تبادلۂ خیال صارف:Ubaidmughal

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ویکیپیڈیا میں Khushamdeedmsg.PNG!     Welcome to Urdu Wikipedia!

آداب! ہم امید کرتے ہیں کہ آپ اُردو ویکیپیڈیا کے لیے بہترین اضافہ ثابت ہوں گے۔ ویکیپیڈیا سے بھرپور استفادہ کرنے کے لیے صفحہ معلومات برائے نئے صارفین ضرور دیکھیے۔

For non-Urdu-speakers: You may leave a message in English Here.


  • اسلام علیکم جناب عبید صاحب۔ پیغام کا شکریہ اور جواب میں تاخیر کی معذرت۔ آپ کا لکھا ہوا مضمون کسی کتاب کے تعارف کے بارے میں مناسب اور غیر اشتہاری انداز میں ہونے کی وجہ سے بہت اچھی ابتدا کہا جاسکتا ہے۔ اردو ویکیپیڈیا پر formating وغیرہ کا آپ کو آہستہ آہستہ معلوم ہوتا رہے گا، فی الحال آپ چاہیں تو انداز مقالات نامی صفحے کو دیکھ سکتے ہیں گو یہ بھی ابھی نا مکمل ہے۔
  1. مضمون کا ابتدائیہ مناسب و متوازن طوالت میں ہونا بہتر ہوتا ہے۔
  2. ایک طویل عبارت کی بجائے مضمون کے متن کو سرخیوں کی مدد سے متعدد قطعات میں تقسیم کر دینا قاری کو اکتاہٹ سے محفوظ رکھنے میں معاون ہو سکتا ہے۔
  3. آپ ویکیپیڈیا پر ایک نقطہ بھی لگا دیتے ہیں تو ہمیشہ کے لیے آپ کا نام اس صفحے کے تاریخچہ میں محفوظ ہو جاتا ہے، لہذا مضمون میں مصنف کا نام دینے کا رواج نہیں۔
  4. بلا زمرہ کوئی بھی صفحہ، یتیم صفحہ ہوتا ہے۔ کوشش کیجیئے کہ مناسب زمرے میں رکھ سکیں، اگر دقت ہو تو زمرہ : [ [ نامعلوم ] ] رکھ دیجیئے بعد میں کوئی درست زمرہ رکھ دے گا۔

آپ کے موجودہ مضمون میں ----- زمرہ:تاریخی کتب ------ مناسب لگتا ہے اس کے علاوہ کم از کم تین ذیلی سرخیاں (یا قطعات) میں بھی عبارت کو با آسانی تقسیم کیا جاسکتا ہے۔ آپ نے ابن تیمیہ کے مضمون میں اضافہ کرنے کا دریافت کیا تو اس سلسلے میں ناچیز یہی کہہ سکتا ہے کہ، نیک کام میں دیر کیسی۔ ویکیپیڈیا پر آپ کو کسی بھی جگہ کچھ بھی لکھنے کے لیے کسی قسم کی اجازت کی ضرورت نہیں ہے، سب ایک ہی قسم میں آجانے والے صارفین ہیں، فرق صرف نئے اور پرانے کا ہے، پرانے صارفین کو تجربہ زیادہ ہوتا اسی لیے وہ نئے صارفین کی معاونت کرتے رہتے ہیں تاکہ وہ بھی آہستہ آہستہ پرانے ہو جائیں Smile.PNG۔ کوئی بات وضاحت طلب رہ گئی ہو تو ضرور آگاہ فرمایئے گا۔ --سمرقندی 09:05, 9 مارچ 2009 (UTC)

  • السلام علیکم جناب عبید صاحب۔ مسلمانوں کا سیاسی عروج و زوال کے متن میں کسی بڑی ترمیم کے بغیر صفحے کے انداز میں چند معمولی ترمیمات کی ہیں۔ اگر قطعات الگ حیثیت رکھتے ہوں تو ابتدائی سرخی دو بار = = درج کر کہ لگانا مناسب ہوتا ہے پھر اگر اس ابتدائی قطعے میں کوئی ذیلی قطعہ ہو تو تین بار = = = لگا کر مزید چھوٹی سرخی لکھی جاسکتی ہے۔ سرخی میں عبارت کو دبیز (bold) کرنا ضروری نہیں ہوتا، مزید یہ کہ سرخی کی عبارت کو ایک جملہ بنانے کی بجائے جس قدر ممکن ہو، مختصر اور اصطلاحی انداز میں لکھنا بہتر ہوتا ہے، ایسا نا صرف صفحے پر توازن برقرار رکھنے کے لیے ضروری ہے بلکہ بعض پرانے اور چھوٹے شمارندوں پر بڑے الفاظ میں لکھی ہوئی ایک سرخی کی طویل عبارت یا تو دو سطری ہو جاتی ہے یا پھر نوار تمریر (scroll bar) کی الجھن میں ڈال سکتی ہے۔ مضمون میں اصل عبارت کو center یا کسی اور format میں نہیں کیا جاتا، ہاں اگر کوئی اقتباس ہو تو ایسا کیا جاسکتا ہے اور اقتباس کے لیے عبارت کو مرکز میں لانے کی خاطر، { { سانچہ : اقتباس } } بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔ والسلام۔ --سمرقندی 09:11, 11 مارچ 2009 (UTC)


فہرست

برداشت[ترمیم]

جناب آپ کا پیغام پڑھ کر بہت دکھ ہوا۔ آپ کو نہ میں جانتا ہوں اور نہ ہی آپ سے کوئی بات کی پھر آپ کسی دوسرے کے وکیل بغیر کسی بات کو جانے ہوئے بننے کی ناکام کوشش کر رہے ییں۔ آپ کو مشورہ ہے اپنے کام سے کام رکھیں اور دوسروں کے معاملات میں ٹانگ نہ اڑائیں۔ جن حضرت کے لیے میں نے وہ کلمات لکھیں ہیں وہ ان کی حقیقت سے باخوبی واقف ہیں۔ اس لیے انہوں نے مجھے جواب دینا گورا تک نہ کیا۔ خیر مجھے جواب کی ضرورت بھی نہیں۔ اور برداشت کا مادہ آپ لوگ پیدا کریں۔ میں پاگل نہیں کہ یہاں اتنی محنت اور وقت لگا کر لکھوں اور پھر آپ حضرت صرف اس وجہ سے رد کر دیں کہ یہ تو صرف صوفیہ کا موقف ہے اور اعتدال سے ہٹ کر نہیں۔ آپ لوگ کسی دوسرے کے موقف کو ویکی پیڈیا پر لکھا رہنا بھی برداشت نہیں کرتے اور میرے پاس ایسا فالتو وقت نہیں کہ آپ سے بحث مباحثے کرتا پھروں ہر مضمون میں آب کو دلیلیں دیتا پھروں پھر صاحب بہادر اس کو منظور کریں اور وہ ادھر لکھا جائے۔ آپ متعصبوں سے تو انگلش اور عربی کا ویکی پیڈیا بہت بہتر ہے جہاں ہر ایک کو آزادی ہے۔ وہاں تعصب کی بنا پر مقالات کو حذف یا استرجع نہیں کیا جاتا۔ میں عربی ویکی پیڈیا میں زمرہ تصوف کے ۱۰۰ سے زائد مضامیں لکھ چکا ہوں اور مجھے اس قسم کے تعصب کا سامنا نہیں رہا مگر ادھر تو آوے کا آوا ہی پگڑا ہوا ہے۔ اس لیے آپ حضرات کا بہت شکریہ۔

جہاں تک میں نے ان حضرات کے مستقبل کے بارے میں کچھ لکھا ہے تو وہ آپ بھی جلد دیکھ لیں گے اور براہ مہربانی امام ابن تیمیہ کی مثالیں ادھر نہ دیں۔ کیونکہ جو لوگ ان کے مقابل تھے ان کے بارے میں آپ بھی بہتر جانتے ہیں اور میں بھی، ان کے شدت پسندنا رویے کی وجہ سے ہی لوگ آج ان کے خلاف ہیں ورنا علم اور شریعت میں ان کی خدمات لاجواب ہیں۔ آپ سے بھی گزارش ہے یہ رویہ کسی کے کام کا نہیں۔ نہ آپ کی پھونکون سے یہ چراغ بجھا ہے اور نہ ہی بجھ سکتا ہے لہذا ناکام کوششیں مت کریں۔ بہت شکریہ

اپلوڈ فائل[ترمیم]

السلام و علیکم۔ میرا برقی خط samarqandi57@yahoo.com ہے۔ میں انشااللہ آپ کا مذکورہ مضمون دیکھ لوں گا اور کوئی ممکنہ بہتری کی ضرورت ہوئی تو کرنے کی کوشش کروں گا۔ تصاویر upload کے لیے درج ذیل طریقۂ کار اختیار کیا جاتا ہے۔

  1. دائیں قائمہ (right menu) میں اپلوڈِ فائل (file upload) پر جایئے۔
  2. کھلنے والے صفحے پر، اسم فائل (فائل) کا منبع کے button پر دبا کر فائل کا انتخاب کیجیئے۔
  3. پھر نیچے موجود، اپلوڈ فائل (اپ لوڈ فائل) کا button دبا کر فائل کو اپلوڈ کر لیجیئے۔
  4. ممکن ہو سکے تو تصاویر کو PNG format میں اپلوڈ کرنا بہتر ہوتا ہے۔
  5. اپلوڈ کے بعد جس مضمون میں متعلقہ اپلوڈ شدہ تصویر رکھنی ہو اس کے لیے مندرجہ ذیل طریقۂ کار اختیار کیجیئے۔
    1. مضمون میں تصویر کے لیے منتخب مقام پر یہ coding لکھیئے
      [[Image:Picture name.PNG|thumb|200px|discription of picture in urdu]]
    2. تصویر کی جسامت آپ px کے عدد کو کم یا زیادہ کر کہ اپنے مضمون کے مطابق موزوں کر سکتے ہیں۔
    3. مذکورہ بالا coding کے بعد نمائش دبا کر ایک نظر دیکھ کر اطمینان کر لیجیئے کہ تصویر مناسب نظر آتی ہے یا کسی تبدیلی کی ضرورت ہے۔
    4. اس طرح اپلوڈ شدہ تصاویر مضمون کے متن میں خود بخود بائیں جانب آتی ہیں؛ اگر آپ کو دائیں جانب لانا ہو تو thumb کے بعد | لگا کر right کا اضافہ کر دیجیئے۔ بہتر یہی ہوتا ہے کہ تصاویر کو بائیں جانب ہی رکھا جاسکے۔
کھوپڑی میں دماغ کے مقام کا اظہار
  • اگر آپ کوئی تصویر انگریزی ویکیپیڈیا سے لینا چاہیں اور اس کے نیچے Wikimedia Commons لکھا ہو تو اس کو اپلوڈ کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی، بلکہ صرف اس کا نام لکھ دینا کافی ہوتا ہے۔ مثال کے طور پر سامنے نظر آنے والی تصویر کا مندرجہ ذیل coding کے مطابق صرف نام لکھا گیا ہے

