ترکی انگورہ بلی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Turkish Angora
Turkish Angora in Ankara Zoo (AOÇ).JPG
Turkish Angora cat at the اتاترک فاریسٹ فارم اور چڑیا گھر in January 2012. The zoo breeds and sells Turkish Angora cats.[1][2]
متبادل نام Ankara[3]
آغاز Flag of Turkey.svg ترکی
Breed standards
TICA standard
FIFe standard
CFA standard
CCA standard
ACFA/CAA standard
Domestic cat (Felis catus)

ترکی انگورہ بلی (انگریزی: Turkish Angora) (ترکی زبان: Ankara kedisi) [3] گھریلو بلی کی ایک نسل ہے۔ انقرہ دنیا کی مشہور گھریلو بلیوں ترکی انگورہ بلی کی نسل کا گھر ہے۔ ترکی انگورo قدیم، قدرتی طور پر پائے جانے والی بلیوں کی نسلوں میں سے ایک ہیں، جن کی ابتدا انقرہ اور اس کے آس پاس کے علاقے وسطی اناطولیہ میں ہوئی ہے۔ ان میں زیادہ تر سفید، ریشمی، درمیانے سے لمبے لمبے کوٹ، کوئی انڈر کوٹ اور ہڈیوں کی ٹھیک ساخت ہوتی ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ انگورہ بلیوں اور فارسی بلیوں کے درمیان تعلق ہے، اور ترک انگورہ بھی ترک وین کا ایک دور کا کزن ہے۔ اگرچہ وہ اپنے چمکدار سفید کوٹ کے لیے جانی جاتی ہے، ان کی بیس سے زیادہ اقسام ہیں جن میں سیاہ، نیلی اور سرخی مائل کھال شامل ہیں۔ وہ دھوئیں کی اقسام کے ساتھ ٹیبی اور ٹیبی وائٹ میں آتے ہیں، اور نوکدار، لیوینڈر اور دار چینی کے علاوہ ہر رنگ میں ہوتے ہیں (یہ سب ایک آؤٹ کراس کی افزائش کی نشاندہی کرتے ہیں۔)

آنکھیں نیلی، سبز، یا امبر، یا یہاں تک کہ ایک نیلی اور ایک امبر یا سبز ہو سکتی ہیں۔ ڈبلیو جین جو سفید کوٹ اور نیلی آنکھ کے لیے ذمہ دار ہے اس کا سماعت کی صلاحیت سے گہرا تعلق ہے، اور نیلی آنکھ کی موجودگی اس بات کی نشاندہی کر سکتی ہے کہ بلی اس طرف بہری ہے جس طرف نیلی آنکھ واقع ہے۔ تاہم، بہت ساری نیلی اور عجیب آنکھوں والی سفید بلیوں کی سماعت معمول کے مطابق ہوتی ہے، اور یہاں تک کہ بہری بلیاں بھی اگر گھر کے اندر رہیں تو وہ بہت عام زندگی گزارتی ہیں۔ کان نوکیلے اور بڑے ہیں، آنکھیں بادام کی شکل کی ہیں اور سر دو طیاروں کے پروفائل کے ساتھ بڑا ہے۔ ایک اور خصوصیت دم ہے جسے اکثر پیٹھ کے متوازی رکھا جاتا ہے۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Atatürk Forest Farm Zoo". ankarazoo.gov.tr. Ankara Zoo. اخذ شدہ بتاریخ 17 ستمبر 2011. [مردہ ربط]
  2. Loeschke، S. (November 1997). "Turkish Angoras in Ankara Zoo... or on the road investigating the Turkish Angora". erkr.de. S. Loeschke. 18 جولا‎ئی 2011 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 17 ستمبر 2011. 
  3. ^ ا ب "ARTS-CULTURE - The white beauty of Ankara: Ankara Cat". Hürriyet Daily News | LEADING NEWS SOURCE FOR TURKEY AND THE REGION. 20 دسمبر 2016 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 08 دسمبر 2016.