رتاٹوئل (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
رتاٹوئل
(انگریزی میں: Ratatouille ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
بریڈ برڈ  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف بڈی فلم،  فلیش بیک فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر جان لاسسیٹر  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
بریڈ برڈ  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 111 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی،  فرانسیسی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 150000000 امریکی ڈالر[1]
باکس آفس 620700000 امریکی ڈالر[2]
تاریخ نمائش 29 جون 2007 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[3][4]
19 اکتوبر 2007 (سویڈن)[5][4]
3 اکتوبر 2007 (جرمنی)[6]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v345519  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0382932  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

رتاٹوئل (انگریزی: Ratatouille) ایک 2007 امریکی کمپیوٹر متحرک کامیڈی فلم ہے جو پکسر نے تیار کی ہے اور والٹ ڈزنی پکچرز کے ذریعہ ریلیز کی گئی ہے۔ یہ آٹھواں فلم تھی جو پکسر نے پروڈیوس کی تھی اور اسے بریڈ برڈ نے تحریر کیا تھا۔

کہانی[ترمیم]

ریمی ایک ایسا نوجوان چوہا ہے جس کا ذائقہ اور بو کے غیر معمولی طور پر شدید حواس ہیں جو اپنے بت دیر ، آوسٹ گوسٹاؤ جیسے شیف بننے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تاہم ، اس کی باقی کالونی ، بشمول اس کے بھائی ایمائل اور اس کے والد اور قبیلہ رہنما جینگو ، صرف روزی کے لیے کھانے میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ ایک دن ، اجزاء کے ایک بوڑھی عورت کے گھر کی تلاشی لیتے ہوئے ، ریمی نے حادثاتی طور پر اس عورت سے اپنا قبیلہ ظاہر کر دیا۔ چوہوں کو بھاگنے پر مجبور کیا جاتا ہے اور ریمی کو دوسروں سے الگ کر دیا جاتا ہے۔ وہ گٹروں میں چلتا ہے اور ، ایک خیالی گوستیو کی حوصلہ افزائی کرتا ہے ، بالآخر پیرس میں گوسٹیو کے ریستوراں کے باورچی خانے سے خود کو ڈھونڈتا ہے۔

جب ریمی نے ریسٹورینٹ کا نیا ردی کی ٹوکری میں لڑکا ، الفریڈو لینگوینی ، نوٹ کیا کہ اس نے برباد ہونے والے سوپ کو ٹھیک کرنے کی کوشش کی تو وہ چھلانگ لگا کر لینگوینی کی غلطیوں کو ٹھیک کرتا ہے۔ لینگوینی نے ریمی کو ایکٹ میں پکڑ لیا ، لیکن اس نے اسے گوسٹاؤ کے سابق سوز شیف اور ریستوران کے مالک ، سکنر کے سامنے ظاہر نہیں کیا۔ سکنر سوپ کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرنے کے لیے لینگوئین کا مقابلہ کرتا ہے ، لیکن جب سوپ کو غلطی سے پیش کیا جاتا ہے اور کامیابی ثابت ہوتا ہے تو ، ریستوراں کی اکیلی خاتون شیف کولٹ ٹاٹو نے لینگوینی کو برقرار رکھنے کے لیے سکنر کو قائل کیا ، تاکہ گوسٹیو کے نعرے کو برقرار رکھا جاسکے ، "کوئی بھی پک سکتا ہے۔" تاہم ، سکنر کا مطالبہ ہے کہ لینگوینی اپنی ملازمت برقرار رکھنے کے لیے سوپ کو دوبارہ تیار کرے۔ سکنر کے دھبے ریمی فرار ہونے کی کوشش کر رہے ہیں اور لینگوینی کو حکم دیتے ہیں کہ وہ اسے باہر لے جا کر مار ڈالے۔ ایک بار جب وہ اکیلے ہوجاتے ہیں ، تو لینگوینی کو پتہ چل جاتا ہے کہ ریمی اسے سمجھ سکتا ہے اور وہ ریمی کو اس بات پر راضی کرتا ہے کہ اس نے گوستیو میں کھانا پکانے میں مدد کی۔

دونوں سیکھتے ہیں کہ ریمی اپنے ٹوکے کے نیچے چھپتے ہوئے اپنے بالوں کو کھینچ کر لینگوینی کی طرح ایک میونیٹ کی طرح نقل و حرکت کی رہنمائی کرسکتے ہیں۔ وہ ایک ساتھ مل کر سوپ کو دوبارہ تیار کرسکتے ہیں اور گوستیو میں باقاعدگی سے کھانا پکانا جاری رکھتے ہیں۔ کولیٹ نے لنچینی کی تربیت باورچی خانے میں شروع کی ، شروع میں بھیک کی آواز سے ، لیکن اس کی تعریف کسی کو ملتی ہے جو اپنے پیشہ ورانہ مشورے پر عمل پیرا ہے۔ ریمی نے ایمیل اور قبیلے سے دوبارہ اتحاد کیا ، لیکن جب کہ جیانگو نے ریمی کو یہ باور کرانے کی کوشش کی کہ انسانوں کی نفرت انگیز فطرت کو چوہوں کی طرف تبدیل کرنا ناممکن ہے ، ریمی نے تصدیق کی کہ "تبدیلی فطرت ہے۔"