    [[Image:Skull and sagittal brain.svg|thumb|150px|کھوپڑی میں دماغ کے مقام کا اظہار]]

    اور یہ خود بخود اردو ویکیپیڈیا پر آگئی ہے۔

    والسلام --سمرقندی 06:10, 15 مارچ 2009 (UTC)
  • عبید صاحب، اگر مضمون کے preview میں نظر آ رہی ہے تو مضمون کو محفوظ کرنے پر مجفوظ بھی ہو جانی چاہیے۔ کس تصویر کی بات کر رہے ہیں آپ؟ میرا مطلب ہے کہ کس مضمون میں ہے۔ --سمرقندی 09:34, 18 مارچ 2009 (UTC)
  • السلام علیکم جناب عبید مغل صاحب۔ اللہ کا شکر ہے خیریت سے ہوں۔ جواب میں تاخیر کی معذرت۔ --سمرقندی 05:55, 20 مارچ 2009 (UTC)


ذاتیات پر نہ اتریں[ترمیم]

دیکھیں عبید بھائی، آپ کے ہر سوال کا جواب ہے، مگر اردو ویکیپیڈیا کے لیے دی گئی تجاویز کے موقع پر آپ کے اعتراضات کو دیوان عام میں بحث کرنا زیب نہیں دیتا۔ ویکیپیڈیا اس مناظرے کا متحمل نہیں ہو سکتا، اس لیے جس موضوع پر راقم نے قلم اٹھایا ہے اسی پر بات ہو تو اردو ویکیپیڈیا کے لیے بہتر ہوگا۔

تاریخ گواہ ہے کہ الزام تراشیاں اور غلط فہمیاں ہر دور میں ہر اچھے اور برے شخص کے ساتھ منسوب ہوتی چلی آئی ہیں۔ بہتر ہوگا کہ ہم ایک دوسرے پر طعن و تشنیع کی بجائے ہر نظریے، ہر مکتب فکر کی بات کو مثبت انداز میں پیش کریں کہ یہی ایک آزاد انسائیکلوپیڈیا ہم سے تقاضا کرتا ہے۔

آپ دیکھ سکتے ہیں کہ ڈاکٹر اسرار احمد، ڈاکٹر ذاکر نائیک اور جماعت اسلامی سے نظریاتی اختلاف کے باوجود راقم نے کہیں بھی ان کی ذات پر کیچڑ نہیں اچھالا۔ ہر کسی کا مثبت پہلو ہی اجاگر کیا ہے۔ بلکہ ڈاکٹر اسرا احمد اور ڈاکٹر ذاکر نائیک کے نام سے تو مضامین کا آغاز بھی راقم ہی نے کیا۔ آپ کیا سمجھتے ہیں کہ ان دونوں شخصیات کے خلاف حضرت علی رضی اللہ کی توہین اور یزید کی محبت کو اچھالتے ہوئے ان کے صفحات پر بھرپور تنقید لکھنا کسی کے لیے کیا مشکل ہوگا! اسی طرح جماعت اسلامی کو بھی کوئی چاہے تو اس کے سیاسی کردار کو جی بھر کر گالیاں دے سکتا ہے۔ مگر یہ ویکیپیڈیا کے ساتھ انصاف نہ ہوگا۔

ہمیں نفرتوں کو مٹا کر ایک دوسرے کو قریب سے دیکھنا ہوگا اور یہ اسی طرح ممکن ہے جب ہر کسی کا تعارف غیر جانبدار انداز میں ملے۔ آپ کو حق حاصل ہے کہ آپ کسی بھی شخصیت یا جماعت کے حق میں مثبت سوچ کے ساتھ مضمون تحریر کریں تاکہ لوگوں کے لیے آپ کو سمجھنا آسان ہو۔ الخدمت فاؤنڈیشن بارے آپ کا مضمون ایک اچھا آغاز ہے۔ اسلامی جمیعت طلبہ کا صفحہ آپ کا منتظر ہے۔ اس پر جمیعت کے بنیادی تعارف سے بھی پہلے کسی نے تنقید لکھ رکھی ہے جو انتہائی تعصب کی علامت ہے۔ آپ اس میں ایک اچھا تعارف ڈال سکتے ہیں اور اس تنقید کا مؤثر جواب بھی ڈال سکتے ہیں۔ کم از کم جو باتیں آپ نے جمیعت کے تبادلہ خیال والے صفحہ پر لکھی ہیں انہی کو اصل صفحہ میں ڈال دیں۔ --منہاجین 18:40, 23 مارچ 2009 (UTC) تبادلۂ خیال | شراکت اردو | شراکت انگریزی

کیا مودودی صاحب کی ذات علم کا پیمانہ ہے؟[ترمیم]

یہ کونسے مولوی کا فتوٰی ہے؟ عبید صاحب میرے خیال میں ہمیں ایک دوسرے پر طعن و تشن کرنے کی بجائے ایک دوسرے کی بات کو سمجھ کر باہمی اتحاد و اتفاق کو فروغ دینا چاہیے نہ یکہ بازاری ملاؤں کی طرح فتوٰی بازی کرتے پھریں اور ایک دوسرے کو کافر و منکر قرار دیتے رہیں۔ میری آپ کو دعوت ہے کہ برائے افہام و تفہیم سے ذی شعور و علمی انداز میں مثبت پیش رفت کریں اور غلط فہمیوں کا ازالہ کریں اُمتِ میں اتحاد کا راستہ ہموار ہو نہ کہ اس دوری کو مزید بڑھایا جائے۔ اللہ تعالیٰ ہمیں پیارو محبت سے تمام معاملات کو طے کرنے اور اس اردو ویکیپیڈیا کے ذریعے محبتوں کو فروغ دینے کی توفیق عطا فرمائے! آمین --اسپریچولسٹ (گفتگو) 06:27, 24 مارچ 2009 (UTC)

مودودی مخالفِ پاکستان تھے![ترمیم]

آپ کا مزاج بالکل بازاری و سیاسی ملاؤں کی طرح ہے، ایک مودودی صاحب کو علم کی کسوٹی بنایا ہوا ہے، کنویں کے مینڈک کی طرح نہ بنیں حقیقتِ حال کا جائزہ لینے کی صلاحیت کو آزمائیں۔ جو بات میں نے کہی وہ تاریخی حقائق میں سے ہے۔ میں بحث سے اجتناب اس لیے کر رہا تھا کہ میں اس بے کار بحث میں پڑ کر اپنا قیمتی وقت ضائع کرنا نہین چاہتا۔ مودودی صاحب کی چار کتابیں پڑھ کر خود کو دین کا ٹھیکیدار اور خدائی فوجدار سمجھنے لگے، بہتر ہے کہ اپنے اندر وسعتِ قلبی، تحمل اور بردباری پیدا کریں جو بحیثیت مسلمان ضروری ہے۔ مولانا مودودی صاحب قیام پاکستان کے خلاف تھے۔ چنانچہ لکھا کہ:۔ ’’پس جو لوگ یہ گمان کرتے ہیں کہ مسلم اکثریت کے علاقے ہندو اکثریت کے تسلط سے آزاد ہو جائیں۔۔۔ اس کے نتیجہ میں جو کچھ حاصل ہوگا وہ صرف مسلمانوں کی کافرانہ حکومت ہوگی‘‘ (سیاسی کشمکش حصہ سوم صفحہ۱۳۲) یقین نہ آئے تو مودودی صاحب کا مندرجہ بالا کتابچہ پڑھ کر دیکھیں، ویسے آپ کے پاس تو اُن کی ساری تحریریں دستیاب ہونگی؟Smile.PNG--اسپریچولسٹ (گفتگو) 05:13, 25 مارچ 2009 (UTC)

  • السلام علیکم جناب عبید بھائی۔ مقالات کی بھی خوب کہی آپ نے Smile.PNG انفجار عظیم سے شروع ہونے والی اس کائناتِ بے ثبات میں جو کچھ بھی حقیقت ہے وہ لکھی جاسکتی ہے صاحب۔ اور ہر انسان کے ذہن میں اللہ نے اچھے برے کی تمیز اس کے دماغ میں کام کرنے والے عصبونات میں neurotransmitters کی صورت میں پوشیدہ کر رکھی ہے، لہذا لکھتے وقت یہ اندازہ بھی ہو جاتا ہے کہ حقیقت کو کس انداز میں لکھنا اچھا ہے مثال کے طور پر معیوب حقائق جیسے جماع وغیرہ کو ظاہر ہے کہ حقائق میں شمار کرنے کے باوجود انگریزی ویکیپیڈیا کی طرح اردو ویکیپیڈیا پر نہیں لکھا جاسکتا۔ رہی بات قدم بوسی کی ؛ تو صاحب میں تو اس لفظ کو پڑھ کر یقین مانیئے مارے شرم کے زمین میں گڑ گیا، اللہ معاف کرے ایک بار پہلے بھی عرض کیا تھا کہ سب صارف آپ ہی جیسے ہیں ؛ کون بڑا اور کون چھوٹا صاحب؛ کسی کو بھی کچھ لکھنے کے لیے نا کسی کی اجازت کی ضرورت ہے نا کسی سے مشورے کی۔ جھوٹ کی نفسیات والے مضمون میں تو جناب اردو ٹیکسٹ بھائی نے وضاحت کر ہی دی ہے کہ ان کا کیا مقصد تھا حذف کا سانچہ لگانے کا۔ اگر آپ کو بھی میرے، اردو ٹیکسٹ بھائی کے یا کسی بھی صارف کے لکھے ہوئے مضمون پر کسی دوسری جگہ یا کسی کتاب سے ہو بہو نقل یعنی ویکیپیڈیا حقوق ِنسخہ کی پامالی کا شک ہو تو آپ بھی اس مضمون میں حذف کا سانچہ لگا سکتے ہیں۔ میں انشااللہ جو ہو سکا وہ اضافہ جات اور ترامیم مضامین میں کرتے رہنے کی کوشش کروں گا۔ اگر کوئی بات بلا تجاوب رہ گئی ہو تو براہ کرم آگاہ فرمایئے گا۔ --سمرقندی 02:40, 27 مارچ 2009 (UTC)

پہلو[ترمیم]

آپ کی تحریر سے اندازہ ہوتا ہے کہ آپ پختون تو ہیں پر ساتھ ساتھ بہت حساس اور درد مند انسان بھی ہیں۔ میرا ذاتی خیال یہی ہے کہ ویکیپیڈیا پر وہی معمول سے آئے گا جو ایک باشعور ذہن رکھتا ہوگا، ورنہ جانے کتنے اندراج کرتے ہیں مگر پھر لوٹ کر دوبارہ نہیں آتے اور جانے کتنے ہیں کہ جو متعرض ہو کر ساتھ چھوڑ گئے۔ اصل میں دائرۃ المعارف پر اردو کا انداز و بیان ایک نصابی کتاب کا سا ہوتا ہے، ابھی اردو ویکیپیڈیا پر بہت سے مضامین چھوٹے چھوٹے ہیں جن کو وقت ملنے پر توسیع دی جاتی رہے گی مگر پھر بھی اگر متعدد مضامین کو دیکھا جاتا رہے تو اس سے اندازہ ہو سکتا ہے۔ مضمون جھوٹ کی نفسیات کے سلسلے میں بہت سے پہلو ابہام کا شکار ہیں؛

