دی فیئری اوڈ پیرینٹس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
دی فیئری اوڈ پیرینٹس
The Fairly OddParents logo.svg

صنف طربیہ[1]
فنطاسیہ
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا
Flag of Canada (Pantone).svg کینیڈا[2]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[3]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 10   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 172   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیش کش
ایگزیکٹو پروڈیوسر بٹ ہارٹ مین[4]
فریڈ سیبرٹ
بل کوپ
سکاٹ فیلوز (2008–09)
کمپنی نکولڈین انیمیشن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نیٹ ورک نکلوڈین  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 30 مارچ 2001  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آخری قسط 26 جولا‎ئی 2017  ویکی ڈیٹا پر (P582) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

دی فیئری اوڈ پیرینٹس (انگریزی: The Fairly OddParents) ایک امریکی متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے جو نچیلیوڈن اور نکٹونز کے لیے بچ ہارٹ مین نے تخلیق کیا ہے۔

کہانی[ترمیم]

فیئری اوڈ پیرینٹس ایک دکھی 10 سالہ لڑکے کی کہانی سناتا ہے جس کا نام ٹِمی ٹرنر ہے جسے اپنے والدین نے نظرانداز کیا اور اپنے نینی وکی کے ذریعہ بدسلوکی کی۔ ایک دن ، اس کو دو پریوں کے خدا پرست ، کوسمو اور وانڈا دیے گئے ، جو اپنی دکھی زندگی میں بہتری لانے کی ہر خواہش کو قبول کرتے ہیں۔ تاہم ، یہ خواہشات عام طور پر بیک فائر ہوتی ہیں اور بہت ساری پریشانیوں کا سبب بنتی ہیں جن کو ٹممی کو ٹھیک کرنا ضروری ہے۔ اس سلسلے کی ابتدائی اقساط اپنے دوستوں ، چیسٹر اور اے جے اور کبھی کبھار اس کے والدین کے ساتھ گھر ، اسکول اور شہر میں کہیں اور اپنی روزمرہ کی زندگی کو نیویگیشن کرنے کی کوشش کرتے ٹیمی کے گرد گھوم رہی ہیں اور خواہش کو ختم کرنے کی کوشش کرتے بھی ہیں ، آخر کار ، آخر میں سبق سیکھنا۔ اس سیریز کے بعد ، ٹمی کی خواہش ہے کہ کاسمو اور وانڈا کے ہاں ایک بچہ پیدا ہو ، جس کا نام انہوں نے پوف رکھا تھا۔ اس سیریز کے بہت بعد میں ، ٹممی کو پالتو پری کا کتا ملا جس کا نام اسپارکی ہے۔ اس سیریز کے بعد بھی ، ٹممی کو اطلاع دی گئی ہے کہ دستیاب پریوں کی کمی کی وجہ سے ، وہ اب لازمی طور پر اس کے پڑوسی ، چلو کارمائیکل ، کے ساتھ کوسمو اور وانڈا کا اشتراک کریں جو اس کا قطعی مخالف ہے۔ چلو شیئرنگ ، جانوروں اور ہر وہ چیز پسند کرتا ہے جو ماحول دوست ہو۔

سیریز کے آغاز میں ، وکی مرکزی مخالف تھا ، لیکن جیسے جیسے یہ سلسلہ آگے بڑھ رہا ہے ، مزید بہت سے ولنوں کو بھی متعارف کرایا گیا ، جن میں: ڈینزیل کروکر ، ٹم'sی کا پاگل استاد ہے جو دنیا کو یہ ثابت کرنا چاہتا ہے کہ پریوں کا وجود موجود ہے۔ فرانسس ، اسکول کی بدمعاشی۔ ایک نوجوان ارب پتی بچی ریمی بخاسپلانٹ ، جس کا نام جاندسیسمو میگنیفیکو ہے ، جو ٹممی کے پریوں کے خدا سے پردہ ڈالنے کی وجہ سے اس کے مقابلے میں دو پری خداؤں سے محروم ہونے کی وجہ سے اس سے نجات پانے کے لیے تیار ہے۔ ڈارک لیزر ، ڈارٹ وڈیر کا ایک بڑوآ ، جو ٹیمی اور زمین کو تباہ کرنا چاہتا ہے۔ پکسیاں ، جو پریوں کی طرح زیادہ سے زیادہ طاقت کو استعمال کرنے کے لیے جانے جاتے ہیں ، لیکن وہ اپنی جادوئی طاقتوں کو بزنس کی طرح ہی سلوک کرتے ہیں۔ پکسیز کا بنیادی مقصد پریوں کی دنیا اور زمین کو اپنے کنٹرول میں رکھنا ہے۔ اینٹی پریوں ، جو حقیقی پریوں کی طرح ہیں ، لیکن قطبی مخالف شخصیات اور کردار کی خصوصیات کے ساتھ ہیں۔ اینٹی پریوں کو بھی بد قسمتی کا سبب بننے کے لیے جانا جاتا ہے۔ اور نورم جنی ، جو اپنے چراغ سے آزادی حاصل کرنے اور ٹیمی سے بدلہ لینے کے لیے ایک منصوبہ تیار کرتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "The Fairly Odd Parents – Season 1 Reviews". Metacritic. اخذ شدہ بتاریخ March 21, 2014. 
  2. fernsehserien.de ID: https://www.fernsehserien.de/cosmo-und-wanda — اخذ شدہ بتاریخ: 29 جون 2018
  3. https://www.fernsehserien.de/cosmo-und-wanda — اخذ شدہ بتاریخ: 13 جون 2020
  4. "Fairly Odd Parents". Frederator Studios. اخذ شدہ بتاریخ May 15, 2013. 

بیرونی روابط[ترمیم]