جینتی پرساد نوٹیال

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

ڈاکٹر جینتی پرساد نوٹیال (پیدائش : 3 مارچ 1956ء) ہندی کے پیشہ ور لیکھک ہیں۔ نوٹیال ہندی ادب اور زبان اور ساتھ مالیات اور زبان کی تکنیک کے ماہر خصوصی ہیں۔ بھارت سرکار کے مختلف عہدوں پر متعین رہے ہیں۔ سمپرتی کارپوریشن بینک، منگلور میں ایسیسٹینٹ چیف مینیجر کے عہدے پر وہ برسر خدمت ہیں۔ آپ کی تیس سے بھی زیادہ کتابیں مطبوعہ ہو چکی ہیں تتھا 25 کتابیں ملا کر کے لکھی ہیں۔ اس طرح کل 55 کتابیں کا تعاون انہوں نے دیا ہے۔ انہوں نے 1200 سے زیادہ مضامین لکھے ہیں جو طبع ہو چکے ہیں۔ 74 پروگرام آکاشوانی سے نشر، 90 سے زیادہ تحقیقی مقالے سیمناروں میں پیش ہوئے ہیں۔ ان کی کتابیں جامعات میں پڑھائی جاتی ہیں۔ وہ بینکنگ لغت کے ماہر خصوصی ہیں۔

تعلیم[ترمیم]

ایم۔ اے۔ ہندی (سونے کے تمغے سے نوازے گئے)، پی ایچ۔ ڈی۔ (تقابلی لسانی معلومات)، ڈی۔ ایم۔ (انگریزی)، ایل ایل۔ بی۔، ایم بی اے (بینکنگ اور مالیات) اور کمپیوٹر سائنس میں ڈپلوما کے ساتھ 55 ڈگری/ ڈپلوما/دیگر تربیتی صداقت نامے۔

خدمات[ترمیم]

صحافت، ادارت، مطالعہ، مصوری، تعلقات عامہ، تعلیمی شعبے میں معاون، ایسوسی ایٹ فیگلٹی کے روپ میں مختلف شعبہ جاتی عہدوں پر بھارت سرکار اور دیگر محکموں میں اپنی خدمات انجام دی ہیں۔

لکھنے کی دنیا میں تعاون[ترمیم]

جینتی پرساد نوٹیال کی کل ملا کر 55 کتابیں مطبوعہ شکل میں موجود ہیں۔ ان کے علاوہ 96 کتابیں مشترکہ طور پر مترجم اور مطبوعہ شکل میں موجود ہیں۔ ان کے قریب 1200 مضامین[حوالہ درکار] مختلف رسائل میں چھپے ہیں۔ وہ 10 سے زائد رسائل کے کئی شماروں کی ادارت کا کام انجام دے چکے ہیں۔

بینکنگ اصطلاحات پر خصوصی کام[ترمیم]

جینتی پرساد نوٹیال ریزرو بینک آف انڈیا کی بینکنگ اصطلاحات کی مجلس قائمہ کے وہ رکن ہیں۔ وہ بھارت سرکار کی جانب سے قائم تکنیکی شبداولی سمیتی (تکنیکی اصطلاحات کمیٹی) کے رکن ہیں۔ اس کے علاوہ وہ بھارتی بینکنگ اور مالیاتی ادارے کے ایسوسی ایٹ امتحان میں ممتحن اور بینکنگ سیلیکشن انسٹی ٹیوٹ ممبئی میں بھی اپنی خدمات انجام دے چکے ہیں۔

سماجی بہبودگی اور خواندگی کے ضمن میں قابل قدر خدمات[ترمیم]

جینتی پرساد نوٹیال کو قومی خدمات کے منصوبوں میں سب سے اعلٰی سماجی، معاشی اور جائزہ کار ہونے کا شرف حاصل ہے۔ بھارت کا ریزرو بینک، انڈین بینکس یونین، انڈین بینکنگ اینڈ فائنانشیل انسٹی ٹیوٹ، انڈین بینک مینیجمنٹ انسٹی ٹیوٹ جیسے اداروں کی ہندی کمیٹیوں سے وہ جڑے رہے۔ سرکاری زبان، ادب، انتظامیہ، انسانی وسائل اور مختلف موضوعات پر وہ مہمان مقرر کے طور کئی بار خطاب کر چکے ہیں۔ منگلور یونیورسٹی کے انسانی وسائل شعبے میں بی ایچ آر ڈی سند کے تعلیمی نصاب کی تعین کمیٹی کے رکن اور ان کے اعلٰی کالجوں میں علٰی تعلیم کے وہ صلاح کار رہ چکے ہیں۔ آکاشوانی منگلور اور گوا میں ان کے پروگرام نشر ہوئے۔ وہ محقق طالب علمی کو پی ایچ ڈی میں رہ نمائی کر چکے ہیں۔ سیول ڈیفینس کے وارڈن کے روپ میں وہ 11 سال خدمات انجام دے چکے ہیں اور ایک تربیت کار کے طور بھی وہ عمدہ کام انجام دے چکے ہیں۔

بیرونی روابط[ترمیم]