مندرجات کا رخ کریں

ریسکیو 1122

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

ریسکیو 1122 ( ایمرجنسی 1122) ایک ایمرجنسی سروس ہے جو پاکستان میں صوبہ پنجاب، صوبہ خیبر پختونخوا، صوبہ بلوچستان، صوبہ سندھ، گلگت بلتستان اور آزاد کشمیر میں کام کرتی ہے۔ پاکستان میں کسی بھی فون سے 1122 پر کال کرکے اس سروس تک رسائی حاصل کی جا سکتی ہے۔ ابتدائی طور پر یہ 2006ء کے پنجاب ایمرجنسی سروس ایکٹ کے تحت قائم کی گئی تھی تاکہ ہنگامی حالات جیسے کہ آگ، ریسکیو اور ہنگامی طبی خدمات فراہم کی جا سکے۔ ہنگامی صورت حال کے انتظام اور روک تھام کو یقینی بنانے اور عوامی تحفظ کو خطرے میں ڈالنے والے خطرات کے تدارک کے لیے اقدامات کی سفارش کرنے کے لیے پنجاب ایمرجنسی کونسل اور ڈسٹرکٹ ایمرجنسی بورڈز تشکیل دیے گئے ہیں۔

پس منظر اور تاریخ[ترمیم]

زیادہ ترقی پزیر ممالک میں ایمبولینس ٹرانسپورٹ سسٹم کا قیام نا ممکن ہے، لیکن اس کے لیے کافی مہارت اور منصوبہ بندی کی ضرورت ہوتی ہے۔ 2004ء سے پہلے، پاکستان کے پاس منظم ہنگامی طبی نظام نہیں تھا۔ اس سال، ریسکیو 1122 کو ایک پیشہ ور پری ہسپتال ایمرجنسی سروس کے طور پر شروع کیا گیا تھا اور یہ ترقی یافتہ ممالک کے مقابلے میں اوسطاً سات منٹ کا رسپانس ٹائم حاصل کرنے میں کامیاب رہا ہے۔ اس کی کامیابی کے کچھ اہم عوامل میں گاڑیوں کی مقامی تیاری، ہنگامی طبی تکنیکی ماہرین کی تصدیق کے لیے انسٹرکٹرز کی تربیت، مقامی سیاق و سباق کے مطابق تربیتی مواد کو اپنانا اور متحدہ کمانڈ ڈھانچے کے تحت فائر اینڈ ریسکیو سروس کے رد عمل کو شامل کرنے کے لیے شاخیں بنانا شامل ہیں۔

2004ء میں شروع کیے گئے لاہور پائلٹ پروجیکٹ کی کامیابی کے بعد پنجاب میں چوہدری پرویز الٰہی کی حکومت میں ریسکیو 1122 کا قیام عمل میں لایا گیا۔ ریسکیو 1122 پنجاب کے تمام اضلاع میں کام کر رہا ہے اور پاکستان کے دیگر صوبوں کو تکنیکی مدد فراہم کر رہا ہے۔ ریسکیو 1122 میں ایمرجنسی ایمبولینس، ریسکیو اور فائر سروسز اور کمیونٹی سیفٹی پروگرام شامل ہیں۔