داغ (فلم، 1952ء)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
داغ
ہدایت کار
امیہ چکرورتی  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اداکار دلیپ کمار
نمی
اوشا کرن  ویکی ڈیٹا پر (P161) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان ہندی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of India.svg ہندوستان  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی شنکر جے کشن  ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 1952  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
آل مووی v146272  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0044527  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

داغ ایک 1952ء کی بھارتی ہندی رومانی ڈراما فلم ہے جس کی ہدایت کاری امی چکرورتی نے کی۔ فلم میں دلیپ کمار، نمی، اوشا کرن، للتا پوار، کنہیاالال، لیلا مشرا اہم کرداروں میں ہیں۔ فلم کی موسیقی شنکر جے کشن نے ترتیب دی ہے۔

مدھوبالا چکرورتی کی پہلی پسند تھی کہ وہ فلم میں مرکزی کردار نبھائیں، لیکن اسے مصروف شیڈول کی وجہ سے چھوڑ دیا گیا۔ وہ اس وقت ترانہ اور سنگدل کی شوٹنگ بھی کر رہی تھیں، جس میں وہ کمار کے ساتھ اداکاری کر رہی تھیں۔ [1]

دلیپ کمار نے اس فلم میں اپنی اداکاری پر بہترین اداکار کے زمرے میں پہلا فلم فیئر اعزاز جیتا۔ یہ اعزاز پہلی بار 1954ء میں دیا گیا تھا، جو تاحال جاری ہے۔ اس فلم نے باکس آفس پر اچھا بزنس کیا اور اسے ہٹ قرار دیا گیا۔ فلم باکس آفس کلیکشن لسٹ میں نمبر 4 پر تھی۔ [2]

پلاٹ[ترمیم]

شنکر ( دلیپ کمار ) اور اس کی ماں غربت کی زندگی گزار رہے ہیں۔ پیسہ کمانے کے لیے وہ مٹی کے کھلونے بناتا اور بیچتا ہے۔ خاندان کا تنہا کمانے والا ہونے کی وجہ سے وہ ضروریات پوری کرنے سے قاصر ہے۔ اس کا قرض اس وقت مسلسل بڑھنے لگتا ہے جب اسے شراب کی لت پڑ جاتی ہے۔ وہ پاروتی ( نمی ) کی طرف متوجہ ہے، جو ایک غریب پڑوسن ہےاور اس کو اپنے سوتیلے بھائی جگت نارائن، اس کی بیوی اور ان کی بیٹی پشپا ( اوشا کرن ) کے ساتھ رہنا پڑتا ہے۔ اپنی ماں کے ساتھ جھگڑے کے بعد، شنکر شہر کی طرف روانہ ہو جاتا ہے، وہ شراب پینے کا انتظام کرتا ہے اور بہت سارے پیسے کماتا ہے۔ اس کے بعد وہ گھر واپس آتا ہے اور اپنا قرض ادا کرتا ہے۔ نئے اعتماد کے ساتھ وہ پاروتی سے شادی کرنے کو کہتا ہے۔ لیکن پھر اسے بتایا جاتا ہے کہ پاروتی کی شادی دوسری جگہ طے کی گئی ہے۔ اس کا دل ٹوٹا ہوجاتا ہے، وہ دوبارہ پینا شروع کرتا ہے اور اس کی ماں بھی اس مرحلے پر مر جاتی ہے۔ وہ بہت زیادہ پینا شروع کردیتا ہے اور خود تباہی کے راستے پر چلنا شروع کر دیتا ہے۔ صرف ایک چیز جو اس کی جان بچا سکتی ہے وہ ہے پاروتی کی محبت۔ لیکن اس کے والدین ایک رکاوٹ ہیں کیوں کہ وہ سمجھتے ہیں کہ شرابی شنکر زندگی میں کبھی بھی اچھا آدمی نہیں بن سکتا۔ واقعات کے ڈرامائی موڑ میں، تاہم، جگت نارائن پاروتی سے شادی کرنے پر راضی ہے۔ شنکر ایک بار پھر شراب پینے کی عادت چھوڑنے میں کامیاب ہو گیا اور فلم آخر کار خوشگوار انجام کے ساتھ ختم ہوگئی۔

کردار[ترمیم]

  • دلیپ کمار بطور شنکر۔
  • نمی بطور پاروتی "پارو"
  • اوشا کرن بطور پشپا "پشپی"
  • للتا پوار شنکر کی ماں کے طور پر
  • کنہیا لال بطور لالہ جگت نارائن۔
  • لیلا مشرا بطور مسز جگت نارائن۔
  • سی ایس ڈوبے بطور ہیرا۔
  • جواہر کول بطور شیام سندر
  • کرشن کانت بطور منی لینڈر۔
  • لکشمن راؤ بطور رگھوناتھ۔

موسیقی[ترمیم]

فلم کی موسیقی شنکر جے کشن نے کمپوز کی ہے، فلم کے گانے شیلندر اور حسرت جے پوری نے لکھے ہیں۔

اعزاز[ترمیم]

  • دلیپ کمار کو بہترین اداکاری پر [[فلم فیئر اعزاز برائے بہترین اداکار] ملا۔]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Akbar، Katijia (2011-04-01). I Want to Live: The Story of Madhubala (بزبان انگریزی). Hay House, Inc. صفحہ 113. ISBN 978-93-81398-21-0. 
  2. List of Bollywood films of 1952

بیرونی روابط[ترمیم]