  • عنوان سے مضمون بنیادی طور پر نفسیات اور راسی طور پر طب نفسی کا محسوس ہوتا ہے جبکہ مضمون کا متن معاشرتی، صحافتی اور سیاسی نوعیت کا ہے
  • مضمون میں کون سی عبارت یا جملہ اصل میں کس کا ہے؟ اگر کسی اور کی بات کو مضمون میں لکھا جائے تو وہاں پر (قوسین) لگا دیے جائیں یا ----- سانچہ:اقتباس ----- بھی لگایا جاسکتا ہے تاکہ قاری کو معلوم ہو جائے کہ کون سی عبارت کس کی ہے۔
  • اگر پورا مضمون ہی اخذ کیا گیا ہے تو پھر اس بات کا تذکرہ مضمون کی ابتدا میں کر دیا جائے اور ساتھ یہ بھی تصدیق کر لی جائے کہ اس سے copyright کا معاملہ تو نہیں پیدا ہوتا، یعنی کیا یہ مضمون یہاں رکھنے کے لیے آزاد ہے؟
  • مذکورہ بالا باتوں کی وضاحت اگر ہو جائے تو پھر اس کے بارے میں بھی مشورہ کیا جاسکتا ہے کہ مضمون میں کون سا زمرہ رکھا جائے یا کیا مناسب تبدیلیاں درکار ہیں۔

--سمرقندی 05:05, 27 مارچ 2009 (UTC)

  • عبید صاحب، اگر آپ برا نہ منائیں تو میرا مشورہ ہے کہ آپ انگریزی ویکیپیڈیا سے ایک مضمون پورے کا پورا ترجمہ کر کے اردو ویکیپیڈیا پر لائیں۔ اس مثال سے آپ کو مناسب اسلوب کا بخوبی اندازہ ہو جائے گا جس کے بعد مزید لکھنے میں آسانی رہے گی۔ --Urdutext 23:19, 28 مارچ 2009 (UTC)
  • عبید بھائی مجھے گہری رنگت والے گیندے (marygold) کے پھول اور اسی رنگت کے آم بہت پسند ہیں؛ شاید اسی لیے ویکیپیڈیا پر گیندے کی رنگت کے نئے پیغام والی پٹی دیکھ کر دل ہمیشہ ہی باغ و بہار ہو جاتا ہے اور پھر اگر پیغام محبت والا ہو تو صاحب کیا پوچھیئے! بھینی بھینی خشبو سے کمرے کا ماحول گویا مہک سا جاتا ہے؛ پیغام کا از حد شکریہ۔ کوشش کروں گا کہ ادب اور عام انسان کی دلچسپی کے موضوعات پر بھی کچھ کام کرسکوں؛ ابھی تصوف اور چند انتہائی شرمناک قسم کے لکھے ہوئے اسلامی مضامین درست کرنا چاہ رہا ہوں، ان مضامین کو دیکھ کر یقین جانیئے صاحب دل کا عالم عجیب ہو جاتا ہے، روح سمجھیئے کہ قضا و احیا کی کشمکش میں مبتلا ہو جاتی ہے۔ ایسے مبالغہ آمیز مضامین کی موجودگی میں اس ویکیپیڈیا پر کام تو کیا اس کی جانب آنے کا جی بھی نہیں کرتا۔ بیساختہ وہ شعر دماغ میں گونجنے لگتا ہے کہ

    اب تو اس داستانِ عیش و غم سے جی گھبرا گیا
    پھر وہی عالم کہ جس عالم سے جی گھبرا گیا

    دعاگو؛ --سمرقندی 04:07, 29 مارچ 2009 (UTC)

مبارکباد[ترمیم]

10000.jpg
--سید سلمان رضوی 18:09, 29 مارچ 2009 (UTC)

  • اللہ خوش رکھے جناب آج تو جس صفحے پر جائیں سلمان بھائی کی مبارک باد ملتی ہے، واقعی موقع بھی ایسا ہی ہے کہ گھڑی کی ٹک ٹک سے بھی زیادہ سست رفتار کے ساتھ پہنچا ہے ویکیپیڈیا اس دس ہزار کے ہدف تک، خیر ؛ سب پہلے ادا کرنے والی چیز میں بخل کرگیا، بہت شکریہ آپ کے پیغام کا۔ دیکھیں صاحب اس جملے کو اتنا جو آپ سراہیں گے تو مزید بازاری جملے روکنا مشکل ہو جائیں گے Smile.PNG عمر کا ایک حصہ سڑکیں ناپتے گزرا ہے مگر یہ دائرۃ المعارف ہے یہاں تو ہم لوگوں کو ایک ایک جملہ نہیں ایک ایک لفظ، لکھنے سے قبل تولنا ضروری ہوتا ہے۔ وہ تو تصوف کی بات میں سڑکوں کا تجربہ خاموش نا رہ سکا کہ ان آنکھوں نے خود گلی کوچوں میں تصوف کے نام پر ------- کے مراکز دیکھے ہیں۔ اللہ معاف کرے اب اس موضوع کو بند کرتے ہیں، صرف نظر ہی بہتر ہے، کم از کم تبادلۂ خیالات میں۔ کبھی وقت ملا تو شہادتوں کے ساتھ کاذب تصوف پر الگ مضمون لکھوں گا۔ --سمرقندی 11:46, 30 مارچ 2009 (UTC)


تجویز برائے انتخاب زمرہ[ترمیم]

عبید بھائی، راقم نے اسلامی جمعیت طلبہ کے مضمون میں [ [ زمرہ:جماعت اسلامی ] ] اس لیے ڈالا تھا تاکہ اس زمرے کو دیکھنے والے قارئین کو جمعیت کا ربط بھی وہیں مل سکے۔ --عبدالستارمنہاجین 16:06, 30 مارچ 2009 (UTC) تبادلۂ خیال | شراکت اردو | شراکت انگریزی

  • عبید بھائی، جواب میں تاخیر پر معذرت، میری ذاتی رائے میں جماعت اسلامی اور جمیعت میں قدر مشترک مولانا مودودی صاحب کا فکر و نظریہ ہی ہے، جس کے فروغ میں دونوں اپنے اپنے طریقے سے مصروف عمل ہیں۔ اگر آپ کو جمعیت کے ساتھ نظریاتی وابستگی اور الخدمت فاؤنڈیشن کے ساتھ گہرا تعلق ہوتے ہوئے بھی جماعت اسلامی سے چڑ ہے تو ہو سکتا ہے کہ اس کی وجہ جماعت کی سیاسی پالیسیوں وغیرہ سے اختلاف ہو۔ اس اختلاف کی وجہ سے زمرہ الگ کرنا مناسب نہیں لگتا۔ ویسے بھی میری دانست میں تو "جماعت اسلامی اور برادر تنظیمیں" نام کا نیا زمرہ بنانے سے بھی بات وہیں آ جاتی ہے۔ آپ خود اس سلسلے میں بہتر فیصلہ فرما سکتے ہیں۔ --عبدالستارمنہاجین 15:47, 8 اپريل 2009 (UTC) تبادلۂ خیال | شراکت اردو | شراکت انگریزی

  • السلام علیکم عبید بھائی۔ پیغام کا از حد شکریہ۔ ضیاع ِفضاء! ماشااللہ خوب اصطلاح اٹھائی آپ نے۔ تبادلۂ خیالات تو انگریزی ویکیپیڈیا پر بھی جاری رہتے ہیں اور ویکیپیڈیا کی تعمیر کے لیے اگر ضروری ہو تو ان سے گریز بھی نہیں کیا جاسکتا؛ بحث مباحثہ بھی بعض اوقات ضروری ہو جاتا ہے (اگر اس کا کوئی نتیجہ برآمد ہونے کی امید ہو)۔ ہاں اس قسم کی لگاتار اور طویل بحث جو ؛ بحث برائے تعمیر کی بجائے بحث برائے بحث کی جانب چلی جائے تو اس کو ضیاع ِفضاء کے سوا کیا کہا جاسکتا ہے۔ بس ایسا ہی مجھے تصوف کی بحث میں محسوس ہوا تھا اس لیے عرض کر دیا کہ ایسی بحث سے پ رہی ز ہی بہتر ہے۔ آپ کے برقی پیغام کا بھی بہت شکریہ ،جواب میں تاخیر کی معذرت، بہت خوشی ہوتی ہے آپ کا پیغام پاکر۔ دعاگو۔ --سمرقندی 04:28, 5 اپريل 2009 (UTC)* کافی کمزور یادداشت ہے آپکی، مذہبی عقائد کو بنیاد بنا کر رکیک حملے پہلے خود کرتے ہیں اور پھر نام دوسروں پر دھرتے ہیں۔ لاحاصل بحث و مباحثے کا آغاز خود کرتے ہیں اور پھر بلاوجہ طویل مباحثے کو طول دینے کے لیے سنی سنائی باتوں کو طوطے کی طرح دھراتے رہتے ہیں۔ آج کل تھوڑا وقت نہیں مل پا رہا ہے، ذرا فرصت ملے تو آپ سے فرصت میں بات ہوگی۔ والسلام--اسپریچولسٹ (گفتگو) 06:08, 6 اپريل 2009 (UTC)
  • شکر ہے صاحب، آپ نظر تو آئے۔ امید ہے خیریت سے ہونگے، کئی روز سے آپ کے نا آنے کی وجہ سے تشویش تھی سو دور ہوئی۔ آتے جاتے رہا کیجیئے۔ --سمرقندی 03:28, 10 اپريل 2009 (UTC)
  • صاحب آپ بھی اپنی کمان سے دلفریب تیر پھینکنے میں کمالِ ثانی ہیں، گویا تیر بھی ماریں تو شہد میں بھگو کر Smile.PNG۔ ماشااللہ بہت خوب اضافہ کیا ہے آپ نے ماورائے عدالت و منصف ؛ نظم کے نام پر ظلم کے بیان کا۔ سبحان اللہ! مضمون میں جو ہو سکا اندراج کرنے کی جسارت کروں گا --سمرقندی 05:31, 22 اپريل 2009 (UTC)

اندازِ مقالہ[ترمیم]

