تحتمس اول

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
(تھٹموس اول سے رجوع مکرر)

تحتمس اول ( تحتمسس اول اور پرانی تاریخ میں تحتمسس لاطینی یونانی میں بولا جاتا ہے؛ جس کا مطلب ہے " تحوت پیدا ہوا") مصر کے 18ویں خاندان کا تیسرا فرعون تھا۔وہ پچھلے بادشاہ آمون حوتپ اول کی موت کے بعد تخت نشین ہوا۔ اپنے دور حکومت میں، اس نے لیونٹ اور نوبیا میں گہرائی میں مہم چلائی اور مصر کی سرحدوں کو ہر علاقے میں پہلے سے کہیں زیادہ آگے بڑھایا۔ اس نے مصر میں بہت سے مندر بھی بنائے اور بادشاہوں کی وادی میں اپنے لیے ایک مقبرہ بھی بنایا۔ وہ پہلا بادشاہ تھا جس نے یہ سب کام کرائے۔

تحتمس اول کا دور عام طور پر 1506-1493 قبل مسیح تک کا ہے، لیکن علما کی ایک اقلیت — جو یہ سمجھتے ہیں کہ علم نجوم کے مشاہدات قدیم مصری ریکارڈوں کی ٹائم لائن کا حساب لگاتے تھے اور اس طرح تحتمس اول کے دور کو میمفس کے شہر سے لیا گیا تھا۔ تھیبس سے اس کے دور کی تاریخ 1526-1513 قبل مسیح تک ہوگی۔ [2] [3] اس کے بعد اس کا بیٹا تحتمس دوم تھا، جس کے نتیجے میں تحتمس دوم کی بہن، ہیتشیپسٹ نے اس کو جانشین بنایا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Clayton, Peter. Chronicle of the Pharaohs, Thames and Hudson Ltd, paperback 2006, p.100
  2. Nicolas Grimal, A History of Ancient Egypt, Librairie Arthéme Fayard, 1988, p. 202.
  3. Ancient Egyptian Chronology, chapter 10: "Egyptian Sirius/Sothic Dates and the Question of the Sirius–Based Lunar Calendar", Rolf Kraus, 2006, pp. 439–57.