دی باس بیبی: بیک ان بزنس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
دی باس بیبی: بیک ان بزنس

صنف کمپیوٹر-اینیمیٹڈ ٹیلی ویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 4   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 13   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کمپنی ڈریم ورکس انیمیشن  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نیٹ ورک نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 6 اپریل 2018  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

دی باس بیبی: بیک ان بزنس (انگریزی: The Boss Baby: Back in Business) ایک امریکی کمپیوٹر اینیمیٹڈ کامیڈی اسٹریمنگ ٹیلی ویژن سیریز ہے جو ڈریم ورکس انیمیشن نے تیار کی ہے جو 2017 کی فلم دی باس بیبی کا فالو اپ ہے جو کہ مارلا فرازی کی اسی نام کی کتاب پر مبنی ہے۔ سیریز کا پریمیئر نیٹ فلکس پر 6 اپریل 2018 کو ہوا۔ جے پی کارلیاک نے الیک بالڈون کی جگہ ٹائٹل کیریکٹر کو آواز دی۔ صرف ایرک بیل جونیئر نے فلم سے اپنے کردار کو دوبارہ پیش کیا ، دی ٹرپلٹس کے طور پر واپس آئے ،[1] جبکہ پیئرس گیگن نے میل بخشی کی جگہ ٹم ٹیمپلٹن کو لیا۔ چوتھے سیزن کا پریمیئر 17 نومبر 2020 کو ہوا۔[2]

کہانی[ترمیم]

سیزن ون میں ، سیریز پہلی اور دوسری فلم کے درمیان ہوتی ہے ، باس بیبی اور ٹم بیبی کارپوریشن کی دنیا بھر میں کام کرتے ہیں تاکہ کمپنی کے نئے دشمن ، بوٹسی کیلیکو ، ایک بزنس مین اور سابق ویٹ کو روکا جا سکے ، جن کا بلی کے بچوں پر کنٹرول ہے۔ باس بیبی اپنے مالک ، میگا فیٹ سی ای او بیبی کے ساتھ بھی معاملہ کرتا ہے ، جو اسے برطرف کرنے کی کوشش کرتا رہتا ہے۔ آخر میں ، کیلیکو ہتھیار ڈال دیتا ہے اور اسے گرفتار کر لیا جاتا ہے ، جبکہ بوٹاسی کے ساتھ معاہدہ کرنے کے بعد میگا فیٹ کو برطرف کر دیا جاتا ہے۔

سیزن دو میں ، باس بیبی ایک نئے دشمن ، فریڈرک ایسٹس اور کنسورشیم آف اینسیئنٹس سے نمٹتا ہے ، جب اس کا نیا باس ، ٹرٹلنیک سپر اسٹار سی ای او بیبی ، اسے بیبی کارپوریشن کی نئی پروڈکٹ ، سٹینک لیس سیرم کی حفاظت کا کام دیتا ہے ، جو بدبو کو ہمیشہ کے لیے ختم کر سکتا ہے۔ آخر میں ، سی ای او بننے کے بعد ، باس بیبی نے ایسٹیس اور ٹرٹلنیک سپر اسٹار کو اتار دیا ، جب وہ اپنے آپ کو بیبی کارپ میں کنسورشیم آف اینسیئنٹس کے لیے جاسوسی کی مجرم قرار دینے والی ایک بوڑھی عورت ہونے کا انکشاف کرتی ہے ، اور ان دونوں کو گرفتار کر لیا جاتا ہے۔

