رالف بریکس دی انٹرنیٹ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
رالف بریکس دی انٹرنیٹ
(انگریزی میں: Ralph Breaks the Internet ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Ralph Breaks the Internet (2018 film poster).png

ہدایت کار
رچ مور[1]  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف خاندانی فلم،  مہم جویانہ فلم،  مزاحیہ فلم،  ہنگامہ خیز فلم،  فنٹاسی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر جان لاسسیٹر  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 112 منٹ[2]  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ والٹ ڈزنی اسٹوڈیوز موشن پکچرز  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 175000000 امریکی ڈالر  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 21 نومبر 2018 (ریاستہائے متحدہ امریکا)
24 جنوری 2019 (جرمنی)[4]
30 نومبر 2018 (مملکت متحدہ)
23 نومبر 2018 (عوامی جمہوریہ چین، انڈونیشیا، بھارت، سری لنکا، میکسیکو اور ویتنام)[5]
5 نومبر 2018 (لاس اینجلس)[5]
13 فروری 2019 (فرانس)
17 جنوری 2019 (ہنگری)[6]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دیگر فلمیں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png ریک-اٹ رالف  ویکی ڈیٹا پر (P155) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
  Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v663260  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt5848272  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

رالف بریکس دی انٹرنیٹ (انگریزی: Ralph Breaks the Internet) ایک 2018 امریکی کمپیوٹر متحرک کامیڈی فلم ہے۔ والٹ ڈزنی انیمیشن اسٹوڈیوز کے ذریعہ تیار کردہ اور والٹ ڈزنی اسٹوڈیوز موشن پکچرز کے ذریعہ تقسیم کیا گیا ہے۔ اسٹوڈیو کے ذریعہ تیار کردہ 57 ویں متحرک فلم ، یہ 2012 میں ریک-اٹ رالف کا سیکوئل ہے۔ رچ مور اور فل جونسٹن کی ہدایتکاری اسکرین پلے سے کی گئی جس میں جانسٹن اور پامیلا رابن نے کلارک اسپینسر تیار کیا تھا ، اور ایگزیکٹو پروڈیوس کردہ جان لاسسٹر ، جینیفر لی اور کرس ولیمز ، اس فلم میں جان سی ریلی ، سارا سلورمین ، گیل گیڈوٹ ، تاراجی پی ہینسن ، جیک میک برین ، جین لنچ ، ایلن ٹڈک ، الفریڈ مولینا ، اور ایڈ او نیل کی آواز۔

کہانی[ترمیم]

پہلی فلم کے واقعات کے چھ سال بعد ، رالف اور وینیلوپ نے لیٹوک کے آرکیڈ میں کام کرنے کے بعد ، بہترین دوست رہے ہیں۔ رالف ان کی زندگی سے مطمئن ہے ، لیکن وینیلوپ جوش و خروش کی خواہش مند ہے اور اظہار کرتی ہے کہ وہ شوگر رش کی پیش گوئی کی وجہ سے کتنی بور ہوگئی ہے۔ اسے خوش کرنے کے اسے ، رالف اس کے کھیل میں گھس آیا اور ایک خفیہ راہ بنا لی۔ اگلے دن ، جب وینیلوپ ٹریک کو جانچنے کے لئے آرکیڈ پلیئر کے کنٹرول کا مقابلہ کرتا ہے ، تو کابینہ کا اسٹیئرنگ وہیل ٹوٹ جاتا ہے۔ چونکہ شوگر رش بنانے والی کمپنی ناکارہ ہے ، اور ای بے پر متبادل پہیے کی لاگت بہت زیادہ ہے لہذا لیٹواک نے شوگر رش کو ختم کرنے کا فیصلہ کیا ہے اور اس کے کھیل کو بے نقاب کردیا ہے ، جس سے وہ اپنے شہریوں کو بے گھر چھوڑ دیتے ہیں۔

