رے فغوھارسن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

رے فلیچر فغوھارسن ایم بی ای (1897 اگست 4 - 1 جون 1965) کینڈا کے ایک ڈاکٹر، یونیورسٹی کے پروفیسر اور طبی محقق تھے- کیلڈون، اونٹاریو میں پیدا ہوئے اور جامعہ ٹورنٹو سے تعلیم حاصل کی- اپنی زندگی کا زیادہ تر حصہ اسی میں تدریس کی اور تربیت اور ٹورنٹو جنرل ہسپتال میں ملازم ہے۔ شریک محقق آرتھر سکویرز کے ساتھ فغوھارسن رجحان، اینڈوکراینولوجی کا ایک اہم اصول کی دریافت کے لیے ذمہ دار تھا۔

انہوں نے پہلی اور دوسری عالمی جنگ میں خدمات انجام دیں، مؤخر الذکر کے دوران طبی کام کے لیے برطانوی سلطنت کے آرڈر کے ایک رکن کے طور پر تقرری حاصل ہے۔ انہوں نے پینسلین کینیڈا کی کمیٹی کے صدر کی اور رائل کینیڈین ایئر فورس کے لیے ایک طبی مشیر کے طور پر خدمات انجام دیں۔ انہوں نے ڈیفنس ریویو بورڈ کے لیے اس کام کے لیے 1953 میں ملکہ کی تاجپوشی تمغے سے قدر کیا گیا تھا۔ فغوھارسن بھی ڈاکٹروں اور کینیڈا کے سرجن کے رائل کالج کے ایک چارٹر رکن تھے۔

فغوھارسن بھاری کینیڈا طبی تحقیق اور تعلیم میں بھی شامل کیا گیا تھا۔ کینیڈا کے نیشنل ریسرچ کونسل، اس کے "فغوھارسن غلط" کینیڈا کے طبی تحقیق کونسل، جس کے وہ پہلے صدر تھے کے قیام کی قیادت کے ایک رکن کے طور پر۔ انہوں نے کینیڈین یونیورسٹیوں سے متعدد اعزازی ڈگریاں موصول اور یارک یونیورسٹی کے گورنر کے پہلے بورڈ پر کام کیا۔ انہوں نے 1965 میں مر گیا، ایک بیوی اور دو بیٹیاں چھوڑ کر۔ فغوھارسن مرنپرانت آف فیم کی 1998 ء میں کینیڈا کے میڈیکل ہال میں شامل کیا گیا تھا۔