دی جنگل بک (1967ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
دی جنگل بک
(انگریزی میں: The Jungle Book ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Thejunglebook movieposter.jpg

فلم ساز والٹ ڈزنی[1]  ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف بڈی فلم،  میوزیکل فلم،  ادبی کام پر مبنی فلم،  فنٹاسی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 78 منٹ[2][3]  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ والٹ ڈزنی اسٹوڈیوز موشن پکچرز[2][3]،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 18 اکتوبر 1967 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[5][6][2]
9 دسمبر 1968 (سویڈن)[7][6]
13 دسمبر 1968 (جرمنی)[8][9]
11 دسمبر 1968 (فرانس)[4]
7 دسمبر 1979 (جرمنی)[10]
25 مارچ 1993 (جرمنی)[10]
28 نومبر 1979 (فرانس)[11]
16 مارچ 1988 (فرانس)[11]
31 مارچ 1993 (فرانس)[11]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v26755  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0061852  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

دی جنگل بک (انگریزی: The Jungle Book) ایک 1967 امریکی متحرک میوزیکل ایڈونچر کامیڈی فلم ہے۔ والٹ ڈزنی پروڈکشن نے تیار کیا۔ اسی نام کی روڈیارڈ کیپلنگ کی 1894 کتاب پر مبنی ، یہ 19 ویں ڈزنی اینی میٹڈ فیچر فلم ہے۔

کہانی[ترمیم]

موغلی ، ایک نوجوان یتیم لڑکا ، ہندوستان کے گہرے جنگل میں ایک ٹوکری میں باگھیرا پایا گیا ہے ، جو ایک سیاہ فام پینتھر ہے جو اسے فوری طور پر رکشا کے پاس لے جاتا ہے ، ایک ماں بھیڑیا ہے جس کے ابھی ابھی بچے تھے۔ وہ اور اس کی ساتھی رام ، اسے اپنے بچوں کے ساتھ ساتھ پالتے ہیں اور دس سال بعد ، موگلی جنگل کی زندگی سے اچھی طرح واقف ہو جاتا ہے اور اپنے بھیڑیا بہن بھائیوں کے ساتھ کھیلتا ہے۔ بگھیرا اس سے خوش ہیں کہ موگلی اب کتنے خوش ہیں ، لیکن یہ بھی تشویش میں مبتلا ہیں کہ آخر موگلی کو اپنی نوعیت کی طرف لوٹنا ہوگا۔

ایک رات ، بھیڑیا پیک والدین کونسل راک میں مل گئے ، جب انہیں یہ معلوم ہوا کہ بنگلہ شیر کا انسان کھا رہا شیر خان جنگل کے ایک حصے میں واپس آگیا ہے۔ پیک لیڈر اکیلا نے فیصلہ کیا ہے کہ موگلی کو اپنی حفاظت کے لیے جنگل چھوڑنا چاہیے۔ بگھیرا رضاکارانہ طور پر اسے "انسان گاؤں" میں لے جایا جاتا ہے۔ وہ اسی رات چلے گئے ، لیکن موگلی جنگل میں ہی رہنے کا عزم رکھتے ہیں۔ وہ اور بگھیرا رات کے لیے ایک درخت میں آرام کر رہے ہیں ، جہاں کا ، ایک بھوکا ہندوستانی آگر ، موگلی کو کھا جانے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن بگھیرا مداخلت کرتا ہے۔ اگلی صبح ، موگلی نے ہاتھی گشت میں شامل ہونے کی کوشش کی ، جس کی سربراہی کرنل ہاتھی اور اس کی اہلیہ ونفریڈ نے کی۔ بگھیرا موگلی کو ڈھونڈتا ہے ، لیکن لڑائی کے بعد ، وہ خود ہی موگلی چھوڑنے کا فیصلہ کرتا ہے۔ موگلی جلد ہی پیچھے ہٹ جانے والی ، خوشگوار محبت کرنے والی کاہلی والے بلو سے ملاقات کرلیتا ہے ، جو خود موگلی کو پالنے اور اسے کبھی بھی مین گاؤں نہیں لے جانے کا وعدہ کرتا ہے۔