جارح محافظ نے شوگر رش کے تمام شہریوں کے لئے ایک قلیل مدتی اقدام کے طور پر مکانات ڈھونڈ لیے ہیں جب وہ یہ جانتے ہیں کہ کھیل کو کیسے بچایا جائے ، اس میں فیلکس اور کلہون نے ریسرز کو اپنایا۔ ای بے ، رالف اور وینیلوپ انٹرنیٹ کا سفر یاد کرتے ہوئے ، ایسی جگہ جہاں ویب سائٹ ایک وسیع و عریض شہر میں عمارتیں ہیں ، اوتار صارفین کی نمائندگی کرتے ہیں ، اور پروگرام لوگ ہیں ، لیٹواک کے نئے وائی فائی روٹر کے ذریعے۔

وہ ای بے کو تلاش کرنے کے لئے سرچ انجن کنوؤس مور پر جاتے ہیں ، جہاں انہوں نے اسٹیئرنگ وہیل کی نیلامی جیت کر غیر ارادی طور پر قیمت US 27،001 تک بڑھا دی۔ ان کے پاس فنڈ جمع کرنے میں صرف 24 گھنٹے باقی ہیں ، یا وہ بولی کو ضائع کردیں گے اور پہیے سے محروم ہوجائیں گے۔ باہر جاتے ہوئے ، وہ کلِک بِٹ سیلزمین جے پی اسپاملی کی طرف بھاگتے ہیں ، جو انہیں ریسکنگ پر مبنی جنگ لڑنے والی را گیم سلاٹر ریس کے مرکزی کردار ، شنک سے کار چوری کرنے کا منافع بخش نوکری پیش کرتے ہیں۔ وہ شنک کی کار چوری کرتے ہیں ، لیکن اس سے پہلے کہ وہ اس کھیل کو چھوڑ سکتے ہیں ، وہ یہ کہتے ہوئے روکتی ہے کہ انٹرنیٹ پر پیسہ کمانے کے لئے چوری کرنے سے بہتر راستے اور ہیں۔ وہ رالف کی ایک وائرل ویڈیو بنانے کے لئے آگے بڑھتی ہے ، اور اسے ویڈیو شیئرنگ سائٹ بز ٹیوب پر اپلوڈ کرتی ہے۔ وہ انہیں ویڈیو کے لئے رقم کمانے کے بارے میں بزز ٹیوب کے ہیڈ الگوریتم ، یسس کی ہدایت کرتی ہیں۔ بززیوٹیوب پر ، یسس رالف کی ویڈیو مقبولیت پر خوشی محسوس کرتے ہیں ، اور انھیں مزید ویڈیوز بنانے کا خیال آیا ہے ، جس سے وہ کافی رقم دیکھے جانے پر انھیں پہی لئے کے پیسہ مل جائے گا۔

وینیلوپ نے ویڈیوز کی تشہیر کرنے میں مدد کی پیش کش کی ہے ، اور رالف نے یسس کو اوہ مائی ڈزنی کو بھیج دیا ہے۔ وہیں ، جب سائٹ پر اشتہار دینے کے لئے اسٹورمٹروپرز کا پیچھا کیا جارہا تھا ، وینیلوپ نے ڈزنی کی شہزادیوں سے دوستی کی ، ان کی طرف سے حوصلہ افزائی کی گئی کہ وہ اس کے عدم تکمیل کے احساس پر تبادلہ خیال کریں اور اس موضوع پر "میں چاہتا ہوں" گیت کی شکل میں ایک ایپی فینی تک پہنچیں۔ رالف وہیل خریدنے کے کافی پیسہ کماتا ہے لیکن شین رش کے مقابلے میں وینیلوپ نے شینک کے ساتھ سلاٹر ریس میں رہنے کے بارے میں بات کرتے ہوئے پایا۔

