تحصیل گڈانی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
تحصیل گڈانی
ملک Flag of Pakistan.svg پاکستان
صوبہ بلوچستان
ضلع ضلع لسبیلہ

تحصیل گڈانی بلوچستان (پاکستان) کے ضلع لسبیلہ کی ایک تحصیل ہے۔ یہاں دنیا کہ تیسرا بڑا جہاز توڑنے کا شپ یارڈ ہے۔ یہ پاکستان کے مشہور سیاحتی مقامات میں سے ایک ہے۔ لوگ دور دور سے یہاں پیکنک ماننے آتے ہیں۔[1] شپ بریکنگ کی افتتاح سندھ کے کمیشنر نے سندھ اسٹیل کے نام سے کیا بعد میں جا کر یہ نام تبدیل ہوگیا۔ یہاں کے کچھ تاریخِ مقامات ہیں جیسا کہ ۔

چکلي ،پتنے سنگ، کمبوو ڈوک، پوکاڑو، کائیو، باگڑ، مچھ، کلیچو، دوسرو، موالی، پیر ماکوڑی، پیر کینگی، پیر جرار اور شیدی سوائی۔

تاریخِ گڈانی:

مثال 1: جیسے گدھے بہت ہوتے تھے اور گدھے کو سندھی یا لاسی زبان میں کیا کہتے ھیں سب کو معلوم ھے۔ دوئم۔ ایک قصہ یہ بھی مشہور ھے کہ یہاں سندھ سے کچھ لوگ آۓ اور اُن کی ایک میٹنگ منعقد ہوئی۔ میٹنگ کو سندھی زبان گڈجانڑی کہتے ھیں۔ اسی لفظ سے بگڑ کر یہ گڈانی بن گیا۔ اصل لفظ گڈھانی تھا، بعد میں لکھتے لکھتے گڈانی ہوگیا گڈانی سندھ کے بلوچوں کی ایک قوم بھی ھے، لیکن اُس کا ہمارے گڈانی کے نام سے کوئی تعلق تاحال نظر نہیں آیا۔

مثال 2 :گڈانی اصل میں لفظ گڈ سے نکلا ھے۔ گڈانی کے پہاڑ اور جنگلات میں گڈ یعنی پہاڑی دھنبے کثرت سے پائے جاتے تھے تو یہی گڈ سے گڈانی بننے کی وجہ ٹھہری۔


مثال 3: لفظ گڈانی کے بارے میں ایک اور معلوم داری ہے، وندر ندی سے لیکر لک بدوک تھا چراواری تھا یعنی سبزہ تھا اور تمام اقوام کے مال مویشی اسی ایریا میں چرتے تھے، خاص کر موندرہ، سیخ اور سنگھور مال داری اور مال چرائی میں مشہور تھے۔ جب ان کا کوئی مال مویشی گم ہوتا یا وہاں سے بھاگ جاتا تو اس کو پکڑنے کا بہترین جگہ گڈانی تھا کیونکہ سنا ہیکہ یہاں سے صرف ایک راستہ اوپر نکلنے کے لئیے تھا یہ علاقہ لک بدوک سے گڈانی پہاڑی تک بند تھا بند کو بلوچی زبان میں گھٹ کہتے ہیں کیونکہ یہ ایریا بند تھا ہر طرح سے سیف تھا۔ اس گھٹ سے بدل کر گڈانی بن گیا۔


متعلقہ مضامین[ترمیم]