ریگولر شو

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ریگولر شو
Regular Show Logo.svg
 

صنف
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 8   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 261   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو کارٹون نیٹورک اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو،  ہولو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 6 ستمبر 2010  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ریگولر شو (انگریزی: Regular Show) ایک امریکی متحرک ٹیلی ویژن سیت کام ہے۔ کارٹون نیٹ ورک کے لئے جے جی کوئنٹل نے بنایا ہے۔ یہ سلسلہ دو محنت کش طبقے کے دوستوں کی زندگی کے گرد گھومتا ہے، ایک نیلے رنگ کا جے جو مردکی ہے اور رگبی نامی ایک قسم کا جانور، دونوں ایک مقامی پارک میں گراؤنڈ کیپر کے طور پر ملازمت کرتے ہیں۔ وہ عام طور پر ایک ایسے سادہ مسئلے کو حل کرنے کی کوشش کرتے ہیں جو حقیقت، انتہائی اور اکثر الوکک غلطی کا باعث بنتا ہے۔ ان بدگمانیوں کے دوران میں، وہ شو کے دیگر مرکزی کرداروں: بینسن، پوپس، اسکیپس، پٹھوں مین، اور ہائے فائیو گوسٹ کے ساتھ تعامل کرتے ہیں۔[3]

کہانی[ترمیم]

بائیں سے دائیں: پوپس، بینسن، اسکیپس، رگبی، مورڈیکائی، پٹھوں میں انسان اور ہائ فائیو گوسٹ

یہ سلسلہ دو 23 سالہ دوست، مرڈیکائی (نیلے رنگ کی جئے) اور رگبی (ایک قسم کا جانور) کی روز مرہ کی زندگی کے گرد گھومتا ہے۔ وہ ایک پارک میں گراؤنڈ کیپر کے طور پر کام کرتے ہیں، اور اپنا کام کام سے بچنے اور کسی بھی طرح سے اپنے آپ کو بہلانے کی کوشش کرتے ہیں۔ یہ ان کے منیجر / باس بینسن (ایک گومبل مشین) اور ان کے ساتھی ساتھی اسکیپس (ایک یٹی) کی باگ ڈور کے لئے بہت کچھ ہے، لیکن ان (دوسرے) مینیجر / باس پوپس (لالیپاپ کے سائز کا ایک آدمی) کی خوشی کی بات ہے۔ دوسرے ساتھی کارکنوں میں ایک وزن زیادہ تر سبز نر ہوتا ہے جسے پٹھوں مین کہا جاتا ہے، اور ایک ماضی جسے ہائ فائیو گوسٹ کہتے ہیں۔

کردار[ترمیم]

