جئے سنگھ کنہیا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
جئے سنگھ کنہیا
معلومات شخصیت
تاریخ پیدائش سنہ 1712  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ وفات سنہ 1793 (80–81 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P570) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اولاد گوربخش سنگھ کنہیا  ویکی ڈیٹا پر (P40) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

جئے سنگھ کنہیا (1712–1793) اپنی موت تک کنہیا مِسل کے بانی اور رہنما تھے۔ اس کی بہو ، سدا کور مسل کی قیادت میں ان کی جانشینی ہوئی ۔

ابتدائی زندگی[ترمیم]

جئے سنگھ لاہورکے 21 کلومیٹر جنوب مغرب میں کاہنہ گاؤں میں پیدا ہوئے تھے۔ ان کے والد خوشال سنگھ نے لاہور میں لکڑی اور گھاس فروخت کیا تھا اور اس کے کنبے کی عاجزی کی شروعات ہوئی تھی۔ اسے نواب کپور سنگھ نے خالصہمیں پہلوایا تھا اور وہ امر سنگھ کنگرا کے جتھےمیں شامل ہوئے تھے۔ 1759 میں ، ان کی اہلیہ دیسن کور (جو جھنڈا سنگھ کی بیوہ تھیں) نے اپنے اکلوتے بیٹے اور وارث گوربکش سنگھ کو جنم دیا۔ [1]

مسلدار[ترمیم]

جئے سنگھ نے گورداس پور ضلع اور امرتسر کے بالائی حصوں پر مشتمل رارکی کے ایک حصے پر قبضہ کرلیا۔ اس کا صدر دفاتر اپنی بیوی کے 15 سالہ سوہیان گاؤں سے منتقل ہوا   امرتسر سے بٹالہ سے مکیرین تک کلومیٹر۔ اس نے دریاؤں بیاس اور راوی کے دونوں کناروں پر علاقے تھے۔ قاضی نور محمد ، ایک تاریخ دان ، نے 1765 میں لکھا تھا کہ جئے سنگھ کنہیا نے اپنا علاقہ پارول تک بڑھا دیا تھا ، جو 70 تھا   جموں کے جنوب مشرق میں اور اس کا جسا سنگھ رام گڑھیا سے اتحاد تھا کیونکہ انہوں نے بٹالہ کا علاقہ مشترکہ کیا تھا۔ نور پور ، داتر پور اور سبا کے پہاڑی سردار اس کی معاون بن گئے۔ 1774 میں ، جئے سنگھ نے امرتسر میں کٹرہ کنہیاں نامی ایک بازار تعمیر کیا۔ اکتوبر 1778 میں اس نے مہاں سنگھ سکرچکیہ اور جسا سنگھ آلووالیا کے ساتھ مل کر جیسا سنگھ رام گڑھیا کو شکست دینے کے لئے ہنسی اور حصار کے صحرائی علاقوں میں جلاوطن کردیا۔ 1781 میں ، انہوں نے حقیت سنگھ کے ساتھ جموں میں ایک مہم کی قیادت کی اور جموں کے حکمران برج راج دیو کی طرف سے انہیں خراج پیش کیا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Griffin، Lepel Henry (1865). The Panjab chiefs, historical and biographical notices (بزبان انگریزی). Lahore: T.C. McCarthy - Chronicle Press. صفحہ 316.