دستور العمل

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

دستورالعمل کا لفظ کسی کام کی انجام دہی کے لیے مرحلہ بہ مرحلہ اختیار کیے جانے والے مفہوم کو ادا کرنے کے لیے استعمال کیا جاتاہے۔ اس کو انگریزی میں procedure کہتے ہیں۔ اردو میں اس کا مفہوم، تدبیر، طریقہ اور قاعدہ کے قریب تر ہے۔ یہ لفظ مندرجہ ذیل جگہوں پر اپنے مفہوم میں تھوڑے بہت ردوبدل کے ساتھ اسمتعال کیا جاسکتا ہے۔

  • کوئی کام کرنے کے لیے ہدایات کی ایک ترتیب مثلا باورچی خانہ میں کھانا پکانا، اس دستورالعمل کے لیے دیکھیے ترکیب خوراک (recipe)
  • تجربہ گاہ میں کسی تجربے کے لیے طریقہ کار یا علم کمپیوٹر میں اصولوں کا کوئی خاکہ، اس دستورالعمل کے لیے دیکھیے دستور (protocol)
  • کوئی مسئلہ (یا کوئی درپیش معاملہ) حل کرنے کے لیے، اصول و ضوابط کی (عموما مرحلہ بہ مرحلہ) ترتیب شدہ شکل، اس دستورالعمل کے لیے ال‍خوارزمیہ (Algorithm)
  • علم طب میں جراحت کے ذریعہ امراض کے علاج کے دستورالعمل کے لیے دیکھیے طریق جِراحِی
  • قانون و انصاف سے متعلقہ شعبہ زندگی میں دستورالعمل کے لیے قانونی طریقہ کار

ضد ابہام صفحات کے لیے معاونت یہ ایک ضد ابہام صفحہ ہے۔ ایسے الفاظ جو بیک وقت متعدد معانی پر مشتمل ہوں یا متفرق شعبہ ہائے فنون سے وابستہ ہوں، انہیں ضد ابہام صفحہ کہا جاتا ہے۔ اگر کسی اندرونی ربط کے ذریعہ آپ اس صفحہ تک پہونچے ہیں تو، آپ اس ربط کو درست کرنے کی کوشش کرسکتے ہیں تاکہ وہ ربط درست اور متعلقہ صفحہ سے مربوط ہو جائے۔ مزید تفصیل کے لیے ویکیپیڈیا:ضد ابہام ملاحظہ فرمائیں۔