سکنر لینگوینی کی والدہ کے ایک خط کے ذریعے سیکھتا ہے کہ لنگوینی گوسٹاؤ کا ناجائز بیٹا اور ریسٹورنٹ کا حق دار مالک ہے۔ جب ریمی کو سکنر کے دفتر میں خط معلوم ہوا تو ، سکنر نے اس کو بازیافت کرنے کے لیے ریمی کو پیرس کے آس پاس کا پیچھا کیا ، لیکن ریمی نے لینگوینی کو دے دیا ، جو سکنر کو باہر بھیجنے پر مجبور کرتا ہے۔ جیسے ہی ریمی کی ترکیبیں مشہور ہوتی ہیں ، ریستوران پنپتا ہے ، لینگوینی کی زندگی میں بہتری آتی ہے اور اس نے کولیٹ کے ساتھ ایک رومانٹک رشتہ استوار کیا۔

دریں اثنا ، کھانے کے نقاد انٹون ایگو جن کے ریستوراں کا منفی جائزہ بالواسطہ طور پر گوسٹیو کی موت کا سبب بنے ، اس کو اپنی بڑھتی ہوئی کامیابی کا علم ہوا اور انہوں نے اعلان کیا کہ وہ ریستوراں میں کھانا کھائیں گے۔ جب لِنگوینی نے ریمی کے کھانا پکانے کا کریڈٹ لیا تو ، اس کا اور ریمی سے باہر ہونا پڑا۔ ایمیل اور اپنی ہی مایوسی سے دبے ہوئے ، ریمی جلدی سے اپنے قبیلے کی طرف سے کھانے کے لیے ریستوراں کی پینٹریوں پر چھاپے مارنے کے لیے آگے بڑھا۔ لینگوینی معافی مانگنے کے لیے درمیانی چھاپہ مار پہنچی ، لیکن چھاپے کی اطلاع ملتے ہی ، اس نے غصے سے تمام چوہوں کو باہر نکال دیا ، ریمی شامل تھے۔

اگلے دن ، ریمی کو سکنر نے پکڑ لیا ، لیکن اسے جینگو اور ایمیل نے فوری طور پر رہا کر دیا۔ لینگوینی نے ریمی کے ساتھ صلح کی اور اپنے عملے کے سامنے سچائی ظاہر کردی جو اپنے آپ کو دھوکا دہی اور دھوکا دہی کا احساس کر کے سب نکل جاتا ہے۔ تاہم ، گوستیو کے نعرے کی یاد دلانے کے بعد ، کولیٹ مدد کرنے کے لیے واپس آئے۔ ریمی کے عزم سے متاثر ہوکر ، جینگو اور قبیلہ ریمی کی ہدایت پر کھانا پکاتے ہوئے ، لینگوینی کی میزوں کا انتظار کرتے ہوئے ، مدد کی پیش کش کرتے ہیں۔ جب سکنر اور ہیلتھ انسپکٹر مداخلت کرنے کی کوشش کرتے ہیں تو وہ پابند ہوجاتے ہیں۔ ریمی رتاٹوئل کی مختلف حالتوں کو پیدا کرتا ہے جو اس کی ماں کی کھانا پکانے کی ایگو کی یاد دلاتا ہے۔ ڈش سے حیرت زدہ ، انا شیف سے ملنے کے لیے کہتا ہے ، لیکن بتایا جاتا ہے کہ اسے ریستوراں خالی ہونے تک انتظار کرنا ہوگا۔ ریمی سے ملنے پر ، انا دنگ رہ گیا۔ تاہم ، وہ ایک چمکتا ہوا جائزہ لکھتے ہیں جس میں کہا گیا ہے کہ وہ گوستیو کے نعرے کو سمجھے ہیں اور وہ ریمی "فرانس کے بہترین شیف سے کم نہیں ہیں۔"

سکنر اور ہیلتھ انسپکٹر کو بالآخر رہا کر دیا گیا اور صحت کے خدشات کے سبب ریستوراں بند کر دیا گیا ، جس کی وجہ سے انا اپنی تنقید کی حیثیت سے ملازمت اور ساکھ سے محروم ہو گیا۔ تاہم ، ریمی ، لِنگوینی اور کولیٹ نے ایک نیا نیا چھوٹا سا بِسٹرو ، لا راتتوئِل کھول لیا ہے ، جس میں ایگو سرمایہ کاری کرتا ہے اور کثرت سے جاتا ہے۔ چوہا کالونی اپنے نئے گھر کے طور پر بسٹرو کے اٹاری میں آباد ہوتا ہے۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Cieply، Michael (April 24, 2007). "It's Not a Sequel, but It Might Seem Like One After the Ads". The New York Times. اخذ شدہ بتاریخ April 11, 2021. 
  2. "Ratatouille (2007)". باکس آفس موجو. ایمیزون (کمپنی). اخذ شدہ بتاریخ August 4, 2010. 
  3. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=ratatouille.htm
  4. http://www.d-zine.se/filmer/raattatouille.htm
  5. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=64685&type=MOVIE&iv=Basic
  6. http://www.imdb.com/title/tt0382932/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  7. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د ڈ ذ ر​ "Ratatouille (2007)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 18 جون 2021. 
  8. "Ratatouille Script". Scribd. اخذ شدہ بتاریخ October 14, 2018. 

بیرونی روابط[ترمیم]