رکن قانون ساز اسمبلی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

رکن قانون ساز اسمبلی ( ایم ایل اے ) ، یا رکن مقننہ ( ایم ایل) کسی حلقہ انتخاب کے رائے دہندگان کے ذریعہ منتخب ہونے والا نمائندہ ہوتا ہے ، جس کی نمائندگی کسی قومی حلقے کے مقننہ یا قانون ساز اسمبلی کے لئے ہوتی ہے۔

ہندوستان[ترمیم]

ہندوستان کی 28 ریاستوں اور 9 مرکزی خطوں میں سے ، تمام 28 ریاستوں اور 2 مرکزی خطوں ( دہلی ، پدوچیری اور جموں و کشمیر (مرکزی علاقہ) ) میں مجلس قانون ساز ہے۔

ریاست یا یو ٹی کے ہر قانون ساز حلقے کی نمائندگی صرف ایک ایم ایل اے کرتی ہے۔ جیسا کہ دستور ہند میں بیان کیا گیا ہے ، مقننہ میں قانون ساز نشستوں کی تعداد 500 ممبروں اور 60 ممبروں سے کم نہیں ہوسکتی ہے۔ تاہم ، پارلیمنٹ کے ایکٹ کے ساتھ ، نشستیں 60 سے کم ہوسکتی ہیں ، کیونکہ یہ معاملہ گوا ، سکم ، میزورم اور پڈوچیری کی یو ٹی کی ریاستوں میں ہے ۔

آبادی اور دیگر عوامل پر منحصر ہے ، ہر ریاست یا یوٹی کے مختلف اراکین اسمبلی ہیں ، جن میں سب سے زیادہ ریاست اتر پردیش میں (403) اور کم سے کم پدوچری (30) ہیں۔

پارلیمانی جمہوریت کی وجہ سے ، جہاں مقننہ کے کچھ ممبران بھی ایگزیکٹو کی حیثیت سے کام کرتے ہیں ، کچھ اراکین اسمبلی پر تین گنا ذمہ داریاں ہوسکتی ہیں: ایک ایم ایل اے کی حیثیت سے ، کسی محکمے کے کابینہ کے وزیر کی حیثیت سے اور / یا اس ریاست کے وزیر اعلی کی حیثیت سے۔

پاکستان[ترمیم]

پاکستان کی قانون ساز اسمبلی کے رکن کو رکن قومی اسمبلی (یا ایم این اے) کہا جاتا ہے۔

آسٹریلیا[ترمیم]

نیو ساؤتھ ویلز اور کوئینز لینڈ میں قانون ساز اسمبلی[1] کے ارکان اپنے لئے رکن اسمبلی کا لاحقہ استعمال کرتے ہیں۔ [2]

مغربی آسٹریلیا ، شمالی علاقہ جات ، آسٹریلیائی کیپیٹل ٹیریٹری اور نورفولک جزیرے میں ، ممبران کو ایم ایل اے کے نام سے جانا جاتا ہے، تاہم لاحقہ رکن اسمبلی بھی عام طور پر استعمال ہوتا ہے۔ جنوبی آسٹریلیا اور تسمانیہ میں ایک ایوان اسمبلی ہے اور اس کے ممبروں کو ایم ایچ اے کہا جاتاہے۔

وکٹوریہ میں ممبران ایم پی یا ایم ایل اے کے لاحقے استعمال کرسکتے ہیں۔ [3]

وفاقی پارلیمنٹ میں ، ایوان نمائندگان کے ممبر ایم پی آر کی حیثیت سے نہیں بلکہ ممبر پارلیمنٹ کے نامزد ہوتے ہیں۔ [4]

برازیل[ترمیم]

برازیل میں ، تمام 26 قانون ساز اسمبلیوں کے اراکین ( پرتگیزی: اسمبلیاز لیجسلیٹیواز ) کو ڈیپوٹاڈوس اسٹاڈوئیس ( انگریزی: state deputies deputies )کہا جاتا ہے . فیڈرل ڈسٹرکٹ لیجسلیٹیو اسمبلی کو دراصل لیجسلیٹو چیمبر کہا جاتا ہے ( پرتگیزی: Câmara Legislativa ) ، اور ڈپٹائڈوس ڈرائٹائئس ( انگریزی: districtual deputies ) پر مشتمل ہے ). وفاقی قانون ساز ادارہ ، جو دو طرفہ ہے کے برعکس ، برازیلین ریاستوں کے مقننہیں ایک ہی نوعیت کے ہیں ۔ ایوان زیریں کے ممبران کو نائبین بھی کہا جاتا ہے ، لیکن وہ ڈپٹیڈوس فیڈریشن( انگریزی: federal deputies ) ہوتے ہیں۔

