ترکستان سائبیریا ریلوے

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Turkestan–Siberia Railway
Turksib.svg
The Turkestan-Siberia route.
Video of Turksib railway in southern Kazakhstan steppe
مقامیتقازقستان
تواریخ عملیہ1929–current
ٹریک گیج1,520 ملی میٹر (4 فٹ 2732 انچ)
broad gauge
قازقستان کے جنوبی میدان میں ترکستان – سائبیریا ریلوے۔

ترکستان – سائبیرین ریلوے (عام طور پر ترکی – قازق: Түрксіб ، تٷركسٸب ، pronounced  ؛ روسی: Турксиб، نقل حرفیTurksib ) ایک 1,520 ملی میٹر (4 فٹ 2732 انچ) براڈ گیج ریلوے جو وسطی ایشیا کو سائبیریا کے ساتھ جوڑتی ہے۔ اس کا آغاز ازبکستان میں تاشقند کے شمال میں آریس سے ہوتا ہے ، جہاں یہ ٹرانس ارال ریلوے سے شاخ ہوتی ہے۔ یہ شمکینٹ ، تراز ، بشکیک (ایک توسیع کے ساتھ) قزاخستان کے سابق دارالحکومت الماتی کے قریب سے شمال مشرق کی طرف ہے۔ وہاں روسی سرحد عبور کرنے سے پہلے شمال کی طرف سمی کی طرف مڑ جاتا ہے۔ یہ نووسیبیرسک پر ختم ہونے سے پہلے برنول سے ہوتا ہے ، جہاں یہ ٹرانس سائبیرین ریلوے کے مغربی سائبیرین حصے سے ملتا ہے۔ 1926 سے 1931 کے درمیان زیادہ تر تعمیراتی کام شروع کیے گئے تھے۔

تعمیراتی تاریخ[ترمیم]

سائبیریا اور کے درمیان ایک ریلوے کے خیال رشین ترکستان ابتدائی 1886 کے طور پر کے طور پر نشر کیا گیا تھا، لیکن اس کے اس کی طرف سے supplanted گیا تھا ایک زیادہ قابل عمل لکیر تاشقند اور درمیان Orenburg کے میں Urals کے . 15 اکتوبر 1896 کو ورنی شہر ڈوما نے ترکستان - سائبیریا ریلوے کی تعمیر کی فزیبلٹی کی جانچ کرنے کے لئے ایک کمیشن تشکیل دیا۔ توقع کی جارہی ہے کہ اس لائن سے روئی ترکستان سے سائبیریا اور روس سے وادی فرغانہ تک سستی سائبیرین اناج کی سہولت ہوگی۔ ایک مشرقی شاخ چینی سرحد پر روس کی فوجی اور معاشی موجودگی کو بڑھا دے گی۔

1906 میں روسی شاہی حکومت نے برنول اور آریوں کے مابین پہلے حصے کی تعمیر کے لئے مالی اعانت کرنے کا فیصلہ کیا۔ روسی انجینئروں کی ایک ٹیم نے میدانوں اور نیم صحرا والے علاقوں کا ایک تفصیلی سروے کیا جس کے بارے میں توقع کی جارہی ہے کہ یہ ریلوے عبور کرے گا۔ 21 اکتوبر 1915 کو شمالی حصے جو نووسبیرسک اور سیمیپالاٹنسک کو الٹائی ریلوے کے طور پر جوڑتا ہے۔ لاپتہ Arys- Pishpek - Tokmak سیکشن، سرکاری طور پر جانا جاتا Semipalatinsk ریلوے، ایک فرانسیسی مالی روسی منظم نجی ریلوے کنسورشیم کی طرف سے تعمیر کیا جا کرنے کے لئے چھوڑ دیا گیا تھا. پہلی جنگ عظیم نے اس منصوبے کو ختم کردیا۔

بالشویک انقلاب کے بعد تعمیراتی کام ایک دہائی اور 140-کلومیٹر (460,000 فٹ) لئے معطل تھا ایمی لمبی سیمپالاٹینسکی ایاگز لائن ، جسے ایڈمرل کولچک کے اقدام پر وائٹ روسیوں نے 1918–19 میں تعمیر کیا تھا ، کسی واضح وجہ کے بغیر اسے مسمار کردیا گیا تھا۔ باقی 1,442 کلومیٹر (4,731,000 فٹ) ریلوے کا پہلا پانچ سالہ منصوبے کے ایک حصے کے طور پر ریلوے کا 1928 اور 1932 کے درمیان تعمیر کیا گیا تھا۔

10 مئی 1929 کو سیمیپالاٹنسک اور آیگوز کے مابین باقاعدہ مسافر خدمات کا قیام عمل میں لایا گیا۔ 21 اپریل 1930 کو ترکی کی تکمیل ہوئی۔ تاشقند سے سیمیپلاتنسک (14-1441 (rus)) جانے والے راستے کا آگے چلنے والے انجنوں کا بعد میں الما عطا میں ایک یادگار کا حصہ بن گیا۔

وکٹر الیگزینڈرویش ٹورین نے ریلوے کی عمارت پر 1929 میں سوویت دستاویزی فلم کی ہدایت کاری کی تھی جس کا نام بھی ترکسیب تھا ۔

رابطہ[ترمیم]

سال بعد Turksib مکمل کیا گیا، اس میں شمولیت اختیار کی گئی تھی شو قازقستان کے مرکزی شمال جنوب لائن، کام کرتا ہے جس کی طرف کاراگنڈا ، نور سلطان اور پیٹروپاؤلوسک اہم میں سے ایک پر، Transsib راستوں.

1990 میں ، اکماگے اسٹیشن ، جو المما عطا اور سیمیپلاتنسک کے درمیان تقریبا mid وسط کے درمیان تھا ، ایک اہم جنکشن بن گیا۔ وہاں سے لائنز میں منسلک، مشرق چلانے Dostyk ساتھ چین کی Lanxin ریلوے لائن (جانب ارمکی ، لانزہو ، اور مرکز چین)؛ اور مغرب میں ، بلقاش اور کاراگندا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  • پراسرار ترکسب
  • ویتالی اے راکوف۔ روسی لوکوموٹوز ، دوسرا ایڈیشن ماسکو ، 1995۔
  • Inkerin suomalaiset GPU: n کوریسا۔ ہیلسنکی 1942۔ Inkerin karkoitettujen kirjeitä. ہیلسنکی 1943۔
  • یوجین لیون ، لوکوموٹوس وسطی ایشیا میں آتے ہیں ، جو یوٹوپیا میں تفویض کردہ ایک باب ہے
  • Turksib آئی ایم ڈی بی پر  ویکی ڈیٹا پر (0020523) کی خاصیت میں تبدیلی کریں