ثمن انصاری

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search


ثمن انصاری
معلومات شخصیت
پیدائش 1 فروری 1974 (47 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کراچی  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ اداکارہ اور ادکارہ  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
IMDB پر صفحہ  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ثمن انصاری (پیدائش یکم فروری)  ایک پاکستانی ٹیلی ویژن اور تھیٹر اداکارہ ہیں۔  انہوں نے 2014 میں اداکاری کا آغاز کیا اور وہ پاکستانی ٹیلی ویژن کے مختلف ڈرامہ سیریلز میں اداکاری کرچکی ہیں۔ 

کیریئر[ترمیم]

ثمن انصاری نے اپنے کیریئر کا آغاز زاہد احمد اور یمنی زیدی کے ساتھ ہم ٹی وی کے ڈراما سیریل "جگنو" سے کیا۔اس نے ارمینہ رانا خان اور عدنان صدیقی کے ساتھ ڈراما سیریل "کرب" میں اداکاری کی۔ ڈرامہ سیریل "پریت نہ کریو کوئی" میں احسن خان کے مقابل معاون لیڈ کردار کے لئے انھیں خاصی پذیرائی ملی۔ڈراما کرب موسم بہار 2015 میں نشر ہوا اور پریت نہ کریو کوئی 2015 کے آخر میں نشر ہوا تھا اور ہم ٹی وی پر 2016 کے اوائل میں ختم ہوا۔ [1] ثمن انصاری نے ڈراما سیریل "میرا درد نا جانے کوئی" میں منفی کردار ادا کیا۔ انہوں نے ہم ٹی وی کی مزاحیہ سیریز مسٹر شمیم کی دو اقساط میں مہمان اداکار کی حیثیت سے کام کیا ہےاور جیو انٹرٹینمنٹ کی ڈراما سیریل ساس بہو میں مرکزی کردار ادا کیا ہے۔ 10 فروری 2016 کو شروع ہونے والی ڈراما سیریل "میری ہر نظر تیری منتظر" میں طوفان سے ٹکرا جانے والے ڈاکٹر کا مرکزی کردار اد کیا۔ اسے اے پلس ٹی وی پر نشر ہونے والے ڈراما سیریل دم پخت آتش عشق میں نعمان اعجاز کے مقابل اپنے طاقتور کردار کے لئے ان کو سراہا گیا۔ ہم ٹی وی پر خواتین کے حقوق سے متعلق ڈرامہ سیریل سمی ، جس میں ثمن نے 5 لڑکیوں کی ماں کا کردار ادا کیا اور معاشرتی دباؤ میں بیٹا پیدا کرنے میں متعدد بار ناکام ہونے کی وجہ سے ہم ٹی وی کے ناظرین نے عالمی سطح پر پذیرائی دی۔ ان کی نمایاں ڈراموں میں جیو انٹرٹینمنٹ کی خانی بھی شامل ہے ، جس میں وہ ستارہ میر شاہ کا طاقتور کردار ادا کرتی ہے۔ [2] [3] [4]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Drama Preet Na Kariyo koi Cast And Crew". UrduDramas. اخذ شدہ بتاریخ 10 دسمبر 2015. 
  2. "It's much harder to do comic role, says Saman Ansari". The Nation (بزبان انگریزی). 2018-11-02. اخذ شدہ بتاریخ 08 فروری 2019. 
  3. Shirazi، Maria. "Catching up with Saman Ansari". www.thenews.com.pk (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 08 فروری 2019. 
  4. Shabbir، Buraq. "Saman Ansari to make her theatre debut with Jasoosi Duniya". www.thenews.com.pk (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 08 فروری 2019. 

بیرونی روابط[ترمیم]