رنگو (2011ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
رنگو
(انگریزی میں: Rango ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Rango2011Poster.jpg

صنف مزاحیہ فلم،  بچوں کی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع پانی  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
جون لوگان  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 107 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی ہانس زمر  ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ پیراماؤنٹ پکچرز،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 135000000 امریکی ڈالر[1][2]
باکس آفس 245700000 امریکی ڈالر[1]
تاریخ نمائش 14 فروری 2011
3 مارچ 2011 (جرمنی)[3]
4 مارچ 2011 (ریاستہائے متحدہ امریکا)  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v469506  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1192628  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

رنگو (انگریزی: Rango) ایک 2011 امریکی کمپیوٹر متحرک مغربی کامیڈی فلم ہے۔ گور وربینسکی کی ہدایت کاری جان لوگن کے اسکرین پلے سے کی گئی ہے۔ گراہم کنگ اور جان بی کارلس کے ساتھ وربینسکی کے شریک پروڈیوس کردہ اس فلم میں جونی ڈیپ ، اسلا فشر ، بل نیگی ، ابیگیل برسلین ، الفریڈ مولینا ، ہیری ڈین اسٹینٹن ، رے ون اسٹون ، تیمتھی اویلیفنٹ ، اسٹیفن روٹ اور نیڈ بیٹٹی کی آوازیں شامل ہیں۔

کہانی[ترمیم]

ایک اینٹروپومورفک پالتو گرگٹ ایک حادثے کی وجہ سے اس کے مالکان کی گاڑی سے گرنے کے بعد کیلیفورنیا کے صحرا موجاوی میں پھنس جاتا ہے۔ سڑک پر ، وہ اس حادثے کی وجہ سے ملتا ہے ، روڈ کِل نامی نو بینڈڈ آرمڈیلو ، جو "دوسری طرف" (موت کے بعد کا استعارہ) حاصل کرنے کی کوشش کر کے صوفیانہ "روح مغرب" کی تلاش میں ہے۔ روڈ کِل کی مدد کرنے کی کوشش کرتے ہوئے کاروں سے گذر کر تقریبا ہلاک ہونے کے بعد ، وہ زندہ بچ گیا اور دوبارہ روڈ کِل کے قریب پہنچ گیا۔ اس کے یہ بتانے کے بعد کہ وہ پانی کی تلاش میں ہے ، روڈ کِل نے اسے ایک مغربی قصبے "گندگی" کے بارے میں بتایا ، جو ایک مغربی قصبہ ہے ، جس میں ممکنہ طور پر پانی موجود ہے ، لیکن بدقسمتی سے ، یہ بہت دور صحرا میں ہے۔ کوئی اور راستہ نہیں دیکھ کر وہ صحرا میں چلا گیا۔ صحرا میں گھومتے پھرتے ، وہ بینوں سے ملنے سے پہلے ، ایک ریگستانی ایگوان ، جو کسی دوسرے انسان دوست جانوروں کی آبادی میں مبتلا ہے ، سے ملنے سے پہلے کسی شیطانی لال دم سے چلنے والی ہاک کے ذریعہ کھائے جانے سے گریز کرتا ہے ، جہاں کہا جاتا ہے کہ پانی پراسرار طور پر آتا ہے بدھ کے دن کی رسم.

اس کی شناخت کے بارے میں پوچھے جانے پر ، گرگٹ خود کو رنگوں نامی ایک سخت ڈرائیفٹر کے طور پر قصبے کے علاقوں میں پیش کرتا ہے اور صرف ایک گولی کا استعمال کرتے ہوئے ، خوف زدہ گروہ ، جینکنز برادرز کو ہلاک کرنے کا جھوٹ بولتا ہے۔ وہ جلدی سے گیل راکشس بیڈ بل کے بارے میں تیزی سے چلاتا ہے لیکن جب ہاک کی واپسی سے بل خوفزدہ ہوجاتا ہے تو وہ فائرنگ کے تبادلے سے گریز کرتا ہے۔ رنگو کو ہاک کا تعاقب کیا گیا تھا اور کچھ ہتھیار ڈالنے والے ہتھکنڈوں کو استعمال کرنے کی کوشش کرتے ہوئے وہ قریب قریب ہی ہلاک ہو گیا تھا ، جسے قصبے کے لوگ سمجھتے ہیں کہ وہ سیلون میں چھپا چھپا کر ہاک کا پیچھا کررہا ہے۔ وہ اس وقت تک دوڑتا ہے جب تک کہ وہ خالی پانی کے ٹاور تک نہیں پہنچتا ، لیکن ہاک نے اس قسم کی رسوری کا ٹکڑا پکڑ لیا جو رنگو نے اسے جوڑا تھا۔ لیکوریس کے ٹکڑے کو گولی مارنے کی کوشش کرتے ہوئے وہ حادثاتی طور پر پانی کے ٹاور کو نیچے سے ہٹاتا ہے ، لیکن گولی اس کے پاس سے گزرتی ہے اور ٹاور کی طرف اشارہ کرتی ہے ، جو ہاک کو کچل دیتا ہے۔ اس کو شکست دینے کے لیے ، قصبے کا میئر ، ایک بوڑھا صحرائی کچھو ، رنگو کو قصبے کا نیا شیرف مقرر کرتا ہے۔ ادھر ، قصبے کے شہریوں کو خدشہ ہے کہ ہاک کی ہلاکت کے ساتھ ، بندوق بند کرنے والا رٹلسنک جیک ، جو ہاک سے خوفزدہ ہے ، واپس آجائے گا۔

