مندرجات کا رخ کریں

ریس 3

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
ریس 3
(انگریزی میں: Race 3 ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اداکار سلمان خان
جیکولین فرنینڈز
انیل کپور
ڈیزی شاہ
بابی دیول   ویکی ڈیٹا پر (P161) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مزاحیہ فلم   ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ
زبان ہندی   ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک بھارت   ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی میت بردرز   ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 15 جون 2018  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
آل مووی v703095  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
tt7431594  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ریس 3، 2018ء کی بھارتی ہندی زبان کی جرائم فلم ہے جس کی ہدایت کاری ریمو ڈی سوزا نے کی ہے اور اسے کرن کوٹریال اور شیراز احمد نے لکھا ہے، جسے ٹپس انڈسٹریز اور سلمان خان کی فلموں کے تحت پروڈیوس کیا گیا ہے۔ فلم میں سلمان خان، انیل کپور، بابی دیول، جیکولین فرنینڈز، ڈیزی شاہ، ثاقب سلیم اور فریڈی دارو والا شامل ہیں۔ یہ ریس فلم سیریز کی آخری قسط ہے جو 2008ء میں ریس اور 2013ء میں ریس 2 کے ساتھ شروع ہوئی تھی، لیکن اس کا پچھلی فلموں سے ڈھیلا سا تعلق ہے اور اسے 2008ء کی اصل کا ریبوٹ سمجھا جاتا ہے۔

ریس 3، 15 جون 2018ء کو عید کے موقع پر ریلیز ہوئی تھی۔ اس کے اسکرپٹ، کہانی، کردار، موسیقی اور ایکشن کے سلسلے پر تنقید کے ساتھ، اسے زیادہ تر منفی جائزے ملے۔ منفی جائزوں کے باوجود، اس نے بھارت میں ₹1.79 بلین (2020ء میں ₹2.0 بلین یا امریکی ڈالر 25 ملین کے مساوی) اور دنیا بھر میں تقریباً ₹3.03 بلین (2020ء میں ₹3.4 بلین یا امریکی ڈالر 43 ملین کے برابر) اکٹھا کرنے کا کامیاب باکس آفس مجموعہ حاصل کیا۔ یہ اب تک کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی 44ویں بھارتی فلم بن گئی۔

کہانی[ترمیم]

شمشیر سنگھ ابوظہبی میں ایک طاقتور بھارتی اسلحہ ڈیلر ہے اور اسلحے کی تجارت کے لیے ایک نجی جزیرے الشفا کا مالک ہے۔ سکندر سنگھ شمشیر کا سوتیلا بیٹا ہے، جسے اپنے پالتو جانور کے نام 'سکو' سے بھی جانا جاتا ہے۔ یش، شمشیر کا معاون، شمشیر کی سلطنت میں قریبی ساتھی ہے اور رگھوویندر "رگھو" سنگھ، شمشیر کا ذاتی معاون اور قریبی معتمد ہے۔ فلیش بیک کے ایک منظر میں یہ انکشاف ہوتا ہے کہ رانا سنگھا شمشیر کا کاروباری حریف ہے، جو شمشیر کے خاندان اور اس کے کاروبار کے لیے مسائل پیدا کرتا ہے۔ جیسے ہی شمشیر کے بچے سنجنا اور سورج 25 سال کے ہو گئے، ان کے خاندانی وکیل نے ان کی فوت شدہ والدہ کی وصیت کی وضاحت کی۔ وصیت کے مطابق، جڑواں بچے 50% جائداد اور 50% حصص بطور مشترکہ شراکت دار (25% ہر ایک) کے حقدار ہیں اور بقیہ 50% سکندر کے لیے۔ اس تفاوت کی وجہ سے جڑواں بچے سکندر سے اور زیادہ نفرت کرتے ہیں کیونکہ شمشیر نے جڑواں بچوں سے زیادہ سکندر کو ترجیح دی۔ شمشیر ان دونوں کو بتاتا ہے کہ سکندر شمشیر کے بڑے بھائی رنچھور سنگھ کا بیٹا ہے جو دراصل الشفاء کا سی ای او تھا۔