اپنے دوست کو ہمیشہ کے لئے کھونے سے پریشان ، رالف اسپیملی سے وینیلوپ کو کھیل سے باہر نکالنے کے لئے ایک راستہ مانگتا ہے اور اسے تاریک ویب فروش ڈبل ڈین کے پاس لایا جاتا ہے ، جو رالف کو ایک وائرس ، آرتھر مہیا کرتا ہے ، جو عدم تحفظ کو دور کرتا ہے اور ان کی نقل تیار کرتا ہے۔ جب رالف آرتھر کو سلاٹر ریس میں اتار دیتا ہے تو ، یہ سرور ربوٹ کو متحرک کرنے والے ، وینیلوپ کی خرابی کی نقل تیار کرتا ہے۔ رالف ، شینک اور دیگر کھیل سے پہلے ہی کھیل کے دوبارہ شروع ہونے سے پہلے وینیلوپ کو فرار ہونے میں مدد کرتے ہیں۔ وینیلوپ خود کو اس حادثے کا ذمہ دار ٹھہراتا ہے ، لیکن رالف نے اس سے اعتراف کیا کہ حادثہ دراصل اس کی غلطی تھی۔ مشتعل ، واینیلوپ نے اپنے ہیرو کوکی کا تمغہ پھینک دیا اور چلا گیا۔

جیسے جیسے جرم سے نالاں رالف کو اب کا پھٹا ہوا نصف تمغہ مل جاتا ہے ، آرتھر نے رالف کی عدم تحفظ کو کاپی کیا اور رالف کی نقل تیار کرنا شروع کردی۔ کلونز نے ڈی او ایس کے حملے میں انٹرنیٹ پر قابو پالیا ہے ، یہ سب اپنے آپ کو رکھنے کے لئے وینیلوپ کا پیچھا کر رہے ہیں۔ رالف نے اسے بچایا اور کلون کو فائر وال میں راغب کرنے کی کوشش کی ، لیکن وہ ایک دیوہیکل رالف عفریت بناتے ہیں جس نے ان دونوں کو پکڑ لیا۔ رالف کو یہ قبول کرنے کے لئے آتا ہے کہ وینیلوپ اپنی غیر محفوظ صورتحال کو چھوڑ کر خود ہی اپنی پسند کا انتخاب کرسکتا ہے۔ اس کے نتیجے میں دیوہیکل رالف عفریت اور کلون غائب ہوجاتے ہیں اور رالف اور وینیلوپ میں صلح ہوتی ہے۔ رالف نے ٹوٹے ہوئے تمغے کا آدھا حصہ وینیلوپ کو دیا ہے اور وہ ایک دوسرے کو دلی الوداع کہتے ہیں کیوں کہ شینک نے وینیلوپ کو سلاٹر ریس میں دوبارہ اٹھانے کا انتظام کیا ہے۔

آرکیڈ میں واپس آنے پر ، شوگر رش کی مرمت ہو گئی ، اور رالف دوسرے آرکیڈ کرداروں کے ساتھ سماجی سرگرمیوں میں حصہ لے رہا ہے کیونکہ وہ ویڈیو چیٹ پر وینیلوپ سے رابطے میں رہتا ہے ، اور اس سے آزاد ہونے کی اپنی نئی صلاحیت کے ساتھ مطمعن ہوتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. مکمل کام یہاں دستیاب ہے: http://www.ew.com/article/2016/06/30/wreck-it-ralph-2-officially-announced — اخذ شدہ بتاریخ: 30 جون 2016 — عنوان : Wreck-It Ralph 2 officially announced at Disney
  2. Ralph Breaks the Internet (2018): Technical Specifications — اخذ شدہ بتاریخ: 27 نومبر 2018
  3. https://www.boxofficemojo.com/movies/?id=wreckitralph2.htm — اخذ شدہ بتاریخ: 9 مارچ 2019
  4. http://www.imdb.com/title/tt5848272/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 18 جولا‎ئی 2017
  5. Ralph Breaks the Internet (2018): Release Info — اخذ شدہ بتاریخ: 27 نومبر 2018
  6. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx

بیرونی روابط[ترمیم]