تیرے سنگ یارا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

"تیرے سنگ یارا"
گیت از عاطف اسلم
ماخوذ از البم رستم
زبانہندی
ریلیز6 جولائی 2016ء (2016ء-07-06)[1]
صنفمحبت کا گیت، رومانٹِک، بالاد، فلمی
طوالت4:58 (آڈیو) 04:54 (ویڈیو)
لیبلزی میوزک کمپنی
گیت نگارمنوج منتشر
کمپوزرارکو پراوو مکھرجی
External media
سمعی مواد
"تیرے سنگ یارا" یوٹیوب پر
بصری مواد
"تیرے سنگ یارا" یوٹیوب پر

"تیرے سنگ یارا" منوج منتشر کا لکھا ہوا ایک رومانٹک گانا ہے ، جسے ارکو پراوو مکھرجی نے تشکیل دیا ہے ، اور عاطف اسلم نے گایا ہے۔ یہ گانا 2016 کی فلم رستم کے صوتی ٹریک کا ہے۔

ریلیز اور کامیابی[ترمیم]

اس گانے کو زی میوزک کمپنی نے 6 جولائی 2016 کو جاری کیا تھا۔ فروری 2019 تک ، اس گانے کی میوزک ویڈیوکو یوٹیوب پر 180 ملین سے زیادہ مرتبہ دیکھا گیا ہے.

کریڈٹس[ترمیم]

گٹارسٹ پروڈیوسر اور مکسر ماسٹر
کرشنا پردھان آدیتیا دیو شاداب رائین

میوزک ویڈیو[ترمیم]

گانے کی میوزک ویڈیو میں اداکار اکشے کمار اور الیانا ڈی کروز شامل تھے۔ 'تیرے سنگ یارا' ​​گیت میں ، اکشے کمار (فلم میں رستم) کو الیانا سے ان کی محبت کی گہرائی اور الیانہ کی جانب سے ان کی تجویز کے نقطہ نظر اور اس کے نتیجے میں ہونے والے لمحات کو ظاہر کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

"بالی وڈ لائف" نے میوزک ویڈیو کے اندازوں کو خوبصورت بتایا۔

دی انڈین ایکسپریس نے میوزک ویڈیو کے اپنے جائزے میں لکھا ہے - "اس گانا میں اکشے (رستم پاوری) کو دکھایا گیا ہے جو پہلی نظر میں الیانا سے محبت میں پڑ جاتے ہیں اور انتہائی نزاکت سے اس کی محبت کا اظہار کرتے ہیں۔ شادی کی تجویز سے لے کر گانا ہمیں اس کی زندگی کی ایک جھلک دیتا ہے."

تنقیدی استقبال[ترمیم]

دی ٹائمز آف انڈیا نے اپنے جائزے میں میوزک ویڈیو کے نظریات کے ساتھ ساتھ ان کے لکھے ہوئے گانے کی دھن اور ترکیب کی بھی تعریف کی ، "مرکزی جوڑی (اکشے اور الیانا) کے مابین کیمسٹری معصوم ہے اور خوبصورتی سے آرکو کے روحانی ساخت کو مکمل کرتی ہے۔ میلوڈی رومانس اور جذبات میں ڈوبی ہے ، دل کی دھن کے ساتھ منوج منتشر جو فوری طور پر آپ کی روح تک پہنچ جاتا ہے۔ یہ خیالی گانا محض عین مطابق محبت کی کہانی ہے جس کے بارے میں ہم سب خواب دیکھتے ہیں۔

انڈین ایکسپریس نے اپنے جائزے میں لکھا ہے - "پاکستانی گلوکار عاطف اسلم نے اپنی آواز روحانی ٹریک پر دے دی ہے ، جو منوج منتشر کی لکھی ہوئی دلی دھن اور میوزک ڈائریکٹر آرکو کی روحانی ترتیب سے جادو تخلیق کرتا ہے"۔

چارٹس[ترمیم]

ہفتہ وار کارکردگی[ترمیم]

یہ گیت "بالی وڈ لائف" کے چارٹ میں سب سے اوپر ہے اور اس کو پہلے نمبر پر رکھا گیا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Akshay Kumar romances ileana dcruz in Rustom song Tere sang yaara". Express Web Desk, New Delhi. 6 July 2016. اخذ شدہ بتاریخ 27 جون 2017.