  • مردکی - ایک 23 سالہ اینٹروپومورفک نیلی جے ہے جو پارک میں گراؤنڈ کیپر کے طور پر کام کرتی ہے۔ وہ بچپن سے ہی رگبی کے ساتھ بہترین دوست رہا ہے۔ مورڈکئی رگبی کے مقابلے میں اپنے عقائد کے بارے میں زیادہ باضمیر، ذہین، ذمہ دار، بالغ اور اخلاقی ہیں، جو بعض اوقات اس کے مخالف رگبی کی طرف جاتا ہے جب وہ کسی طرح کے انتشار کا مسئلہ ہوتا ہے۔ جب کہ مردکی اپنی ملازمت کو ناپسند کرتے ہیں، وہ اکثر رگبی کے برخلاف بھیکاری کے ساتھ اس کے ساتھ کام کرنے کو تیار رہتے ہیں، جو زیادہ سے زیادہ کام کرنے سے بچنے کا زیادہ امکان رکھتے ہیں۔ تاہم، مردکی عام طور پر اپنے دوست کا ساتھ دیتے ہیں، اور کبھی کبھار رگبی کی ملازمت سے نکلنے کی کوششوں کے ساتھ بھی جاتے ہیں اور عام طور پر وہ دونوں اپنی مہم جوئی میں مل کر رہ جاتے ہیں۔
  • رگبی - ایک 23 سالہ اینٹروپومورفک براؤن ریکون ہے جو پارک میں گراؤنڈ کیپر کے طور پر کام کرتا ہے۔ وہ بچپن ہی سے ہی مرڈکئی کے ساتھ بہترین دوست رہا ہے اور اس سے زیادہ مردکی کے مقابلے میں چھٹکارا پانے کا زیادہ خطرہ ہے۔ رگبی انتہائی متحرک اور انتہائی شرارتی ہے، جو اسے کبھی کبھی مردکی کے ساتھ اختلافات میں ڈال دیتا ہے۔ وہ زیادہ تر محض ایک اچھا وقت اور آرام کے لئے رہتا ہے، جسے وہ کبھی کبھی جھوٹ بولنے یا دھوکا دہی جیسی خود غرضانہ حرکتوں کے ذریعے حاصل کرتا ہے۔ اسے اپنی اور دوسروں کو پریشانی میں مبتلا کرنے کی بری عادت ہے، جو اکثر پارک میں پیدا ہونے والے بہت سے انتشار اور حقیقت پسندی کے مسائل کا باعث بنتا ہے۔ بہر حال، وہ گہری نیچے ایک اچھا انسان ہے اور اپنے دوستوں سے قریب سے رہتا ہے۔
  • بینسن - ایک گنبل مشین ہے جو پارک کے منیجر کے طور پر کام کرتی ہے۔ وہ مستقل طور پر سست روی اور بددیانتی کی وجہ سے اکثر مردکی اور رگبی سے ناراض رہتا ہے۔ وہ کبھی کبھی پٹھوں مین اور ہائ فائیو گوسٹ کے ساتھ بھی مشتعل ہوتا ہے۔ وہ بہت گرم مزاج کا ہے اور غصے سے دوچار ہے اور جب بھی خاموشی اختیار کرتا ہے ہر بار ان پر چیخنے لگتا ہے۔ اس کے باوجود، انہیں اس کے بجائے نتائج کا سامنا کرنا پڑے گا چاہے یہ ان کی غلطی ہے یا نہیں۔
  • "پپس" میلارڈ - ایک خوش مزاج، عاجز، نرالا، اور گلالی لالیپپ شکل والا شخص ہے جو پارک میں گھر میں رہتا ہے۔ اس کے گود لینے والے والد، مسٹر میلارڈ، پارک کے مالک ہیں۔
  • اسکیپس - ایک بات کرنے والے یٹی ہیں جو پارک میں بطور گراؤنڈ کیپر کام کرتے ہیں۔ وہ پارک کے کارکنوں میں سب سے مضبوط اور ہوشیار ہے اور وہ ہمیشہ ان کی مدد کے لئے اس کی طرف رجوع کرتے ہیں، کیونکہ وہ عام طور پر جانتا ہے کہ پیدا ہونے والے افراتفری مسائل کو حل کرنا ہے، تاہم، وہ ہمیشہ ٹھیک نہیں ہوتا ہے۔
  • مچھلی مین/مچ سورینسٹائن - ایک موٹاپا اور سبز جلد والا آدمی ہے جو پارک میں گراؤنڈ کیپر کا کام کرتا ہے۔ وہ بہت ہی غیر اخلاقی اور نادان ہے، اکثر مذاق کھینچتا اور ادھر ادھر مذاق کرتا ہے۔ اسے "میری ماں!" کہہ کر لطف آتا ہے "یو ماما" لطیفے پر لطیفے، دوستانہ کوششیں، اس کے سب سے اچھے دوست ہائ فائیو گوسٹ کے علاوہ ہر ایک کو غم و غصہ پہنچا۔
  • ہائے فائیو گوسٹ - ایک ماضی ہے جس کا ہاتھ اس کے سر کے سر سے بڑھتا ہے جو پارک میں گراؤنڈ کیپر کے طور پر کام کرتا ہے۔ ہائ فائیو گوسٹ عضلاتی انسان کے ساتھ بہترین دوست ہے اور اسے اپنے لطیفے کے ساتھ ساتھ ساتھ اعلیٰ اعزازات دیتا ہے، کیونکہ اسے حقیقی طور پر پٹھوں انسان کے زیادہ تر لطیفے تفریح ملتے ہیں۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Amazon.com: Regular Show Season 2: Amazon Video". مارچ 8, 2016 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 8 ستمبر 2015. 
  2. "Regular Show for Rent on DVD – Netflix DVD". فروری 19, 2015 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 9 مارچ 2015. 
  3. "Regular Show's J.G. Quintel Is Just a Regular Guy". Wired. اپریل 3, 2012. مورخہ جنوری 1, 2017 کو اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ جولائی 15, 2012.  Check date values in: |access-date=, |date=, |archive-date= (معاونت)

بیرونی روابط[ترمیم]