سیزن تھری میں ، باس بیبی کو برطرف کر دیا جاتا ہے جب بورڈ آف ڈائریکٹرز یہ سمجھتے ہیں کہ بیبی کارپوریشن کے بہت سے دشمن ہیں۔ باس بیبی نے فیصلہ کیا ہے کہ وہ دوسرے بچوں کے ساتھ کام کرے جو اس کے نئے پلے گروپ میں ہیں ، بشمول ایک اصلاح شدہ میگا فیٹ ، اپنی نوکری واپس لانے کے لیے۔ دریں اثنا ، اسٹاکی اور جمبو ، باس بیبی کے ساتھی کارکن اور دوست ، ایک سے زیادہ سی ای اوز کے ساتھ کام کرتے ہیں جو کہ تیزی سے نوکری اور نوکری سے فارغ ہو جاتے ہیں۔ بعد میں ، باس بیبی نے بعد میں بوبیزی کو بند کرنے کا فیصلہ کیا ، ایک ایسی کمپنی جو بچوں کو محفوظ رکھنے کے لیے مصنوعات بناتی ہے ، لیکن انہیں ناخوش کرتی ہے ، والدین کے لیے نامعلوم ہے۔ باس بیبی کو پھر پتہ چلا کہ بوبیزی کا سی ای او ہیپی سیڈینگری ہے ، ایک تاجر جس نے پہلے بیبی کمیونیکیٹر ، یا بب لسٹ کی نوکری جعلی کی تھی ، اور اپنے دھوکہ دہی کا استعمال کرتے ہوئے پلے گروپ کو پھاڑنے کی کوشش کی تھی۔ آخر میں ، باس بیبی سیڈینگری کو گرفتار کر لیتا ہے ، جسے گرفتار کیا جاتا ہے ، اور بورڈ آف ڈائریکٹرز نے اسے سی ای او کی حیثیت سے دوبارہ بحال کیا۔

سیزن فور میں ، دوبارہ بحالی اور سی ای او کے طور پر ترقی دی گئی ، باس بیبی دنیا کی 100 فیصد محبت حاصل کرنے کا ارادہ رکھتی ہے ، لیکن نئے چیلنجوں کا سامنا کرنا شروع کرتی ہے: ایک نیا کتا چلانے والا پپی کمپنی ، جو بیبی کارپوریشن کے دفتر کا ایک حصہ کرائے پر لے رہا ہے۔ باس بیبی ، ٹی وی کے غیر ملکی پالتو سینگس پیگ اور ٹام ، جو بیبی کارپوریشن کو کمپنی ہیڈ کوارٹر خریدنے کی اجازت دینے کی کوشش کر رہے ہیں تاکہ وہ اسے اسٹوڈیو میں تبدیل کر سکیں ، اور او سی بی ، ایک کنسلٹنٹ بچہ جو باس بیبی کی نوکری چاہتا ہے۔ دریں اثنا ، ٹم اپنے بہترین دوست کے طور پر ایڈجسٹ ہوجاتا ہے ، ڈینی پیٹروسکی اپنے پیرانوڈ باپ کی وجہ سے آگے بڑھ رہا ہے کہ حکومت نے اسے پایا۔ کرشنگ شکستوں کا سامنا کرنے کے بعد ، آخر میں ، باس بیبی نے بالآخر تینوں دشمنوں کو شکست دی۔ پیگ ، ٹام ، اور ماریہ-ماریا جیل میں ختم ہوتے ہیں ، او سی بی اور اس کے پرستار ، سابق سی ای او ، ایک کھیل کے میدان میں ختم ہوتے ہیں ، اور کتے ایک کمرے میں ختم ہوتے ہیں جہاں وہ ویکیوم کلینر سے گھرا ہوتا ہے۔ باس بیبی پھر ریٹائر ہو جاتا ہے ، اور سٹیسی کو بطور سی ای او پروموٹ کرتا ہے ، اور ٹم ڈینی کے ساتھ اپنا "برو جام" گاتا ہے۔ باس بیبی کی ریٹائرمنٹ کے بعد ، وہ اپنی مرضی سے اپنے آپ کو ایک عام بچے میں بدل دیتا ہے ، جیسا کہ پہلے سیزن میں باس بیبی کے والدین اس کی نمو کی واضح کمی سے پریشان ہو گئے تھے۔ اس نے ٹم اور باس بیبی کو اس حقیقت سے ہم آہنگ کیا کہ اسے آگے بڑھنا اور بڑا ہونا ضروری ہے۔ آخر میں ، ٹم نے ایک آنسو بہایا لیکن باس بیبی ، تھیوڈور لنڈسے ٹیمپلٹن سے وعدہ کیا کہ وہ اس کی نگرانی کرے گا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Lawrence، Derek (March 2, 2018). "Watch the trailer for the Netflix animated series The Boss Baby: Back in Business". ComingSoon.net. 
  2. Mallenbaum، Carly (October 21, 2020). "Everything new on Netflix in November: 'The Crown' Season 4 to Shawn Mendes documentary". USA Today. October 21, 2020 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ October 21, 2020. 

بیرونی روابط[ترمیم]