دی پاورپف گرلز (2016 ٹی وی سیریز)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
دی پاورپف گرلز
The Powerpuff Girls (2016) reboot logo.svg
 

صنف مہم جوئی،  مزاح،  خاندانی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ماخوذ شدہ از دی پاورپف گرلز  ویکی ڈیٹا پر (P144) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[1]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 3   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 40   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کمپنی کارٹون نیٹورک اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو،  نیٹ فلکس،  ہولو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نیٹ ورک کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 4 اپریل 2016[2]  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آخری قسط 16 جون 2019  ویکی ڈیٹا پر (P582) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

دی پاورپف گرلز (انگریزی: The Powerpuff Girls) ایک امریکی متحرک سپر ہیرو ایکشن ٹیلی ویژن سیریز ہے اور اسی نام کی کارٹون نیٹ ورک سیریز کا دوبارہ آغاز جو کریگ میک کریکن نے تخلیق کیا ہے۔ اس کا اعلان سب سے پہلے 16 جون 2014 کو کیا گیا تھا۔ ایک سال بعد ، اعلان کیا گیا کہ اس میں مرکزی کرداروں کے لیے نئی آواز کے اداکار دکھائے جائیں گے۔ اس سیریز کا پریمیئر 4 اپریل 2016 کو ریاستہائے متحدہ اور کینیڈا میں ، 21 اپریل 2016 کو اٹلی میں اور 25 اپریل 2016 کو جرمنی میں ہوا تھا۔ یہ سلسلہ 16 جون 2019 کو ختم ہوا۔

کہانی[ترمیم]

بلبلے ، بلاسم ، اور بٹرکپ جیسے ہی وہ ریبوٹ سیریز میں دکھائی دیتے ہیں

پروفیسر کے ذریعہ چینی ، مصالحہ ، سب کچھ اچھی اور کیمیکل ایکس سے بنایا گیا۔ بلوم ، بلبلے اور بٹرکپ اب اپنی سپر پاورز اور سوپر کٹٹینس کا استعمال کرتے ہوئے دنیا کو (یا کم از کم ٹاؤنس ول) بری شیطانوں اور ہر چیز سے مستفید کرتے ہیں۔ اصل سیریز کے برعکس ، اس ربوٹ نے ٹاپسن ویل کو سپر ھلنایکوں سے بچانے کی بجائے پاورپف گرلز اور ان کی باہمی حرکیات پر زیادہ توجہ دی ہے۔

کردار[ترمیم]

  • بلاسم - اہم تینوں کا رہنما ہے۔ وہ ایک منظم ، ذہین لڑکی ہونے کی وجہ سے اس کی خصوصیت رکھتی ہے اور اس گروپ کے قائد کی حیثیت سے اپنی ذمہ داریوں پر اطلاق کرتی ہے۔ وہ سرخ بالوں والی ہے اور اس کے سر پر ایک بڑا سرخ دخش ہے۔
  • بلبلے - وہ پاورپف گرلز میں سب سے زیادہ جذباتی ہیں۔ بلبلے جانوروں کو پسند کرتے ہیں اور یہاں تک کہ اس کا ایک اسٹفڈ آکٹپس ہے جس کا نام اوکٹی ہے اور ایک ایک تنگاوالا سب سے اچھا دوست ہے۔ وہ سنہرے بالوں والی ہے اور دو نیلے رنگ کے پٹویلوں سے بندھی دو چھوٹی کمانیں پہنتی ہے۔
  • بٹرکپ - وہ تینوں کی سب سے ناگوار ہے۔ اس کی شخصیت اس کی بہنوں کی نسبت کم نسائی ہے ، لہذا وہ عام طور پر ان کے برخلاف قطبی ہوتا ہے۔ بٹرکپ کے بال سیاہ ہیں اور وہ ہمیشہ اسے نیچے پہنتی ہے۔ اس کا لباس سبز ہے۔
  • بلس - پانچ حصوں میں واقعہ "چار آف پاور" کے ایپی ایڈیشن میں پہلی بار پیشی ہوئی۔ وہ "کامل چھوٹی بچی" فارمولہ کی بنیاد پر پروفیسر یوٹونیم کی پہلی تخلیق ہیں ، لیکن وہ خود کو خطرناک سمجھتی ہوئے وہ دس سالوں سے فرار ہوکر لاپتہ ہیں۔ اس کی جسمانی خصوصیات اس کی بہنوں سے مختلف ہیں کیونکہ وہ اس سے کئی سال بڑی ہے ، ساتھ ہی وہ پہلی سیاہ فام پوپ پاور گرل ہے۔
  • پروفیسر یوٹونیم - وہ سائنس دان ہے جو شہر کے شہر نواحی قصبے ٹاؤنس وِل میں اپنے گھر میں کام کرتا ہے اور پاورپف گرلز کا تخلیق کار اور والد ہے۔
  • میئر - عام طور پر صرف "میئر" ہی کہا جاتا ہے ، حالانکہ "بوگی فریٹس" کے واقعہ میں ان کی اہلیہ نے اسے "بارنی" کہا ہے۔ وہ چھوٹا اور بوڑھا ہے جو گنجی کی کھوپڑی کے گرد سفید بالوں کا ایک کنارے اور گہری سفید مونچھوں کے ساتھ ہے۔
  • محترمہ بیلم - میئر کا سکریٹری ہے ، جو اکثر ایسے معاملات سنبھالتا ہے جو میئر نہیں کرسکتے ہیں۔ سیکریٹری نظر کے وہ اس کے لمبے لمبے ، گھوبگھرالی سرخ بالوں والی ، سرخ بزنس سوٹ اور سرخ اونچی ایڑی کے جوتے پہنے ہوئے ہیں۔
  • محترمہ کیان - پوکی اوکس کنڈرگارٹن کا کنڈرگارٹن ٹیچر ہے۔ وہ سنتری والی قمیض ، سرخ بنیان ، بھوری پتلون پہنتی ہے اور اس کے چھوٹے چھوٹے سیاہ بال اور ہلکی نیلی آنکھیں ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.fernsehserien.de/die-powerpuff-girls-2016 — اخذ شدہ بتاریخ: 4 جولا‎ئی 2020
  2. http://dbpedia.org/resource/The_Powerpuff_Girls_(2016_TV_series) — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اپریل 2020

بیرونی روابط[ترمیم]