دیویا چوکسی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

دیویا چوکسی (14 نومبر 1990 - 12 جولائی 2020) بالی ووڈ کی ایک اداکارہ ، گلوکارہ اور گیت نگار تھیں ، جو بھوپال میں پیدا ہوئیں۔ انھوں نے ممبئی میں بطور آرٹسٹ اپنے خوابوں کی تعبیر پائی۔ وہ ایم ٹی وی کی میکنگ دی کٹ 2 ، ایم ٹی وی ٹرو لائف اور ایم ٹی وی بکرا کا حصہ تھیں۔ ایک اداکارہ اور ماڈل ، دیویا ، 2011 میں آئی ایم شی مس کائنات میں شریک تھیں۔ انھوں نے بالی ووڈ میں فلمی کیریئر کا آغاز سنہ 2016 میں ہے اپنا دل تو آوارہ سے کیا تھا ۔

ابتدائی زندگی اور کنبہ[ترمیم]

دیویا چوکسی ہندوستان کے مدھیہ پردیش، بھوپال میں پیدا ہوئی تھیں۔ ان کے والد ایک مشہور صارف وکیل ہیں اور اسی طرح اس کی بہن بھی صارف وکیل ہیں۔ بھوپال میں اپنی تعلیم مکمل کرنے کے بعد ، وہ ذرائع ابلاغ میں مزید تعلیم حاصل کرنے دہلی چلی گئیں۔ اس کے بعد ، انھوں نے یونیورسٹی آف بیڈ فورڈ شائر سے دستاویزی فلم سازی میں ماسٹرکی ڈگری حاصل کی۔

کیریئر[ترمیم]

دیویا چوکسی ہندوستان واپس آئیں اور ممبئی چلی گئیں جہاں انھوں نے ایم ٹی وی کے میکنگ دی کٹ 2 ، ایم ٹی وی ٹرو لائف اور ایم ٹی وی بکرا میں کام کیا ۔

انھوں نے 2011 میں آئی ایم شی مس کائنات((IAM SHE Miss Universe )میں حصہ لیا تھا۔ انھوں نے بالی ووڈ میں ہے اپنا دل تو آوارہ سے بالی ووڈ میں قدم رکھا۔

ان کا پہلا گانا "پٹیالے دی کوئین" تھا۔ گانا گانے کا کوئی باقاعدہ منصوبہ نہیں تھا۔ [1] [2]

دہلی میں اپنے چار سالہ قیام کے دوران انہوں نے پنجابی سیکھی اور خواتین کے عالمی دن پر انھوں نے اپنے نسائیت پسند گانا پیش کیا۔ [3]

موت[ترمیم]

12 جولائی 2020 کو دیویا چوسکی کینسر کی جنگ سے ہارنے کے بعد چل بسیں۔

وفات کے وقت ان کی عمر فقط 29 سال تھی۔

حوالہ جات[ترمیم]

 

  1. "Divvya Chouksey debut in Punjabi music - Times of India". The Times of India. 
  2. "Divya Chouksey Starrer This Fun Song Is All About Women Who Are Bold & Strong!". 13 جولا‎ئی 2020 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 22 جولا‎ئی 2020. 
  3. "ACTRESS TURNED SINGER DIVYA CHOUKSEY PROMOTED HER WOMEN ORIENTED FIRST SINGLE, "PATIYAALE DI QUEEN"". 06 اکتوبر 2018 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 22 جولا‎ئی 2020.