اس کے فورا بعد ہی ، بندروں کے ایک گروہ نے مغلی کو اغوا کر لیا اور اسے اپنے رہنما ، بادشاہ لوئی اورنگوتن کے پاس لے گئے۔ کنگ لوئی نے موگلی کو جنگل میں رہنے میں مدد کی پیش کش کی ہے اگر وہ لوئی کو بتائے گا کہ دوسرے انسانوں کی طرح آگ کیسے بنائیں۔ تاہم ، چونکہ وہ انسانوں کی طرف سے نہیں اٹھایا گیا تھا ، موگلی کو آگ لگانا نہیں آتا ہے۔ بگھیرا اور بلو موغلی کو بچانے کے لیے پہنچے اور اس کے بعد افراتفری میں ، شاہ لوئی کا محل ملبے تلے منہدم ہو گیا۔ باگھیرا نے اس رات بلو سے بات کی اور اسے باور کرایا کہ شیر خان کے آس پاس جنگل موگلی کے لیے کبھی محفوظ نہیں ہوگا۔ صبح ہوتے ہی بلو نے ہچکچاتے ہوئے موگلی کو سمجھایا کہ من گاؤں اس کے لیے بہترین ہے ، لیکن موگلی نے اس پر اپنا وعدہ توڑنے کا الزام لگایا اور بھاگ گیا۔ جب بلوغ موغلی کی تلاش میں نکلا تو ، بگھیرا نے ہتھی اور اس کے گشت کی مدد کی۔ تاہم ، خود شیر خان ، جو باگھیرا اور ہاتھی کی گفتگو پر آمادہ تھے ، اب موگلی کا شکار کرنے اور اسے مارنے کے لیے پرعزم ہیں۔

دریں اثنا ، موگلی کا ایک بار پھر کا مقابلہ ہوا ، جو اسے سونے کے ہائپنوٹائز کرنے کے بعد دوبارہ اسے کھانے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن وہ مشتبہ شیر خان کی ناجائز مداخلت کی بدولت جاگ اٹھا اور فرار ہو گیا۔ جیسے ہی طوفان اکھٹا ہوتا ہے ، ایک افسردہ موگلی کا مقابلہ دوستانہ گدھوں کے ایک گروہ سے ہوتا ہے جو موگلی کو ایک ساتھی آؤٹ لک کے طور پر قبول کرتے ہیں۔ شیر خان تھوڑے ہی عرصے بعد نمودار ہوئے ، گدھوں کو بھڑکاتے اور موگلی کا مقابلہ کرتے۔ بلو بچاؤ کی طرف بڑھا اور شیر خان کو مغلی سے دور رکھنے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن قریب ہی ہلاک ہو گیا۔ جب آسمانی بجلی کسی قریبی درخت سے ٹکرا جاتی ہے اور اسے آگ بھڑکاتی ہے تو ، گدھڑ اچھلتے ہوئے شیر خان کو متوجہ کردیتے ہیں ، جبکہ موگلی نے ایک بھڑکتی ہوئی شاخ کو پکڑ لیا اور اسے شیر کی دم سے باندھ دیا۔ شیر خان ، جو آگ ، خوف و ہراس سے گھبراتا ہے اور بھاگ جاتا ہے۔

بگھیرا اور بلو نے مغلی کو من گاؤں کے کنارے لے گئے ، لیکن موگلی ابھی بھی وہاں جانے میں ہچکچاہٹ کا شکار ہیں۔ تاہم ، اس کا دماغ اچانک تبدیل ہوجاتا ہے جب اسے گاؤں کی ایک خوبصورت نوجوان لڑکی نے مارا ، جو دریا کے کنارے پانی لانے کے لیے نیچے آرہا ہے۔ موگلی کو دیکھنے کے بعد ، وہ "حادثاتی طور پر" اپنے پانی کے برتن کو گراتا ہے۔ موگلی اس کے ل. اسے بازیافت کرتی ہے اور اس کی پیروی مین ویلیج میں کرتی ہے۔ موغلی نے بلو اور بگھیرا کی طرف مائل ہونے کے بعد ، یہ ظاہر کرنے کے لیے کہ اس نے اپنا ذہن بنا لیا ہے اور من گاؤں جانے کا انتخاب کیا ہے ، بلو اور باگھیرا گھر جانے کا فیصلہ کرتے ہیں ، اس طرح کے مواد سے موگلی اپنی نوعیت سے محفوظ اور خوش ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب عنوان : The Jungle Book
  2. ^ ا ب پ عنوان : The Disney Films — صفحہ: 253 — ISBN 978-0-517-55407-4
  3. ^ ا ب عنوان : Walt Disney — صفحہ: 110
  4. ^ ا ب http://jpbox-office.com/fichfilm.php?id=9116 — اخذ شدہ بتاریخ: 3 جولا‎ئی 2019
  5. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=junglebook.htm
  6. http://www.d-zine.se/filmer/djungelboken.htm
  7. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=17392&type=MOVIE&iv=Basic
  8. http://www.imdb.com/title/tt0061852/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  9. http://www.imdb.com/title/tt0061852/releaseinfo
  10. http://jpbox-office.com/fichfilm.php?id=9116&view=4 — اخذ شدہ بتاریخ: 3 جولا‎ئی 2019
  11. http://jpbox-office.com/fichfilm.php?id=9116&view=2 — اخذ شدہ بتاریخ: 3 جولا‎ئی 2019

بیرونی روابط[ترمیم]