راشد حسین

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
راشد حسین
تفصیل=

Office of White House Counsel
مدت منصب
جنوری 20, 2009 – جون 1, 2010
صدر بارک اوباما
United States Special Envoy to the تنظیم تعاون اسلامی
مدت منصب
فروری 13, 2010 – فروری 18, 2015
صدر بارک اوباما
United States Special Envoy for Strategic Counterterrorism Communications
مدت منصب
فروری 18, 2015 – جنوری 20, 2017
صدر بارک اوباما
معلومات شخصیت
پیدائش سنہ 1978 (عمر 40–41 سال)  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں تاریخ پیدائش (P569) ویکی ڈیٹا پر
شہریت Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں شہریت (P27) ویکی ڈیٹا پر
مذہب اسلام
عملی زندگی
مادر علمی جون ایف کینیڈذی سرکاری اسکول
یونیورسٹی آف شمالی کیرولائنا ایٹ چیپل ہل
ہارورڈ یونیورسٹی  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں تعلیم از (P69) ویکی ڈیٹا پر
پیشہ سفارت کار،  ووکیل  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں پیشہ (P106) ویکی ڈیٹا پر
پیشہ ورانہ زبان انگریزی  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں زبانیں (P1412) ویکی ڈیٹا پر

راشد حسین ایک امریکن وکیل ہے[1] [2] تنظیم تعاون اسلامی (OIC)،[3] Deputy Associate White House Counsel,[4] ۔ جنہوں نے یو ایس کے خاص سفیر کے طور پر باراک اوبامہ اسلامک تعاون کی تنظیم کے لیے خدمات سر انجام دی۔ ڈپٹی ایسو سی ایٹ وائٹ ہاؤس کونسل اور امریکی خصوصی سفیر کے طور پر اسٹریجٹک انسدادی دہشت گردی کے مواصلات کے لیے خدمات سر انجام دے رہا ہے۔ حسین ایک بھارتی ورثہ کا مسلم قومی سلامتی کونسل اور جسٹس ڈیپارٹمنٹ میں ایک مقدمے کی سماعت اٹارنی اور قومی سلامتی کے پراسیکیوٹر کی حیثیت سے بھی کام کرتا ہے۔ او آئی سی کے سفیر کے طور پر بین الاقوامی اقوام متحدہ کا دوسرا بڑا ادارہ ہے جہاں یہ کام کرتا ہے۔ حدین نے متعدد ممالک اور بین الاقوامی سیفر کی حیثیت سے سفر کیا۔ اور ایک غیر ملکی پالیسی سازی کے مشیر کے طور پر کام کیا۔ اور دنیا بھر سے غیر ملکی رہنماؤں سے ملاقات کی۔ صدر جارج ڈبلیو بش کی طرف سے بڑے پیمانے پر مسلم ممالک میں اسے سفیر مقرر کیا گیا۔ اوبامہ کے مطابق 31 سالہ وائٹ ہاؤس کے وکیل کو تعینات کرنے کے بعد وہ وائٹ ہاؤس کا سب سے کم عمر امریکی سفیر ہے جو کامیاب وکیل اور میرے وائٹ ہاؤس کے قریبی عملے اور قابل اعتماد رکن کی حیثیت رکھتا ہے۔ راشد نے پارٹنر شپ کی ترقی میں اہن کردار ادا کیا ہے جو قاہرہ میں بلائی گئی۔ قرآن کے حافظ کے طور پر وہ امریکا کی مسلم کمیونٹی میں ایک معزز شخص کی حیثیت رکھتا ہے۔ اس کام کو آگے بڑھانے پر میں اس کا شکر گزار ہوں۔ حسین وومنگ میں پیدا ہوا۔ اور پلانو ٹیکساس میں ایک بھارتی تارکین وطن کی حیثیت سے پلا بڑھا ۔ اس کا والد محمد اکبر حسین کان کن انجیئر تھا اور اس کی ماں رقیہ، اس کی بڑی بہن لبنہ اور اس کا چھوٹا بھائی سعد طبی ڈاکٹر ہیں۔ حسین نے ڈلاس ٹیکساس میں گرینلاسکول سے گریجویشن کی۔ جب کہ گرین ہل میںاسکول کی قومی تسلیم شدہ پالیسی کی تقریری ٹیم کا ایک رکن بھی تھا۔ اور جوش گولڈ برگ کی شراکت داری سے اس نے تقریری ریاستی ٹیکساس چیمپیئن شپ جیتی اور کئی قومی مقابلے جیتے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Helene Cooper (فروری 13, 2010)۔ "U.S. Envoy is to Be Link to Muslims"۔ New York Times۔ مورخہ 25 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ فروری 5, 2010۔
  2. Scott Wilson۔ "Rashad Hussain, a Muslim and new U.S. envoy, is bridge between two worlds"۔ Washington Post۔ مورخہ 10 جنوری 2019 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔
  3. "Obama picks special envoy to world Muslim group"۔ CNN۔ فروری 13, 2010۔ مورخہ 25 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔
  4. "Obama Announces Key Additions to the Office of the White House Counsel"۔ whitehouse.gov۔ 2009-01-28۔ مورخہ 25 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 2016-11-28۔

بیرونی روابط[ترمیم]