ایک فلیش بیک میں، جس میں 1970ء کی دہائی کے ہنڈیا گاؤں کی تصویر کشی کی گئی ہے، سنگھ خاندان کی تاریخ کو دکھایا گیا ہے۔ دونوں سنگھ بھائی بھارتی فوج کو ہتھیار سپلائی کرتے تھے۔ ہنڈیا کے مقامی سیاست دانوں نے ان سے غیر قانونی ہتھیار مانگے جس پر رنچھور نے انکار کر دیا۔ اس کے انکار کی وجہ سے ایک مقامی سیاست دان گجیندر پاٹھک سے دشمنی ہو گئی۔ ایک دن، ایک ہتھیاروں کے ٹرک پر گھات لگا کر حملے کے دوران جو رنچھور کی کمپنی کی ملکیت تھی، وجیندر کا بیٹا نریندر رنچھور کے ہاتھوں مارا گیا۔ پھر رنچھور کی موت اس وقت ہوئی جب اس کی گاڑی کو بم سے اڑا دیا گیا۔ سنگھ خاندان کی ملکیت والی اسلحے کی کمپنی کو تب ایک ریاست مخالف تنظیم قرار دیا گیا تھا اور اس پر دہشت گردوں کو ہتھیار فراہم کرنے کا الزام لگایا گیا تھا۔ شمشیر نے سکندر کو پڑھائی کے لیے بیجنگ بھیجا اور سکندر کی بیوہ ماں سمترا کو الشفا لے گیا۔ ایک سال بعد جڑواں بچے پیدا ہوئے۔

موجودہ دور کے الشفاء میں، ایک رات، یش اپنی گرل فرینڈ کے بارے میں بات کرتا ہے۔ سکندر نے انکشاف کیا کہ بیجنگ میں اسے جیسیکا نامی لڑکی سے پیار ہو گیا جس نے اس سے تعلقات منقطع کر لیے۔ شمشیر کا بچپن کا دوست برج موہن اسے بتاتا ہے کہ اس کے دوست کے ہوٹل کو سیاست دانوں نے اپنے مذموم مقاصد کے لیے استعمال کیا جہاں تمام سرگرمیاں ایک جاسوس ویڈیو کیمرے میں قید کر کے ہارڈ ڈسک پر محفوظ کر لی گئیں۔ ہارڈ ڈسک کمبوڈیا کے ایک بینک لاکر میں رکھی گئی تھی۔ شمشیر نے سکندر کو ہارڈ ڈسک کی بازیافت کے لیے مقرر کیا اور وہ ڈسک حاصل کرنے کا وعدہ کرتا ہے۔ اگلے دن ایک پارٹی کے دوران انکشاف ہوا کہ جیسیکا دراصل یش کی گرل فرینڈ ہے۔ سکندر اور جیسیکا سیکیورٹی روم میں نجی طور پر ملتے ہیں۔ اگلے دن، سورج اور سنجنا، جنھوں نے سکندر-جیسکا ملاقات ریکارڈ کی تھی، یش کو ویڈیو دکھائیں۔ مشتعل یش جیسکا کے اپارٹمنٹ میں جاتا ہے اور سکندر کو اس کے ساتھ موجود پایا۔ سکندر بعد میں اسے بتاتا ہے کہ جیسیکا کے ساتھ ان کی دونوں ماضی کی بات چیت کا منصوبہ سورج اور سنجنا نے سکندر کو تباہ کرنے کے منصوبے کے تحت بنایا تھا۔ یش نے جڑواں بچوں کے خلاف سکندر کے ساتھ مل کر کام کیا لیکن جڑواں بچوں کے ساتھ ہونے کا بہانہ کیا۔ سکندر، جڑواں بچے، یش اور جیسیکا، ہارڈ ڈسک کو بازیافت کرنے کے مشن کو انجام دیتے ہیں۔

