دیریلش: ارطغرل

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ڈراما دیریلس Diriliş
نوعیت تاریخ
ہدایات (اردو ڈبنگ) سلیمان شیراز
پیش کردہ چینل ہم ستارے
زبان اردو
تعدادِ دور 5
اقساط 400
پروڈکشن ادارہ Visual World
نشریات
چینل ہم ستارے
تصویری قسم DV Pal
نشر اوّل پیر تا بدھ ۔ شب 9 بجے
24 اگست 2015ء (2015ء-08-24)
بیرونی روابط
ویب سائٹ
پروڈکشن ویب سائٹ

ڈراما سیریل دیریلس ( ترکی: Diriliş ) جو ترکی زبان کا لفظ ہے اور اس کے معنی 'آنے والا' یا ' قیامت ' کے ہیں۔ جمہوریہ ترکی میں سرکاری ٹی وی چینل TRT 1 پر پیش کیے گئے ڈرامے Diriliş Ertuğrul کا اردو ترجمہ ہے۔ جو پاکستان میں ہم ٹی وی نیٹ ورک کے چینل ہم ستارے پر پیش کیا جا رہا ہے ۔ ترکی کی تاریخ میں ڈرامے کا سب سے بڑا منصوبہ ہے۔ اس سے پہلے ترکی کے بنائے ہوئے کئی ڈرامے پاکستان میں اردو ترجمے کے ساتھ پیش کیے گئے جن میں سے تاریخی موضوعات پر بنائے ہوئے ڈراموں نے زیادہ مقبولیت حاصل کی ۔

تاریخی پس منظر[ترمیم]

زیر نظر ڈراما سلطنت عثمانیہ (موجودہ ترکی) کی اس عظیم شخصیت کے بارے میں ہے جو سلطنت عثمانیہ کے بانی عثمان اول کے والد تھے۔ ان کا نام ارطغرل تھا اور انہيں غازی ارطغرل کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ ان کا زمانہ 1230ء-1281ء کا تھا۔ اور یہ ایک خانہ بدوش قبیلہ قائی کے سردار تھے۔ ان کے والد سلیمان شاہ تھے ۔

ڈراما[ترمیم]

ترکی[ترمیم]

ترکی میں پیش کیے جانے والے اس ڈراما کے خالق محمد بزدک(ترکی: Mehmet Bozdağ) اور کمال تکدن (ترکی: Kemal Tekden) ہیں۔

پاکستان[ترمیم]

اس ڈرامے کے دنیا کے کئی ممالک میں تراجم ہو رہے ہیں۔ جن میں سے پاکستان میں اس ڈرامے کا اردو ترجمہ ویژول ورلڈ کے ذریعے تیار کیا جا رہا ہے۔ ڈبنگ ڈائریکٹر سلیمان شیخ ہیں جو اس سے پہلے بھی کئی ترکی ڈرامے جیسے کارادئی اور میرا سلطان جیسے بڑے پراجیکٹ کر چکے ہیں۔اس کے علاوہ اس ڈرامے کا سیزن ون سے دور تک GiveMe5 نامی ادارہ اردو سبٹائٹل میں پیش کررہا ہے اور سیزن فائیو بھی ملٹی ویوز ادارہ پیش کررہا ہے

نشر[ترمیم]

ترکی زبان[ترمیم]

ترکی میں یہ ڈراما دسمبر 2014 میں پیش کیا گیا اور پہلے سیزن میں اس کی 76 اقساط نشر ہو چکی ہیں۔ چار سیزن آ چکے ہیں اور پانچواں جاری یے۔ ڈراما اپنی مقبولیت کی انتہا پر ہے ۔

اردو زبان[ترمیم]

پاکستان میں یہ ڈراما اردو میں چینل ہم ستارے پر 24 اگست 2015 سے پیش کیا جا رہا ہے۔ ہفتے میں اس کی تین اقساط پیر سے بدھ کی شب 9بجے نشر ہو رہی ہیں۔ جب کہ اگلے روز تین وقتوں میں نشر مکرر پیش کی جا رہی ہیں۔

۔پہلے سیزن کو اردو ترجمے میں پیش کرنے کے بعد ہم ستارے نے اس کو روک دیا اور اس کے بعد ڈبنگ تو نہیں مگر اردو سبٹائیٹلز کے ساتھ اس کے سیزن 2 ، 3 اور 4 کو جاری رکھنے کا بیڑا     GIVEME5  کی ٹیم نے اٹھایا۔ وہ اس وقت سیزن فور کے آخری حصے تک پہنچ چکے ہیں اور اس کے بعد سیزن فور اور فائو کو بھی جاری رکھیں گے. ۔ اس کے لیے ان کی ویب سائٹ giveme5.co پر جا کر دیکھیں

کردار[ترمیم]

