تلاش کرتا ہے جو آپ نے لکھا ہوتا ہے۔ اس سے کوئی شخصیت معروفیت کے زمرے میں نہیں آ جاتی، آپ کو تب بھی کہا تھا کہ پہلے شخصیت کی معروفیت ثابت کریں اور با حوالہ لکھیں، مکر آپ نے ایک ہی شخصیت پر الگ الگ صفحات اور اب الگ الگ کھاتے بنا کر لکھنا شروع کر دیا ہے۔ آپ برائے مہربانی اسے ترک کریں اور دیگن بہت سی اہم شخصیات ہیں،بہت سے شیعہ موضوعات ہیں جن پر اردو ویکیپیڈیا پر موہد درکار ہے۔ زمرہ:شیعہ عالم دیکھیں، اس میں جن شیعہ علماء پر آپ اضافہ کر سکتے ہیں ان کے مضامین میں ترمیم کریں۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 09:30, 7 ستمبر 2015 (م ع و)

یک سطری مضامین[ترمیم]

آپ نے تو جناب مشکل ہی آسان کردی- اب یاد آیا کے لکھنا کیوں چھوڑا تھا- آپ لوگوں کی زمینی حقائق کا منکر ہونا ہی پہلے بھی بدمزگی کا باعث بنا تھا- بالخصوص دو فیصلے جو اس وقت موضوع بحث تھے ایک مضمون کی لمبائی اور دوسرا انگریزی نام- بہرحال آپ لوگوں نے ضرور بہت ساری رائےشماری کراکر فیصلہ کیا ہوگا کے یک سطری مضمون سے بہتر مضمون نہ ہونا ہے تو یہی صحیح میری رایے مختلف ہے اور لمبے مضامین کا وقت نہیں ارادہ تھا کے روزانہ کی بنیاد پر انگریزی وکیپیڈیا کے فیچرڈ مضمون کا اردو میں لنک بنادوں گا تاکہ پرھنے والے اضافہ کرتے جائیں گے- ساتھ ضروری اصطلاحات اگر پہلے سے نہیں موجود تو انکے بھی مضامین اور لنک چھوڑ جائیں گے- پر تفصیل لکھنے کا وقت نہیں، ہاں بینالزبان رابطے چھوڑ دیتا ہوں تاکہ آسانی ہو آگے والوں کو- پر آپ کا وکیپیڈیا آپ کو مبارک ہو- Stubs کی پابندی انگریزی وکیپیڈیا کے لیے تو صحیح ہے اردو کے لیے نہیں جہاں پر زیادہ تر چیزوں کا مضمون ہی نہیں- دوسری بات انگریزی حروف کا ٹائٹل میں نہ ہونا بھی ایک غلط قدم ہے اسکے برعکس ہر مضمون کے انگریزی حروف میں نام لکھ رجوع مکرر کرنا چاہیے تھا کیونکہ آج بھی پاکستان کے بیشتر لوگ اردو ٹائیپنگ کے طریقےکار سے ناواقف ہیں- میں یہاں بحث کرنے نہیں آیا تو آپ کی درخواست کے مطابق مضامین لکھنے سے اجتناب ہی کرلیتے-پولیسی تبدیل کریں تو بتائیں گا واپس آجاؤں گا لکھنے Kalamkaar (تبادلۂ خیالشراکتیں) 06:54, 8 ستمبر 2015 (م ع و)--Kalamkaar (تبادلۂ خیالشراکتیں) 06:53, 8 ستمبر 2015 (م ع و)

Obaid-bot[ترمیم]

ہیلو. اس کی طرف رجوع کریں:[https://ur.wikipedia.org/w/index.php?title=%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D9%81%D8%B6%D9%88%D9%84%DB%8C&type=revision&diff=1446609&oldid=1446592 ہرگز نہیں.] اس طرح نیک تمنائیں،--Cekli829 (تبادلۂ خیالشراکتیں) 04:03, 9 ستمبر 2015 (م ع و)

YesY تکمیل- in eng wiki--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 04:09, 9 ستمبر 2015 (م ع و)
شکریہ! --Cekli829 (تبادلۂ خیالشراکتیں) 07:55, 9 ستمبر 2015 (م ع و)

سانچہ عالم دین[ترمیم]

{{عالم دین}} کام نہیں کر رہا ہے، جیسے صفحہ عنایت رسول عباسی دیکھیں۔ --:) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  18:05, 12 ستمبر 2015 (م ع و)

میں نے اسے تازہ کیا تھا، جس وجہ سے یہ ہوا۔ اس وقت آدھے مضامین کو درست کر دیا تھا، باقی یہ رہے گئے تھے۔ میں رک گیا، ارادہ تھا کہ عربی ویکی کی طرح ہم بھی اردو اور انگریزی کا ایک ساتھ کر دیں۔ تا کہ نئے صارفین اردو اواتر لے کر خود معلومات ڈال سکیں۔ بس وقت ملتے ہی یہ کام کرتا ہوں۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:39, 12 ستمبر 2015 (م ع و)
جزاک اللہ! --:) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  19:27, 12 ستمبر 2015 (م ع و)

ضرورت مدد[ترمیم]

عبید بھائی میں اس مضمون کو منتخب مضمون بنانا چاہ رہا تھا لیکن اسمیں موجود تعارفی سانچہ کام نہی کر رہا۔--الکاتب (تبادلۂ خیالشراکتیں) 09:01, 13 ستمبر 2015 (م ع و)

YesY تکمیل- بہت شکریہ توجہ دلانے کا، کیا اس نام کو محاصرہ مالاکنڈ نا کر دیا جائے؟ یا اس سے بھی اسے رجوع مکرر کر دیں۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 09:56, 13 ستمبر 2015 (م ع و)
میں نے اس مضمون کو بہتر کر لیا ہے اور میرے خیال میں اس مضمون منتخب مضمون کا درجہ دیا جانا چاہئے۔--الکاتب (تبادلۂ خیالشراکتیں) 11:14, 13 ستمبر 2015 (م ع و)
اس پر سانچہ:امیدوار برائے منتخب مقالہ لگا دیں اور اور پھر ویکیپیڈیا:امیدوار برائے منتخب مضمون پر جا کر اس کا ربط رکھ دیں۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 11:19, 13 ستمبر 2015 (م ع و)

روسی ادیب[ترمیم]

محترم عبید رضا بھائی اسلام و علیکم، روسی ادیبوں پر میری شراکتیں آپ کو کیسی لگیں؟ آپ اپنی آراء سے آگاہ کرتے رہیں۔ ابھی میری لسٹ میں کم از کم 20 سے زائد روسی ادیبوں کے نام ہیں انشاءاللہ وہ بھی میں بہت جلد مکمل کرلوں گا۔ اور ہاں انصاری کمیشن رپورٹ آپ کو کیسا لگا۔ نیازمند--محمد عارف سومرو 10:52, 15 ستمبر 2015 (م ع و)

میں بہت شرمندہ ہوں، کہ میں وقت نہیں پا رہا کہ آپ کے سارے مضامین کو جانچ کر رائے دوں، میں ان دنوں حج کے موضوعات پر مصروف ہوں، جس وجہ سے حالیہ تبدیلیوں پر نظر ہٹ جاتی ہے۔ روسی ادب کا اہم موضوع ہے۔ کیا پہلے اسے نہیں لکھ دیتے۔ اس سے آگے خود بخود عنوانات طے ہوتے جائیں گے۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 04:17, 16 ستمبر 2015 (م ع و)

سانچے میں زمرہ جات[ترمیم]

Nuvola apps edu languages.svg
سلام Obaid Raza!
ساجد امجد ساجد کے تبادلۂ خیال پر آپ کے لیے نیا پیغام ہے۔
آپ اس اطلاع کو کسی بھی وقت ختم کرسکتے ہیں؛ اس کے لیے آپ {{باز گفتگو}} کو ختم کردیں۔
Nuvola apps edu languages.svg
سلام Obaid Raza!
Imjandarwal کے تبادلۂ خیال پر آپ کے لیے نیا پیغام ہے۔
آپ اس اطلاع کو کسی بھی وقت ختم کرسکتے ہیں؛ اس کے لیے آپ {{باز گفتگو}} کو ختم کردیں۔

ادبی سانچہ جات[ترمیم]

عبید بھائی کوشش تو میری یہی ہے کہ میں علیحدہ کتب پر مضمون لکھوں۔ اگر کسی مصنف کی کتاب کلیات کی شکل میں موجود ہے تو میں انفرادی کتب پر مضمون نہیں لکھوں گا لیکن ٍ"فیض کی نثری کتب" اور "فیض پر کتب" پر علیحدہ مضمون لکھنا مجبوری ہے۔ میں کوشش کروں گا کہ بانو قدسیہ، شفیق الرحمٰن، کرنل محمد خان، مشتاق احمد یوسفی اور خاص کر روسی ادب پر سانچے بناؤں۔ دعا کریں میں اپنے مقاصد میں کامیاب رہوں ۔ آپکی آرا کا منتظر رہوں گا۔ ابھی آپ روسی ادب کا سانچہ دیکھیں‌گے۔ نیازمند --محمد عارف سومرو 06:59, 18 ستمبر 2015 (م ع و)

درخواست[ترمیم]

  1. محترم منتظم! ملا عمر مضمون میں میں نے جہاں کہیں بھی ملا عمر کا نام آیا تو صرف "ملا محمد عمر" کا استعمال ہی کیا۔ آپ کیسے کہتے ہیں لفظ مجاہد کا اضافہ میں نے کیا؟
  2. محترم! حوالہ کے متعلق آپکی راہنمائی لیکر ایسا کیا۔
  3. کتاب کا نام، صفحہ نمبر اور مصنف کا نام حوالہ میں لکھنا کیا کافی نہیں۔
  4. شخص کی کتاب اور مصنف کے نام کے استعمال میں فرق ہے۔
  5. اتنی وسیع تر پھیلی ہوئی معلومات کو اگر کوئی مصنف یکجا کرتا ہے تو اسکی محنت کا حوالہ تو لکھا جاسکتا ہے۔
  6. آپکا لہجہ ان دو باتوں پر جارح ہونا آپکی شفقت سے محرومی کا باعث بن رہا ہے جبکہ تیسری بات درست اور بجا ہے۔
  7. سابقہ کھاتوں پر حذف شدگی کی درخواست آپکی راہنمائی میں لگائی۔ جبکہ یہ کھاتہ سابقہ کے بغیر کسی وجہ کے نہ کھلنے کے بعد کھولا گیا۔
  8. اسے بھی بند کروانے کی درخواست چسپاں کر دونگا۔ سابقہ کھاتہ کھولا جائے۔
  9. ملا محمد عمر مضمون کو بہتر اور مواد میں اضافہ کرنے کی کوشش کی تو کوئی بار بار استرجع کردیتا ہے۔ جبکہ میرا مواد کسی بھی غیر اخلاقی سرگرمی و تخریب کاری سے پاک تھا تو کم از کم اسے تبادلہ خیال پر ظاہر کرنے کے بعد استرجع و حذف کیا جاتا اصولی طور پر ہونا تو ایسا ہی چاہیے تھا۔


براہ کرم میری راہنمائی کیجئے؟ آپکی دعاؤں کا طالب --ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 20:50, 18 ستمبر 2015 (م ع و)

تحریک اسلامی طالبان مضمون میں تخریب کاری والا مواد حذف کر کے دوبارہ آپکی جانب سے استرجع کیا جانے پر کافی بحث ہوچکی ہے۔
محترم! آپ نے اس مضمون کو لاک کیا اور کافی دنوں کے بعد کسی نے دوبارہ لاک کیئے ہوئے مضمون میں دوبارہ وہی تبدیلیاں کر دی ہیں جو صراحتاً موزوں و مناسب نہیں بلکہ الزام پر الزام ہی ہے۔
سوال یہ ہے آپکے اختیار میں ہونے کے باوجود ایسا کیونکر ممکن ہوا؟
پاکستانی ایجنسیوں اور فوج کو طالبان سے جوڑنا اس مضمون میں صاف طور پر موجود ہے۔ آخر آپ مجاہد کا ڈنڈھورا پیٹتے ہیں جبکہ دوسری جانب کیا آپکی نظر سے کبھی وہ مضمون نہیں گزرا۔۔۔۔۔۔؟“

اسی صفحہ پر اپنے ایک پرانے صارف نام کا تبادلۂ خیال دیکھیں، سب سے اوپر والا سرخی، یہاں سے شروع کریں--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 08:41, 20 ستمبر 2015 (م ع و)

خاتمہ القابات[ترمیم]