ہارڈ ڈسک کو بازیافت کرنے کے بعد، شمشیر سکندر کو اپنی گاڑی میں دھماکا خیز مواد رکھ کر ختم کرتا ہے اور ان سیاست دانوں کے ساتھ ایک کانفرنس کی طرف جاتا ہے جن کی قابل اعتراض ویڈیوز ڈسک پر محفوظ تھیں۔ شمشیر جڑواں بچوں کی موجودگی میں سیاست دانوں کو سکندر کی موت کے بارے میں بتاتا ہے۔ اس کے بعد وہ ہارڈ ڈسک کو پلگ کرتا ہے اور یہ جان کر حیران رہ جاتا ہے کہ ڈسک اصلی نہیں تھی۔ بلکہ، اس میں صرف ایک ویڈیو تھی، جسے سمترا نے اپنی موت سے پہلے خود فلمایا تھا، جس میں وہ اس حقیقت کو ظاہر کرتی ہے کہ رنچھور کو شمشیر نے مارا تھا اور جڑواں بچے رنچر کے بچے تھے۔ سکندر آتا ہے اور اس نے انکشاف کیا کہ وہ جانتا تھا کہ شمشیر نے اس کے والد کو قتل کیا، لیکن اسے دس سال تک خفیہ رکھا اور شمشیر کے وفادار ہونے کا ڈراما کر رہا تھا۔ شمشیر نے انکشاف کیا کہ یش جڑواں بچوں کو مارنے سے پہلے اور سکندر کے آنے سے پہلے اس کا حقیقی بیٹا ہے۔ سکندر اور یش کے درمیان صحرا میں لڑائی کے بعد، سکندر نے شمشیر کی پوری فوج کو تباہ کر دیا اور یش اور شمشیر دونوں کو جیسکا کے سامنے ہتھیار ڈالنے پر مجبور کر دیا جو ایک انٹرپول افسر بنتی ہے۔ گرفتار باپ بیٹے کو ان کے آبائی گاؤں ہنڈیا لے جایا گیا ہے۔

کلائمکس میں، سکندر نے انکشاف کیا کہ وہ سب کے ساتھ تقریبات کی منصوبہ بندی کر رہا تھا اور جڑواں بچوں اور جیسکا کو تمام منصوبوں اور رازوں سے آگاہ کرتا تھا۔ شمشیر ایک پولیس افسر کو رشوت دیتے ہوئے نظر آتا ہے، جب کہ یش کو جیل کی کوٹھری کے اندر اپنے جسم کو ٹن کرتے ہوئے دیکھا جاتا ہے۔ سکندر، الشفا میں اپنے جڑواں بہن بھائیوں کے ساتھ دوبارہ ملتے ہوئے، اصل ہارڈ ڈسک جیسیکا کے حوالے کرنے کی سازش کا انکشاف کرتا ہے۔ [1]  سکندر ایک استعاراتی بیان دیتا ہے اور خود کو ایک نئی نسل کا " ٹائیگر " کہتا ہے کیونکہ اس نے تفصیل سے انکار کر دیا۔

کردار[ترمیم]

  • سلمان خان بطور سکندر "سکو" سنگھ، سورج اور سنجنا کے بھائی، سمترا کا پہلا بچہ اور جیسیکا کی دلچسپی
  • انیل کپور بطور شمشیر سنگھ، یش کے والد اور سمترا کے دوسرے شوہر
  • بابی دیول بطور شمشیر کے بیٹے یش سنگھ
  • جیکولین فرنینڈز بطور جیسکا گومز، سکندر کی دلچسپی اور انٹرپول آفیسر
  • ڈیزی شاہ سنجنا سنگھ، سکندر کی بہن، سورج کی جڑواں بہن اور سمترا کے تیسرے بچے کے طور پر
  • ثاقب سلیم بطور سورج سنگھ، سکندر کے بھائی، سنجنا کے جڑواں بھائی اور سمترا کے دوسرے بچے
  • شرت سکسینہ بطور باڈی گارڈ رگھوویندر "رگھو" سنہا عرف 'سیکسی انکل'
  • فریڈی دارو والا بطور رانا وجے سنگھا، شمشیر کا دشمن اور بعد میں ساتھی
  • راجیش شرما برجیش موہن کے طور پر، شمشیر کے بچپن سے بہترین دوست (کیمیو پیشی)
  • نشیگندھا واڈ بطور سمترا سنگھ، سکندر، سنجنا اور سورج کی حقیقی ماں
  • ملند گناجی بطور رنچھور سنگھ، سکندر، سنجنا اور سورج کے والد (خصوصی ظہور)
  • نریندر جھا بطور انٹرپول افسر وکرم کھنہ
  • چیتنیہ کنہائی بطور نریندر پاٹھک، گجیندر کے بیٹے
  • بی کے تیواری بطور گجیندر پاٹھک، نریندر کے والد اور ہنڈیا میں ایک سیاست دان

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "No One Killed Jessica"