حکومت اڈیشا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ریاستی حکومت
Seal of Odisha.png
ریاستی دار الحکومتبھوبنیشور
عاملہ
گورنرگنیشی لال
وزیر اعلٰینوین پٹنایک، (بی جے ڈی)
مقننہ
اسمبلی
اسپیکرسورجیا ناراین پاترو، (بی جے ڈی)
اراکین اسمبلی147
عدلیہ
عدالت عالیہاڈیشا ہائی کورٹ
چیف جسٹسایس مرالی دھر
اڈیشا سیکرٹریٹ، بھونیشور
P5kS-Odp 400x400.jpg

بھارتی ریاست اڈیشا اور اس کے 30 اضلاع کی حکومت ایک انتظامیہ پر مشتمل ہے ، جس کی سربراہی اڈیشا گورنر، ایک عدلیہ اور ایک مقننہ کرتے ہیں۔

بھارت کی دیگر ریاستوں کی طرح ریاست اڈیشا کا صدر بھی گورنر ہے، جو مرکزی حکومت کے مشورہ پر صدر بھارت نے مقرر کرتا ہے۔ یہ منصب بڑی حد تک رسمی ہوتا ہے۔ وزیر اعلی حکومت کا سربراہ ہوتا ہے اور بیشتر انتظامی اختیارات اس کے سپرد ہوتے ہیں۔ بھوبنیشور اڈیشہ کا دار الحکومت ہے اور وہیں ودھان سبھا (قانون ساز اسمبلی) اور سکریٹریٹ ہے۔ اڈیشا ہائی کورٹ؛ جو کٹک میں واقع ہے ، کا پوری ریاست پر دائرۂ اختیار ہے۔[1]

اڈیشا کی موجودہ قانون ساز اسمبلی یک ایوانی ہے ، جس میں 147 ارکانِ قانون ساز اسمبلی (ایم ایل اے) شامل ہیں۔ اس کی مدت 5 سال ہے ، جب تک کہ جلد تحلیل نہ ہو۔[2]

اڈیشا ریاست کی نمائندگی لوک سبھا میں 21 ارکانِ پارلیمنٹ اور راجیہ سبھا میں 10 ارکانِ پارلیمنٹ کر رہے ہیں۔ یہاں لوک سبھا کے 21 حلقے ہیں جہاں سے عام انتخابات میں امیدوار لوک سبھا کے لیے منتخب ہوتے ہیں۔ راجیہ سبھا کے ارکان کو ان کے سرپرست سیاسی جماعتوں کے توسط سے ممبر قانون ساز اسمبلی نے منتخب اور / یا نامزد کرتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Jurisdiction and Seats of Indian High Courts". Eastern Book Company. اخذ شدہ بتاریخ 12 مئی 2008. 
  2. "Orissa Legislative Assembly". Legislative Bodies in India. National Informatics Centre, Government of India. 16 مئی 2008 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 12 مئی 2008.