جب سے القابات کا ٹیگ لگا ہے میری کوشش ہوتی ہے کہ اس سے بچ سکوں لیکن شاید ممکن نہیں اسی لئے تقریبا میرے ہرعنوان کے گلےمیں القاب کا ہار لٹک رہا ہوتا ہے اس سے پہلے آپ سے بھی ذکر کر چکا،امین اکبر صاحب سے بات کی تو انہوں نے کہا کہ آپ کام جاری رکھیں شاید کچھ خرابی کا ذکر کیا۔ میں کافی حد تک القابات کو جہاں کہیں ہوں حذف کرتا ہوں مجھے یہ بتائیں کیا یہ القابات کا حذف کرنا میرا طریقہ درست ہے یا نہیں؟ اور جو القابات حذف کئے جاتے ہیں انہیں استرجع کرنے کی صورت میں غلط اور درست کا فیصلہ کون کرتا ہے؟--ابو السرمدمحمد یوسف (تبادلۂ خیالشراکتیں) 02:27, 19 ستمبر 2015 (م ع و)

کسی بھی شخصیت کے نام کے ساتھ حضرت کا لفظ نا لگائیں، اس ٹیگ کا مقصد ان القابات والے صفحات کو نظر میں لانا ہے تا کہ ایسے صفحات میں سے جانبدارنا مواد نکالا جا سکے، کیوں کہ جو لوگ کثرت سے القابات استعمال کرتے ہیں، ظاہر ہے وہ جانبداری برت رہے ہوتے ہیں۔ باقی اگر ٹیگ کا نام پھر بھی ساتھ میں آتا ہے تو اس کی وجہ سے پریشان ہونے کی ضرورت نہیں۔ آپ بلا تکلف کام کرتے رہیں۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 03:21, 19 ستمبر 2015 (م ع و)

میرے سوال کا مقصد تھا کہ کل میں نےعلی بن ابی طالب میں سے القابات نکالے تو ایک بھائی نے استرجع کر دیا ایک ٹیگ لگایا جواب کی بجائے حذف کر دیا اس کا بھی کوئی چیک ہے ؟--ابو السرمدمحمد یوسف (تبادلۂ خیالشراکتیں) 03:45, 19 ستمبر 2015 (م ع و)

اگر ایسی صورت ہو تو فوری طور پر منتظم کو بتا دیا کریں، میں نے ان کی ترامیم کو واپس آپ کی آخری ترمیم کی طرف لٹا دیا ہے۔ --Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 03:48, 19 ستمبر 2015 (م ع و)

ھالۃ البدر فی تحقیق احکام السفر[ترمیم]

محترم عبید رضا صاحب آپ جس مصنف کو غیر معروف کہ رہے ہیں اس مصنف نے اندازاً دو سو کتب و مضامین لکھ چکے ہیں ہیں ستم ظریفی یہ ہے کہ وہ اتنی بڑی تعداد طبع نہیں کرا سکتے۔میر محمد سومرو مفسر ہیں۔ مذکورہ کتاب عربی کی ہے۔ کیا آپ یہ بتا سکتے ہیں کہ پاکستان میں عربی علم و ادب کی کتنی شخصیات ہیں۔ اس کے علاوہ مذکورہ مصنف فارسی کی بہت سی کتابوں کے مصنف ہیں۔ اگر میں ادب وکتب پر مضامین لکھ رہا ہوں تو اس میں مضائقہ کیا ہے؟ پہلے تمام یک سطری مضامین جو بغیر حوالہ جات کے موجود ہیں انھیں ختم کیا جائے۔ میں رضاکارانہ طور پر کام کر رہا ہوں اور روزانہ تین سے چار گھنٹے کام کر رہا ہوں مذکورہ کتاب جو پاکستان میں چھپ چکی ہے ۔ مصنف کا حوالہ بھی موجو د ہے۔۔ میں نے جن مضامین پر کام کیا ہے ان کے حوالے مستند و مطبوعہ ہیں یہی وکیپیڈیا کی پالیسی ہے۔ اگر آپ اس مضمون کو ختم کریں گے بے شک کریں لیکن میں پھر وکیپیڈیا پر کام نہیں کروں گا کیوں کہ میرا مستقبل کا منصوبہ ہی یہ ہے کہ اردو کے مصنفین کے سانچے بنا کر ان کی کتابوں کے مضامین لکھوں۔ نیاز مند--محمد عارف سومرو 06:03, 19 ستمبر 2015 (م ع و)

ملاحظہ کریں...کیا ویکیپیڈیا پر عام غیر معروف کتابچوں پر مضمون لکھنے کی اجازت دی جا سکتی ہے؟ .....عبید رضا صاحب جن علماء کرام کا آپ ذکر کر رہیں ان کی کتب پر مضامین لکھنے کی کسی کی ہمت نہیں ہو رہی اور کوئی ہمت کر لے تو آپ اسے نہیں روک سکتے۔ وکیپیڈیا کتب پر مضامین کی اجازت دیتا ہے بشرط وہ مطبوعہ ہو۔ میں نے جس کتاب یا کتابچے پر مضمون لکھا ہے وہ عربی میں ہے یہ ایک خاص بات ہے۔ کوئی پاکستانی مصنف عربی میں لکھ رہا ہے۔ یہ کسی پیر فقیر کی کتاب نہیں ہے بلکہ دعوۃ اکیڈمی بین الاقوامی یونیورسٹی سے عربی خطیب کا کورس یافتہ اور ڈبل ایم اے پاس ہے۔ 1985 سے 2006 تک سندھی یونیورسٹی کے اولڈ کیمپس میں درس و تدریس کی خدمات انجام دیں ہیں۔ ریٹائرڈ اسسٹنٹ پروفیسر ہیں۔ سندھی زبان کے مفسر ہیں ۔ فارسی میں بھی کتب لکھیں ہیں ۔ اور کچھ حوالہ درکار ہے آپ کو؟ آپ کتاب پر مضمون سے منع نہیں کر سکتے۔ انگریزی میں ہزاروں مضامین ہیں کتابوں پر۔ اردو وکیپیڈیا پر ابھی زیادہ کام نہیں ہوا۔ میں زیادہ بحث میں نہیں جانا چاہتا۔ آپ صرف متن پر اعتراض کرسکتے ہیں لیکن کتب پر مضامین لکھنے سے منع نہیں کرسکتے۔اور ہاں میں نے آپ کو چچ نامہ میں غلط متن کی نشان دہی کی لیکن آپ نے اس کو درگزر کر دیا ۔کیا آپ مجھے مطلع کرسکتے ہیں کہ آپ نے حوالہ دینے کی بجائے مضمون کی غلط عبارت کو جاری کیوں رہنے دیا؟--محمد عارف سومرو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 09:45, 19 ستمبر 2015 (م ع و)

توجہ[ترمیم]

  1. تخریب کاری والے مواد میں سانچہ “{{غیر متوازن}}“ کیسے لگایا جائے جبکہ مضمون مکمل طور پر لاک ہوچکا ہے۔
  2. ملا عمر 2013ء تک گوریلا جنگ کی سربراہی کرتے رہے۔ اس جملہ میں آخر کون سا اعزاز اور کون سی ایسی تخریب کاری ہے جسے آپ بدل کر فورا 2015ء میں ان کے مرنے کی تصدیق ہوئی۔ محترم تھوڑا تہذیبی انداز اختیار کریں۔ اردو زبان تو ویسے ہی انتہائی مہذب زبانوں میں شمار کی جاتی ہے۔ آپ وفات بھی تو لکھ سکتے ہیں۔ آپ ہیں بین الاقوامی شہرت کے حامل اردو ویکیپیڈیا کے منتظم۔ جبکہ دوسری جانب آپ جارحانہ انداز اختیار کرتے ہوئے مجھے سخت تنبیہ کرتے ہیں جسکا میرے ساتھ دور کا بھی واسطہ نہیں اور اسکی وضاحت میں پہلے بھی کر چکا ہوں۔ آپکا لہجہ ملاحظہ ہو “آپ کو ملا عمر نام سے کیا تکلیف ہے، کیا وہ اس نام سے مشہور نہیں، کیا ان کو اس نام سے چڑ تھی؟ آپ ان کو مجاہد یا دہشتگرد ثابت کرنے سے گریز کریں“

محترم! اتنی کرم نوازی تو کردیں کہ میرے مواد کی خامی بتائیں پھر تبدیل کیجئے۔ آپ کہتے ہیں میں اپنی محنت ضائع مت کروں۔ اب آپ ہی بتائیں بار بار آپ ملامحمد عمر مضمون میں سے مواد ضائع کردیتے ہیں۔

  1. کھاتہ پہ کھاتہ کھولنا جرم ہی ہے۔ اس کا عذر بیان کیا گیا۔ سابقہ اکاؤنٹ نہ کھلنے کی وجہ سے بلاک کردیں


براہ کرم مجھے مضامین میں مواد شائع کرنے کا موقع دیں۔ مضمون کو شائع کرلوں پھر متنبہ کریں غیر ضروری مواد پر اگر اسے حذف نہ کیا جائے تو کہیں۔ --بقائے اردو 18:43, 19 ستمبر 2015 (م ع و)

Nuvola apps edu languages.svg
سلام Obaid Raza!
Tahir mq کے تبادلۂ خیال پر آپ کے لیے نیا پیغام ہے۔
آپ اس اطلاع کو کسی بھی وقت ختم کرسکتے ہیں؛ اس کے لیے آپ {{باز گفتگو}} کو ختم کردیں۔

میری سمجھ سے باہر ہے کہ تم مسلسل میرے صفحہ کو حذف کرتے ہو، برائے کرم ہمیں سمجھا دے کہ کیا مسئلہ ہے؟؟؟؟

IrfaniMediaCellpcr (تبادلۂ خیالشراکتیں) 08:08, 20 ستمبر 2015 (م ع و)

شکریہ[ترمیم]

اگر طالبان کے خلاف لڑنا فرقہ ورانہ اقدام ہے تو برائے مہربانی مجھے بتا دے کہ کیا پاکستانی فوج طالبان کیخلاف لڑ کر کسی ایک فرقے کیخلاف لڑ رہے ہیں.؟؟؟

2007ء سے لے کر 2010ء تک پاراچنار کے شیعہ طالبان ملک دشمن کے خلاف لڑ چکے ہیں ، جن کے ثبوت گوگل اور میڈیا میں موجود ہے

IrfaniMediaCellpcr (تبادلۂ خیالشراکتیں) 08:23, 20 ستمبر 2015 (م ع و)

محترم! ویکیپیڈیا کا کام کسی کو حق یا باطل ثابت کرنا نہیں، اگر اس مضمون میں سپاہ صحابہ اور شیعہ کی ایک دوسرے کے خلاف کاروائیوں کا ذکر نا گزیر ہے تو، آپ تب بھی ویکیپیڈیا پر دو ٹوک الفاظ میں کسی کو باطل یا حق پر نہیں کہہ سکتے ہیں، آپ یہ لکھیں کہ سپاہ صحابہ پر الزام ہے کہ انوں نے انہیں قتل کیا، اگر سپاہ کا کوئی بندہ پکڑا گيا اس نے اقرار کیا تو اس طرح لکھ دیں کہ فلاں تاریخ کو، فلاں کو کرفتار کیا گيا جس نے دوران تفتیش اقرار کیا، اسے عدالت سے ۔۔۔ حوالہ لازم ہے، اسی طرح جو الزام سپاہ والے ان کی شخصیت پر لگاتےرہے (اگر ایسا تھا) تو ان کو بھی بطور الزام اقتباس کریں، اب آپ یہاں پر سپاہ والوں کو دو ٹوک دہشتکرد لکھیں گے تو کوئی ان کا آ کر اس مضمون میں ان کو دہشتگرد لکھ دے گا، یہاں پر سچ لکھا جاتا ہے، اس سے اغماض نہیں برتا جاتا مگر اس کا انداز جانبدارنہ نہیں ہوتا، نا ہی تعصب پر مبنی، با حوالہ، بلا تعصب لکھیں، اس مضمون میں ہر کوئی ترمیم کا حق رکھتا ہے، یہ بات یاد رکھیں، یہ ویکی اصول ہے، ہاں اگر کوئی دوسرا بھی بغیر حوالہ اور غیر مناسب الفاظ سے کچھ لکھے گا تو اس کا وہ بیان قابل حذف ہو گا۔ یہ فرقہ وارنہ لڑائی ہی کہلائے گی، چاہیے طالبان اور شیعہ ہوں یہ شیعہ اور سنی، یا ہندو اور مسلمان، یہ اسلا مکا ، سنیوں کا شیعوں کا یا پاکستان کا نہیں، بل کہ ایک بین الاقوامی آزاد منصوبہ ہے جس کا کسی ملک، رنگ نسل گروہ، مذہب سے تعلق نہیں یا ان کے لیے خاص کام نہیں کرتا--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 08:36, 20 ستمبر 2015 (م ع و)

ویکی اسلام[ترمیم]

محترم، آپ نے ویکی اسلام کو میڈیا ویکی کے زمرے میں کیا ہے۔ یہ فی الواقع صحیح ہے۔ تاہم میڈیا ویکی اور ویکی میڈیا دو الگ الگ نوعیت کے ہیں، کیا یہ ہمارے عام صارفین کے سمجھ میں آئے گا؟ اس کے علاوہ مسلم ویکی جو کہ اس نام نہاد مخالف اسلام ویب سائٹ کی ضد پر ہے اور اسلام کی علمبردار ہے، وہ بھی میڈیا ویکی سافٹ ویر پر چلتی ہے مگر دونوں کا ویکی میڈیا فاؤنڈیشن سے کچھ لینا دینا نہیں ہے۔--مزمل (تبادلۂ خیالشراکتیں) 08:41, 20 ستمبر 2015 (م ع و)