السلام علیکم! اُمید ہے مزاج بخیر ہوں گے۔ جناب، آپ سے گزارش ہے کہ ویکی پر عنوان (یا اِصطلاح) کی معنی مقالہ میں تعریف کے بعد درج کی جاتی ہے۔ مثلاً آپ نے مقالہ پاسبان میں پاسبان کی تعریف سے پہلے ہی لفظ پاسبان کی معنی درج کردی۔ آپ سے التماس ہے کہ معنی کو عنوان کی تعریف کے بعد ایک نئے قطعہ (مثلاً ‘‘وجہ تسمیہ’’، ‘‘معنی’’، ‘‘وضاحت’’ یا ‘‘تسمیات’’) میں درج کر دیا کیجئے۔ دوسری بات یہ کہ ایک جیسے عنوان رکھنے والے مقالات کا ویکی پر ایک الگ صفحہ (جسے ضد ابہام صفحہ) کہاجاتا ہے، مرتب کیا جاتا ہے۔ جس پر ایک عنوان سے تعلق رکھنے والے مقالات رکھ دئے جاتے ہیں۔ آپ نے مقالہ پاسبان پر درج فرمایا کہ ‘‘پاسبان نامی ایک فلاحی تنظیم بھی پاکستان میں موجود ہے جسے پاسبان پاکستان بھی کہاجاتا ہے’’. اگر آپ یہی جملہ مقالہ کے سب سے بالائی حصّہ میں اِس طرح لکھ دیتے تو احسن ہوتا: ‘‘یہ مقالہ قانون نافذ کرنے والے ادارے کے متعلق ہے۔ پاسبان نامی فلاحی تنظیم کیلئے دیکھیے مقالہ پاسبان پاکستان؛ لفظ پاسبان کے دیگر استعمالات کیلئے دیکھیے: پاسبان (ضدابہام)’’. یہ اندازِ مقالات کے اُصول ہیں، جس سے مقالات میں شائستگی پیدا ہوتی ہے اور قاری کو مضمون میں سمجھنے میں دشواری کا سامنا نہیں کرنا پڑتا۔ اِن اُصولوں کی پاسداری کرنے کی کوشش کیجئے۔ شکریہ! --محبوب عالم 14:58, 25 اپريل 2009 (UTC)

  • ابھی ادھر آنا ممکن ہوا تو آپ کی موجودہ سرگرمیاں دیکھ کر نہایت طمانیت محسوس ہوئی اور بے اختیار آپ کو پیغام دے بیٹھا۔ ویکیپیڈیا پر منتظمین کی فہرست گو کہنے کو تو طویل ہے اور ان میں چند ایک تو واقعی ایسے قابل ساتھی ہیں کہ جن کا نا آنا ہمیشہ ہی دل دکھاتا ہے، روز آسرا رہتا ہے شاید کل آجائیں اور روز اندیشہ رہتا ہے کہ معلوم نہیں کل بھی آئیں کہ نہیں آئيں، فہرست دیکھ کر یہی امید و بیم عرصے سے جاری ہے

    اک موہوم سی امید ہے بنیادِ حیات
    اک دیا زد پہ ہواؤں کے جلا رکھا ہے

    فی الحقیقت ویکیپیڈیا پر منتظم بہت کم ہیں اور ایسے میں ناچیز آپ کی غیر جانبدار شخصیت اور معاملات کو شفاف رکھنے کی صلاحیت سے متاثر ہوکر آپ سے درخواست کرتا ہے کہ اگر آپ اس سلسلے میں مدد فرمانا چاہیں تو نہایت خوشی کی بات ہوگی۔ اتفاق فرمائیں تو اپنا بیان تبادلۂ خیال منصوبہ:منتظمین پر درج فرما دیجیئے لیکن اگر ایسا کرنا مشکل ہو تو اس بات کو نظر انداز فرما دیجیئے گا۔ --سمرقندی 13:52, 26 اپريل 2009 (UTC)
  • السلام علیکم عبید بھائی، پیغام کا بہت شکریہ۔ آج کسی وقت انشااللہ رائے شماری کے صفحے پر آپ کی رضامندی کا بیان درج کر دوں گا پھر باقی ساتھیوں کی رائے کا انتظار اور اس کے مطابق عمل کر لیا جائے گا۔ --سمرقندی 01:48, 27 اپريل 2009 (UTC)
  • السلام علیکم عبید بھائی۔ وہ کمال میرا کچھ نہیں، آپ کے لکھے مضامین ہوتے ہی اس قدر اچھوتے موضوعات پر ہیں کہ بس کوئی رگ پھڑک جاتی ہے اور الفاظ خود بخود ان موضوعات پر لکھنے کے لیے اترتے چلے آتے ہیں۔ وگرنہ ناچیز کو بعض غیر دلچسپ موضوعات دیکھ کر ایسا لگتا ہے کہ مرتے مرجاؤ پر اس موضوع پر نا لکھو! لیکن کیا کریں صاحب، دائرۃ المعارف کے نام کا بھرم بھی رکھنا ہے، سب ہی کچھ لکھنا پڑے گا۔ --سمرقندی 10:31, 2 مئی 2009 (UTC)

دوبارہ متحرک ہونے کا شکریہ[ترمیم]

السلام علیکم عبید بھائی۔ انسان کو بعض اوقات خود احساس نہیں ہوتا کہ وہ کیا کچھ کر سکتا ہے لیکن جب وہ عمل پیرا ہو تو اپنی صلاحیتوں پر خود ہی حیران اور شادمان ہو جاتا ہے؛ یہ وہ مقام ہوتا ہے کہ جہاں کسی کی حوصلہ شکنی ہی نا تو اس کے قدم روک سکتی ہے اور نا ہی اسے کسی سہارے کی ضرورت رہا کرتی ہے۔ صاف الفاظ میں کہنے کی جسارت کروں تو یہ بات آپ ہی کے لیے کہہ رہا ہوں؛ اللہ معاف فرماوے حقیر کے پاس عملِ غیب کی صلاحیت تو نہیں اور کرم ہے مولیٰ کا کہ اس نے اس فریب نظر سے خادم کو محفوظ رکھا ہوا ہے لیکن اندازے ضرور لگا لیتا ہوں اور آپ کے بارے میں یہی اندازہ لگایا ہے جو مذکورہ بالا سطور میں پیش کیا۔ قصہ مختصر کہ آپ اس ویکیپیڈیا پر ان چند افراد میں سے ہیں کہ جن کو کھو دینے کا یہ ویکیپیڈیا متحمل نہیں ہوسکتا۔ اردو ویکیپیڈیا پر کام ہر ایک کی عزت اپنی عزت کے برابر سمجھنے اور اعتراض برائے اعتراض و اعتراض برائے ذاتی انا کے سلسلے کو ختم کرنے اور اعتراض برائے بہتری کے لیے ایک لائحۂ عمل، دیوان عام میں ساتھیوں کی رائے دہندگی کے لیے پیش کروں گا، براہ مہربانی اس پر اپنی آرا سے آگاہ کیجیئے گا۔ --سمرقندی 08:03, 7 جون 2009 (UTC)

    • برادر عبید السلام علیکم و رحمت اللہ! امید ہے خیریت سے ہوں گے۔ میں کافی عرصہ بعد اردو ویکیپیڈیا پر متحرک ہونے والا منتظم ہوں۔ نئے آنے والے افراد میں آپ کا کام بھی ماشآ اللہ بہت اچھا ہے اور یقین جانیں کہ کئی موضوعات دیکھ کر بہت خوشی حاصل ہوئی۔ اللہ آپ کے قلم کی طاقت میں مزید اضافہ کرے۔ مسلمانوں کا سیاسی عروج و زوال (تصنیف) کے تبادلۂ خیال پر صفحے پر ناچیز نے ایک رائے دی ہے۔ اس بارے میں کچھ ضرور ارشاد کیجیے گا۔ والسلام فہد احمد کیہر تبادلۂ خیال | میرا حصہ

    • وعلیکم السلام بھائی۔ میں متعلقہ صفحے پر آپ کی رائے دیکھ لیتا ہوں۔ ذاتی سا سوال میرے چہرے پر مسکراہٹ بکھیر گیا ہے :) جی برادر موصوف میرے ماموں ہیں۔ اور کوئی ذاتی نوعیت کا سوال؟ :) فہد احمد کیہر تبادلۂ خیال | میرا حصہ

** میرا ای میل پتہ ہے fkehar [at] gmail [dot] com۔ اب آپ براہ کرم اپنا پتہ بھی عنایت کیجیے گا۔ والسلامفہد احمد کیہر تبادلۂ خیال | میرا حصہ ** السلام علیکم بھائی عبید۔ پیغام کے لیے شکریہ۔ آج کل فکرمعاش کی سعی میں ریگل چوک پر ناچیز کا پڑا‏ؤ ہے۔ سچ پوچھیے تو اس چوک کا حسن ہی اس پر ہونے والے مظاہرے ہیں۔ اس ضمن میں بڑی جماعتیں ہوں یا تانگہ پارٹیاں، یہاں مظاہرہ کرنا سب کی سیاست کا رکن اعظم ہے۔ آپ کی تحریروں میں صحافتی چمک نظر آنے کا راز اب افشا ہوا کہ آپ ریاست کے چوتھے ستون سے منسلک رہے ہیں۔ انشااللہ آپ سے اب مستقل رابطہ رہا کرے گا۔ --فوجدار 06:46, 16 جون 2009 (UTC)

  • السلام علیکم جناب! میری جانب سے کوئی رابطہ نہ ہونے کی وجہ 17 جون کو عروس البلاد میں ہونے والا بجلی کا بدترین بریک ڈا‌ؤن تھا۔ جس کے دوران جنریٹرز اور یو پی ایس جواب دیے گئے تھے۔ 18 اور 19 کے دنوں کا زیادہ وقت التوا میں رکی ہوئے دفتری سرگرمیوں کو سمیٹنے میں گزر گیا۔ آپ نے زید حامد کے حوالے سے جو انکشاف کیا ہے اس نے تو لرزا دیا۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ میں 2005 سے امّت کا مستقل قاری ہوں مگر نجانے کیسے کاشف حفیظ کی یہ تحریر کیسے مخفی رہ گئی۔ بھائی اس انکشاف کو مضمون کا حصہ نہ بنادیا جائے۔ بھائی آپ سے ناراضی کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا۔--فوجدار 06:20, 20 جون 2009 (UTC)

برقی فہرست[ترمیم]

اسلام علیکم، معلوم ہوتا ہے کہ آپ نے اردو ویکیپیڈیا کی برقی فہرست کی رکنیت حاصل نہیں کی ہوئی۔ --Urdutext 23:39, 7 جولا‎ئی 2009 (UTC)

  • بہت شکریہ۔ برقی فہرست کے لیے تو ویکیپیڈیا کی رکنیت بھی شرط نہیں۔ --Urdutext 23:40, 9 جولا‎ئی 2009 (UTC)

سلام[ترمیم]

