جنگ عظیم سوم

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
نویاتی جنگ جنگ عظیم سوم کے منظرمانوں کا عام موضوع ہے۔ اس طرح کے تصادم کے نتیجے میں انسانی معدومیت کی قیاس کیا گیا ہے۔

جنگ عظیم سوم یا تیسری جنگ عظیم (انگریزی: World War III) ایک ممکنہ تیسری عالمی جنگ کا نام ہے۔ اس سے مراد عالمی جنگ ہے جو ہو سکتی ہے۔ یہ جنگ عظیم دوم (1945-1939) کا جانشین ہوگا۔

ایک عالمی جنگ دنیا کے متعدد ممالک ایک دوسرے کے خلاف لڑ سکتے ہیں، بعض اوقات مختلف براعظموں میں۔ دو یا تین بڑی طاقتوں کے درمیان لڑی جانے والی ہمہ گیر جنگ عالمی جنگ ہوگا۔

چونکہ طرزیات اور ہتھیار بہت ترقی یافتہ ہو چکے ہوگے، زیادہ تر لوگ اس بات پر متفق ہیں کہ اگر جنگ عظیم سوم ہوئی تو نویاتی، حیاتیاتی، اور کیمیائی ہتھیار استعمال کیا جا سکتے ہیں۔ حیاتیاتی ہتھیار زندے چیز ہیں، عام طور پر بیکٹیریے یا حمے۔ کیمیائی ہتھیار جلدی نہیں مار سکتے بلکہ لوگوں یا ان کی زمین کو زہر دے سکتے ہیں۔ نویاتی، حیاتیاتی، اور کیمیائی ہتھیاروں کو ایک ساتھ مل کر انبوہ تباہی ہتھیار کہا جاتا ہے۔ دوسری طرف روایتی ہتھیار بندوق اور غیر نویاتی قنبلے جیسے "عام" ہتھیار ہیں۔

انبوہ تباہی زمین کے زیادہ تر حصے کو نقصان پہنچا سکتی ہے اور بہت سے انسانوں اور دیگر جانداروں کو ہلاک کر سکتی ہے۔ البرٹ آئنسٹائن کا اکثر حوالہ دیا جاتا ہے کہ: "میں نہیں جانتا کہ جنگ عظیم سوم کن ہتھیاروں سے لڑی جائے گی، لیکن جنگ عظیم چہارم لاٹھیوں اور پتھروں سے لڑی جائے گی"۔ آئنسٹائن نے حقیقت میں ایسا نہیں کہا ہوگا، لیکن دوسری چیزیں جو اس نے کہی ہیں اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اس کا خیال تھا کہ جنگ عظیم سوم میں استعمال ہونے والے ہتھیار اتنے تباہ کن ہو سکتے ہیں کہ وہ تہذیب کو ختم کر دیں گے جیسا ہم جانتے ہیں۔[1]

حقیقی واقعات جنہیں جنگ عظیم سوم کہا جاتا ہے[ترمیم]

کچھ واقعات، مثال کے طور پر سرد جنگ، کو "جنگ عظیم سوم" کہا جاتا ہے۔ امریکی صدر جارج ڈبلیو بش نے دہشت گردی کے خلاف جنگ کا جنگ عظیم سوم سے موازنہ کیا۔[2]

نہ ہی دور دور کی طرح تھا کہ عالمی جنگ کیسی ہوگی۔ سرد جنگ بڑے پیمانے پر نہیں لڑی گئی تھی، اور عراق جنگ زیادہ تر روایتی تھی اور زیادہ تر ایک عام علاقے پر مشتمل تھی۔ دہشت گردی درحقیقت تصادم کی ایک شکل ہے، لیکن یہ عالمی جنگ نہیں ہے۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "کیا البرٹ آئنسٹائن نے کہا تھا کہ جنگ عظیم چہارم 'لاٹھیوں اور پتھروں' سے لڑی جائے گی؟" (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 29 اکتوبر 2022. 
  2. "بش نے 'دہشت کے خلاف جنگ' کو جنگ عظیم سوم سے تشبیہ دی". اے بی سی نیوز. Agense France-Presse. 6 مئی 2006. 04 مارچ 2010 میں sitems/200605/s1632213.htm اصل تحقق من قيمة |url= (معاونت) سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 29 اکتوبر 2022.