کینیڈا[ترمیم]

کینیڈا میں ، قانون ساز اسمبلیوں کے ممبر منتخب صوبائی قانون سازوں کے ممبر ہوتے ہیں اور ان کو تمام صوبوں اور علاقوں میں ایم ایل اے کہا جاتا ہے سوائے اس کے کہ:

  • اونٹاریو ، جہاں انہیں 1938 سے صوبائی پارلیمنٹ (ایم پی پیز) کے ممبر کہا جاتا ہے اور سن 1938 سے پہلے ایم پی پی اور ایم ایل اے دونوں استعمال کرتے تھے
  • کیوبیک ، جہاں انہیں 1968 سے ممبر قومی اسمبلی (ایم این ایز) کہا جاتا ہے ، اور
  • نیو فاؤنڈ لینڈ اور لیبراڈور ، جہاں انہیں ممبران اسمبلی (ایم ایچز) کہا جاتا ہے۔

برٹش کولمبیا ، البرٹا ، ساسکیچیوان ، مانیٹوبا ، نیو برنسوک ، نووا اسکاٹیا ( پرنس ایڈورڈ آئلینڈ کے باضابطہ طور پر ممبر اسمبلی) کے نام سے قانون ساز اسمبلی کے ممبران اور تینوں علاقوں میں ( یوکون ، این ڈبلیو ٹی اور نوناوت ) ارکان کی حیثیت سے جانا جاتا ہے .

جزائر فاک لینڈ[ترمیم]

جزائر فاک لینڈ کی قانون ساز اسمبلی کے ارکان لاحقہ کے لئے ایم ایل اے کا استعمال کرتے ہیں۔ 2009 میں فاکلینڈ جزیروں کی قانون ساز کونسل (جو 1840 کی دہائی سے موجود تھی) کی جگہ نئی قانون ساز اسمبلی بنائی گئی۔ اس اسمبلی میں ارکان اسمبلی کو اکثر کونسلر کہا جاتا ہے۔

ہانگ کانگ[ترمیم]

ہانگ کانگ قانون ساز کونسل کے ممبروں کو لیگکو کونسلر کہا جاتا ہے۔

ملائیشیا[ترمیم]

ایک ریاستی قانون ساز اسمبلی کے ممبران فرسٹ پاسٹ دا پوسٹ سسٹم کے ذریعے ریاستی انتخابات کے دوران واحد ممبر حلقوں کے منتخب نمائندوں پر مشتمل ہوتے ہیں۔ ہر اسمبلی میں اکثریتی پارٹی ریاستی حکومت تشکیل دیتی ہے ، اور اکثریتی پارٹی کا قائد ریاست کا وزیر اعلی بن جاتا ہے۔ ریاستی قانون ساز اسمبلیاں ملائیشیا کی دو عددی پارلیمنٹ کے برخلاف یکسانیتی ہیں۔ موروثی حکمرانوں یا گورنرز کو چیف منسٹر کے مشورے پر اپنی متعلقہ ریاستی قانون ساز اسمبلیوں کو تحلیل کرنے کا اختیار دیا گیا ہے۔ ایک بار تحلیل ہونے کے بعد ، انتخابات کو ساٹھ (60) دن کے عبوری عرصہ میں منعقد کرنا ہوگا۔

شمالی آئر لینڈ[ترمیم]

شمالی آئرلینڈ کی شمالی آئرلینڈ قانون ساز اسمبلی کے ارکان کو ایم ایل ایز (قانون ساز اسمبلی کے ارکان) کے طور پر جانا جاتا ہے.

ریاست ہائے متحدہ امریکہ[ترمیم]

ریاستہائے متحدہ امریکہ میں ، ریاستی قانون ساز عام اصطلاح ہے جو ملک کی 50 ریاستوں میں سے کسی کے بھی قانون ساز ادارے کے ممبر کا حوالہ دیتا ہے ۔

ویلز[ترمیم]

ویلز قومی اسمبلی کے رکن کو عام طور پر اے ایمز، اے سیزکے طور پر جانا جاتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "The Role of Members of Parliament"۔ مورخہ 24 April 2011 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 9 April 2011۔ نادرست |=مردہ ربط (معاونت)
  2. Resolution of Commonwealth Parliamentary Association (Qld branch), 19 October 2000. Source: Queensland Parliamentary Library, 15 November 2005.
  3. "Members' titles"۔ اخذ شدہ بتاریخ 9 April 2011۔ نادرست |=مردہ ربط (معاونت)
  4. "House of Representatives Practice"۔ مورخہ 6 April 2011 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 9 April 2011۔ نادرست |=مردہ ربط (معاونت)