خراجگزار ریاست

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

خراجگزار ریاست یا باجگزار ریاست کسی بھی ریاست کی قسم ہے جو قرون وسطی کے یورپ میں جاگیردارانہ نظام میں ایک وسوسہ کی طرح کی حیثیت میں ، ایک اعلی ریاست یا سلطنت سے باہمی ذمہ داری رکھتی ہے۔ ذمہ داریوں میں بعض مراعات کے عوض اکثر فوجی مدد شامل ہوتی تھی۔ کچھ معاملات میں ، اس فریضے میں خراج تحسین پیش کرنا شامل تھا ، لیکن ایسا ریاست جو ایسا کرتی ہے اسے بہتر انداز میں ایک ریاست کی حیثیت سے بیان کیا جاتا ہے۔ آج ، زیادہ عام اصطلاحات کٹھ پتلی ریاست ، محافظ ریاست ، مؤکل ریاست ، وابستہ ریاست یا سیٹلائٹ ریاست ہیں۔

تارِیخی مِثالَیں[ترمیم]

ہِیتی سَلطَنَت[ترمیم]

ٹرائے آرزاوا کی دیگر اراضی کے ساتھ ساتھ ہیتیوں کی ایک باجگزار ریاست تھی۔[1]

قَدِیم چِین[ترمیم]

چاؤ خاندان (1046–770 قبل مسیح) کے زمانے سے ہان خاندان (206 قبل مسیح – 220 AD) تک ، قدیم چین میں متعدد واسال ریاستیں موجود تھیں۔

یہ چھوٹی چھوٹی ریاستوں سے لے کر واسال تک کے سائز میں تھے جس نے چو اور کیوئ ریاستوں جیسے بڑے حصوں کو کنٹرول کیا۔ ان واسال ریاستوں میں سے ایک چین کو فتح کرنے اور پہلے شہنشاہ کون شی ہوانگ کے تحت ملک کو متحد کرنے کے لئے آگے بڑھے گی۔

سَلطَنَت عُثمانِیّہ[ترمیم]

سلطنت عثمانیہ (1299–1923) نے اپنے علاقے کے مضافاتی علاقوں میں متعدد امدادی یا وسطی ریاستوں کو کنٹرول کیا۔ واسالج نے متعدد مختلف شکلیں اختیار کیں جبکہ کچھ ریاستوں کو اپنے لیڈر منتخب کرنے کی اجازت دی۔ دوسری ریاستوں نے اپنی زمینوں کے لئے خراج تحسین پیش کیا۔

18 ویں صدی کے دوران ، سلطنت عثمانیہ نے والاچیا اور مولڈویا کی سلطنتوں یا کریمین خانیات جیسی بہت ساری وسطی اور امدادی ریاستوں کو کنٹرول کیا۔

مَزِید دَیکَھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Bryce، Trevor (2005). The Trojans and their neighbours. Taylor & Francis. ISBN 9780203695340.