کردار (اردو نام ) ترکی اداکار اردو صداکار تفصیل
غازی ارطغرل Engin Altan Düzyatan عارف باحلیم ڈرامے کا مرکزی کردار اور ہیرو، عثمانیہ سلطنت کی بنیاد رکھنے والا قائی قبیلے کے سردار سلیمان شاہ اور حائمہ خاتون کا چھوٹا بیٹا، تاریخ کا ابھرتا کردار
سلیمان شاہ Serdar Gökhan اطہر رضا اجنبی قائی قبیلے کا سردار، ارطغرل کا باپ، عثمان اول کا دادا
خیمہ خاتون Hülya Darcan شیریں اختر سلیمان شاہ کی بیوی، غازی ارطغرل اور گوندوگلو کی ماں اور عثمان اول کی دادی .
گوندوعدو (گل دارو) Kaan Taşaner سعود ظفر سلیمان شاہ کا بڑا بیٹا، غازی ارطغرل کا بڑا بھائی .
حلیمہ خاتون Esra Bilgiç ایمن ڈرامے کی مرکزی کردار اور ہیروئن، غازی ارطغرل کی بیوی اور عثمان اول کی ماں۔ اس کا تعلق سلجوق خاندان سے تھا اور یہ شہزادہ نعمان کی بیٹی تھی ۔
ابن عربی Osman Soykut انیل چوہدری اندلسی صوفی بزرگ، ایک روحانی شخصیت جو ارطغرل اور اس کے ساتھیوں کی قدم قدم پر رہنمائی اور مدد کرتے ہیں۔
تیتش Serdar Deniz ناصر محمود صلیبی جنگجوؤں کا سردار، جو غازی ارطغرل کے ہاتھوں اپنے چھوٹے بھائی کا ہلاکت کا بدلہ لینا چاہتا ہے ۔
ترگت الپ Cengiz Coşkun آصف ملک ارطغرل کے جنگ و امن کے دور کا ساتھی ۔
آئکز (شاہینہ) Hande Subaşı فائزہ حائمہ خاتون کی منہ بولی بیٹی اور ترگت کی بیوی
سلجان خاتون (شہناز) Didem Balçın انجمن گل دارو کی بیوی، سلیمان شاہ اور حلیمہ خاتون کی بہو۔
دمیر Mehmet Çevik آغا سجاد قائی قبیلے کا لوہار اور سردار سلیمان شاہ کا قریبی دوست .
کرداغلو Hakan Vanlı وحید اللہ خان سردار سلیمان شاہ کا بھائی اور قبائلی معزز۔ ایک خود غرض شخص .
کاراتوئیگر - - ایک سلجوق سردار سلطان علاؤ الدین کے لیے قائی قبیلے کے خلاف کام کرتا ہے .
بامسی(بابر) Nurettin Sönmez ارطغرل چوہدری ارطغرل کا قریبی دوست۔ ترگت اور روشان کا ساتھی .
روشان Cavit Çetin Güner نعمان خان ارطغرل کا قریبی دوست۔ بابر اور ترگت کا ساتھی .
افشین بے (عارفین) Turgut Tunçalp جمال مجیب سلجوق سلطنت کا ایک کماندار۔
گوکچے (روشنی) Burcu Kıratlı نمرہ سلجان خاتون کی چھوٹی بہن۔ ارطغرل کو پسند کرتی ہے۔ .
شہزادہ نعمان Sedat Savtak خالد ظفر سلجوق سلطنت کا جلاوطن شہزادہ۔ حلیمہ خاتون کا باپ۔ .
استاد اعظم - پیتروچو Levent Öktem شاہ رخ مرزا صلیبی جنگجوؤں کا رہنما۔ جس کی زندگی کا مقصد مسلمانوں میں پھوٹ ڈلوا کر یروشلم واپس حاصل کرنا ہے۔ .
لیعیت (شہیر) Burak Temiz ظفر جمال شہزادہ نعمان کا بیٹا اور حلیمہ خاتون کا چھوٹا بھائی .
امیر العزیز Mehmet Emin İnci اسد گجر حلب کا سلطان۔
شہاب الدین Gökhan Atalay خرم جمال سلطان العزیز کا ماموں .
اکچا کوجہ (آغا جان) Hamit Demir ۔ قائی معزز اور سردار سلیمان شاہ کا گہرا دوست .
الیاس فقیہہ Fahri Öztezcan طارق منصور ابن عربی کے مرید اور ارطغرل کے ساتھی .

پہلا دور[ترمیم]

دیریلس
ملک پاکستان
تعداد اقساط 76
Release
چینل ہم ستارے
اجرا 24 اگست 2015ء (2015ء-08-24) – 16 فروری 2016 (2016-02-16)

کہانی[ترمیم]

کہانی کی شروعات اوغوز ترک نسل کے قائی قبیلے کے ہجرت کے منظر سے ہوتی ہے جب یہ قبیلہ منگولوں کے حملوں سے بچنے کے لیے دوران ہجرت پڑاؤ ڈالے ہوئے تھا۔400 خیموں سے آباد یہ بستی اپنے نئے منزل کی تلاش میں تھی۔ یہ تیرہویں صدی کا زمانہ تھا کہ جب دنیا میں اس سلطنت عثمانیہ کا ظہور ہونے والا تھا جس نے دنیا کو آداب سلطانی سکھائے۔ سلطنت عثمانیہ کے بانی عثمان اول کے دادا سلیمان شاہ اس قبیلے کے سردار تھے۔ جن کی سربراہی میں ان کے بیٹے ارطغرل (کہانی کا مرکزی کردار) اورگوندوعدو بھی قبیلے کے مستقبل کے منتظر تھے۔ سردار سلیمان شاہ کے چار بیٹے تھے جن میں سے تین اس دوران ان کے ساتھ تھے ۔

پہلی قسط میں ارطغرل کی ملاقات سلجوق شہزادی حلیمہ خاتون سے ہوجاتی ہے جس کی جان بچانے وہ اتفاقا آ نکلا تھا۔ حلیمہ خاتون کے والد شہزادہ نعمان بعد میں اپنے بیٹی اور بیٹا کے ساتھ حلب کے امیر کی پناہ میں چلے جاتے ہیں۔ حلب کے امیر حلیمہ خاتون کو شادی کی پیشکش کرتے ہیں ۔ دوسری طرف قائی قبیلہ اپنے مستقل سکونت کے لیے حلب کے امیر العزیز سے سرزمین حاصل کرنے کی تگ و دو میں ہے ۔ ان مسائل کے بیچ دشمن صلیبی بھی اپنے سازشوں کے بیج بو رہے ہيں ۔