الفاظ میں مٹھاس نا ہو عبید بھائی تو عبارت کی چاشنی نہیں بن پاتی اور ادھر معاملہ یوں ہے کہ، دل کھٹا ہو گیا! اب کھٹے دل سے کیا لکھیں۔ دل کی باتیں ویکیپیڈیا کی ہدایات کے مطابق اس دائرۃ المعارف پر کی نہیں جاسکتیں اور ادھر معاملہ یوں ہے کہ دل کے بغیر لکھا نہیں جاتا! اب کریں تو کیا کریں۔ ویکیپیڈیا کی ہدایات تو معیار برقرار رکھنے کی مجبوری ہیں ورنہ نا جانے کیا کیا کچھ لکھا جاسکے، خیر۔ مجھے ہمیشہ ہی حیرت رہی ہے کہ دنیا بھر میں اردو سمجھنے بولنے والے موجود ہیں مگر کیا اس قدر ویران اور ذہانت و احساس سے عاری ہے یہ قوم کہ اس عظیم منصوبے سے خود کو الگ رکھے ہوئے ہے۔ مانا کہ ہندوستان، پاکستان و بنگلہ دیش میں ابھی شمارندے اور جالبین تک رسائی ایسے ممکن نہیں جیسے ایک امریکی، جاپانی یا فرانسیسی کو ہے لیکن اگر کسی بھی قسم کا ذرا برابر بھی جذبہ اجتماعی ترقی کا ہوتا اس قوم میں باقی، تو میں تو سمجھتا ہوں کہ دنیا بھر سے اردو سمجھنے والوں کو اس دائرۃ المعارف پر عقابوں کی طرح ٹوٹ پڑنا چاہیے تھا۔ مگر اس وقت تک سامنے کیا آیا؟ چند عجیب و غریب قسم کی تحریر لکھنے والے آتے ہیں، دل لگی کرتے ہیں اور غائب ہو جاتے ہیں۔ جو عبارت وہ لکھتے ہیں اس کو دیکھ کر دل یوں ڈوب جاتا ہے کہ جیسے ننھے سے چراغ پر پانی کا گاگر انڈیل دیا جائے۔ بہرحال، دل کی باتیں نا کرنے کا کہہ کر بھی دل کی باتیں کر بیٹھا۔ اللہ آپ کو خوش رکھے۔ --سمرقندی 04:21, 17 جولا‎ئی 2009 (UTC)

نظرانداز نا کیجیے[ترمیم]

السلام علیکم۔ براہ مہربانی دیوان عام میں کی گئی اس درخواست کو نظر انداز نہیں کیجیے Smile.PNG اور وکیپیڈیا:رائے شماری برائے ترتیب روابط کے صفحے پر اپنی آراء ضرور درج کیجیے؛ یہ صارفی سطح البین کا معاملہ ہے اس لیے ہر صارف کی رائے کی اشد ضرورت ہے۔ شکریہ۔ --سمرقندی 02:48, 25 جولا‎ئی 2009 (UTC)

  • اللہ جھوٹ نا بلواوے عبید بھائی، خاکسار کے پاس الفاظ نہیں ہیں جذبات بیان کرنے کے جو بندے کی گزارش پر آپ کے بروقت تجاوب سے پیدا ہوئے، اللہ آپ کو خوش رکھے۔ نجانے یہ طاقت و طمانیت کیا ہے اور کہاں سے آتی ہے جو آپ کی حالیہ تبدیلیاں پر موجودگی ہمیشہ ہی پیدا کردیتی ہے۔ آتے جاتے رہا کیجیے، پرانے ساتھی نظر آتے رہیں تو خاکسار کی ہمت بندھی رہتی ہے۔ --سمرقندی 11:00, 25 جولا‎ئی 2009 (UTC)
  • عبید صاحب، آپ اچھے مضامین کا اضافہ کر رہے ہیں۔ اس طرح سے اردو ویکیپیڈیا پر ایسی معلومات جمع ہو رہی ہیں جو کہیں اور دستیاب نہیں۔--Urdutext 00:57, 25 اگست 2009 (UTC)
  • پچھلے دنوں اردو برادری کی طرف سے رائے زنی[1][2]

کے بعد سمرقندی صاحب نے منظر سے ہٹ جانے کا فیصلہ کیا تاکہ دوسروں کو موقع دیا جا سکے۔ جیسا کہ آپ جانتے ہیں کہ اردو برادری میں ایسے لوگ صرف اعتراضات کرنا جانتے ہیں، ابھی تک ویکیپیڈیا پر ان میں سے کسی نے آ کر کچھ لکھنے کی کوشش نہیں کی۔ آپ جیسے مخلص دوست اصرار کرتے رہے تو امید ہے کہ ہم سمرقندی صاحب کو اپنے فیصلہ پر نظر ثانی پر قائل کر لیں گے۔-Urdutext 00:23, 26 اگست 2009 (UTC)

  1. مدونہ
  2. ویکیپیڈیا

شاید کوئی خریدار نا ملے[ترمیم]

بھائی عبید آپ کی عبارت، آپ کی سوچ کی عکاس ہے۔ میرے کام کی کوئی اہمیت ہے یا نہیں ہے اس بات کو الگ رکھتے ہیں اور اس کے بعد اگر کوئی مجھ سے پوچھے کہ بتا تیرے کام کی قیمت کیا ہے؟ تو پتا ہے خاکسار کا جواب کیا ہوگا؟ عبید بھائی کی ہمیشہ تقویت دیتی ہوئی تحریر اور سوچ کے بدلے میں اپنا سارا کام بیچ سکتا ہوں کیونکہ انسان زندہ ہے تو کام تو پھر کر لے گا لیکن اگر مسافر اکیلا رہ جائے تو سفر بہت مشکل ہوجاتا ہے، اسی لیے میں اپنا تمام کام آپ کے خلوص کے عوض بیچ سکتا ہوں کہ خلوص اس دنیا میں بہت نایاب و کمیاب ہے۔ ویسے یہ الگ بات ہے کہ اس کام کا کوئی خریدار ہی نا ملے Smile.PNG جو آپ کا حکم بھائی، ابھی ہٹا دیتا ہوں وہ یادآوری۔ --سمرقندی 06:37, 29 اگست 2009 (UTC)

  • کافی دن گزر گئے حضور، یہاں آپ کا دیدار نصیب نہیں ہوا تو تشویش میں مبتلا ہو گئے ہیں۔ خیریت تو ہے؟ امید ہے عید کے بعد آپ ایک مرتبہ پھر یہاں کی رونقیں بڑھائیں گے فہد احمد 03:27, 9 ستمبر 2009 (UTC)
  • شاہان مغلیہ کے سلسلے کی ایک روشن نشانی۔ جناب عبید مغل صاحب! السلام علیکم
  • وعلیکم السلام میرے نامعلوم بھائی۔ --Ubaidmughal 16:52, 17 ستمبر 2009 (UTC)
  • السلام علیکم عبید بھائی۔ کس قدر انتظار کروایا آپ نے، اللہ آپ کو خوش رکھے۔ مضمون کا مسئلہ حل ہو گیا ہے وہ اردو ٹیکسٹ بھائی نے عکس کی جسامت بڑی ہونے کی وجہ سے ہٹایا تھا میں نے اس کی جسامت کو بہت چھوٹا کر کہ نیچے لکھ دیا ہے کہ واضح پڑھنے کے لیے عکس پر ٹک کیجیئے۔ --سمرقندی 00:45, 19 اکتوبر 2009 (UTC)
  • جناب! آپ آج کل کہاں ہوتے ہیں؟ عرصہ دراز سے آپ کی کوئی خبر نہیں؟--فوجدار 11:22, 12 اپریل 2010 (UTC)

السلام علیکم[ترمیم]

عبید بھائی، آپ نے تو کنووں میں بانس ڈلوا دیے! صد شکر کہ آپ نظر تو آئے، دوبارہ آمد مبارک۔ جانے کتنے ساتھی ایسے ہیں کے جن سے یہ امید لگی رہتی ہے کہ کبھی بھی (کم از کم عہدِ حاضر میں) کسی باب (gate) کی غیر موجودگی کے باوجود، خیر خبر دیے بغیر اپنی غیبت صغرٰی کو طویل نہیں کریں گے اور ان کا ساتھ ہمیشہ قائم رہے گا ؛ مگر جب ایسے ہی ساتھی غیبت صغرٰی سے غَیبَتِ کبرٰی کی جانب چلے جانے والے محسوس ہوں تو دل کی جو حالت ہوتی ہے اس کی ویرانی و بیابانی کے بیان کی خاطر قبرستان کی تشبیہ بھی ساتھ نہیں دیتی Smile.PNG

خود کو دیتے بھی رہے ترکِ تعلق کا فریب
اور در پردہ کسی کو یاد بھی کرتے رہے

اب یہ فریب ہم نے دیا یا ہمارے ساتھیوں نے دیا اس بارے میں کچھ معلوم نہیں، بس یہ معلوم ہے کہ اس کے فریب ہونے میں کوئی شبہ نہیں ؛ جن کی یاد ہر روز ستاتی رہے اور جن کی امیدِ آمد صبح سے شام تک انتظار کرواتی رہے ان سے تعلق کو کیا نام دیں؟ شاید کبھی ہمارے ساتھی بھی اس تعلق کو محسوس کر لیں۔ بہرحال آج آپ کو یہاں واپس دیکھ کر دل بہت خوش ہوا اور جب دل خوش ہوتا ہے تو الفاظ اترے چلے آتے ہیں اور تحریر بند نہیں ہو پاتی ؛ طوالت کی معذرت اور آپ کے آنے پر تشکر کے ساتھ اجازت چاہوں گا۔ --سمرقندی 02:26, 27 مئی 2010 (UTC)

  • بہت معذرت عبید بھائی کے آپ نے برقی خط ارسال کیا اور خاکسار یہ سمجھتا رہا کہ آپ نے کبھی کوئی رابطہ یا اپنی خیر خبر بھی نا دی۔ بعد از معذرت عرض ہے کہ میرا پرانا برقی خط عرصے تک استعمال نا ہونے کی وجہ سے ناقابل رسائی ہو چکا ہے اور میں نے آپ کا پیغام دیکھنے کے بعد نیا برقی خط بنایا ہے جو samarqandi60@yahoo.com ہے۔ براہ مہربانی جب بھی آپ کے پاس وقت دستیاب ہو تو اس پر ایک پیغام ارسال فرما دیجیئے تاکہ میرے پاس آپ کا برقی خط آجائے؛ پرانا برقی خط ناکارہ ہونے کے بعد میں اس میں موجود برقی خط اندراجات بھی حاصل نہیں کر سکتا۔ --سمرقندی 05:21, 28 مئی 2010 (UTC)
  • السلام و علیکم عبید بھائی، اگر پیغام نظر سے گزرے تو اپنی خیریت سے ضرور آگاہ کیجیے۔ اللہ سے دعا ہے کہ آپ خوش اور صحت مند ہوں۔ --سمرقندی (تبادلۂ خیال) 00:35, 24 اکتوبر 2012 (UTC)

لاپتہ وکیپیڈین[ترمیم]

آپ نے کافی عرصہ سے اردو ویکیپیڈیا میں کوئی ترمیم نہیں کی اس لیے آپ کو لاپتہ وکیپیڈین کی فہرست میں شامل کر دیا گیا ہے- --طاھر روبہ (تبادلۂ خیال) 11:17, 8 نومبر 2012 (UTC)

