جانی ٹیسٹ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
جانی ٹیسٹ
Johnny Test Title Logo.png

صنف مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1]
Flag of Canada (Pantone).svg کینیڈا
Flag of the United Kingdom (3-5).svg مملکت متحدہ  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[1]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن
تعداد اقساط
دورانیہ
کمپنی کوکی جار گروپ  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار ولڈبرین،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 17 ستمبر 2005  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آخری قسط 25 دسمبر 2014[2]  ویکی ڈیٹا پر (P582) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

جانی ٹیسٹ (انگریزی: Johnny Test) ایک امریکی-کینیڈا کی متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے جو اسکاٹ فیلوز برائے بچوں کے ڈبلیو بی ، ٹیلیون اور کارٹون نیٹ ورک نے تیار کی ہے۔

کہانی[ترمیم]

جانی اس ٹیسٹ فیملی کا حصہ ہے جو اس کی 13 سالہ قدیم جڑواں بہنوں ، سوسن اور مریم اور اس کے سب سے اوپر والے والدین پر مشتمل ہے۔ اس کی والدہ "لیلا" ، ایک ورکاہولک کاروباری خاتون ہیں۔ اس کے والد ، "ہیوگ" ایک جنونی - زبردستی ہاؤس بانڈ ہیں جن کے دو سب سے بڑے جنون میت لنف کی صفائی اور کھانا بنا رہے ہیں۔ ٹیسٹ جڑواں اپنے تجربہ گاہوں میں جینی کو اپنے مختلف تجربات اور ایجادات کے لیے گنی سور کے طور پر اکثر ٹیسٹ کے گھریلو اٹیک سے زیادہ اعلی درجے کی جدید ٹکنالوجی سے بھرا ہوا استعمال کرتے ہیں۔ ان میں سے بیشتر وہ اپنے خوبصورت لڑکے - اگلے دروازے والے پڑوسی ، گل کو متاثر کرنے کی کوشش کرتے ہیں ، جن کے لیے دونوں گہری محبت اور جنون رکھتے ہیں ، حالانکہ ان کی توجہ اپنی طرف راغب کرنے کے کچھ کی کوششیں عام طور پر ناکام ہوجاتی ہیں۔

جانی ایک پریشانی اور شرارتی لڑکا ہے جو خاندان اور اکثر شہر میں ہی پریشانیوں کا باعث بنتا ہے۔ اس کا سب سے اچھا دوست اس کا انتھروپومورفک ٹاکنگ پالتو کتا ، ڈکی ہے ، جس کو سوسن اور مریم نے انسانی سطح پر ذہانت اور تجربے میں بولنے کی صلاحیت دی۔ چونکہ جانی کے پاس سوسن ، مریم اور ڈوکی ہیں ، لہذا وہ کسی بھی بچ'sے کا خواب جی سکتا ہے ، صرف اتنا معلوم ہوتا ہے کہ زیادہ تر خواب کبھی امید کے مطابق نہیں نکل پاتے ہیں۔ جانی بہت زیادہ متحرک ہے اور اکثر اپنی بہنوں کی ایجادات سے پریشان ہوتا ہے ، پریشانی اور تباہی کا باعث بنتا ہے ، لیکن جس طرح اکثر خود کو ذہین ثابت کرتا ہے جیسے اپنی بہنوں کو بار بار دھوکا دہی سے یا دن کو جو بھی خطرہ پیش آتا ہے اس سے بچاتا ہے۔ وہ ضدی بھی ہے ، تھوڑا سا خراب بھی ہوا ہے ، کیونکہ اسے دھوکا دہی ، بلیک میلنگ یا ہیرا پھیری کے ذریعہ جو کچھ حاصل ہوتا ہے وہ اسے مل جاتا ہے۔ تاہم ، جانی کو اب بھی انصاف کا احساس ہے اور وہ ہمیشہ اپنی غلطیوں سے سبق لیتے ہیں۔ اگرچہ ، بہت سارے بچوں کی طرح ، وہ بھی اسکول کو پسند نہیں کرتا ہے اور اکثر کام کرنے سے بچنے کے لیے بہت حد تک کام کرتا ہے ، اکثر اپنی بہنوں کی ایجادات کو ایسا کرنے میں استعمال کرتا ہے اور اس کے نتیجے میں خود کو اور دوسروں کو بھی پریشانی میں ڈالتا ہے۔

جانی کے اہم بندھنوں میں سے ایک یوجین "بولنگ-بولنگ بوائے" ہیملٹن ہے ، جو ٹیسٹ بہنوں کا ساتھی حریف ہے اور جانی اور ڈوکی کی آزادی ہے ، جس کا سوسن پر بلا معاوضہ دباؤ ہے۔ دوسرا سیسی بلیکلی ہے ، جو ایک ٹامبائے ہے جو اکثر جانی کے حریف / دوست کی حیثیت سے کام کرتا ہے۔ دونوں ایک دوسرے پر کچل پڑے ہوسکتے ہیں ، لیکن دونوں اکثر انکار کرتے ہیں اور ایک دوسرے کے خلاف مقابلہ کرتے ہیں۔ مسسی سیسی کا گلابی لابراڈول بھی ڈوکی کا حریف / کچلنے والا ہے۔ ایک تیسرا بمپر ہے ، اسکول کی بدمعاش جو مسلسل جانی کو پکڑتی ہے۔ دریں اثنا ، آرمی بیس ایریا 51.1 کے جنرل اور مسٹر بلیک اور مسٹر وائٹ ، جو سپر سیکرٹ گورنمنٹ ایجنسی (ایس ایس جی اے) کے دو فیڈرل ایجنٹ ہیں ، انھیں بچوں کے ساتھ قریبی دوستی کا مظاہرہ کیا جاتا ہے اور انہیں اکثر پریشانی یا بھرتی سے نکال دیا جاتا ہے۔ انہیں ایک اسائنمنٹ کے ل، ، ان کی مدد کرنے ، مشغول کرنے یا مختلف مواقع پر ٹیسٹ کو ناراض کرنے میں مدد فراہم کریں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب fernsehserien.de ID: https://www.fernsehserien.de/johnny-test — اخذ شدہ بتاریخ: 13 مئی 2020
  2. http://dbpedia.org/resource/Johnny_Test — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اپریل 2020

بیرونی روابط[ترمیم]