حبیب یونس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
حبیب یونس
معلومات شخصیت
پیدائش سنہ 1905  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چین  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ وفات سنہ 1945 (39–40 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P570) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ صحافی  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

حبیب یونس ( [1] ؛ تاتاری سیریلک: Юнич Хәбиб Фазылҗан улы, لاطینی: Yüniç Xäbib Fazılcan ulı اویغور: يۈنىچ خەبىب فازىلجانۇلى‎ 1905–1945) مغربی چین کے صوبہ سنکیانگ میں ایک سیاست دان ، درسگاہ اور صحافی تھے۔ وہ ایک نسلی تاتار اور مسلمان تھا۔

ترکی سے چین واپسی کے بعد ، جہاں انہوں نے تعلیم حاصل کی ، انہوں نے سنکیانگ کے ضلع ایلی میں یغور زبان کا پہلا گزٹ منظم کیا اور سن 1934 سے 1944 تک اس کے ایڈیٹر رہے۔ وہ پہلا شخص بھی تھا جس نے گلجا (کولجیہ) شہر میں عوامی لائبریری کا اہتمام کیا۔ 1940 کی دہائی میں ، انہوں نے غلاجہ کے تاتار اسکول میں پڑھایا۔

یونس سنکیانگ کی آزادی کی تحریک کے چند رہنماؤں میں شامل تھے۔ وہ یو ایس ایس آر کی ابتدائی سیٹیلائٹ ریاستوں میں سے ایک کے باوجود ، اولین نسلی ریاست ایغور ریاست ، عوامی جمہوریہ مشرقی ترکستان کے اعلان کے کمپوزروں میں سے ایک تھا۔ یونس "آزاد مشرقی ترکستان گزٹ" کے ایڈیٹر کی حیثیت سے کام کرتے ہوئے غیر تسلیم شدہ ریاست کے وزیر تعلیم بھی تھے۔ ٹائفس کی وبا کے دوران ان کی موت ہو گئی۔ بعد میں سوویت یونین نے علیحدگی پسند ریاست کے لیے اپنی حمایت ترک کردی تھی ، جو منہدم ہو گئی تھی اور اسے دوبارہ چین میں شامل کر دیا گیا تھا۔

حوالہ جات[ترمیم]

"Хәбиб Юнич". تاتار انسائیکلوپیڈیا (تاتار میں) کازان : جمہوریہ تاتارستان اکیڈمی آف سائنسز۔ تاتار انسائیکلوپیڈیا کا ادارہ۔ 2002۔

  1. 刘، 维新. "海比甫玉尼奇". cnki少儿图书馆工具书阅览室 (بزبان الصينية). 中国学术期刊电子杂志社. اخذ شدہ بتاریخ 29 فروری 2020. [مردہ ربط]