دی لائف اینڈ ٹائمز آف جونیپر لی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
دی لائف اینڈ ٹائمز آف جونیپر لی
The Life and Times of Juniper Lee (logo).jpg

صنف مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 3   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 40   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 22 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نیٹ ورک کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 30 مئی 2005[1]  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آخری قسط 9 اپریل 2007  ویکی ڈیٹا پر (P582) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

دی لائف اینڈ ٹائمز آف جونیپر لی (انگریزی: The Life and Times of Juniper Lee) ایک امریکی متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے۔ کارٹون نیٹ ورک کے لیے سابق ایم ٹی وی ریئلٹی اسٹار جوڈ ونک کے ذریعہ تخلیق کردہ اور کارٹون نیٹ ورک اسٹوڈیوز کے ذریعہ تیار کردہ۔[2]

کہانی[ترمیم]

اس سلسلے میں آرکیڈ بے شہر میں رہنے والی جونیپر لی نامی ایک پرینٹ لڑکی کی زندگی کا مرکز ہے۔ ونک کے اپنا اپنا آبائی شہر سان فرانسسکو ، کیلیفورنیا پر مبنی ، یہ شہر جادوئی سرگرمیوں کا ایک مرکز ہے اور اچھی اور برے دونوں طرح کے راکشسوں اور راکشسوں سے بھرا ہوا ہے۔ جادو اور انسانوں کی دنیا کو ایک پوشیدہ صوفیانہ شیلڈ نے الگ کر دیا ہے ، جسے "پردہ" کہا جاتا ہے ، جو عام انسانوں کو جادو سے متعلق کسی واقعات یا ان سے متعلق مخلوق کو دیکھنے سے روکتا ہے۔ جنیپر کو حال ہی میں نیا ٹی سوان زی بنایا گیا ہے ، جو انسان اور جادوئی دنیاؤں کے مابین توازن کا محافظ ہے۔

اپنے کام کو نبھانے کے وہ ، اسے جادوئی طور پر بڑھاوا دیا گیا ہے ، جس سے وہ عام انسانوں سے کہیں زیادہ مضبوط اور تیز تر ہوتی گئی ہے۔ مافوق الفطرت طاقت ، مافوق الفطرت رفتار ، مافوق الفطرت اضطراب اور انتہائی انسانیت چستی۔ وہ اس کی مدد کے لیے طرح طرح کے منتر بھی استعمال کرسکتی ہے۔ توازن برقرار رکھنا اکثر اس کی ذاتی زندگی میں مداخلت کرتا ہے ، اس میں اس کے اسکول کے کام اور اس کی معاشرتی زندگی بھی شامل ہے ، لیکن وہ ہمیشہ ہر چیز کو جاری رکھنے کا انتظام کرتی ہے۔

کردار[ترمیم]

  • جونیپر "جون" کم لی - سیریز کا مرکزی کردار ہے۔ جونیپر ایک 11 سالہ چھوٹی چھوٹی چینی امریکی لڑکی ہے جو آرکڈ بے سٹی میں رہتی ہے اور موجودہ ٹی سوان زی ہے۔
  • جیسمین لی - جونیپر کی دادی اور پچھلی ٹی ژان زی۔ جادوئی دنیا میں بہت سے لوگ اسے اب تک کا سب سے بڑا ٹی سوان زی سمجھا کرتے ہیں۔
  • رے رے لی - جونیپر کا غیر فعال ، 8 سالہ چھوٹا بھائی کم ہو گیا۔
  • منرو کونری بوائے کارلائل میکگریگور سکاٹ وی - سکاٹش نژاد کا جادوئی پگ ہے۔
  • ڈینس لی - جونیپر کا بدمزاج ، متشدد بڑا بھائی ہے جو جون یا رے رے کو سنجیدگی سے نہیں لیتا ہے اور عام طور پر ان کے نام پکارتا ہے۔
  • جوڈی ارون - جونیپر کا سب سے اچھا دوست ہے اور عام طور پر اس گروپ میں سب سے زیادہ خوش رہتا ہے۔
  • اوفیلیا رامریز - جونیپر کے دوستوں میں سے ایک ہے۔ وہ ایک گوتھک ، بدمزاج ، مذموم امو لڑکی ہے جس کے ساتھ گلابی رنگ-ارغوانی رنگ کے بال اور لاطینی اولاد ہے۔
  • راجر ریڈکلف - جونیپر کی ایک دوست اور اسکول کا مسخرا ہے ، اس کا غیر متوقع رجحانات ہیں اور وہ اوفیلیا سے مسلسل کسی تاریخ پر جانے کے لیے کہتا ہے ، جس سے وہ انکار کرتی ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب https://www.fernsehserien.de/juniper-lee — اخذ شدہ بتاریخ: 25 جون 2020
  2. Perlmutter، David (2018). The Encyclopedia of American Animated Television Shows. Rowman & Littlefield. صفحہ 358. ISBN 978-1538103739. 

بیرونی روابط[ترمیم]