محترم وہ تو ایک زمرہ ہے، جو ان تمام صفحات پر لگایا جاتا ہے جو میڈیاویکی سافٹ ویئر پر چلتی ہیں۔ انگریزی ویکی پر یہ زمرہ 98 ویکیوں پر لگا ہوا ہے اور عربی میں 20 سے زائد۔ جیسے باقی صفحات کو زمرہ بند کیا جاتا ہے اسی طرح یہ بھی کیا گیا ہے۔ صارف جب زمرے میں جائے گا تو اسے سمجھ آ جائے گی کہ میڈیاویکی سافٹویئر کی بنیاد پر چلنے والی ویبسائٹ ہیں یہ--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 08:44, 20 ستمبر 2015 (م ع و)
میں اس بات سے بحث نہیں کررہا ہوں کہ آپ کا اقدام غلط ہے۔ بے شک صحیح ہے۔ مگر کہیں اس سے ہماری ویب سائٹ ہی پر لوگ شبہ نہ کرنے لگیں۔ کیونکہ ہم یہاں پر کبھی بھی اسلام مخالف متن تو نہیں جوڑتے۔ ہاں لوگوں کا لب و لہجہ معتدل ہو، فرقہ واریت یا مسلکی شدت پسندی نہ ہو، نیز ایک غیرجانب دار آؤٹ لک ہو، اس کی کوشش ضرور کرتے ہیں۔ --مزمل (تبادلۂ خیالشراکتیں) 08:57, 20 ستمبر 2015 (م ع و)

فرقہ واریت کا مقابلہ کیسے کریں؟[ترمیم]

محترم Obaid Raza/وثق9!
آپ کی آراء و تجاویز فرقہ واریت کا مقابلہ کیسے کریں؟ صفحہ پر درکار ہیں
موضوع:فرقہ وارنہ تبادلۂ خیال، مضامین میں القابات و دعائیہ کلمات، اور فرقہ وارانہ تبادلۂ خیال میں ملوث صارفین سے اردو ویکیپیڈیا کی صرف سے اظہار لاتعلقی اور معذرت کا سانچہ؛ ماضی کے تبادلۂ خیال صفحات کے لیے جن میں ایسی گفتگو موجود ہے۔ Message sent by User:Obaid Raza@urwiki

کرنل محمد خان[ترمیم]

محترم عبید رضا کرنل محمد خان مکمل ہو گیا ہے آپ ملاحظ کریں۔ نیازمند--محمد عارف سومرو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 07:13, 22 ستمبر 2015 (م ع و)

آلہ کی معلومات[ترمیم]

اندرونی ربط کیلئے جب آلہ استعمال کرتاہو ں تو اس میں کو ربط تو شامل ہو جاتا ہے لیکں اس کا متبادل تلاش کرنے کی گنجائش نہیں ہوتی اس کی وجہ--ابو السرمدمحمد یوسف (تبادلۂ خیالشراکتیں) 02:09, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

میں سمجھا نہیں، اندرونی ربط کے لیے کون سا آلہ؟ [[ ]] کیا اس کی بات کر رہے ہیں؟ یا کچھ--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 03:25, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

جی ہاں پہلے جب اسے کلک کرتا یہ آلہ اختیار دیتا مثلا شبلی پر جب ربط ڈالتا تو ایک سانچہ کھل جا تا تو اس طرح ربط ڈالا جاسکتا تھاشبلی اب کلک کرو تو شبلی کو شبلی بنا دیتا ہے یہ اختیار نہیں دیتا--ابو السرمدمحمد یوسف (تبادلۂ خیالشراکتیں) 23:55, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

توجہ درکار[ترمیم]

آپکی توجہ درکار ہے۔

انتظار حسین کا یہ ناول ان کے طالب علمی کے دنوں کی یاد سے وابستھ ہے۔ انہوں نے دلی کی یادوں کو قلم بند کیا ہے۔

دلی تھا جس کا نام انتظار حسین کی کتاب کا نام ہے جو دلی کی تاریخ پر فصیح و بلیغ اردو میں لکھی گئی ہے۔ راقم نے ایسی تحریر خال خال ہی پڑھی ہے۔ یہ کتاب ناول نہیں تاریخ پر مبنی ہے۔ اس کتاب میں انتظار حسین کی کسی یاداشت سے تعلق نہیں ہے۔ برائے مہربانی اس مضمون پر از سر نو لکھائی کا سانچہ لگا دیں یا حذف کردیں۔ ایسے مضامین اردو وکیپیڈیا کے ماتھے پر داغ ہیں۔ نیازمند--محمد عارف سومرو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 10:52, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

آپ کی رائے درکار ہے[ترمیم]

محترمی، انڈیویجول اینگیج مینٹ گرانٹس (IEG) کے تحت ایک منصوبہ پیش کیا گیا ہے ویکیپیڈیا:ویکی منصوبہ/آندھراپردیش میں اسلام. اس منصوبے کا موضوع "آندھرا پردیش میں اسلام" ہے۔ لہٰذہ صارفین سے گذارش ہے کہ اس صفحہ پر اپنی رائے پیش کریں۔ مزید یہ کہ میٹا پر اس صفحہ پر بھی جائیںپراجیکٹ کی اہمیت اور افادیت پر اپنی رائے پیش فرمائیں. جس کے لیے Endorse بٹن پر جائیں یا پھر Endorsements قطعہ پر اپنی رائے اور تائید ضرور دیں۔ اور اگر صارفین میں سے کوئی اس منصوبے میں شامل ہونا چاہتے ہیں تو (Join) پر جاکر اپنا نام درج کرسکتے ہیں۔ احمد نثار (تبادلۂ خیالشراکتیں) 13:30, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

جانبداری؟[ترمیم]

آپ کا پیغام میرے نام

محترم! تبادلۂ خیال صفحات پر آپ صرف اپنے لکھے ہوئے الفاظ ہوئے کی املا درست کر سکتے ہیں نا کہ کسی دوسرے کی، اور آپ نے تو باقاعدہ میرے الفاظ کو ہی بدل دیا تھا، شیعہ کو شیعوں کرنے کی وجہ کیا ہے؟ شیعہ میں کوئی تعظیم کا پہلو نکل آیا تھا جو اتنا خشک لفظ استعمال کیا آپ نے؟


  • محترم منتظم! کسی کی تحقیر کرنا اخلاقی جرم ہے جسے مدنظر رکھتے ہوئے اردو ویکیپیڈیا کی خدمت کر رہا ہوں۔
  • “شیعہ کو“ بدل کر “شیعوں کو“ مفعول کی اصلی شکل دینا مراد ہے جو جملہ کی مناسبت سے بالکل درست تھی۔
  • رہا مسئلہ خشکی کا تو وہ آپ بھی اپنی لفاظی میں مد نظر رکھ سکتے ہیں۔مثلا

مضمون ملا عمر میں ملاحظہ ہو

  1. 2015ء میں ان کے مرنے کی تصدیق ہوئی۔


  • لفظ “مرنے“ میں کون سی چاشنی مل گئی ہے جسے “وفات“ میں تبدیل کرنے پر آپ فورا “مرنے“ کر دیتے ہیں؟
  • لفظ “وفات“ میں کوئی تعظیمی پہلو ہے؟


  • کیا “خشکی“ والا سوال میں آپ سے دہرا سکتا ہوں؟

--بقائے اردو 16:30, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

اس کا جواب اسی صفحہ پر سب سے اوپر اپنے ایک پرانے کھاتے (اس صفحہ پر آپ کے معتدد کھاتوں سے تبادلۂ خیال موجود ہے، آپ بہت خدمت کر رہے ہیں) کی سرخ یہاں سے شروع کریں میں ملاحظہ کریں، مفید اور غیر مفید کا ملغوبہ پیش کرنے پر استرجع کرنے سے اگر کوئی لفظ مفید شامل کیا گیا تو وہ گھن کے ساتھ پس جائے گا۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 16:43, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

مخالفت ضد[ترمیم]

جو احتیاط آپ نے سکھائی پچھلے پیغام میں اسکو سترجع کرنا تو یک بار سمجھ آتا ہے مگر بار بار استرجع کرلینا آپکی جانب سے “استرجع“ صرف بہانہ ہے اور آپ نے متنبہ کرنے کے باوجود ملاعمر مضمون کا استرجع واپس نہیں لیا ابھی تک۔

کم از کم استرجع کرلینے سے پہلے مضمون کو دیکھ لیا کریں۔ کیا پتا اس کا معیار ویکائیائی ہو؟
اپنے معیار پر مت پرکھا کریں کسی کی محنت کو جو ویکی کیلئے کی گئی ہو نا کہ آپکے لیئے۔ --بقائے اردو 16:59, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

میرا تو کوئی معیار نہیں ہے، میں تو ویکی کے مطابق جو ٹھیک ہے اسے ٹھیک کہہ سکتا ہوں، آپ نے مجاہد کا لفظ بڑھایا، آپ نے دوہرے تہرے کھاتہ سے ایسے کیا، آپ نے معلومات کو اس طرح پیش کرنے کی کوشش کی جیسے آپ ملا عمر کے پڑوسی ہوں
2001 سے 2013 تک گوریلہ جنگ کے سربراہ رہے، (غائب رہے یہ کہہ سکتے ہیں)
ملا محمد عمر مجاہد
ملا عمر کا خاندان آبائی طور پر ہی علمی اور روحانی خاندان سمجھا جاتا ہے۔ جسکے فرزندوں سے ماضی میں بھی لاکھوں بندگانِ خدا نے ہدایت پائی۔
۔ ۔ ۔ ان کی اسلامی طرز پر قائم کی گئی خلافت۔ ۔ ۔
ان کی قائم کردہ اسلامی خلافت کے شرعی نظام حکومت کا خاتمہ کر دیا
یہ ویکیپیڈیا کا انداز نہیں ہے کہ نا ملا عمر کوئی عام مولوی ہے کہ ہم غیر معروف مصنف کی غیر مشہور کتاب جس کے پبلشر کا کوئی پتہ نہیں، جس کے مآخذ ذاتی مشاہدے پر مبنی ہیں، جو ان کی تعریف میں لکھی گئ ہے۔ اس سے آپ ان کو جہاد، اسلامی شرعی ریاست کا امیر، مجاہد جیسی اصطلاحات اوپر سے پورے خاندان سے لوگ ماضی میں بھی ہدایت پاتے رہے، اس سب کا مطلب ملا کر دیکھیں، یہ کسی مذہبی رسالے کا مضمون بن جاتا ہے، جس میں ملا عمر کو حق کی علامت دیکھایا جا رہا ہو۔

آپ اسے عربی ویکی یا انگریزی ویکی سے ترجمہ کریں، لفظ بہ لفظ یا مفہوم کے ساتھ حوالہ جات وہاں سے اٹھا کر لگائیں، تو یہی مضمون صفحہ اول پر لگ سکتا ہے، مگر آپ پاک فوج، اور اسلام، اور حق اور باطل، اور کفر کے چکر میں پڑ کر معلومات کو اپنے مقصد کے لیے استعمال کر رہے ہیں۔ --Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:25, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

غور طلب[ترمیم]

پاک فوج کو طالبان سے جوڑے جانے پر آپ سے وضاحت مانگی گئی تو آپ “استرجع“ کا نام لیتے ہیں۔ تین مرتبہ بالترتیب آپ سے اسی انداز میں مضمون کو واپس اسی حالت میں لانے پر “استرجع“ کا نام لیا۔ اب آپ بتائیں کہ “استرجع“ یہ ہوتا ہے کہ تخریب کاری کو منظر سے نہ ہٹنے دینا؟
اوپر سے اس وضاحتوں کی طلب میں منتظم محترم کی جانب سے کھاتوں پہ کھاتے بلاک ہوتے جا رہے ہیں۔
ساتھ میں آپ اسے میرے مقاصد قرار دیتے ہیں۔ ذرا اعظم طارق مضمون کا مطالعہ کرنا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جس شخصیت کو باریک بینی کے تمغے ملتے ہوں ابھی تک اسکی نظر اس مضمون پر نہیں پڑسکی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مطالعہ کے بعد ذرا وضاحت کیساتھ فرما دیجئے کہ آپ کو اعظم طارق مضمون میں تخریب کاری کیوں نظر نہیں آتی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

