تراونکور روپیہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

تراونکور روپیہ کرنسی کی ایک قسم تھی جو تراونکور ریاست کی طرف سے جاری کی گئی تھی ، جو اب بنیادی طور پر جنوبی ہندوستان میں کیرالہ کا ایک حصہ ہے۔ کیرالا کی پرانی کرنسیوں جیسے <i id="mwDQ">فینامس</i> ، اچوس ، چکرم کے ساتھ ساتھ کاسو (یا کیش) کے مقابلے میں روپے بڑی حد تک ایک نئی کرنسی تھا۔ اس کی تخلیق کا مقصد شاید برطانوی ہندوستان کے ساتھ بڑھتی ہوئی تجارت اور اس میں اعلی قدر کے لین دین کے لیے تھا۔

تروانکور روپیہ - سامنے
ترافانور روپیہ - الٹ

عام گردش کے لیے جاری کی جانے والی کرنسی تراونکور روپیہ تھا۔ سب سے زیادہ قیمت والی قیمت '1/2 روپیہ' تھی۔ جب کہ 'ایکتراونکور روپیہ' متعارف کروانے کے منصوبے بن چکے تھے ، لیکن ایسا کبھی نہیں کیا گیا۔ [1] آدھا روپیہ اور چوتھائی روپیہ گردش کے لیے جاری کردہ بلند ترین اقدار رہا۔تراونکور روپیہ 1946 عیسوی (1121 ME یا ملیالم دور) تک جاری کیا گیا تھا ، جو 1949 تک جاری رہا۔ تراونکور کی بھارت میں شمولیت کے بعد اس کو بھارتی روپیہ میں تبدیل کر دیا گیا تھا .

شلالیھ[ترمیم]

تراونکور روپیہ کے معاملات میں انگریزی میں راج کرنے والے بادشاہ کے نام یا اشارے اکثر ہوتے تھے۔ اس کے برعکس ملیالم کی مادری زبان کے ساتھ ساتھ تراوان کور کا شاہی اشارہ بھی لکھا ہوا ہے۔ نوشتہ جات بڑے پیمانے پر سکے کے سامنے کا سیدھا ترجمہ ہے۔ سال ، جب سکوں پر چھپی ہوئی بات ملیالم کیلنڈر (اور اسی طرح سے ملیالم دور - ME) پر مبنی تھی جو سرکل 825 عیسوی میں شروع ہوتی ہے۔ لہذا ، سکے جاری کرنے کا سال اس میں 825 شامل کرکے معلوم کیا جاسکتا ہے۔

مثال کے طور پر - ایک سکہ کے اجرا کا سال 1000 دکھایا جائے گا ، جو سن 1825 عیسوی (یا AD) ہوگا۔ لہذا ، نقشوں کے مطابق 1116 سال کے ساتھ سکے جاری کرنے کا سال 1940-41 ہوگا۔

انگریزوں اور ہندوستان کی دیگر ریاستوں کے ذریعہ جاری کردہ ہندوستانی روپے کے برعکس ، تراونکور روپیہ کو 7 تراونکور فینم میں تقسیم کیا گیا۔ ان فیناموں کو مزید 4 چکرم میں تقسیم کیا گیا ، ہر ایک میں 16 کیش تھا ۔ ہم ان سب ڈویژنوں کو مندرجہ ذیل جدول میں دیکھ سکتے ہیں۔

یونٹ مساوی ذیلی یونٹ
1 تروانکور روپیہ 7 فینام
1 فانام 4 چکرم
1 چکرم 16 کیش

1900 کی دہائی کے اوائل تک ، چاندی کے سککوں کو روپیہ اور چکرم کے فرقوں میں جاری کیا گیا تھا۔ ان کی مختلف اقدار میں 2 چکر ، 4 چکرم ، 1/4 روپیہ (7 چکرام) اور 1/2 روپیہ (14 چکرام) شامل تھے۔ نقد یا کاشو سکے بڑے پیمانے پر تانبے کے سکے تھے۔ انہیں 1 نقد ، 4 نقد اور 8 نقد کی قیمتوں میں مارا گیا۔ برطانوی ہندوستانی روپے کے ساتھ زر مبادلہ کی شرح 1 برطانوی ہندوستانی روپیہ = 28 چکرم ، 8 نقد مقرر کی گئی تھی۔ مساوی طور پر ، 1 تراونکور روپیہ = 15 آنہ ، ایک برطانوی ہندوستانی روپے کے 8.63 پائی۔ [2]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Travancore State Manual by V. Nagam Aiya (1908), p170
  2. Imperial Gazetteer of India, Provincial Series, Madras II: The Southern and West Coast Districts, Native States, and French Possessions. 1908. صفحہ 419.