دی ایڈونچرز آف جمی نیوٹران: بوائے جینئسس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
دی ایڈونچرز آف جمی نیوٹران: بوائے جینئسس

صنف مہم جوئی ٹیلی ویژن سلسلہ،  سٹ کوم،  مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
خالق اسٹیو اوڈیکرک  ویکی ڈیٹا پر (P170) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[1]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 3 [2]  ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 64   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر اسٹیو اوڈیکرک  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو نکولڈین انیمیشن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار ہولو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل نکلوڈین  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 20 جولا‎ئی 2002  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png جمی نیوٹران: بوائے جینئسس  ویکی ڈیٹا پر (P155) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
  Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
بیرونی روابط
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

دی ایڈونچرز آف جمی نیوٹران: بوائے جینئسس (انگریزی: The Adventures of Jimmy Neutron, Boy Genius) ایک امریکی کمپیوٹر متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے جو 2001 میں فلم جمی نیوٹران: بوائے جینیئس پر مبنی ہے جو جان اے ڈیوس اور کیتھ ایلکورن نے بنائی ہے۔[3] یہ اصل میں 20 جولائی 2002 کو شروع ہونے والے تین سیزن کے لیے نکلیڈون پر نشر کیا گیا تھا اور حتمی واقعہ 25 نومبر 2006 کو نشر کیا گیا تھا۔ دوست کارل وہیزر اور شین ایسٹویز۔[4] پورے شو کے دوران ، مختلف مہم جوئی اور تنازعات ان مہم جوئی پر پیش آتے ہیں ، کیوں کہ جمی کی مختلف ایجادات پریشان کن ہیں۔ اس سیریز میں ڈیبی ڈیری بیری (جمی) ، جیفری گارسیا (شین) اور روب پالسن (کارل) کی تین مرکزی کرداروں کی آوازیں شامل ہیں۔[5]

کہانی[ترمیم]

اس شو میں ٹیکس کے ریٹرو وِل سے تعلق رکھنے والے ایک 11 سالہ لڑکے جیمی نیوٹرون کی پیروی کی گئی ہے جو ایک سائنسی ذہانت ہے۔ وہ اکثر اپنے دو بہترین دوستوں شین اور کارل کے ساتھ مہم جوئی میں جاتا ہے ، عام طور پر اس کی ایجادات بھڑکتی رہتی ہے۔

کردار[ترمیم]