  • 2001ء تا 2013ء گوریلا جنگ کی سربراہی خود ان کے مد مقابل مانتے ہیں۔ اس بات تلقی بالقبول نصیب ہو گیا ہے۔ غائب کو شامل رکھیں کم از کم گوریلا لیڈر تو مانیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
  • ان کا خاندان علمی تھا،
  • اسلامی طرز نظام جسے (خلافت) کہتے ہیں۔ اسی لیئے اسے طرز نظام سے جوڑا گیا۔ نماز، روزہ، شرعی حدود یہی چیزیں خلافت لفظ کیلئے کافی نہیں؟ کیا مسلمانوں کے پیغمبر حضور صلی اللہ علیہ وسلم کی طرز زندگی کا نفاظ نہیں تھا ملا عمر کے دور میں۔۔۔۔۔؟؟؟
  • آپ کیسے ثابت کرتے ہیں کہ یہ اسلامی طرز خلافت نہیں تھا؟

--علی معاویہ بھائی بھائی 17:57, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

آپ کے کون کون سے کھاتے بلاک کیے گئے، یا بھی بتا دیں کہ ان کو بلاک کرنے کے لیے آپ نے خود پیش کیا تھا یا نہیں، اسی صفحہ پر اپنے سارے کھاتوں اور ان سے متعلق میری باتوں اور ان کھاتوں کے تبادلۂ خیال صفحات پر جا کر وہاں میری باتوں کو پڑھ لیں، تسلی نا ہو تو میں وضاحت کرنے کا کافی شوق رکھتا ہوں، ایک ایک کھاتے کی تاریخ نکال کر دوں گا۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:08, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

معتدلی[ترمیم]

محترم! آپکا قیمتی وقت خراب نہیں کیا جاتا۔

  • بلاک کھاتہ کھولنے پر نہ کھلتا تو میری جانب سے دوسرا کھاتہ بنایا جاتا۔
  • آپ متنبہ فرماتے کہ “اوئے تو وہی نہیں ہے؟ جو پہلے تھا“۔
  • پھر آپ نے راہنمائی کہ پہلے کھاتوں پر بلاک ہونے کی درخواست ظاہر کردو۔
  • میں نے ایسا کرنے کیلئے کھاتہ کچھ دن بعد کھولنی کوشش کی تو کھل گیا پھر آپکی ہدایات پر عمل پیرا ہوا۔
  • ان سطور کو مد نظر رکھتے ہوئے کھاتہ بلاک کرنے والا کون ہوا۔ سادہ سی بات ہے۔

مختصر سوال راہنمائی

  1. لفظ “شیعہ“ کو جملہ کی مناسبت سے مفعول “شیعوں“ بنانے پر آپکی اظہار برہمی پر درخواست ہے کہ آپ راہنمائی کردیجئے کہ لفظ “شیعہ“ کی جمع، فاعل، مفعول کیا ہو گی تاکہ آئیندہ کبھی کبھار ان الفاظ کو استعمال کرنا پڑ گیا تو “خشکی“ کا طعنہ تو نہ سننا پڑے ناں۔
  2. جن مضامین میں آپ کو خدشہ ہو جیسے ملا عمر وغیرہ ان میں تبدیلی و مواد کی اضافت سے پہلے میں آپ کو بھیج دیا کروں تاکہ آپ اسے پرکھ لیا کریں۔
  3. اعظم طارق مضمون میں تخریب کاری آپ خود نکال دیں گے یا میری ضرورت پڑے گی (یعنی نشاندہی کی)کیونکہ مضمون لاک ہے۔

آخر میں مجھے خود افسوس ہے کہ میرے کھاتے بلاک پر بلاک کیئے جانے پر میرا ترامیمی ہدف و اضافگی مواد انتہائی کم ہو کر نہ ہونے کے برابر رہ گیا۔ --علی معاویہ بھائی بھائی 18:40, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

تبادلۂ خیال صارف:راہ اعتدال و اعتماد، تبادلۂ خیال صارف:دنیا ظالم اور تبادلۂ خیال صارف:رعد براقی کو دیکھیں، اور ہاں خاص:پابندی کو دیکھیں آپ کے صرف یہی دو کھاتے بلاک ہوئے وہ بھی آپ نے سانچے لگائے، میرا تبادلۂ خیال دیکھیں اور ان دونوں صفحات کا تبادلۂ خیال بھی، کیوں تب ان کھاتوں پر عارضی اور اور بعد میں آپ کے اقرار کرنے پر ان کو بطور دوہرا کھاتہ کے مسدود کیا گیا، ان تبادلۂ خیال میں میرے اعتراضات کو غور سے پڑھیں، بار بار تا کہ آپ کویاد ہو جائے کہ ویکیپیڈیا کسی عامیانہ طرز کے اسلامی رسالے کا نام نہیں، کہ آپ یہاں پر ایک کو گالیاں اور حرامزادہ لکھیں دوسرے کو خلیفہ وقت اور امیر اور مجاہد قرار دیں۔ آپ کے لیے مشورہ یہی ہے کہ پہلے چند دن پڑھیں، کسی مضمون کو مکمل ٹھیک کرنے سے بہتر ہے اس میں ابتدائی طور پر صرف املا وغیرہ کی درستی کریں، دوسرے ویکی پر اسی مضمون کو دیکھیں، حوالہ جات کو چیک کریں، سانچوں اور زمروں سے واقفیت حاصل کریں، سب سے بڑھ کر معاونت اور ویکیپیڈیا نام فضا کے صفحات کا مطالعہ کریں، دوسرے منتظمین کے تبادلۂ خیال صفحات کا مطالعہ بھی طریقہ کار اور اصول و ضوابط کے لیے کار آمد ہو سکتا ہے۔ جن شخصیات سے نفرت ہوں یا یاشدید محبت ان کے صفحات کے تبادلۂ خیال پر گفتگو کریں ان کو مشق ستم نا بنائیں، اس سے آپ کا وقت اور محنت دونوں ضائع ہونے کا خطرہ ہے، جب ایک کھاتے پر کسی وجہ سے پابندی لگائی جائے، عارضی تو اس کے متبادل دوسرا، کھاتہ نہیں بنایا جاتا، تبادلۂ خیال صارف:رعد براقی اس کھاتے پر نا کوئی پابندی تھی نا ہی اعتراص، اور آپ کام بھی درست کرنے لگے تھے ، مگر اب آپ نے پھر بغیر وجہ کے نیا کھاتہ بنا لیا، اس کا الزام ب کس کے سر ڈالیں گے؟--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 19:08, 23 ستمبر 2015 (م ع و)

رعد براقی[ترمیم]

  • رعد براقی کھاتہ کی معلومات مہیا ہوجائیں تو میری خوش قسمتی۔۔۔۔۔۔۔ اس کا ڈیٹا ترویج اردو میرے تبادلہ خیال پر مل جائے تو میرے اوپر احسان ہوگا۔ اگر مجھے اس کا پرسنل ڈیٹا نہیں مل سکتا تو براہ کرم اسے فورا بلاک کردیجئے۔
  • آپکے جذبات و احساسات اور قیمتی وقت کی قدر ہے۔ میں ایک طالب علم ہوں چاہے سارے ویکیپیڈیاز کے استعمالات پر دسترس حاصل کرلوں تو پھر بھی خود کو ادنیٰ درجہ کا طالب علم ہی سمجھوں گا۔
  • مضمون اعظم طارق کو پڑھ کر کون سا اسلامی رسالہ معلوم ہوتا ہے؟ اس میں تخریب کاری کی طرف آپکی توجہ دلائی مگر پیش رفت نہ ہوئی۔
  • میرے مواد کو آپ پڑھ کر شائع کر دیا کریں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ تجویز آپ کو قبول ہے؟ اگر نہیں تو پہلے مجھے غلطی بتائیں پھر اسے حذف کریں۔
  • مشق ستم اصطلاح سے مکمل اتفاق ہے۔ اعظم طارق کا بغور مطالعہ کیجئے۔
  • آپ بھی ذرا “خشکی“ والی اصطلاحات پر نظر ثانی کیجئے۔

--علی معاویہ بھائی بھائی 14:40, 25 ستمبر 2015 (م ع و)

عید مبارک[ترمیم]

سورۂ کوثر کا ترجمہ انگریزی، فرینچ اور اردو میں۔ اس سورہ میں قربانی کا تذکرہ ملتا ہے۔

آپ کو اور آپ کے اہلِ خانہ کو میری جانب سے عید مبارک!! مزمل (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:09, 24 ستمبر 2015 ([[UTC|م

عید کی مبارک باد اور تکنکی مدد کی التماس[ترمیم]

سب سے پہلے عید کی مبارک قبول فرمائیں بعد ازاں رہنمائی فرمائیں کہ صفحہ کیسے ضم کیا جائے۔--Drcenjary (تبادلۂ خیالشراکتیں) 13:54, 25 ستمبر 2015 (م ع و)

خیر مبارک، آپ کو بھی Face-smile.svg، آپ دیکھیں جو مواد اس میں ہے اور پہلے سے موجود مضمون میں موجود نہیں اسے کاپی پیسٹ کر دیں، (کیوں کہ یہ صرف آپ نے ہی لکھا ہے اس لیے آپ کاپی پیسٹ کر سکتے ہیں)، معروف ترین شخصیات (خاص کر اسلامی) کو پہلے احتیاط تلاش کر لیا کریں، ممکن ہے مصمون مل جائے، یا انگریزی ویکی پر جا کر دیکھ لیں کہ کون کون سی زبان مضمون ہے، شکریہ!

شکریہ! خیال تھا کہ کاپی پیسٹ سے ہٹ کر بھی کو ئی طریقہ ہو گا ۔ خیر۔ فی الحال جو تازہ صفحہ بنا ہے اس کا کیا ہو گا۔ کیا اس کے ساتھ رجوعِ مکرر کا سلوک برتا جا سکتا ہے؟ --Drcenjary (تبادلۂ خیالشراکتیں) 15:02, 25 ستمبر 2015 (م ع و)

عید الاضحیٰ[ترمیم]

تمام مسلمان بھائیوں کو دل کی اتھاہ گہرائیوں سے عید الاضحیٰ مبارک ہو۔۔۔۔۔۔! --علی معاویہ بھائی بھائی 14:21, 25 ستمبر 2015 (م ع و)

امام خمینی[ترمیم]

آپکا پیغام میرے نام

محترم!

فرقہ وارنہ مواد شامل کرنے سے گریز کریں، یہاں پر فرقہ واریت کی بال برابر جگہ نہیں ہے، اگر آپ کو کفر اور کافر بنانے کا شوق ہے تو فیس بک پر جائیں، جہاں پر ایسے اقتباسات موجود ہیں، اور جن شخصیات سے آپ کو اختلاف ہے، براہ مہربانی ان کے صفحات پر ترمیم کرنے سے گریز کریں، آپ انصاف نہین کر پائیں گے، خطاب با عنوان نواجوانان، کو خمینی صاحب کے مضمون میں بار بار شامل کرنے کی کوئی تک نہیں، صحابہ سے متعلق ان کے نظریات کو اگر آپ بیان کرتے ہیں تو کوئی شیعہ آ کر آپ کے علماء کے صفحات پر صحابہ و اہل بیت، اور انبیاء، و اولیاء کے متعلق بیانات کو اقتباس کرنے لگے گا۔ اور ہم اسے روک نہیں پائیں گے


  • باحوالہ مواد جسکا التزام کیا گیا ہو وہ فرقہ واریت میں شمار نہیں کیا جاتا۔
  • ہاں البتہ وہ مواد جو الزام تو ہو مگر ملزم اس کا اقرار نہ کر کے ملتزم نہ ہو تو وہ الزام (تفرقہ، تخریب کاری) کہلائے گا۔
  • مضمون امام خمینیؒ میں التزامی باتیں باحوالہ کہی گئی ہیں اس پر اعتراض بجا نہیں ہوسکتا۔
  • آپکے اعتراض میں جملہ “آپکے علماء“ سے آپ کیا اخذ کرتے ہیں کہ میں ویکیپیڈیا پر کسی خاص گروہ وغیرہ کیلئے کام کررہا ہوں۔۔۔۔۔؟
  • جبکہ میرا الزام تب ہوتا جب بنا ثبوت التزامی بات کہی گئی ہوتی۔۔۔۔ ثبوت کے بارہ میں تو آپ ہی زار دیا کرتے ہیں۔۔۔۔۔ ان باتوں پر غور کیجئے اور کسی کو کسی عالم سے کوئی اعتراض ہو وہ جانے اس سے میرا کیا تعلق ۔ وہ جانے اس کا کام جانے۔

--علی معاویہ بھائی بھائی 15:58, 25 ستمبر 2015 (م ع و)

عید مبارک[ترمیم]

عبید بھائی عید مبار ہو۔۔۔ احمد نثار (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:19, 25 ستمبر 2015 (م ع و)

خیر مبارک، آپ کو بھی عید مبارک۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:29, 25 ستمبر 2015 (م ع و)

خمینی[ترمیم]

مضمون روح اللہ خمینی کے عنوان میں لقب “روح اللہ“ مٹایا جائے۔ اسلام میں صرف اور صرف یہ لقب سیدنا حضرت عیسیٰ بنت مریم ع کیلئے مخصوص کیا گیا۔ --علی معاویہ بھائی بھائی 05:44, 26 ستمبر 2015 (م ع و)