صلائے عام[ترمیم]

جناب Ubaidmughal! اس وقت اردو ویکی میں جلد از جلد پچاس ہزار صفحات کا ہدف عبور کرنے کے لیے ہم کوشاں ہیں۔ اس کو پایہ تکمیل تک پہونچانے کے لیے متعدد منصوبوں کا آغاز کیا جا رہا ہے۔ اس وقت ہمارے پیش نظر دنیا بھر میں موجود لاکھوں شہروں پر خودکار طور پر اردو ویکیپیڈیا میں مضامین تحریر کرنے کا منصوبہ ہے، اس منصوبہ کے تحت ایک مخصوص صفحہ پر درخواست دی جاتی ہے۔ جن شہروں پر اردو ویکی میں مضامین موجود نہیں ہیں، آپ محض ان شہروں کے نام درج کر دیں، ایک دن سے بھی کم عرصہ میں ان پر مضامین/صفحات تحریر کردیے جائیں گے۔ مزید تفصیلات اور مضامین تحریر کرنے کی درخواست دینے کے طریقہ کار کے لیے درج ذیل روابط ملاحظہ فرمائیں:

اطلاعاً عرض ہے کہ اس منصوبہ کے ذریعہ محض دو دن میں 200 سے زائد صفحات بنالیے گئے ہیں۔ امید ہے آپ کو یہ منصوبہ پسند آئے گا، نیز اس منصوبہ میں عملی شرکت فرماکر اردو ویکی کے پچاس ہزاری ہدف کو عبور کرنے میں معاونت فرمائیں گے۔ ممنون میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 18:27، 19 جولا‎ئی 2019 (م ع و)

منتقلی زمرہ جات کی درخواست[ترمیم]

اردو ویکیپیڈیا پر موجود زمرہ جات کو براہ راست کوئی بھی صارف کسی دوسرے نام کے جانب منتقل نہیں کرسکتا، لیکن اس کی ضرورت با رہا پیش آتی ہے۔ لہذا اس مشکل کو حل کرنے کے لیے ایک منصوبہ تیار کیا گیا ہے، اس منصوبہ کے تحت اردو ویکی کے کسی صارف کو اگر پہلے سے موجود زمرہ جات کے نام کسی نئے نام کے جانب منتقل کرنا ہو تو ایک متعین طریقہ سے درخواست دے سکتا ہے، اگر درخواست صحیح اور درست ہو (تخریب کاری کے زمرہ میں نہ آتی ہو) تو خودکار طور پر فورا درخواست پر عمل کر دیا جاتا ہے۔

صفحہ منصوبہ اور صفحہ درخواست ملاحظہ فرمائیں۔

میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 15:45، 2 مارچ 2014 (م ع و)

رائے شماری[ترمیم]

جناب Ubaidmughal! آپ کی رائے ویکیپیڈیا:دیوان_عام/طرزیات#تنصیب توسیع پیغام خوش آمدید میں درکار ہے۔ میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 15:45، 2 مارچ 2014 (م ع و)

ہفتہ واری گوشوارہ برائے اردو ویکیپیڈیا[ترمیم]

تاریخ: 16 مارچ، 2014 بروز اتوار


ہدف اول - 50,000
مارچ 2014 کے 27,000 مضامین سے بطور نقطہ آغاز


کرغیز - چواش - کینٹونیز - بنگالی - آئرش - تاجک - اردو - لومبارڈ - مغربی فریسیئن - ایراگونیز - ایفریکانز - پنجابی - یوروبا - برمی - باشکیر - ملیالم - آئس لینڈک - مراٹھی - لکژمبرگیش - میلتسی - جاوی - بریٹن - بوسنیائی - 50,000


ہفتہ واری گوشوارہ برائے اردو ویکیپیڈیا[ترمیم]

تاریخ: 16 مارچ، 2014 بروز اتوار


ہدف اول - 50,000
مارچ 2014 کے 27,000 مضامین سے بطور نقطہ آغاز


کرغیز - چواش - کینٹونیز - بنگالی - آئرش - تاجک - لومبارڈ - مغربی فریسیئن - ایراگونیز - ایفریکانز - یوروبا - اردو - برمی - پنجابی - باشکیر - ملیالم - آئس لینڈک - مراٹھی - لکژمبرگیش - میلتسی - جاوی - بریٹن - بوسنیائی - 50,000


میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 15:45، 2 مارچ 2014 (م ع و)

ہفتہ واری گوشوارہ برائے اردو ویکیپیڈیا[ترمیم]

تاریخ: 22 مارچ، 2014 بروز اتوار


ہدف اول - 50,000
مارچ 2014 کے 27,000 مضامین سے بطور نقطہ آغاز


کرغیز - چواش - کینٹونیز - بنگالی - آئرش - تاجک - لومبارڈ - مغربی فریسیئن - ایراگونیز - ایفریکانز - یوروبا - اردو - برمی - پنجابی - باشکیر - ملیالم - آئس لینڈک - مراٹھی - لکژمبرگیش - میلتسی - جاوی - بریٹن - بوسنیائی - 50,000


میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 15:45، 2 مارچ 2014 (م ع و)

ہفتہ واری گوشوارہ برائے اردو ویکیپیڈیا[ترمیم]

تاریخ: 29 مارچ، 2014 بروز سنیچر

منصوبہ برائے خودکار اردو سازی[ترمیم]

بطور خاص اردو ویکیپیڈیا برادری کے لیے Face-smile.svg تجربہ کریں اور رائے سے نوازیں! میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 15:45، 2 مارچ 2014 (م ع و)

دعوت تبصرہ اظہار تاثرات[ترمیم]

السلام علیکم جناب Ubaidmughal! امید ہے مزاج گرامی بخیر ہونگے۔

آج اردو ویکیپیڈیا نے اپنا اولین ہدف پچاس ہزار مضامین کا اپنا اولین ہدف پورا کیا ہے، خوشی کے اس موقع پر یہاں جشن پچاس ہزاری کا اہتمام کیا گیا ہے۔ آپ سے اس جشن میں شرکت اور اظہار تاثرات کی پرخلوص درخواست ہے، آنجناب کی تشریف آوری ہم سب کے لیے باعث مسرت ہوگی۔ والسلام :) یہ صارف منتظم ہے—خادم— 

درخواست ویکی کتب میں[ترمیم]

السلام علیکم جناب Ubaidmughal صاحب! آپ کی رائے اس صفحہ میں درکار ہے۔ :) یہ صارف منتظم ہے—خادم— 

اردو ویکی اقتباسات پر رائے شماری[ترمیم]

جناب Ubaidmughal صاحب! اردو ویکی اقتباسات ایک طویل عرصہ سے غیر فعال تھا۔ حال ہی میں اردو ویکیپیڈیا کے پچاس ہزاری ہدف کی تکمیل پر دیگر غیر متحرک منصوبوں کو بھی فعال کیا جا رہا ہے، اردو ویکی کتب بھی کچھ دنوں میں فعال ہوجائے گا۔ اب اردو ویکی اقتباسات کو فعال کیا جانا ہے، اس سلسلہ میں وہاں منتظمی کے اختیارات کی از حد ضرورت پڑ رہی ہے۔ چنانچہ اردو ویکی کے قدیم ترین صارف قیصرانی صاحب کو منتظمی کے لیے نامزد کیا گیا ہے۔ آپ سے درخواست ہے کہ اس رائے شماری میں اپنی رائے عنایت فرمائیں۔ میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 16:15، 7 مئی 2014 (م ع و)

رائے شماری ایزی ٹائم لائن توسیع کی تنصیب[ترمیم]

جناب Ubaidmughal صاحب! آپ کی رائے [1] درکار ہے۔

رائے شماری[ترمیم]

السلام علیکم جناب Ubaidmughal صاحب! اس صفحہ میں آپ کی رائے درکار ہے۔ میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 13:05، 26 ستمبر 2014 (م ع و)

دعوت رائے دہی[ترمیم]

السلام علیکم جناب! اس صفحہ میں آپ کی رائے درکار ہے۔ میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 10:40، 10 نومبر 2014 (م ع و)

آپ کی فوری توجہ مطلوب ہے[ترمیم]

 مکرمی    عبید صاحب    تسلیمات!
   اردو ویکی پیڈیا  کے ایک لاکھ مضامین  کا ہدف 30  دسمبر 2015  تک مکمل کرنا ہے!   موجودہ رفتار ہی قائم رہی تو ہمارا  ہدف کو پانا غیر ممکن ہوتا جا رہا ہے۔ آئیے، توجہ دیں! ابھی اور آج ہی! ہدف  کو مل کر پائیں۔   وضاحت کے لیے مندرجہ ذیل جدول پیش ہے۔

۔

جدول برائے مضمون شماری
دن تاریخ تعداد مضامین فی صد آج کا اضافہ مزید درکار مضامین
1 1 اکتوبر 81641 81.64% 025 18334
2 2 اکتوبر 81666 % 81.66 027 18307
3 3 اکتوبر 81693 % 81.69 025 18282
4 4 اکتوبر 81718 % 81.71 029 18253
5 5 اکتوبر 81747 % 81.74 034 18219
6 6 اکتوبر 81781 % 81.78 013 18206
7 7 اکتوبر 81794 % 81.79 065 18141
8 8 اکتوبر 81859 جاری جاری جاری
9 9 اکتوبر
100 30 دسمبر 100000 % 100 ۔ ۔
نوٹ:   یومییہ 216 مضامین  کی ضرورت ہے۔--Drcenjary (تبادلۂ خیالشراکتیں) 12:56, 8 اکتوبر 2015 (م ع و)

دعوت رائے دہی[ترمیم]

جناب Ubaidmughal صاحب/صاحبہ! اس رائے شماری میں آپ کی رائے درکار ہے۔ میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 16:19، 14 اکتوبر 2015 (م ع و)

دعوت رائے دہی[ترمیم]

آپ کی خدمت میں سلام عرض ہے، اردو ویکیپیڈیا میں نیا تبادلۂ خیال نظام Flow نصب کرنے کے لیے آپ کی موافقت درکار ہے، امید ہے یہاں جاری رائے شماری میں اپنی تائیدی رائے سے نوازیں گے۔ ممنون! میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 19:19، 2 نومبر 2015 (م ع و)

رائے درکار[ترمیم]

جناب Ubaidmughal، اس رائے شماری میں آپ کی رائے درکار ہے۔ میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 12:08، 21 نومبر 2015 (م ع و)

جدید ترمیمی سہولیات[ترمیم]

جناب Ubaidmughal صاحب! اردو ویکیپیڈیا کے خانہ ترمیم کے لیے دیگر ٹیکسٹ ایڈیٹرز کی طرز پر تدوینی شارٹ کٹس ترتیب دیے گئے ہیں، جن کی تفصیلات آپ یہاں اس صفحہ پر ملاحظہ کر سکتے ہیں؛ امید ہے ان سہولیات سے محظوظ ہونگے اور آپ کی ترمیم کاری کا عمل مزید تیز تر ہوگا۔ مخلص میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 13:17، 25 نومبر 2015 (م ع و)

