سر فراز خان

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

}}

سر فراز حرفی (انگریزی میں: Sar Faraz Harfi) (ہندی میں: सर फ़राज़ हरफी)(پیدائش 24 اپریل 1992ء) بھارت کے شہر میسور کے ہندیاردو کے جدید مصنف ، گلوکار ، مشیر اور سماجی کارکن ہیں۔ ان کا تعلق ایک مہدویہ مسلم کنبہ سے ہے۔ وہ اپنی شاعرانہ صلاحیتوں اور اشعار کی انجام دہی کے ایک بہت ہی عمدہ انداز کے لیے جانا جاتا ہے۔ لیکن وہ اپنے علاقے میں گانا اور اچھے مزاج کے لیے مشہور ہے۔

ابتدائی زندگی[ترمیم]

سرفراز حارفی 24 اپریل 1992ء کو چناپٹن میں ایک دستکاری کارکن اور ان کی اہلیہ نگینہ بانو کے گھر شفیع خان میں پیدا ہوئے۔ وہ ان کا بڑا بچہ تھا۔ انہوں نے اپنی تعلیم ایس کے وی ایس اسکول میسور سے حاصل کی جہاں سے انہوں نے ہائیر سیکنڈری مکمل کی۔ انہوں نے سری کانٹےشورا پی یو کالج میسور سے گریجویشن مکمل کی۔ اس کے ساتھ ، اس نے جنوبی ہندوستان ہندی پراچھا سبھا) کے امتحانات میں حصہ لیا اور اس نے مذہبی تعلیم سمستھ کرالا سننی ویدیابیاس بورڈ سے حاصل کی۔ پھر اس نے گھریلو پریشانی کی وجہ سے اپنی تعلیم چھوڑ دی لیکن میڈیکل فیلڈ سے اس کی محبت ، بی ایس ایس کالج لے گئی جہاں اس نے ایم ایل ٹی کورس کیا اور میڈیکل سیکٹر سے رابطہ قائم کیا۔ وہ بہت ہی مذہبی ہیں اور صوفی سنتوں سے ان کی وابستگی نے انھیں محبت کی طرف راغب کر دیا اور اس نے اپنے جذبات کا اظہار شاعرانہ انداز میں کیا۔

شعر:

ای سنم تو کتنا اجیب ہے
خد مرز خودی۔ تبیب۔ ہے

اگست 2010ء میں ، اس نے IARF – SACC مذہبی فریڈم ورکشاپ میسور میں حصہ لیا۔ اور ہمیشہ ہیومن اینڈ اینیمل رائٹس آرگنائزیشنز کو اپنا تعاون پیش کیا۔

حوالہ جات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]