زینت عبد اللہ چنہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Zeenat Abdullah Channa
زينت عبداللٰه چنه
مقامی نامZeenat Abdullah Channa
زينت چنه
پیدائشزينت
4 جنوری 1919
سیہون, ضلع جامشورو, سندھ, پاكِستان
وفات12 جولائی 1974
پیشہمصنفه
قومیتپاکستانی
نمایاں کامماہنامہ ماروی کی ایڈیٹر
شریک حیاتعبد اللہ خان چنہ

زینت عبد اللہ چنہ ( سندھی: زينت عبد اللہ چنه، ولادت: 12 جولائی 1919ء) | وفات:4 جنوری 1974ء) سہون، سندھ، پاکستان کی ماہر تعلیم اور مصنفہ تھیں۔ وہ ان پہلی خواتین ادیبوں میں شامل تھیں جنہوں نے 1947ء میں تقسیم ہند کے بعد سندھی کہانیاں لکھیں۔ وہ ماہنامہ رسالہ ماروی کے مدیر کی حیثیت سے خدمات انجام دیتی رہیں۔ اس نے دیہی سندھ کے والدین کو اپنی لڑکیوں کی تعلیم کے لئے ترغیب دی۔ وہ ایک ٹیچر اور کہانی نویس تھیں۔ وہ ادبی مضامین بھی لکھتی تھیں۔ [1]

بچپن اور ذاتی زندگی[ترمیم]

زینت عبد اللہ چنہ 4 جنوری 1919ء کو سہون شریف، ضلع جامشورو، سندھ، پاکستان میں پیدا ہوئیں۔ ان کے والد محمد صالح چنہ پوسٹ ماسٹر تھے۔ ان کا چھوٹا بھائی محبوب چنہ عالم اور نامور مصنف تھا۔انہوں نے اپنے آبائی شہر سہون اور پھر ٹریننگ کالج برائے خواتین حیدرآباد میں تعلیم حاصل کی۔ [2] اس نے اپنے کیریئر کا آغاز سہون شریف کے قریب واقع قصبے ٹلٹی میں اسکول ٹیچر کی حیثیت سے کیا۔ وہ ہیڈ مسٹریس کی حیثیت سے ریٹائر ہوگئیں۔ اپنے تدریسی کیریئر کے دوران انہوں نے ہمیشہ نوجوان لڑکیوں کو تعلیم کے لئے حوصلہ افزائی کی۔ اس نے 13 اگست 1944ء کو عبداللہ خان چنہ سے شادی کی۔ ان کے شوہر سہون [3] ڈپٹی کلکٹر تھے۔ وہ محقق اور مصنف بھی تھے۔

ادبی خدمات[ترمیم]

1947ء میں تقسیم ہند کے بعد زینت چنہ سندھی کہانی کی بہترین ادیب تھیں۔ اس کی کہانیاں مہران اور نئی زندگی سمیت معروف سندھی میگزینوں میں شائع ہوئی تھیں۔ وہ متعدد اچھے معیار کے ادبی مضامین اور مضامین بھی لکھتی تھیں۔ اس کی کچھ بہترین کہانیوں میں راندیکو (کھلونا)، اونداہی (تاریکی)، اور مٹھی (میٹھی) شامل ہیں۔ انہوں نے ماہنامہ خواتین رسالہ "ماروی" کے ایڈیٹر کی حیثیت سے خدمات انجام دیں جو قارئین میں بہت مشہور تھیں۔ [4] انہوں نے 1958ء میں یادگارِ لطیف کے نام سے ایک کتاب مرتب کی۔

موت[ترمیم]

12 جولائی 1974ء کو زینت عبد اللہ چنہ کا انتقال ہوگیا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Qāz̤ī K̲h̲ādimu (2007). The Glorious Past. Kavita Publications. صفحہ 60. اخذ شدہ بتاریخ 21 اگست 2020. 
  2. "چنا زينت : (Sindhianaسنڌيانا)". encyclopediasindhiana.org (بزبان سندھی). اخذ شدہ بتاریخ 21 مارچ 2020. 
  3. Sindhi، Hamid (2018). اسان جو قلم ـ ھڪ علم. Jamshoro, Sindh, Pakistan: Sindhi Adabi Board. صفحہ 15. 
  4. Sindhipeoples (15 April 2012). "سنڌي شخصيتون: جيجي زينت چنه سيوهاڻي – علي اصغر اوٺو". سنڌي شخصيتون. اخذ شدہ بتاریخ 21 مارچ 2020.