کیا، آیت اللہ رکھ دیں؟ یا امام خمینی؟--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 05:47, 26 ستمبر 2015 (م ع و)

ضرورت[ترمیم]

  • ایک ضرورت آن پڑی ہے مضمون دجال اور مسیح دجال کے ٹائیٹل کو صرف “دجال“ بنا ئیے۔ میں ابھی ترمیم دجال میں کرنے لگا ہوں۔ میرے پاس مستند مواد موجود ہے۔۔۔۔
  • حضرت عیسیٰ بنت مریم علیہ الصلوٰۃ والسلام، مؤدب الفاظ میں القابات کے استعمال میں “علیہ السلام“ کو ؑ ، صحابی رسول مثلا حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ میں “رضی اللہ عنہ“ کو  اور بالترتیب مشہور و معروف بزرگ جیسے آئمۃ کرام وغیرہ کے ساتھ لگایا جاسکتا ہے یا دوسری ترتیب ﷺ، ﷫، وغیرہ ٹھیک رہے گا تاہم اسوقت مضمون دجال میں ترمیم کررہا ہوں دوسری ترتیب بالعمل ہے آپ وقت نکال کر رہنمائی کیجئے۔۔۔۔۔شکریہ

--ترویج اردو 19:13, 26 ستمبر 2015 (م ع و)

عیسیٰ بنت مریم یا عیسیٰ ابن مریم، مسیح ابن مریم، درست ہے، حضرت نکال دیں، ضرورت کے تحت یا بطور اقتباس جب آئے تو جو کتاب میں الفاظ ہوں وہ ہی لکھ دیں، رضی اللہ عنہ یا رحمتہ اللہ علیہ کسی بھی شخصیت کے ساتھ نا لکھیں، (اقتباس کی صورت میں یہاں بھی اجازت ہے)، چیزوں کو اس طرح بیان کریں جیسے ایک غیر جانب دار میڈیا میں خبر ہوتی ہے کہ بھارت نے الزام لگایا ہے کہ، پاکستان نے دعوی کیا، ہے، یا مبینہ طور پر فلاں نے یہ کام کیا، اگر کوئی بات بلکل ثابت ہو فریقین قبول کرتے ہوں تو دعوی یا الزام کا لفظ بلا ضرورت ہے، پھر آپ با حوالہ شامل کر دیں، لیکن ایسا بہت کم ہوتا ہے، جس منتظم سے مسئلہ ہو اسی سے بات کریں ، یا دیوان عام میں جایا کریں، مزید کوئی نیا کھاتہ تخلیق کرنے سے گریز کریں۔ درست طرقہ سے کام کرتے رہيں، آپ کی غلط فہمیاں خود ہی ختم ہو جائیں گی، خاص:حالیہ تبدیلیاں اور خاص:زیر نظر فہرست پر نظر رکھا کریں۔ خاص:ترجیحات میں جا کر کچھ آلات منتخب کر لیں، معاونت:فہرست، معاونت:ترمیم اور معاونت:مندرجات کو دیکھ لیں۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 20:05, 26 ستمبر 2015 (م ع و)

دجال[ترمیم]

بہت شکریہ۔۔۔۔۔

  • دجال مضمون میں حوالے مکمل کر کے شائع کیئے جائینگے۔ ابھی مضمون میں ترامیم جاری ہیں۔۔۔ ان شاء اللہ بہت جلد مکمل ہوجائے گا۔

--ترویج اردو 20:56, 26 ستمبر 2015 (م ع و)

سانچہ starbox استعمال کرنے کے لئے رہنمائی درکار ہے[ترمیم]

سلام مسنون!

آپ نے ایک مضمون پی ایس آر بی 1257+12 میں ایک سانچہ starbox شامل کیا تھا. اب میں اس سانچے کو ایک دوسرے مضمون دجاجہ ایکس اول میں شامل کرنا چاہتا ہوں. پہلے میں نے اس کو اپنے ریت خانے میں استعمال کرنے کی کوشش کی تاہم اس میں کچھ چیزیں انگریزی میں آرہی ہے جب کہ کچھ میں سانچہ:ErrorBar2 لکھا ہوا آرہا ہے. اس کو کیسے درست کیا جاسکتا ہے. نیز یہ بھی بتائیں کہ اس میں حوالہ جات کو کیسے مربوط کیا جائے گا. اس میں جس طرح حوالے دیئے گئے ہیں وہ مجھے سمجھ میں نہیں آرہے مثلاً ایک حوالے کچھ یوں دیا گیا ہے ref name=bernard_stecker1999.

رہنمائی کرنے کے لئے پیشگی شکریہ --زہیر عبّاس (تبادلۂ خیالشراکتیں) 05:03, 27 ستمبر 2015 (م ع و)

جی محترم!
ریتخانہ میں کیوں کہ آپ نے مواد تھوڑا سا لکھا تھا جس وجہ سے وہاں حوالہ جات کا منہیں کر رہے تھے، جوالہ جات شامل کرنے میں ایک مخصر راہ ہوتی ہے جو یہاں استعمال کی گئی ہے۔
اگر کسی کتاب، یا ویب کا حوالہ بار بار آ رہا ہوں تو اسے مختصر صورت دے دی جاتی ہے، پہلی بار یا مضمون میں کسی بھی ایک جگہ حوالہ مکمل دیا جاتا ہے، باقی جگہ جو آپ فرما رہے ہیں کےمطابق حوالہ کا کوڈ ڈال دیا جاتا ہے،
<ref name="حوالہ کا کوئی سا بھی نام">حوالہ کی مکمل عبارت</ref>
یہ اصل میں طرح ایک بار لکھا جاتا ہے، باقی جگہ پر اس کا صرف پہلا حصہ یعنی
<ref name="حوالہ کا کوئی سا بھی نام"></ref>
دیا جاتا ہے، بس اس میں صرف ایک چیز مزید شامل کرنی ہوتی ہے وہ ہے آڑی لکیر (/) جو یوں ہو گی،
<ref name="حوالہ کا کوئی سا بھی نام"/></ref>
اب اسے بار بار استعمال کیا جا سکتا ہے، اس طرح نیچے جہاں پر حوالہ جات نظر آتے ہیں وہاں اس کتاب، ویب، جریدے کے تمام حوالہ جات ایک ہی سطر میں سمٹے ہوئے نظر آئیں گے۔
دوسرا مسئلہ، وہ جس طرح آپ نے ریت خانہ اور مضمون کاپی پیسٹ کیا ہے انگریزی ویکی سے اسی کیا جاتا ہے، اس میں کئی سانچے کام کر رہے ہیں، میں ان کو درست کرنے اور ان میں سے انگریزی خت مکرنے کی کوشش کرتا ہوں، بلکہ وہ چند مضایمن کے ربط جو ان سانچوں میں مسلمسل استعمال ہ ورہے ہیں ان کا ربط دیتا ہوں ، آپ ان پر مختصر مضمون لکد دیں تا کہ خانہ معلومات کی معلومات سمجھنے میں صارف کو آسانی ہو۔ ایرر بھی انہی سانچوں کی وجہ سے آ رہا ہے۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 05:17, 27 ستمبر 2015 (م ع و)

عنوان[ترمیم]

محترم! دو مضامین مسیح دجال اور دجال ایک جیسے ہیں ان کا عنوان ایک کردیجئے “دجال“۔ شکریہ --ترویج اردو 10:39, 27 ستمبر 2015 (م ع و)

شکریہ[ترمیم]

شکریہ! آپکی رہنمائی کا۔۔۔۔۔۔۔۔--ترویج اردو 07:45, 28 ستمبر 2015 (م ع و)

نگارخانہ[ترمیم]

مضمون دجال کے نگار خانہ میں وہ تصاویر شامل نہیں ہورہیں ہیں۔ جنکے پتے درج ذیل ہیں۔ # [[File:مسجد طور سینا 1.jpg|thumb|مسجد طور سینا]] # [[File:مسجد طور سینا 2.jpg|thumb|مسجد طور سینا]] آپکے تبادلہ خیال پر ظاہر ہورہی ہیں ۔ فی الوقت پتا ڈالنا مقصود ہے۔ --ترویج اردو 09:46, 28 ستمبر 2015 (م ع و)

نگار خانہ میں تصاویر اس طرح دینی ہوتی ہیں۔
ترمیز (کوڈ) نتیجہ
<gallery>
مسجد طور سینا 2.jpg|مسجد طور سینا
</gallery>

--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 09:58, 28 ستمبر 2015 (م ع و)

شکریہ[ترمیم]

بہت شکریہ عبید بھائی آپکی رہنمائی کا۔۔۔۔۔۔--ترویج اردو 10:03, 28 ستمبر 2015 (م ع و)

اعزاز آپ کے لیے![ترمیم]

Barnstar of Diligence Hires.png اعزاز برائے محنت وجانفشانی
وکیپیڈیا اُروو کےلئے محنت و جانشانی سےتدوینی امور انجام دینے پر خاکسار کی طرف سےمحنت و جانشانی کا اعزاز قبول فرمائیں۔ محمد عارف سومرو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 13:16, 29 ستمبر 2015 (م ع و)

آپ کا بہت بہت شکریہ، میں خود کو کسی اعزاز کے قابل نہیں سجمھتا۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:53, 2 اکتوبر 2015 (م ع و)

خودکار وثق ساز[ترمیم]

عبید بھائی، کیا آپ کے پاس خودکار وثق ساز کام کر رہا ہے؟ میرے پاس قطعہ کی سرخی کے پاس اس کا آپشن نظر نہیں آ رہا ہے، اور جب اوپر سے مکمل صفحہ کا وثق بنانے کے لیے کلک کرتا ہوں تو درج ذیل ایرر آتا ہے:

OneClickArchiver errors!

The following errors detected:
• Unable to find |counter=
     Default value: 1
  Unable to find |headerlevel=
     Default value: 2
  Unable to find |archiveheader=
     Default value: "{{Aan}}"
  Unable to find |maxarchivesize=
     Default value: 153600

• Causing the script to abort.

--:) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  13:33, 1 اکتوبر 2015 (م ع و)

میں نے جیسے انگریزی ویکی صارفین سے کہا گيا ہے کہ کوڈ اپنے جے ۔ایس میں رکھیں وہ رکھا ہوا ہے، اس سے کام کر رہا ہے۔ یہ ایرر میں نے اپنے انگریزی ویکی صفحہ پر چیک کیا ہے وہاں بھی آ رہا ہے۔ --Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 13:37, 1 اکتوبر 2015 (م ع و)
کیا آپ کے پاس مذکورہ ایرر نہیں آ رہا ہے؟ --:) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  14:46, 1 اکتوبر 2015 (م ع و)
الگ الگ سرخی کے ساتھ جو وثق بنانے کا بپن نظر آتا ہے وہ کام کر رہا ہے، مگر مکمل صفحہ کا وثق بنانے پر اردو اور انگریزی دونوں ویکیوں پر یہی ایرر آ رہا ہے، میرے پاس--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 14:49, 1 اکتوبر 2015 (م ع و)

اعزاز آپ کے لیے![ترمیم]

Barnstar of Diligence Hires.png اعزاز برائے محنت و جانفشانی
اردو ویکیپیڈیا کو اپنے قیمتی اوقات میں سے سب سے زیادہ وقت دینے پر! آپ کی اردو ویکیپیڈیا پر ہمہ دم موجودگی تخریب کاری اور دیگر مراجعتی امور کے تئیں باعث اطمینان ہوتی ہے. :) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  18:36, 2 اکتوبر 2015 (م ع و)
کیوں شرمندہ کرتے ہیں!--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:54, 2 اکتوبر 2015 (م ع و)

پیمانہ[ترمیم]

محترم آ پکو اگر باقی شریک حیات کی اتنی لاحق ہو گئی تھی حضرت عمر کو حضرت ام کلثوم کا شریک حیات ہونے پر وہ بھی فوراً تو آپ نے خود انہیں شامل کیوں نہ کر لیا ۔۔۔۔ جبکہ اس کا درس آپ مجھے دہتے ہیں۔۔۔ میں خود قائل ہوں تمام صحابہ و اہل بیت کی تاریخ، زندگی، رہن سہن یہاں تک کہ انکی عادات و اطوار اور اشاروں کو بھی ویکیپیڈیا پر محفوظ کر لوں۔۔ جہاں تک میری معلومات ہو گی میں تو اتنا درج کردوں گا۔۔۔۔۔ اگر سانچہ کسی سنی کیلئے خاص نہیں تو دیگر کیلئے بھی تو خاص نہ ہوا ناں۔۔۔۔۔ کوئی اہل تشیع آکر اہل سنت کی جامع ترین معلومات کو کیوں حذف کردے۔ یہ تو پھر شیعہ کا پلہ بھاری ہوا۔۔۔۔۔۔۔ جبکہ ویکی اصول متوازن ہے۔۔۔ آپ خود بھی متوازن ہونے کا درس رے رہے ہیں۔۔۔۔۔۔ اگر حضرت عمر کو حضرت ام کلثوم کا خاوند ہونا اختلافی بات ہو گی۔ اہل تشیع (یعنی آپکے ہاں)