  • جیمز آئزک نیوٹران (ڈیبی ڈیری بیری نے آواز دی) - سیریز کا مرکزی کردار۔ جیمی ایک 10 سالہ لڑکا ہے جس کی اپنی عمر کا انتہائی ترقی یافتہ دماغ ہے۔ جمی کے پاس ایک روبوٹک کتا ہے جس کا نام گوڈارڈ ہے۔ جمی کے والدین کو ہیو اور جوڈی نیوٹران کہا جاتا ہے۔ جیمی کے دو اچھے دوست ہیں جن کا نام کارل وہیزر اور شین ایسٹویز ہے۔ وہ چپکے سے سنڈی ورٹیکس سے پیار کر رہا ہے لیکن اس پر اتر آنے کی وجہ سے غصے میں اپنے جذبات کو چھپا دیتا ہے۔
  • کارل وہیزر (روب پالسن نے آواز دی) - ایک بے نظیر لڑکے اور جمی کے بہترین دوست میں سے ایک ہے۔ کارل اور اس کے والدین کو متعدد الرجی ہوتی ہے ، بعض اوقات ایسی چیزوں سے بھی جو الرجک رد عمل کو متحرک نہیں کرسکتے ہیں۔ وہ لاماموں کو شوق سے پیار کرتا ہے اور ان کے لیے اس کا جنون اکثر ساری سیریز میں ایک چلتی چکی کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔
  • شین ایسٹویز (جیفری گارسیا نے آواز دی) - جمی کا قدرے بوڑھا ، انتہائی متحرک ، ایڈڈ سب سے اچھا دوست ہے ، جس کی خصوصیات الٹراورورڈ سے متاثرہ خیالی سپر ہیرو "الٹراورورڈ" اور ٹیلی ویژن سیریز ، ویڈیو گیمز اور کاروباری سامان کے ساتھ اس کے غیر صحتمند جنون نے کی ہے۔
  • سنڈی واورٹیکس (کیرولن لارنس نے آواز دی) - سبز آنکھوں والی سنہرے بالوں والی بالوں والی لڑکی ہے ، دھاریوں کے ساتھ دھندلاہٹ سبز رنگ کی قمیض پہنتی ہے اور اپنے ٹریڈ مارک بنگوں کے ساتھ ٹٹو میں اپنے بال پہنتی ہے۔ اپنی پہلی فلم میں ، اس نے کالے رنگ کی پینٹ اور سالمن گلابی جوتوں کے ساتھ سالمن گلابی رنگ کی قمیض پہن رکھی تھی اور اس کے بال لمبی چوٹیوں میں پہنے ہوئے تھے۔ وہ تائی چی میں بہت اچھی ہے۔ اس کا قریبی دوست لیبی ہے۔
  • لیبی فالفیکس (کرسٹل ترازو نے آواز دی) - سنڈی کا سیکسی ہے ، ایک متمول قریبی دوست جس کے سنڈی شین کو دکھایا گیا ہے کہ وہ بے چین ہے۔ وہ افریقی نژاد امریکی ہے اور اس کے کالی بال ہیں جن کے مطابق ہمیشہ اسٹائل کیا جاتا ہے۔ سیریز کے اوائل میں ، لیبی جمی اور اس کے دوستوں کو ناپسند کرتے ہیں اور اکثر سنڈی کا ساتھ دیتے ہیں ، لیکن جیسے ہی یہ سلسلہ جاری رہا ، لیبی اور سنڈی دونوں جمی ، کارل اور شین سے زیادہ وابستہ ہو گئے۔
  • ہیو نیوٹران (مارک ڈی کارلو نے آواز دی) - جمی نیوٹران کے والد اور جوڈی کے شوہر ، ہیو نیوٹرون کو بے نقاب ، گھٹیا ، لیکن اچھ .ے مزاج اور باپ دادا شخص کے طور پر پیش کیا گیا ہے جو اکثر جمی کو مشورہ دیتے ہیں۔ بتھ ہیو کا پسندیدہ مشغلہ ہیں۔ اسے بتھوں کے بت جمع کرنے اور گھر کے چاروں طرف آویزاں کرنے سے لطف اندوز ہوتا ہے۔
  • جوڈی نیوٹران (میگن کااناگ نے آواز دی) - جمی کی والدہ اور ہیو کی اہلیہ ، گھریلو خاتون ہیں۔ اس کے بالوں میں سن 1950 کی دہائی کے بالوں والے بالوں اور ہری آنکھیں ہیں۔ وہ ایک چھوٹی گلابی پولکا ڈاٹس کے ساتھ سبز رنگ کے بغیر آستین والا لباس پہنتی ہے ، اس کے ساتھ ایک سفید موتی کا ہار ، اونچی ایڑی کے لباس کے جوتے ، سرخ لپ اسٹک ہے اور اس کے چہرے کے بائیں طرف تل ہے۔ وہ اپنے بیٹے جمی کے ساتھ باسکی ، سخت اور ذمہ دارانہ عمل کرتی ہے۔
  • گوڈارڈ (فرینک ویلکر نے آواز دی) - جمی نیوٹران کا روبوٹک کتا ہے جسے جمی نے خود ایجاد کیا تھا۔ وہ جمی کا وفادار ہے اور اکثر اس کے ساتھ اسکول سے باہر کی مہم جوئی میں جاتا ہے۔ جیمی جب بھی اپنے فون سے چاہے اسے کال کرسکتا ہے۔ اس کے پاس خود سے چلنے والی پرواز سمیت متعدد خصوصیات ہیں اور جمی کو سواری کے لیے راکٹ سے چلنے والی بائیسکل کی طرح نقل و حمل کی طرح دگنا کرسکتا ہے ، ہینڈل باروں کے ساتھ مکمل ہوتا ہے۔

بھی دیکھو[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب https://www.fernsehserien.de/jimmy-neutron — اخذ شدہ بتاریخ: 2 جون 2020
  2. https://www.adorocinema.com/series/serie-4827/ — اخذ شدہ بتاریخ: 15 مئی 2021
  3. Perlmutter، David (2018). The Encyclopedia of American Animated Television Shows. Rowman & Littlefield. صفحہ 9. ISBN 978-1538103739. 
  4. Erickson، Hal (2005). Television Cartoon Shows: An Illustrated Encyclopedia, 1949 Through 2003 (ایڈیشن 2nd). McFarland & Co. صفحات 63–65. ISBN 978-1476665993. 
  5. Nick Animation (September 15, 2017)، Episode 41: Jimmy Neutron Cast | Nick Animation Podcast، اخذ شدہ بتاریخ June 22, 2018 

بیرونی روابط[ترمیم]