سات پردوں میں

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
نوعیتفیملی ڈرامہ
تحریرزنجبیل عاصم شاہ
ہدایاتیاسر نواز
نمایاں اداکارقیصر خان نظامانی
میکال ذوالفقار
سوہائی علی ابڑو۔
نشرپاکستان
زباناردو
اقساط24
تیاری
فلم سازMastermind Productions
مقامپاکستان
دورانیہتقریباً 40 منٹ
نشریات
چینلجیو انٹرٹینمنٹ
6 ستمبر 2012ء (2012ء-09-06) – 6 مئی 2013 (2013-05-06)

سات پردوں میں 2012 کا ایک پاکستانی رومانوی فنتاسی ڈرامہ سیریل تھا جو ہر جمعہ کو جیو ٹی وی پر نشر ہوتا تھا۔ سیریل کی تحریر زنجبیل عاصم شاہ نے کی ہے اور ہدایت کاری یاسر نواز نے کی ہے، جس میں قیصر خان نظامانی ، میکال ذوالفقار اور سوہائے علی ابڑو شامل ہیں۔ [1] یہ سیریل 24 اقساط پر مشتمل تھی ۔


کہانی[ترمیم]

درخشندے بدر ( سوہائے علی ابڑو ) ایک نوجوان لڑکی ہے جو بہاولپور میں رہتی ہے اور اس کا تعلق مذہبی خاندان سے ہے۔ اس کے والد ایک ممتاز مذہبی رہنما ہیں اور اس کی پرورش اسلامی اقدار اور اصولوں کے ساتھ ہوئی۔ درخشندے ایک ٹیلی ویژن اداکار احسان مراد ( میکال ذوالفقار ) کی بہت بڑی پرستار ہے اور اس سے رابطہ کرنے کی کوشش کرتی ہے، وہ اس کا نمبر ڈھونڈتی ہے اور اسے فون کرتی ہے کہ وہ احسان کو بتاتی ہے کہ وہ اس کی مداح ہے احسان مصروف آدمی ہونے کی وجہ سے صرف اس کا شکریہ ادا کرتا ہے۔ احسان کا سب سے اچھا دوست ٹیلی ویژن پروڈیوسر بدر سلیمان ( علی خان ) ہے، جو نفسیاتی مسائل سے گزر رہا ہے، اپنی جنس تبدیل کرنا چاہتا ہے۔

درخشندے کی مسلسل ٹیلی فون کالز سے ناراض احسان بدر سے اپنے درخشندے سے بات کرنے کو کہتا ہے جو نہیں جانتا کہ اس کا بدر سلیمان نہیں احسان مراد جو اس سے بات کرتا ہے، اس سے محبت کرتا ہے اور فرار ہونے کا فیصلہ کرتا ہے کیونکہ اس کے والد نے اس کی شادی طے کردی ہے۔ وہ کراچی پہنچتی ہے اور بدر کو فون کرتی ہے کہ وہ اسے بتائے کہ اس نے اس کے لیے اپنا گھر چھوڑ دیا ہے، بدر احسان کو ساری کہانی سناتی ہے اور درخشندے کو اپنے گھر لے جاتا ہے۔

احسان کے گھر رہتے ہوئے درخشندے کو احساس ہوا کہ احسان اسے صرف خوشی کے لیے استعمال کرنا چاہتا ہے اور وہ اس سے کبھی شادی نہیں کرے گا۔ بعد میں، ان کے ناپاک تعلقات کے درمیان، اس نے بچے کو جنم دیا۔ ایک بار جب وہ احسان کے بارے میں ہوش میں آتی ہے اور اپنے سحر میں مبتلا ہو جاتی ہے، احسان اسے اپنے ساتھ ایک رات گزارنے پر راضی کرتا ہے۔ اگلی صبح درخشندے اپنے گناہ پر پشیمان ہوتا ہے اور احسان سے اس سے شادی کرنے کو کہتا ہے جسے احسان منظور نہیں کرتا، اس کے بجائے وہ لیو ان ریلیشن شپ کا مشورہ دیتا ہے۔ تباہ شدہ درخشندے احسان کے گھر سے نکلتی ہے اور اسے بدر مل جاتا ہے، جس نے اس سے شادی کر لی۔

کردار[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Detail of serial". جیو ٹی وی. اخذ شدہ بتاریخ 17 دسمبر 2012. 
  2. http://www.harpalgeo.tv/details.asp?id=298&msg=1#comments

بیرونی روابط[ترمیم]