  • نماز اختلافی
  • روزہ اختلافی
  • جہاد اختلافی
  • کلمہ اختلافی
  • فقہہ اختلافی
  • صحابہ کرام کا مسئلہ اختلافی
  • آپکے ہاں چند صحابہ کے علاوہ باقی تمام اختلافی
  • نبوت کا مسئلہ اختلافی
  • امامت کا مسئلہ اختلافی
  • رہن سہن اختلافی
  • آپکی تاریخ اختلافی

پیچھے رہ کیا جاتا ہے؟؟؟؟ ایک سنی کرے تو کیا کرے۔۔۔۔۔ جس بات کو کھولے گا وہ اختلافی۔۔۔۔۔۔۔ آپکے ہاں سنی مسلمانوں کے تقریبا ہر مسئلہ میں اختلاف پایا جاتا ہے۔۔۔۔۔۔۔ بتائیں سنی کس موضوع کو چھیڑیں۔۔۔ ؟؟؟ آپ خود ایک پیمانہ بنا دیں اور بڑے سوق سے بنائیں (جسکی تائید سب سے پہلے میں خود کروں گا) کہ سنی کس کس موضوع کو بیان کرسکتا ہے۔۔۔؟؟؟ ہاں ناں۔۔۔۔ تاکہ بعد میں ان باتوں کی ہزیمت تو نہ ناں اٹھانی پڑے۔۔
آپ ایک صفحہ تحریر کر کے شیعہ سنی کی لسٹیں تیار کردیں اور حدود بتا دیں۔۔۔ میرے لیئے تو بڑے مسائل بن جائیں گے جبکہ میں حضرت عمر کے اقوال و انکی زندگی تو نہ سہی سانچہ میں اتنی تھوڑی سی جگہ میں حضرت عمر کو حضرت ام کلثوم بنت علی المرتضیٰ جیسی بنیادی معلومات کو بقول آپکے شریک حیات لکھنے سے گریز کروں۔۔۔۔۔۔ ساتھ میں حضرت ابوبکر کو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا سسر لکھنے سے۔۔۔۔۔۔۔ شیعہ بھی راضی سنی بھی راضی --ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:41, 2 اکتوبر 2015 (م ع و)

میں شیعہ نہیں ہوں، نا ہی میں نے یہ حکم دیا کہ اپ باقی سب کے ساتھ بھی جا کر رشتے لکھیں، کیا آپ کو حضرت عمر کی باقی ازواج کے نام نہیں پتا؟ میرا اعتراض تو صرف یہ تھا کہ وہاں پر شوہر کا نام نہیں دینا چاہے کوئی بھی ہو، باقی جن کے ساتھ چچا، وغیرہ لکھا ہے، وہ رشتہ محمد صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے لیے ہے۔ ورنا تو ہر ایک کے بیسیوں رشتہ دار ہیں، کیا ہم سانچے میں ان کے رشتے داروں کی وضاحت کريں گے یا صاحب سانچہ کے؟ جب سانچہ عمر یا علی میں آپ جائیں تو وہاں اس کی جگہ بن سکتی ہے کہ قوسین میں حضرت علیکی شہزادیوں کے ناموں کے ساتھ آپ ان کے شوہروں کے نام لکھ دیں۔ لیکن میں پھر کہوں گا، یہ متنازع ہے، اور آپ کی اطلاع کے لیے عرض ہے کہ اہلسنت (ہمارے پاس) اس کو ثابت کرنے کے لیے اتنی قوی دلائل نہیں ہیں جنتے آپ نے سمجھ لیے ہیں۔ آپ مجھ سے اس موضوع پر بحث کرنے سے بہتر ہے کہ شیعہ سنی کے خاص موضوعات پر نا لکھیں، آپ کا مطالعہ یک طرفہ ہے، تو اسے حقیقت بنا کر پیش نا کریں صرف اسے اہلنست کا نظریہ بنا کر پیش کریں، --Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 19:02, 2 اکتوبر 2015 (م ع و)
مجھے اس سے کوئی غرض نہیں کہ آپ شیعہ ہیں کی سنی آپ جس حال میں ہیں اپنی طرف سے بہتر ہیں۔۔۔۔۔۔ جس صارف نے میری تبدیلیوں کو تبدیل کیا ۔۔۔ میں نہیں کہتا کہ وہ بھی شیعہ ہے تاہم ۔۔۔۔۔ آپ نے کہا کہ “ایک شیعہ نے تبدیلی کی“ اسے شیعہ آپ نے قرار دیا ۔۔۔ اس صارف کا آپکے تبادلہ خیال پر نہ کوئی پیغام تھا نہ اس کے تبادلہ خیال پر۔۔۔۔۔ پھر آپ یا تو (بدگمانی سے اللہ معاف کرے) اس صارف سے فون، ای میل، یا وہ آپکے قریب تھا یا پھر وہ آپ خود ہی تھے جسے آپ شیعہ قرار دیتے ہیں؟ میرے تبادلہ خیال پر آپکا پیغام موجود ہے۔۔۔۔۔ اگر تو وہ آپ سے رابطے میں نہیں یا وہ آپ خود نہیں تو پھر آپ کو کیسے پتا کہ وہ اہل تشیع ہے۔۔۔۔؟؟؟ جونہی میں نے اپنی معلومات کے مطابق لکھا تو اس صارف نے فوراً استرجع کیا۔۔ میں نے معلومات کو دوبارہ استرجع کیا تو اسی اثنا میں آپکا میرے نام پیغام آگیا ۔۔۔۔ بس اتنی سی بات ہے آپ کو شیعہ سمجھ لیا تھا۔۔۔۔۔

دوسری بات آپ دائل کی بات کیوں کر رہے ہیں یہ دلائل کی جنگ نہیں ویکیپیڈیا ہے۔۔۔۔۔۔ آپ اہل سنت ہیں تو آپکے دلائل کی ہم قدر کرتے ہیں۔۔۔۔ اگر آپ ایل تشیع ہیں تو آپکے دلائل کی قدر کرتےہیں۔۔۔۔۔۔ دلائل سے کوئی سروکار نہیں۔۔۔۔۔۔۔--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 19:28, 2 اکتوبر 2015 (م ع و)

میں صدقے میں قربان، وہ صارف شیعہ ہے اور یہ بات اس کے صارف صفحہ پر لکھی ہوئی ہے، آپ جن مقاصد کے لیے یہاں وارد ہوئے ہیں وہ پورے نہیں ہو سکتے۔ میں نے تو بہت وضاحت سے بات کر دی ہے، کہ متعلقہ خاتون کے صفحہ پر جا کر اہلسنت کا نقطہ نظر لکھ دیں کہ وہ زوجہ ہیں، مگر آپ کو نا جانے کیوں تپ چڑھ گئی ہے، سانچہ محمد میں جگہ جگہ لکھا ہے کہ چچا، سسر، داماد یعنی محمد کے چچا، محمد کے داماد، مگر وہاں پر اتنی ساری خواتین کو چھوڑ کر آّپ کو صرف ایک نام ملک کہ اس کے ساتھ ان کے شوہر کا نام درج کر دیا۔ اگر یہ سنی شیعہ کا مسئلہ نا بھی ہوتا، تب بھی اس سانچہ میں سارے رشتوں کی نسبت محمد صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی طرف کی جا رہی ہے نا کہ کسی دوسرے صحابی کی بیٹی کے شوہر کا رشتہ ظاہر کرنا یہاں مقصود ہے۔ یہاں یہ بات شامل کرنے کا مقام نہیں ہے بس، بات اتنی سی ہے۔ اور اگر ہے تو پھر ہر ایک عورت کے ساتھ اس کی نسبت محمد صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی طرف کرنے کے بجائے اس کے شوہر کا نام دیں۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 19:42, 2 اکتوبر 2015 (م ع و)

مگر آپ کو اس شیعہ صارف نے کیسے اطلاع دی۔۔۔۔؟؟؟؟
جس پر آپ نے سیکنڈوں میں ایکشن لیا۔۔۔۔۔ اگر منٹوں میں ہوتو ایک انتہائی تیز ٹائپنگ میں سیکنڈوں کا ہی فرق مانا جائے گا جو آپ نے مجھے تسلی آمیز پیغام دیا۔۔۔۔۔۔۔ اس صارف کے شیعہ ہونے کا آپ کو پتا چلا ہے آپکی انتہائی تیز رفتاری کو میں مان جو رہا ہوں۔۔۔۔۔۔۔
یہ سوال برقرار ہے کہ:

کیا آپ کو اس صارف نے بذریعہ ہوائی جہاز اطلاع دی تھی ؟؟؟


دی تھی تو کیسے؟؟؟؟؟ --ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 20:03, 2 اکتوبر 2015 (م ع و)

وہ صارف اب کا نہیں کافی پرانا ہے میرے آنے سے بھی پہلے کا، میں نے یہ نہیں کہا کہ میں نے اس وقت ہی دیکھا تھ اکہ وہ سنی ہے کہ شیعہ، میرے خیال سے آپ یہ مسئلہ ختم کریں،یا اسے اب دوسرے منتظمین کے سپرد کریں کہ آّ پر ظلم ہو گيا ہے۔ ہوائی جہاز کافی دیر لگآتا ہے، آپ اگر ایک طرف خاص:حالیہ تبدیلیاں پر نظر رکھیں تو آپ کی رفتار بھی ہوائی جہاز جنتی تیز ہو جائے گی، اور اگر تاریخچہ میں دیک لیا کریں کہ کیا کچھ کس نے کس وقت مٹایا یااضافہ کیا تو یہ بہتان بازی بھی بند ہو جائۓ گي کہ وہ لفظ بھی مٹا دیا وہ بھی مٹا دیا۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 03:28, 3 اکتوبر 2015 (م ع و)

محترم بقول آپکے بلا ترد باد کو معطل کیا جاتا ہے۔۔۔۔۔۔۔
اپنے ہی اصول کو خاطر میں لائیے اور اسی سانچہ میں حضرت ابو بکر کے سامنے (سسر) اور حضرت عمر کے سامنے (سسر) کا اجافہ کردیئجے۔۔۔۔۔ چونکہ یہ آپکے سسر ہی تھے۔۔۔۔۔۔۔
یعنی آپ ﷺ سے متعلق سانچہ ہے تو رشتے بھی انہی کے متعلق ہوں۔۔۔۔۔۔
ابوبکر کے سامنے سے سے (سسر) آپ ہی نے مٹا یا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بس صرف اتنا کام کردیجئے۔۔۔۔۔
شکریہ
--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 11:00, 3 اکتوبر 2015 (م ع و)


ویکی یادگار عمارات[ترمیم]

عبید رضا بھائی میں بھی اردو ویکیپیڈیا میں مضمون لکھنا چاہتا ہوں. مجھے اس کا طریقہ بتا دیں۔ --Saleemakhtar313 (تبادلۂ خیالشراکتیں) 12:04, 5 اکتوبر 2015 (م ع و)سلیم اختر

بہت خوشی کی بات ہے> آپ ویکیپیڈیا:ساحر تخلیق مضمون پر جائیں، وہاں ترتیب وار غور سے پڑھ کر عمل کرتے جائیں، اگر تجربہ کرنا ہو ویکیپیڈیا:ریتخانہ صفحہ پر جا کر نیلے بٹن پر کلک کریں۔ کچھ سمجھ نا آئے تو ساتھ میں پوچھ لیں۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 12:55, 5 اکتوبر 2015 (م ع و)

ملفات[ترمیم]

میری اپ لوذ کردہ تصاوریر میں تبدیلی کرنی ہے ان تک میں کیسے جاؤں گا۔؟
--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 03:48, 6 اکتوبر 2015 (م ع و)

یہاں پر --Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 04:17, 6 اکتوبر 2015 (م ع و)

سنین کےمابین فرق[ترمیم]

محترمی! اردو ویکی پیڈیا پرآ پ اور چند اور احباب کی جانفشانی دیکھتے ہوئے،اردو کے مستقبل کو لے کر جو بے چینی پا ئی جاتی رہی ہے، اس میں قدرے کمی ہونے لگی ہے۔ خاکسار بھی اُس سے جوکچھ ہو سکے اور جیسے ہو سکے کام میں لگا ہوا ہے۔ تکنکی نکات سے مزید واقفیت ہونی باقی ہے۔ سر دست سنین کو لے کر مسئلہ درپیش ہے۔ آپ کی اوردیگرسینئراردو ویکی پیڈین، طاہرصاحب، شعیب صاحب، نثاراحمد صاحب، مزمل صاحب ،امین اکبر صاحب وغیرہم سے توجہ کی درخواست ہے کہ ہجری اور سنین کے درمیان کے فرق کو یک بارگی طے کرلیں۔ منرجہ ذیل میں کچھ مثالیں دی گئیں ہیں جن کا اندراج حالیہ دنوں میں صارفین نے اپنی ترامیم میں کی ہیں۔

ایک صحفہ پر سنین یون درج ہیں۔

۱) 27 شوال المکرم 1292ھ بمطابق سن 25 نومبر 1875ء
1307ھ بمطابق 1890ء ئی
1312ھ بمطابق 1894ء......................فرق ۔ 583 سال
۲) 1345ھ بمطابق سن [[1927ء.......................فرق ۔ 582 سال
۳) 1351ھ بمطابق [[1932ء
2، صفر، 1362ھ بمطابق سن 7 فروری، [[1943ء] ..............فرق ۔ 581 سال
ایک اورصفحہ پر ۔۔۔۔۔۔۔
۴) 10 ربیع الثانی 1425ھ بمطابق 30 مئی 2004ء ......................فرق ۔ 579 سال --Drcenjary (تبادلۂ خیالشراکتیں) 05:41, 6 اکتوبر 2015 (م ع و)
یاد کرنے کا بہت شکریہ!

