تختۂ سیاہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ایک معلم تختۂ سبز پر اسباق کی تشریح کرتے ہوئے

ایک تختۂ سیاہ یا تختۂ چاک بار بار قابلِ استعمال لکھنے کی سطح پر مبنی تختہ ہوتا ہے، جس پر چاک یا کسی بھی مٹ جانے والی قلم سے لکھا جاتا ہے۔ تختۂ سیاہ دراصل ایک ہموار اور موٹی سطح کی دھات سے بنی ہوئی پلیٹ یا سلیٹ ہوتا ہے، جو عرصۂ قدیم سے کالے رنگ کا ہوتا ہے۔ تاہم جدید دور کی جدت نے اس کا رنگ بھی اب سبز اور کتھئی کر دیا ہے۔

بلیک بورڈ (جسے ایک چاک بورڈ بھی کہا جاتا ہے) اسکا استعمال تحریری سطح پر ہوتاہے، جس پر کیلشیم سلفیٹ یا کیلشیم کاربونیٹ کی لاٹھیوں سے متن یا ڈرائنگز بنائی جاتی ہیں ، جب اس مقصد کے لئے استعمال کیا جاتا ہے تو اسے چاک کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔  بلیک بورڈ اصل میں سیاہ یا گہرے سرمئی سلیٹ پتھر کی ہموار ، پتلی چادروں سے بنے تھے۔

بلیک بورڈ آسانی سے دھندلا سیاہ رنگ سے پینٹ شدہ بورڈ ہوسکتا ہے (عام طور پر سیاہ ، کبھی کبھار گہرا سبز)۔  دھندلا سیاہ پلاسٹک سائن مواد (جسے "بند سیل پیویسی فوم بورڈ" کہا جاتا ہے) کو بھی کسٹم چاک بورڈ آرٹ بنانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔  جس میں لکھا ہوا مضمون بچانے کے ساتھ ساتھ اضافی تحریری جگہ پیدا کرنے کے لئے اسکرول کیا جاسکتا ہے۔  اعلی درجے کے بلیک بورڈز چینی مٹی کے برتن اینی میلڈ اسٹیل (سیاہ ، سبز ، نیلے یا بعض اوقات دوسرے رنگ) سے بنتے ہیں۔  چینی مٹی کے برتن بہت سخت لباس میں ہیں اور چینی مٹی کے برتن سے بنا بلیک بورڈ عام طور پر انتہائی استعمال میں 10/ 20 سال رہتے ہیں۔

سلیٹ بلیک بورڈز کی تیاری کا آغاز 1840 کی دہائی سے ہوا۔  سبز چاک بورڈز ، عام طور پر اسٹیل کے اڈے پر چینی مٹی کے برتن تامچینی سے بنی ، پہلی بار 1960 کی دہائی میں یہ وجود میں آئی ۔

لیکچر تھیٹر میں متعدد بلیک بورڈز شامل ہوسکتے ہیں۔  اس کے بعد لیکچرر بورڈز کو تحریری طور پر پہنچنے میں منتقل کرتے ہیں اور پھر انھیں پہنچ سے باہر منتقل کرتے ہیں جس کی مدد سے مادوں کی ایک بڑی مقدار بیک وقت دکھائی جاسکتی ہے۔

چاک کے نشانوں کو نم کپڑے ، اسپنج یا ایک خاص بلیک بورڈ صافی سے آسانی سے ختم کیا جاسکتا ہے، جو عام طور پر محسوس شدہ پیڈ کے ذریعہ لکڑی کے بلاک پر مشتمل ہوتا ہے۔  تاہم ، کچھ قسم کے گیلے بلیک بورڈ پر تیار کردہ چاک کے نشانوں کو دور کرنا مشکل ہوسکتا ہے۔  بلیک بورڈ مینو فیکچر اکثر یہ مشورہ دیتے ہیں کہ ایک نئے یا نئے سرے سے جدا ہونے والے بلیک بورڈ کو چاک کی چھڑی کے ساتھ استعمال کرتے ہوئے مکمل طور پر ڈھانپ دیا جائے اور پھر اس چاک کو عام طور پر استعمال کرنے کےلئے prepare تیار کیا جائے۔[1]

  1. [The dictionary definition of blackboard at Wiktionary "The dictionary definition of blackboard at Wiktionary"] تحقق من قيمة |url= (معاونت).