مندرجات کا رخ کریں

سسٹرہڈ آف دی ٹریولنگ پینٹس (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
سسٹرہڈ آف دی ٹریولنگ پینٹس
(انگریزی میں: The Sisterhood of the Traveling Pants ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

اداکار بلیک لائولی
الکسیس بلیدل
امریکا فریرا
نینسی ٹریوس   ویکی ڈیٹا پر (P161) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف طربیہ ڈراما ،  رومانوی کامیڈی ،  ناول پر مبنی فلم ،  ڈراما   ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ
زبان انگریزی   ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک ریاستہائے متحدہ امریکا   ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مقام عکس بندی میکسیکو ،  یونان ،  کوکوئٹلم ،  برٹش کولمبیا   [1] ویکی ڈیٹا پر (P915) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ وارنر بردرز ،  نیٹ فلکس   ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 31 مئی 2005  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v308155  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
tt0403508  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

سسٹرہڈ آف دی ٹریولنگ پینٹس (انگریزی: The Sisterhood of the Traveling Pants) 2005ء کی ایک امریکی طربیہ ڈراما فلم ہے جس کی ہدایت کاری کین کواپس نے کی ہے جو ڈیلیا ایفرون اور الزبتھ چاندلر کے اسکرین پلے سے ہے، جو 2001ء میں این براشریس کے اسی نام کے ناول پر مبنی ہے۔ فلم میں امریکا فریرا، امبر ٹمبلن، بلیک لائولی اور الکسیس بلیدل نے کام کیا ہے۔ کہانی چار بہترین دوستوں کی پیروی کرتی ہے جو پتلون کا ایک پراسرار جوڑا خریدتے ہیں جو ان میں سے ہر ایک کے مختلف سائز کے باوجود فٹ بیٹھتا ہے۔ لڑکیاں اپنی پہلی گرمیاں الگ الگ گزارنے کے ساتھ ہی پتلونیں بھی اسی طرح بانٹتی ہیں۔

دی سسٹر ہڈ آف دی ٹریولنگ پینٹس 1 جون 2005ء کو وارنر برادرز پکچرز نے ریاست ہائے متحدہ میں رلیز کی تھی۔ [2] ایک سیکوئل، سسٹرہڈ آف دی ٹریولنگ پینٹس 2 فلم پر مبنی ایک میوزیکل موافقت بھی ترقی میں ہے۔ [3]

کہانی[ترمیم]

لینا کالیگارس، ٹبی رولنز، کارمین لوئیل اور بریجٹ ویریلینڈ بیتھسڈا، میری لینڈ سے تعلق رکھنے والی نوعمر لڑکیاں ہیں، جو اپنی پوری زندگی بہترین دوست رہی ہیں۔ لڑکیاں اپنا پہلا موسم گرما الگ گزارنے والی ہیں: لینا سینتورینی، یونان میں اپنے دادا دادی سے مل رہی ہے۔ بریجٹ باخا کیلیفورنیا، میکسیکو میں فٹ بال کیمپ جا رہی ہے۔ کارمین جنوبی کیرولائنا میں اپنے والد سے ملاقات کر رہی ہے؛ اور ٹبی گھر رہ رہی ہے۔ ایک ساتھ خریداری کرتے وقت، لڑکیوں کو جینز کا ایک جوڑا مل جاتا ہے جو ان سب پر بالکل فٹ بیٹھتا ہے۔ لڑکیاں اگلے دن الگ ہونے سے پہلے، موسم گرما میں جینز کو یکساں طور پر بانٹنے کا فیصلہ کرتی ہیں۔

پینٹ پہننے کے دوران، لینا تقریبا ڈوب جاتی ہے، لیکن ایک مقامی یونانی لڑکے، کوستاس ڈونس نے اسے بچا لیا۔ لینا کو بعد میں اپنی دادی سے معلوم ہوا کہ وہ اور کوستاس کے خاندان دشمن ہیں۔ کوستاس نے لینا کا پیچھا کرتے ہوئے کہا کہ ان کے خاندانوں کے درمیان جھگڑے کا ان سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ لینا شروع میں کوستاس کی پیش قدمی کو رد کرتی ہے، لیکن آخر کار اس کے ساتھ ایک خفیہ تعلق شروع کر دیتی ہے۔ بعد میں، کوستاس لینا کو بتاتا ہے کہ وہ اس سے پیار کرتا ہے، لیکن اس کے گھر والے اسے روکتے ہیں اور اس کے جواب دینے سے پہلے اسے گھسیٹ کر لے جاتے ہیں۔ لینا اپنے دادا سے اپیل کرتی ہے، جو اسے ایتھنز جانے سے پہلے کوستاس سے ملنے کی اجازت دینے پر راضی ہے۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1.   ویکی ڈیٹا پر (P480) کی خاصیت میں تبدیلی کریں "فلم کا صفحہ FilmAffinity identifier پر"— اخذ شدہ بتاریخ 16 جولا‎ئی 2024ء۔
  2. "A Third "Traveling Pants" Film On The Way"۔ Dark Horizons۔ اپریل 28, 2018۔ اخذ شدہ بتاریخ اپریل 28, 2018 
  3. "'The Sisterhood of the Traveling Pants' Stage Musical in the Works"۔ The Wrap۔ جولائی 17, 2018۔ اخذ شدہ بتاریخ اگست 6, 2018