اس دن جب آپ نے بات ایک تبادلۂ خیال پر لکھی، تھی میں سمجھا مسئلہ ختم ہو گیا ہو گا، مگر شاید ایسا ہوا نہیں، اگر ایسی صورت ہو کہ صورت ہو کہ یقینی غلطی ہو تو اسے فوری طور پر آپ خود درست کر دیا کریں، ویسے کیا آپ مشورہ دیں گے کہ اس کی ترتیب کیا طے کی جائے، اسلامی تاریخیں دینا جدید دور کی شخصیات کے لیے میں ضروری خیال نہیں کرتا، قدیم اسلامی تاریخ و شخصیات کے لیے محبوری یہ ہے کہ کتب میں اسلامی تاریخیں ہی ملتی ہیں، بہت کم ہی عیسوی تاریخیں ہوتی ہیں۔ جیسے صحابہ سے متعلق تاریخ۔

  • 2 محرم، 1436 ہجری
  • 2 محرم الحرام، 1436 ہجری
  • 2 محرم، 1436ھ
  • 2 محرم، 1436 ہجری بمطابق 18 اکتبور 1917
  • 2 محرم 1436ھ بمطابق 18 اکتوبر 1917ء

اگر آپ کا مقصد ترتیب ہی تھا تو جواب دیں، یا پھر میں آپ کی بات سجمھ نہیں پایا، تو وضاحت کریں (میں معذرت خواہ ہوں، اگر سمجھ نہیں پایا تو)۔ میں نے اوپری دی گئی ساری تاريخیں جانچ لی ہیں، وہ درست ہیں، ہجری سے عیسوی کنورٹر--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 10:13، 6 اکتوبر 2015 (م ع و)
بہت خوب! ہجری و شمسی سالوں میں تقریبا ہر سال دس دن کا فرق آگے پیچھے ہونے کے ناطے ضرور پڑتا جیسے ہمارے بچپن میں رمضان سردیوں میں ہوا کرتا تھا رفتہ رفتہ آگے چلتےہوئے اب شدید گرمیوں میں آگیا ہے۔
تمام علمائے دین کے ہاں تواریخ ہجری سال میں ہی یاد رکھی جاتی تھیں اور ابکی آپ بیتی اور سوانح حیات میں ہجری ک ہی غلبہ ملتا ہے۔ تاہم اپنے تئیں ہجری کو کنورٹ کیا جائے تو بڑا مسئلہ یہ ہے کہ دن اور مہینے بھی سال کے ساتھ ساتھ یاد ہونے چاہیئں۔۔۔ وگرنہ شمسی سال میں چند ماہ کا نتیجہ ظاہر ہوتا ہے۔ جس سے تین سال منتخب کرنے پڑجاتے ہیں۔ یعنی یا تو 1893، 94 اور 95۔۔۔۔
جدید دور کے حوالے سے جہاں تک ضروری و غیر ضروری ہونے کی بات اس لیے درست نہ ہے کہ اسلامی تاریخ تو ملتی ہی ہجری کیلنڈر میں ہے۔ ساتھ میں بڑا وسیع طبقہ اب بھی ہجری کو ہی فوقیت دیتا۔
چند ضروری گزارشات:

  • منتظمین درخواست پر ہجری کو عیسوی میں خود طے کر کے دیا کریں۔
  • عام استعمال کے لیے کسی اندرونی یا بیروبی ربط کو معیاری کہیں۔ یعنی ویکییڈیا پر یہ سہولت فراہم کی جائے جس سے عام صارف تواریخ کی خود تصحیح کر لیا کرے۔
  • فرق نکال کر معیاری تواریخ کا ایک پیمانہ مقرر کر دیا جائے جس سے عام صارف خود طے کرلے۔ مراد (کوئی فارمولا)
  • چوتھی صورت تاریخ کو طے کرنا عام صارف پت ہی چھوڑ دیا جائے۔


--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 13:00, 6 اکتوبر 2015 (م ع و)

میں نے صرف یہ کہا ہے کہ جن جدید دور کی شخصیات کی دونوں تاریخین مہیا ہوں، ان میں صرف عیسوی دی جائے تو کافی ہے، یا صرف پیدائش و وفات کے مقام پر دونوں دی جائیں، باقی زندگی کے دیگر واقعات کے لیے (کسی بیسویں یا اکیسویں صدی کی شخصیات) کے لیے دینا عبارت میں بے جا طول ہے۔ جس سے پڑھنے والی کی روانی میں دقت ہے۔ اس کا فامولہ بنانے کی ضرورت تو ہو سکتی ہے، مگر صارفین تو کتابون سے دیکھ کر لکھ دیتے ہیں جیسی ترتیب وہاں ہو۔ اسی کے مطابق، اور اگر مضامین میں تکرار کوئی کرنا ہی چاہے تو دن اور ماہ نا لکھے صرف سن لکھے، 1436ھ بطابق 2015ء،

بہتر ہے اسے دیوان عام میں تجویز میں پیش کریں، دیگر صارفین کوئی بہتر رائے دیں گے۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 13:16, 6 اکتوبر 2015 (م ع و)

شکریہ[ترمیم]

عبید بھائی! آپکی پرخلوص وضاحت کا بہت شکریہ۔
--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 16:43, 6 اکتوبر 2015 (م ع و)


آپکی فوری توجہ مطلوب[ترمیم]

محترم عبید رضا صاحب ! (آپ کی رائے کی گزارش کے ساتھ)
اردو ویکی پیڈیا کے ایک لاکھ مضامین کا ہدف 30 دسمبر 2015 تک مکمل کرنا ہے! موجودہ رفتار ہی قائم رہی تو ہمارا ہدف کو پانا غیر ممکن ہوتا جا رہا ہے ۔ آئیے ، توجہ دیں ! ابھی اور آج ہی! ہدف کو مل کر پائیں۔ وضاحت کے لیے مندرجہ ذیل جدول پیش ہے۔ ۔

جدول برائےمضمون شماری
دن تاریخ تعداد مضامین فی صد آج کا اضافہ مزید درکار مضامین
1 1 اکتوبر 81641 81.64% 025 18334
2 2 اکتوبر 81666 % 81.66 027 18307
3 3 اکتوبر 81693 % 81.69 025 18282
4 4 اکتوبر 81718 % 81.71 029 18253
5 5 اکتوبر 81747 % 81.74 034 18219
6 6 اکتوبر 81781 % 81.78 013 18206
7 7 اکتوبر 81794 جاری جاری جاری
100 30 دسمبر 100000 % 100 ۔ ۔

نوٹ: یومیہ 212 مضامین کی ضرورت ہے۔--Drcenjary (تبادلۂ خیالشراکتیں) 09:53, 6 اکتوبر 2015 (م ع و) یومیہ 215 مضامین کی ضرورت ہے۔--Drcenjary (تبادلۂ خیالشراکتیں) 01:30, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)--Drcenjary (تبادلۂ خیالشراکتیں) 03:05, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)

جی میں ایک ایک کر منصوبہ میں اضافہ کر رہا ہوں، اصل میں کچھ دیگر کام بھی دیکھنے ہوتے ہیں، جس وجہ سے منصوبہ پر کام کا وقت نہیں نکل پاتا، پھر بھی میں خاص:بدون بین الویکی صفجات کو وقت دے رہا ہوں۔ بن مین صرف اندرونی ربط کرنے سے وہ گنتی میں شامل ہو جاتے ہیں۔ ایسے صفحات کی تعداد 50 سے اوپر ہو چکی ہے جن کو میں نے اکتوبر میں ویکی ڈیٹا اور اندرونی ربط سے شامل شماریات کیا ہے۔ ایسے ہی اب ہجری سال، جن سے میں 1400 صفحات بنا رہا ہوں۔ وہ بھی چند دن میں شامل ہو جائیں گے، آپ بے فکر رہیں، لاکھ کا ہدف وقت سے پہلے حاصل کیا جائے گا۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 16:22, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)

14 اکتوبر یوم وفات نکولائی زبولوتسکی[ترمیم]

14 اکتوبر نکولائی زبولوتسکی (روسی ادیب) کا یوم وفات ہے۔--محمد عارف سومرو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 10:16, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)

جانب داری[ترمیم]

مضمون اعظم طارق کے بابت آپ نے استرجع کر کے اس کے تبادلہ خیال میں وجہ بیان کی کہ مصائب و آلام اور جسکی شخصیت پہچانی ہی شیعہ مخالف جاتی ہو۔ اسے مبہم نہ رکھا جائے۔
بات تو ٹھیک ہے۔۔۔ جس مضمون میں کو آپ دوبارہ واپس لے کے آئے ہیں اس میں فرقہ واریت تو کجا تخریب کاری صاف طور پر ظاہر ہے۔ جو عام سے بندے کو بھی پتا چلتی ہے۔

  1. اگر یہ شضصیت شیعہ مخالف ہے تو مضمون روح اللہ خمینی کی شخصیت تو صحابہ مخالف ٹھہری، مکہ مدینہ پر انکی طرف سے قبضے کی صاف گوئی کو جب اس مضمون میں درج کیا تو آپ کہنے لگے یہ فرقہ واریت ہے جسے ہم قابو نہ کرپائیں گے۔ خمینی کی شخصیت پر انہیں کے چند اقوال پیش کیے گئے اس کے علاوہ بہت نہیں بے شمار ایسے حوالے جو کسی مولوی، مفکر یا دانا نہیں بلکہ انہی کی زبانی ہیں پیش کردیئے جائیں تو آپکے پیمانے پر وہ اسلام مخالف ٹھہرتے ہیں تو آپ اسے فرقہ واریت کہ کر حذف کر دیتے ہیں۔
  2. احمد نثار سے گفت و شنید کرتے ہوئے آپ نے کہا کہ


اس میں بے شک با حوالہ گالیاں شامل کریں، مگر یون لکھا جائے کہ ےلاں نے یہ کہا، یہ الزام لگایا۔
تو خمینی صاحب کو کسی نے گالیا نہیں دی تھیں نلکہ انہیں کے اقوال پیش کیئے تھے جن میں حضرت عمر پر کفر کا فتویٰ انہوں نے اپنی زبانی لگایا جسے آپ بھی تسلیم کرتے ہیں۔
محترم آپ کو خمینی صاحب کا تحفظ تو نظر آتا ہے مگر کسی سنی عالم پر مجال ہے اعظم طارق کے لیے اپنے اصولوں کے مطابق ہی نرم گوشہ رکھتے ہوں
آپ کو اعتراض ہے تھا تو صارف منتظم “نقی علی“ کے تبادلہ خیال پر میری وضاحت بھی تو دیکھ لیتے۔ کس طرح استرجع کیا آپ نے۔
ٹھنڈے دماغ سے میرے نکات ذہن میں رکھ کر جواب مرحمت فرمائیں:
اسکے علاوہ آپ اپنے دوسرے خودکار نام Obaid bot سے آکر اسی مضمون اعظم طارق میں “پاکستان میں دہشت گردی“ کے زمرے شامل کرتے ہیں۔
--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:07, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)

وہ خود کار صارف اپنی مرضی سے کچھ نہین کرتا، جو زمرہ جات کسی انگریزی ویکی کے مضمون پر ہوں، ان کو اسی کے متبادل اردو مضمون پر لگا دیتا ہے، آپ جا کر انگریزی ویکیپیڈیا والوں کو بتائیں کا جناب یہ دہشتگردی کا زمرہ اس صفحہ پر کیوں ہے۔ رہی بات خمینی کی تو اس مضمون میں آپ ایک تقریر کو بے حوالہ (فرانس میں کی گئی تقریر کا جملہ حوالہ نہین ہے) شامل کرتے ہیں۔ درست حوالہ جس سے قطعا ثابت ہو کہ انہوں نے ایسے کہا، آپ بے شک جا کر شامل کریں، مگر حوالہ آپ کے کسی مولوی کا ذکر کردہ نا ہو۔ مستند ہو۔ ورنہ تو مولوی حضرت ایک دوسرے کے متعلق کیسے کیسے اقتباسات نکال کے بیٹھے ہوتے ہیں۔ آپ نظریات کی، تنقید کی، تنازعات کی سرخی کسی بھی مضمون میں بنا سکتے ہیں، مگر بات جنتی اہم ہو گی، اس پر حوالہ اور اس کا انداز بیان اتنا ہی اہم ہوگا۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:41, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)
یہی بات کا رونا میں مسلسل رو رہا ہوں کہ اختلافی مواد با حوالا شامل کرنے کا خیال آخر سب کو دوسرے مسلک کے مولوی کے مضمون میں کیوں آتا ہے، اپنے مولوی کی باری کیوں سب کچھ نظر انداز کیا جاتا ہے۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:45, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)