دعوت رائے دہی[ترمیم]

آداب جناب Ubaidmughal! اس رائے شماری میں آپ کی قیمتی رائے درکار ہے، امید ہے ہمیں اپنی قیمتی رائے سے نوازیں گے، والسلام --میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 19:25، 3 دسمبر 2015 (م ع و)

اردو املا کے متعلق اور اہم فیصلہ کن رائے شماری[ترمیم]

محب گرامی! اردو ویکیپیڈیا پر اردو زبان کی املا سے متعلق ایک اہم اور فیصلہ کن رائے شماری جاری ہے، آپ سے درخواست ہے کہ اپنی رائے بھی یہاں اس صفحہ میں درج فرمائیں، نوازش -- میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 07:17، 22 دسمبر 2015 (م ع و)

آپ کو معاونت درکار ہے؟[ترمیم]

آنجناب کی خدمت میں آداب و تسلیمات! آپ کو یہ اطلاع دیتے ہوئے مسرت محسوس ہو رہی ہے کہ اردو ویکیپیڈیا کی معاونت میز کو باقاعدہ فعال کیا جا رہا ہے، جہاں تبادلہ خیال کا جدید نظام آپ کا منتظر ہے۔ اگر اردو ویکیپیڈیا کے متعلق آپ کو کسی بھی قسم کی معاونت کی ضرورت ہے تو براہ کرم اس میز پر تشریف لائیں اور اپنا سوال چھوڑ دیں۔ اگر آپ اردو ویکیپیڈیا کے ماحول سے واقف اور یہاں کے طریقہ کار سے آگاہ ہیں تو براہ کرم اس معاونت میز کو اپنے پاس نشان زد کر لیں تاکہ جب بھی کوئی صارف یہاں اپنا سوال رکھے تو آپ کو فوراً اطلاع مل جائے اور آپ اپنا حصہ ڈال سکیں۔ مقصد یہ ہے کہ اردو ویکیپیڈیا سے متعلق اس طرح کی گفتگو کو مرکزیت دی جائے اور صارفین کو متعلقہ معلومات یکجا دستیاب ہو سکیں۔ امید ہے کہ اس میز کو فعال کرنے میں آپ کا تعاون مل سکے گا، والسلام میڈیاویکی پیغامبر (تبادلۂ خیال) 12:32، 14 ستمبر 2016 (م ع و)

اردو زبان میں ویکی ہاؤ شروع کرنے درخواست میں آپ مدد کی سخت ضرورت ہے[ترمیم]

محترم دوست احباب،

آداب و تسلیم!

آپ سب سے گزارش ہے کہ اردو زبان میں مزید معلوماتی مواد کی تیاری کے عظیم مقصد کی خاطر Com.icon.png ویکی ہاؤ کی ویب سائٹ پر جاکر اپنا ایک الگ کھاتہ کھولیں (راست یا اسکرین پر فیس بک / گوگل لاگ کے ان ربط کی مدد سے )۔ کھاتہ کھولنے کے بعد Notebook blue.png اردو ویکی ہاؤ منصوبے کی ٹیم سازی کے صفحے پر جائیں اور اپنی تائید درج کریں۔ یوں ہی تائید درج کرنے کی بجائے کوئی وجہ بھی لکھیے، مثلاً:

# I am one of the many users of [https://ur.wikipedia.org Urdu Wikipedia]. I am interested in seeing the launch of Urdu version of Wikihow.I would definitely contribute to it as this will help many of our community members in knowing how daily activities are accomplished. --~~~~

ویکی ہاؤ کیا ہے؟

یہ ویکیپیڈیا سے مختلف ویب سائٹ ہے۔ اس کا مقصد کئی کاموں کے کرنے کے طریقوں کی رہنمائی کرنا ہے، مثلاً مرغ کی بریانی پکانا، کراس اسٹیچینگ، ملازمت کی درخواست کا خط، پہلے بین الاقوامی سفر کی تیاری، وغیرہ، اس میں موضوع کی قید نہیں، بس جو بھی کام ہو، اس کے کرنے کی تفصیلات لکھنا ہے۔

اردو ویکی ہاؤ سے کیا فائدہ ہے؟
  1. اردو والوں کو روزمرہ کی زندگی کے کاموں کے کرنے سے واقف کروانا۔
  2. انگریزی کا مواد اردو میں ترجمہ کرنا۔# بہت سے لوگ ویکی کلچر کو سمجھ نہیں پاتے کہ یہ ثانوی ذرائع کی مدد ہی سے تیار ہوتا ہے۔ تاہم ان کے پاس انجینیرنگ، طب، تعلیم وغیرہ کا عملی تجربہ ہے، جسے اردو ویکی ہاؤ پر منتقل کیا جا سکتا ہے۔
  3. گھریلو خواتین پکوان، ٹیلرنگ، بچوں کی دیکھ ریکھ وغیرہ کے مضامین دیکھ بھی سکیں گی اور ان پر تعاون بھی کر سکتی ہیں۔
ویکی ہاؤ کن کن زبانوں میں ہے؟

ویکی ہاؤ دنیا کی سترہ زبانوں میں ہے، جن میں انگریزی، عربی، اطالوی، وغیرہ شامل ہیں۔

کیا یہ کسی جنوبی ایشیا کی زبان میں موجود ہے؟

جی ہاں، یہ ہندی میں موجود ہے: http://hi.wikihow.com

کیا یہ اردو میں نہیں ہے؟

افسوس! 2014ء میں کوشش کے باوجود ابھی تک نہیں ہے کیونکہ پچھلے دو سال سے اب تک صرف سات صارفین نے الگ الگ وقتوں میں اس کے لیے دلچسپی ظاہر کی ہے۔

کیا میں اس کے اردو میں شروع ہونے میں مدد کرسکتا ہوں؟

بے شک! آپ http://www.wikihow.com/wikiHow:Urdu-wikiHow-Project پر جایئے اور اپنی تائید درج کیجیے۔ مگر اس سے پہلے آپ کو http://www.wikihow.com پر ایک رجسٹرڈ ممبر ہونا پڑے گا۔

اردو ویکی ہاؤ کی تائید کے لیے میں کیا لکھوں؟

ویسے تو آپ کچھ بھی لکھ سکتے ہیں۔ تاہم آپ کی سہولت کے لیے اسی صفحے پر (اوپر) ایک نمونے کا متن دیا گیا ہے۔ براہ کرم اسے پڑھیے اور کچھ تبدیلی کے ساتھ درخواست کے ربط http://www.wikihow.com/wikiHow:Urdu-wikiHow-Project پر اپنی تائید درج کیجیے۔ --مزمل (تبادلۂ خیالشراکتیں) 14:02, 28 ستمبر 2016 (م ع و)

اصطلاح ریتخانہ کی تبدیلی[ترمیم]

اطلاع:_ اردو ویکیپیڈیا میں sandbox کے لیے عرصہ سے اردو متبادل ریتخانہ استعمال کیا جاتا رہاہے، یہ لفظ اردو میں معروف بھی نہیں اور انگریزی لفظ کا ہو بہو اور بھونڈا ترجمہ ہے۔ چنانچہ اس لفظ کو تبدیل کرکے تختہ مشق کر دیا گیا ہے۔ آنجناب سے گزارش ہے کہ یہاں کلک کرکے اپنے تختہ مشق کا نام ریتخانے سے منتقل کرکے تختہ مشق کر لیں۔ امید ہے یہ تبدیلی پسند آئے گی۔

اردو ویکیپیڈیا پر 500 ترامیم کا سنگ میل عبور کرنے پر مبارک باد قبول فرمائیں[ترمیم]

Bästa nyskrivna.svg 500 ترامیم
اردو ویکیپیڈیا پر 500 ترامیم کا سنگ میل عبور کرنے پر مبارک باد قبول فرمائیں، جو اردو ویکیپیڈیا برادری کے لیے ایک بڑی خوشی اور فخر کی بات ہے!

--طاہر محمود (تبادلۂ خیالشراکتیں) 13:27, 20 نومبر 2016 (م ع و)

ویکی بان[ترمیم]

یہاں پر آپ کی رائے درکار ہے۔ MediaWiki message delivery (تبادلۂ خیالشراکتیں) 11:05, 10 جنوری 2018 (م ع و)

ویکی لغت پر رائے شماری[ترمیم]

محترم Ubaidmughal آپ جانتے ہی ہوں گے کہ، اردو ویکیپیڈیا کا ایک ذیلی منصوبہ ویکی لغت بھی ہے۔ جس پر کوئی مامور اداری نہیں ہے اب ضرورت ہے کہ ویکی لغت پر مامور اداری ہو، اس کے لیے ووٹوں کی ضرورت ہے۔ امید ہے کہ آپ اس کام کے لیے وقت نکالیں گے۔ رائے شماری کے لیے یہاں جائیں۔

ویکیپیڈیا کے منصوبے[ترمیم]

دعوت برائے ویکی منصوبہ ہندومت[ترمیم]

ویکی منصوبہ ہندومت میں خوش آمدید
Om symbol.svg

ویکی منصوبہ ہندومت — ہندومت کے متعلق مضامین کو مل کر بہتر بنانے کی ایک کاوش

تبادلہ خیال ہندومت — ہندو مت متعلقہ مضامین کے مسائل کے بارے میں ایک صفحہِ گفتگو

تختہ اطلاعات — ہندومت-متعلقہ اعلانات

ہندو ویکیپیڈیا صارفین — صارفین جو درحقیقت  ہندو ہیں

باب — ہندومت متعلقہ مضامین، تصاویر اور زمرہ جات کا ایک مفید باب

گروہان — ہندو فرقوں کا ایک ذیلی منصوبہ

دعوت برائے ویکی منصوبہ یہودیت[ترمیم]

آپ کو ویکی منصوبہ یہودت میں حصہ لینے کی دعوت دی گئی ہے

ویکی منصوبہ یہودیت کا اصل مقصد یہ ہے کہ یہودیت سے متعلق ویکیپیڈیا پر مضامین کو بہتر اور وسیع کیا جائے اور یہودیت سے متعلق موضوعات پر نئے مضامین لکھے جائیں۔

Star of David.svg

دعوت برائے ویکی منصوبہ مسیحیت[ترمیم]

آپ کو ویکی منصوبہ مسیحیت میں حصہ لینے کی دعوت دی گئی ہے

ویکی منصوبہ مسیحیت کا اصل مقصد یہ ہے کہ مسیحیت سے متعلق ویکیپیڈیا پر مضامین کو بہتر اور وسیع کیا جائے۔ اِس منصوبے کے تحت متعدد مسیحی فرقوں پر مضامین کی معتدبہ تعداد موجود ہے اس لیے اس امر کی وضاحت ضروری ہے کہ ہم مسیحیت کی کسی مخصوص روایت یا فرقے کی مذمت نہیں کرتے، اور کوشش کرتے ہیں کہ مضامین میں تمام مسیحی روایات کی منصفانہ، درست اور مناسب نمائندگی ہو۔۔

Christian cross.svg

بخاری سعید (گفتگو!)