یہ دریافت کرنے کے بعد کہ گندگی خشک سالی کی لپیٹ میں ہے اور اس کی واحد پانی کی فراہمی ، جو ٹاؤن کنارے میں واٹر کولر کی بوتل کے اندر محفوظ ہے ، خالی کے قریب ہے ، ایک شکوک بین کا مطالبہ ہے کہ رنگو تحقیقات کرے کہ پانی کہاں چلا گیا ہے۔ اس رات ، رنگو نادانستہ طور پر بینک ڈاکوؤں کی تینوں کی مدد کرتا ہے ، جس کی سربراہی میں بلتزار نامی چھل byی تھی اور انھیں پروسیپٹروں کے لیے غلط خیال کرتا تھا۔ اگلے صبح شہروں کے شہریوں نے بینک کی بوتل چوری ہونے کو معلوم کیا ، لہذا رنگو ایک پوسی کا اہتمام کرتا ہے۔ تلاشی کے دوران ، وہ بینکر ، مسٹر میریک ، کو صحرا کے وسط میں مردہ پائے گئے ، لیکن عجیب بات ہے کہ ، اس کی موت کی وجہ ڈوبنے سے تھی۔ اس پوزیشن میں ڈاکوؤں کو ایک وادی میں اپنے خفیہ ٹھکانے تک پھنچاتا ہے ، جہاں وہ بلتزار کے بیٹھے ہوئے قبیلے سے پانی کی چوری کی گئی بوتل پر اس کے خالی ہونے کا پتہ لگانے سے لڑتے ہیں۔ ڈاکو .ں کا دعویٰ ہے کہ انہیں یہ خالی پایا گیا ہے ، لیکن اس کے باوجود بھی تصویر ان کو اپنی تحویل میں لے رہی ہے۔

رنگو میئر سے گندگی کے آس پاس اراضی کی خریداری کے بارے میں سوال کرتا ہے ، لیکن میئر کسی بھی غلط حرکت سے انکار کرتا ہے اور رنگو کو ظاہر کرتا ہے کہ وہ خریدی گئی زمین کے ساتھ ایک جدید شہر تعمیر کررہا ہے۔ اس کے بعد میئر نے ریٹلسنیک جیک کو طلب کیا ، جو رنگو کو شہر سے باہر جانے کے بعد اس بات کو تسلیم کرنے پر مجبور کرتا ہے کہ اس نے قصبے کے لوگوں سے جھوٹ بولا ہے۔ رنگو سڑک کی طرف لوٹ آیا جہاں وہ کار سے نیچے سے گر گیا ، بھاری ٹریفک کے بیچ دوسری طرف سے عبور ہوا اور وہاں سے چلا گیا ، جس میں گولیوں کے کیڑے موجود تھے۔ اگلی صبح جاگتے وقت ، رنگو مغرب کی روح سے ملتا ہے ، جس میں نام نہ رکھنے والے ایک بزرگ کی حیثیت سے نمودار ہوتا ہے۔ گندگی کے شہریوں کے ساتھ اس نے یہ بتانے کے بعد ، روح رنگو سے کہتی ہے کہ اسے واپس جانا چاہیے اور چیزیں درست بنائیں ، اسے یہ کہتے ہوئے کہ "کوئی بھی شخص اپنی کہانی پر آگے نہیں بڑھ سکتا"۔

روڈ کِل اور صوفیانہ انداز میں چلنے والے یوکاس کی مدد سے ، رنگو کو لاس ویگاس تک پانی کی پائپ لائن میں ہنگامی طور پر شٹ آف والو کا پتہ چلا ، میئر پانی کی قلت کا سبب بننے کے لیے جوڑ توڑ کر رہا ہے تاکہ وہ اپنے لیے زمین خرید سکے۔ رنگو گندگی پر واپس جیک کو دوندویودق ، ایک موڑ کی طرف چیلنج کرنے کے لیے واپس آتا ہے تاکہ یکاس پائپ لائن کے والو کو پانی سے شہر میں واپس لانے کے ل. موڑ دے۔ رنگو پھر گن پوائنٹ پر جیک کو پکڑتا ہے اور اپنا عزم واضح کرتا ہے۔ تاہم ، میئر بینوں کی جان کو دھمکی دے کر رنگو کو ہتھیار ڈالنے پر مجبور کرتا ہے اور انہیں ڈوبنے کے بینک کے والٹ میں بند کر دیتا ہے۔ اس کے بعد وہ جیک کو رنگو کی بندوق سے گولی مارنے کی کوشش کرتا ہے اور باقی پرانے مغرب کے ساتھ بھی اسے مارنے کا ارادہ رکھتا ہے ، لیکن رنگو نے بندوق کی واحد گولی لی ہے ، جو وہ والٹ کے شیشے کے دروازے کو توڑنے کے لیے استعمال کرتا ہے ، اپنے آپ کو اور بینوں کو آزاد کرتا ہے۔ متاثر ہوئے ، جیک رنگو کو اپنے بہادر کام کے لیے سلام پیش کرتا ہے اور میئر کو شہر سے باہر گھسیٹتا ہے اور میئر کو ڈبل کراس کرنے پر مار دیتا ہے۔ گندگی کے شہری جلد ہی پانی کی واپسی کا جشن مناتے ہیں اور رنگو کو اپنا اصلی ہیرو تسلیم کرتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب
  2. Kaufman، Amy (March 3, 2011). "Movie Projector: 'Rango' expected to shoot down the competition". Los Angeles Times. March 6, 2011 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ March 3, 2011. 
  3. http://www.imdb.com/title/tt1192628/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 20 اگست 2016

بیرونی روابط[ترمیم]