یہ انصاف میرے ساتھ بھی رکھیں نا کہ خمینی کا تحفظ آپ کو پیارا ہے اور اعظم طارق کو دہشت گردبنانے میں آپ انگریزی ویکیڈیا کو بھی چھان چھان کر زمرے داخل کرتے ہیں۔

--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:55, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)

تو کیا آپ نے حضرت عمر کے بارے میں اور پاکستان کی حکومت الٹ دینے کو بھی کسی مولوی سےجوڑیں گے جسے آپ نے ختم کرڈالاتھا۔۔۔۔۔۔؟؟؟؟
آپ جو وجہ بیان کر رہے ہیں اس کے مطابق آپ کس طرح کہتے ہیں کہ یہ فرانس والی بات درست نہیں۔۔۔۔ یا یوں کہیں کہ درست ہی نہیں۔۔۔۔۔۔

--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:50, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)

ساری باتوں کو چھوڑیں آپکی مانتے ہیں مضون خمینی میں باحوالہ مواد شامل کردوں یا آپ پہلے والے کا استرج خود کردیں گے۔

--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:58, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)

آخر فرانس کی وہ تقریر جو حوالہ بن رہی ہے، وہ کہاں سے اخذ کی جا رہی ہے، کیا حوالہ ہے؟ صرف یہ لکد دیناکہ فرانس کی تقریر سے اقتباس، کافی مان لیا، جائے، پھر تو آپ ہردوسری شخصیت کی ایک عدد بلا حوالہ تقریر شامل کر دیں گے، اور اسرار کریں گے کہ ہم مان جائیں کہ یہ سچ ہے۔انگریزی ویکی پرمیرا کوئی اختیار وت ہے نہیں، وہ آپ وہاں کی انتظامیہ بات کریں۔ یہی زمرہ شیعہ شخصیات پر مل جائے گا، آپ آپ ذرا تکلف کر کے۔ اس زمرہ میں شامل مضامین کی فہرست دیکھ لیں، اس زمرہ کا مقصد کسی کو دہشت گرد کہنا نہیں، جب زمرہ کا نام ہی پاکستان میں دہشت گردی ہے تو اسے کسی شخصیت سے آپ کیوں خاص سمجھ رہے ہیں۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:05, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)



آپ سے اس پر کافی پہلے بحث ہوئی اوت خاموشی چھاگئی میں خاموش ہو گیا اور اس موضوع کو جانے دیا۔
ابھی آپ ئے سرے سے تیار ہوئے ہیں اعظم طارق کوشیعہ مخالف بنانے پر۔
مکہ مدینہ پر قبضہ تو کجا خمینی صاحب کی شخصیت اسلام مخالف ثابت ہوتی ہے۔
آپ کے ہاں انکی قدر ہے تو ہمیں بھی اپنے قابل کا چھوڑیں نا۔۔۔۔۔۔۔۔
جہاں تک بات ہے انگریزی ویکی کی تو اس پر آپ محنت کر کے مواد اکتحا کرتے ہیں اور جب آپکے اپنوں کی بابت مواد شامل کیا جائے تو آپ اصول بتانے شروع کردیتے ہیں۔۔۔۔۔۔
میرے مضمون کو پڑھیں اور خامی بتلائیں نہ دور کی گئی تو کہیں۔۔۔ ہاں یہ تو ناانصافی والی بات ہوئی ناں اپنے تو آپ کو دلعزیز ہیں دوسرے کوئی دہشت گرد۔۔۔ خمینی صاحب کی تقریر فرانس میں جلا وطنی کے دوران فرانس سے فارسی زبان میں شائع ہوئی اس تقریر پر مشتمل رسالہ خطاب بہ نو جوانان اسلام کو آپ ملاحظہ کرسکتے ہیں اس بڑا میں آپ کو اور کیا حوالہ دوں ۔۔۔ آپ پہلے مطالعہ کریں اور پھر کہیں کہ ایسا ہے کہ نہیں
--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:25, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)

ترویج اردو ایک بات کی وضاحت کردوں کہ ویکیپیڈیا پر لکھا ہوا کوئی بھی مضمون ”میرا مضمون“ نہیں ہوتا۔ آپ جیسے ہی کچھ بھی لکھ کر محفوظ کریں کا بٹن دباتے ہیں، وہ مواد عوامی ہو جاتا ہے۔ آپ خمینی صاحب کی تقریر یا اس رسالے کا لنک کسی معتبر حوالے کے ساتھ دے کر مواد شامل کر سکتے ہیں۔ خمینی صاحب کے مضمون کے لیے معتبر حوالہ وہ کتاب یا ویب سائٹ نہیں ہوگی، جو لکھی یا بنائی ہی اُن کی مخالفت میں ہو۔ ہاں اگر مخالف میں لکھی گئی کتاب، یا بنائی گئی سائٹ میں کسی اور حوالے سے کوئی بات درج ہوتو ضرور اصل ماخذ کے ساتھ شامل کریں۔ اسی طرح اگر کسی کے پاس اعظم طارق کے بارے میں کچھ باحوالہ موجود ہے تو وہ بھی ان مضامین میں تبدیلی کر سکتا ہے۔زمرہ جات والے بوٹ کے بارے میں آسان زبان میں سمجھ لیں کہ وہ بوٹ ایک کمپیوٹر پروگرام ہے جو انگریزی ویکیپیڈیا پر دئیے گئے زمرہ جات کا ترجمہ کرتا ہے۔کسی صارف کا اس سے کوئی تعلق نہیں ہوتا۔--امین اکبر (تبادلۂ خیالشراکتیں) 19:19, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)

تفریق اصطلاحات[ترمیم]

آداب! اردو ویکیپیڈیا پر اصطلاحات سے متعلق ایک تجویز یہاں زیر غور ہے۔ آپ سے مؤدبانہ گزارش ہے کہ اس شامل ہو کر ہمیں اپنی قیمتی رائے سے رہنمائی کریں۔ مزمل (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:26, 7 اکتوبر 2015 (م ع و)

امام مہدی[ترمیم]

مضمون امام مہدی علیہ اسلام میں شیعہ سنی کے الگ الگ نظریات پیش کرنے ہیں۔ تو بتائیں میں مضمون کو پورا کروں اور آپکے مسلک کی ترتیب کو سامنے رکھتے ہوئے جگہ چھوڑتا جاؤں چونکہ مضمون کافی دنوں سے بے ترتیبی کا شکار ہے اسے پورا کروں۔
اسکی ترتیب سمجھا دیں؟

--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 12:35, 8 اکتوبر 2015 (م ع و)

آپ کے مسلک سے کیا مراد ہے؟ آپ متنازع موضوعات پر لکھنے سے باز رہیں۔ اگر لکھتے ہیں تو یاد رکھیں دوسرے صارفین ترمیم کا حق باقی رکھتے ہیں۔ پھر آپ ادھر ادھر بھاگنے لگتے ہیں۔ آپ نے علماہ دیوبند پر جو مضامین کا سلسلہ شروع کیاہے وہی جاریرکھیں اور اس میں بھیحوالا جات شامل کریں، آخر کہیں سے تو دیکد کر لکھتے ہوں گے؟ اسے حوالہ میں شامل کریں۔ سنی شیعہ کے اختلافی موضوعات پر آپ نا ہی لکھیں،یہی مشورہ دوں گا۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 12:54, 8 اکتوبر 2015 (م ع و)


میری بات آپ سمجھے نہیں۔ امام مہدی مضمون کو میں نے ہی ترتیب دیا تھا اور پہلے والی ترتیب خراب ہوئی پڑی ہے، آپ سے یہ مشورہ لینا تھا کہ امم مہدی کی شخصیت پر شیعہ بھی لکھ سکتے ہیں اور سنی بھی کیوں کہ دونوں کے ہاں ان کا مقام ہے۔ آپ صرف یہ بتائیے کہ اس مضمون میں سنیوں کے نظریات شامل ہیں شیعوں کیلئے جگہ چھوڑ دی جائے یا وہ اپنے نام سے مضمون بنائیں گے؟۔۔۔۔ جیسے امام مہدی سنیوں کے عقیدہ کے متعلق پہلے سے پیدا نہیں ہوئے شیعہ کے عقیدہ کے متعلق بہت پہلے پیدا ہو چکے ہیں۔۔۔ اب اسی عنوان کے نیچے شیعہ عقیدہ کی جگہ چھوڑی جائے کہ نہیں؟؟؟
--ترویج اردو (تبادلۂ خیالشراکتیں) 14:53, 8 اکتوبر 2015 (م ع و)

حوالہ درکار کا مطلب؟[ترمیم]

جناب فقہ جعفری کے اندر میں نے 25 ستمبر کو نشاندہی کی کہ یہ حوالہ جات غلط ہیں میں نے اس معاملہ میں ایک منتظم صاحب سے مشورہ کیا تو ان کے مشورہ اوراتنے دن انتظار کے بعد ان غلط حوالہ جات کا حوالہ طلب کیا تو ایک محترم نے ان کا حوالہ دینے کی بجائے استرجع فرما دیا میں نے پہلےلکھا تھا کوئی شخص ان حوالہ جات تک رسائی نہیں کر سکتا مثلاً "جامع مسانید ابى حنیفہ، ج 1، ص 222.(غلط) اسنى المطالب، ص 55.(غلط) اسنى المطالب، ص 55.(غلط) تہذیب التہذیب، ج 2، ص 104.(غلط) تاریخ یعقوبى، ج 3، ص 177.(غلط) " یہ حوالہ جات اگر صحیح ہیں تو مجھے کوئی اعتراض نہیں بہتر تو یہ ہوتا کہ میری اس نشاندہی پر محترم (کتاب کا پورا نام۔ مصنف یا مؤلف کا نام۔ناشر)لکھ دیتے جو کہ انہوں نے تسلیم کیا تھا کہ میرے سامنے موجود ہیں اور مجھے مشورہ دیا کہ گوگل پر سرچ کریں اگر گوگل سے سرچ کرناہے۔تو ان کتابوں کا نام کیوں یہاں لکھا گیا یہاں صرف ایک کتاب کا ذکر کرونگا کہ "اسنى المطالب"کئی کتابوں کا نام ہے یہاں کس کا ذکر ہے کوئی پتہ نہیں صفحہ نمبر لکھ دیا مصنف اور ناشرکا کوئی ذکر نہیں جبکہ محترم مجھے لکھتے ہیں "آپ کا جو حوالہ ( فقہ جعفریہ جلد اول،محمد علی،صفحہ 58 مکتبہ نوریہ حسنیہ لاہور) ہے وہ قابل قبول نہیں ہے چونکہ اہل تشیع کی ایسی کوئی کتاب نہیں ہے لہذا اس والے مواد کو کسی شیعہ مستند کتاب سے نقل فرما دیں نہیں تو چند دن انتظار کرنے کے بعد میں اپنی ترتیب میں آپ کا مواد حذف یا یکسر ترمیم کر دوں گا پھر گلہ مت فرمائیے گا" حوالہ درکار کا مطلب استرجع ہے یا حوالہ تک رسائی ذرا وضاحت فرما دیں دوسرا مواد حذف یا یکسر ترمیم کرنے کا اختیارکس کس کو حاصل ہے؟--ابو السرمدمحمد یوسف (تبادلۂ خیالشراکتیں) 02:24, 9 اکتوبر 2015 (م ع و)

میرعلی شیرقانع ٹھٹوی[ترمیم]

Nuvola apps edu languages.svg
سلام Obaid Raza!
Arif80s کے تبادلۂ خیال پر آپ کے لیے نیا پیغام ہے۔
آپ اس اطلاع کو کسی بھی وقت ختم کرسکتے ہیں؛ اس کے لیے آپ {{باز گفتگو}} کو ختم کردیں۔

شماریات[ترمیم]

سہ ماہی منصوبہ کے لیے کیا یہ شماریات کام آئے گی؟ نیز اس سلسلہ کی دیگر شماریات یہاں بھی دیکھ سکتے ہیں۔ --:) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  10:01, 10 اکتوبر 2015 (م ع و)

بہترین انتخاب[ترمیم]

مکرمی! تحرریر کردہ سومتاثر کن کتب کا انتخاب اچھا لگا۔ التما س کہ فہرست مکمل کرنے کی زحمت گوارہ فرمائیں۔--Drcenjary (تبادلۂ خیالشراکتیں) 12:13, 10 اکتوبر 2015 (م ع و)