رائے درکار[ترمیم]

محترم Ubaidmughal صاحب!

آداب

آپ کی یہاں پر رائے درکار ہے۔ — بخاری سعید (گفتگو!)

رائے شماری برائے توسیع عناصر مضمون[ترمیم]

محترم Ubaidmughal صاحب!

آداب،

توسیع عناصر مضمون کے لیے آپ کی یہاں رائے درکار ہے۔ — :) یہ صارف منتظم ہے—محمد شعیب— 

ویکی ماخذ[ترمیم]

محترم Ubaidmughal صاحب!

آداب!


ویکی ماخذ (ویکی سورس) ویکیمیڈیا فاؤنڈیشن کے زیر اہتمام چلنے والا ایک آن لائن برقی دار الکتب ہے جو آزاد مصادر و مراجع کے متون پر مشتمل ہے۔ اس منصوبے کا بنیادی مقصد یہ ہے کہ دنیا کی مختلف زبانوں میں موجود تمام اقسام کے آزاد متون یکجا کیے جائیں خواہ وہ کسی شکل میں دستیاب ہوں۔

اسی منصوبے کو اردو زبان میں شروع کرنے کی میٹا پر درخواست دی گئی ہے، امید ہے کہ آپ ویکی ماخذ کے لیے مثبت آرا سے نوازیں گے۔— بخاری سعید (گفتگو!)

رائے درکار[ترمیم]

آداب!

آپ کی یہاں رائے درکار ہے۔ — بخاری سعید (گفتگو!)

ٹائیگر ترمیمی دوڑ میں خوش آمدید[ترمیم]

Ghostscript Tiger.svg
جناب Ubaidmughal کی خدمت میں آداب عرض ہے۔

ویکیمیڈیا فاؤنڈیشن اور گوگل نے سینٹر برائے انٹرنیٹ و سوسائٹی (سی آئی ایس) اور ویکیپیڈیا انڈیا چیپٹر (ڈبلیو ایم آئی این) کے تعاون سے ایک تحریری مسابقہ کا انتظام کیا ہے تاکہ کچھ متعین موضوعات پر معیاری مواد فراہم کرنے اور تحریر کرنے میں بھارتی زبانوں کی برادریوں کی حوصلہ افزائی کی جائے۔

  • ترمیمی دوڑ کے اصول و ضوابط یہاں دیکھ سکتے ہیں۔

اگر آپ ویکیپیڈیا پر نئے ہیں تو ذیل میں کچھ صفحات ہیں جن سے آپ مدد حاصل کر سکتے ہیں:

  • اگر آپ اس تحریری مسابقے میں حصہ لے رہے ہیں تو اپنے نئے تحریر کردہ مضامین یہاں شامل کریں۔

امید ہے کہ آپ اس ترمیمی دوڑ میں شامل ہو کر اردو زبان کی خدمت فرمائیں گے۔ اگر آپ کو اس ضمن میں کوئی سوال دریافت کرنا ہو تو بلا جھجھک یہاں رابطہ کریں۔ ممنون — ناظمین ٹائیگر ترمیمی دوڑ (تبادلۂ خیال!)


نیز آپ دوسری بھارتی زبانوں کی ترمیمی دوڑوں میں بھی شمولیت اختیار کر سکتے ہیں:

مراٹھیتملکنڑبنگالیتیلگوگر مکھی پنجابیانگریزیاڑیہملیالمگجراتیہندی

منصوبہ امن کے پیامبر میں حصہ لیں[ترمیم]

Dove peace.svg
جناب Ubaidmughal کی خدمت میں آداب عرض ہے۔

امن کے پیامبر اردو اور عبرانی ویکیپیڈیا کے درمیان باہمی تعاون ہے۔ منصوبے کا آغاز 20 جون سے ہے اور اختتام 20 اگست کو ہوگا۔ آپ سے منصوبے میں شرکت کی درخواست ہے۔

  • آپ باہمی تعاون کے اصول و ضوابط یہاں ملاحظہ کر سکتے ہیں۔

  • اگر آپ اس باہمی تعاون میں حصہ لے رہے ہیں تو اپنے نئے تحریر کردہ مضامین یہاں شامل کریں۔

امید ہے کہ آپ اس باہمی تعاون میں شامل ہو کر اردو زبان کی خدمت فرمائیں گے۔ اگر آپ کو اس ضمن میں کوئی سوال دریافت کرنا ہو تو بلا جھجھک یہاں رابطہ کریں۔ ممنون — ناظمین منصوبہ امن کے پیامبر (تبادلۂ خیال!)

اسرائیل پاکستان تعلقات[ترمیم]

محترم Ubaidmughal صاحب!

آداب، یہاں اپنی رائے دیجیے۔ MediaWiki message delivery (تبادلۂ خیالشراکتیں) 19:21، 21 ستمبر 2018ء (م ع و)

رائے درکار[ترمیم]

یہاں پر رائے دیں۔ MediaWiki message delivery (تبادلۂ خیالشراکتیں) 06:53، 30 ستمبر 2018ء (م ع و)

ویکیپیڈیا: منصوبہ ایشیائی فلمی شخصیات، 2018ء[ترمیم]

محترم صاحب!

جناب Ubaidmughal کی خدمت میں آداب عرض ہے۔

'ایشیائی فلمی شخصیات اردو ویکیپیڈیا پر ایک منصوبہ ہے جس کے تحت ایشیائی فلمی شخصیات کے متعلق مضامین تخلیق کرنے اور پرانے مضامین میں توسیع کرنی ہے۔ منصوبے کا آغاز 1 اکتوبر، 2018ء سے ہے اور اختتام 1 نومبر کو ہوگا۔ آپ سے منصوبے میں شرکت کی درخواست ہے۔

  • آپ باہمی تعاون کے اصول و ضوابط یہاں ملاحظہ کر سکتے ہیں۔

  • آپ 11:59 PM (یو ٹی سی)، 1 نومبر 2018ء تک کسی بھی وقت شامل ہو سکتے ہیں۔

اس منصوبے کا اہم مقصد ایشیاء کی فلمی شخصیات کو اردو ویکیپیڈیا کے قارئین سے متعارف کروانا ہے۔ اردو ویکیپیڈیا پر کئی اہم ایشیائی اداکاروں، فلم پروڈیوسروں اور فلم ہدایتکاروں کے صفحہ/مضامین نہیں ہیں۔ اس منصوبہ کے ذریعے ہم ان سب اشخاص کا اردو ویکیپیڈیا کے قارئین سے متعارف کروا سکتے ہیں۔

امید ہے کہ آپ اس تعاون میں شامل ہو کر اردو زبان کی خدمت فرمائیں گے۔ اگر آپ کو اس ضمن میں کوئی سوال دریافت کرنا ہو تو بلا جھجھک یہاں رابطہ کریں۔ ممنون — ناظمین منصوبہ ایشیائی فلمی شخصیات (تبادلۂ خیال!)

منصوبہ ایشیائی فلمی شخصیات، 2018ء کل سے شروع[ترمیم]

جناب Ubaidmughal کی خدمت میں آداب عرض ہے۔


ایشیائی فلمی شخصیات، 2018ء اردو ویکیپیڈیا پر ایک منصوبہ ہے جس کے تحت ایشیائی فلمی شخصیات کے متعلق مضامین تخلیق کرنے اور پرانے مضامین میں توسیع کرنی ہے۔ منصوبے کا آغاز کل سے ہے اور اختتام 1 نومبر کو ہوگا۔ آپ سے منصوبے میں شرکت کی درخواست ہے۔

  • آپ باہمی تعاون کے اصول و ضوابط یہاں ملاحظہ کر سکتے ہیں۔

  • آپ 11:59 PM (یو ٹی سی)، 1 نومبر 2018ء تک کسی بھی وقت شامل ہو سکتے ہیں۔

یہاں پر ایک فہرست فراہم کی گئی ہے جس میں غیر موجود اہم مضامین کا ذکر ہے۔

امید ہے کہ آپ اس تعاون میں شامل ہو کر اردو زبان کی خدمت فرمائیں گے۔ اگر آپ کو اس ضمن میں کوئی سوال دریافت کرنا ہو تو بلا جھجھک یہاں رابطہ کریں۔ ممنون — ناظمین منصوبہ ایشیائی فلمی شخصیات (تبادلۂ خیال!)

رائے درکار[ترمیم]

ویکیپیڈیا:ویکی بان/رائے شماری/حسیب احمد پر آپکی رائے درکار ہے۔ اگر آپ یہ پیغام دوبارہ دیکھ رہے ہیں تو اس کے لیے میں معذرت چاہتا ہوں۔ MediaWiki message delivery (تبادلۂ خیالشراکتیں) 05:44، 15 اکتوبر 2018ء (م ع و)

اردو چینی برادری ہمکاری منصوبہ[ترمیم]

چینی اور اردو ویکی برادریوں نے ہمکاری منصوبے کا فیصلہ کیا ہے۔ آپ کی یہاں رائے درکار ہے۔MediaWiki message delivery (تبادلۂ خیالشراکتیں) 16:09، 16 دسمبر 2018ء (م ع و)

اردو چینی برادری ہمکاری منصوبہ[ترمیم]

چینی اور اردو ویکی برادریوں نے ہمکاری منصوبے کا فیصلہ کیا ہے۔ آپ کی یہاں رائے درکار ہے۔MediaWiki message delivery (تبادلۂ خیالشراکتیں) 16:15، 16 دسمبر 2018ء (م ع و)

اردو چینی ہمکاری منصوبہ[ترمیم]

Accessories-text-editor.png
جناب Ubaidmughal کی خدمت میں آداب عرض ہے۔

اردو چینی تحریری مسابقہ اردو اور چینی ویکیپیڈیا کے درمیان ایک ہمکاری منصوبہ ہے۔ منصوبے کا آغاز 1 مارچ سے ہے اور اختتام 15 اپریل کو ہوگا۔ آپ سے منصوبے میں شرکت کی درخواست ہے۔

  • آپ ہمکاری منصوبے کے اصول و ضوابط یہاں ملاحظہ کر سکتے ہیں۔

  • آپ 11:59 PM (یو ٹی سی)، 15 اپریل 2019ء تک کسی بھی وقت شامل ہو سکتے ہیں۔

  • اگر آپ اس ہمکاری میں حصہ لے رہے ہیں تو اپنے نئے تحریر کردہ مضامین یہاں شامل کریں۔

امید ہے کہ آپ اس ہمکاری منصوبے میں شامل ہو کر اردو زبان کی خدمت کریں گے۔ اگر آپ کو اس ضمن میں کوئی سوال دریافت کرنا ہو تو بلا جھجھک یہاں رابطہ کریں۔ ممنون — ناظمین اردو چینی ہمکاری منصوبہ (تبادلۂ خیال!)