سلطان سعادت

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Termez Sultan-Saodat.jpg

سلطان سعادت ازبکستان میں جدید ترمذ کے مضافات میں واقع ہے۔

11 ویں اور 17 ویں صدی کے مابین تشکیل پانے والی سلطان سعادت کی کمپلیکس میں ترمذ کے بااثر سید خاندان کی قبریں ہیں۔ ترمذ سیدوں نے اسلامی نبی ، محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی براہ راست اولاد ہونے کا دعوی کیا تھا۔ اس خاندان کے بانی ، محمد کے پوتے ، حسین ابن علی کی پانچویں نسل ، پیر سید سید حسن الامیر تھے۔

سلطان سعادت کمپلیکس ایک مذہبی ڈھانچے کا ایک سلسلہ ہے - مقبرے ، مساجد ، خانقاہ ۔ یہاں کا قدیم ترین دو بڑے سنگل چیمبر ، مربع ، گنبد مقبرے (11 ویں صدی) ہیں۔ وہ 15 ویں صدی کے ایوان کے ذریعہ متحد ہیں۔

15 ویں صدی کے دوسرے نصف میں دونوں مقبروں سے پہلے دو نئی عمارتیں تعمیر کی گئیں۔ دو متوازی قطاریں 15 ویں اور 17 ویں صدی میں تعمیر کی گئیں اور دوسری عمارتوں کے ساتھ مل گئیں۔ نیز ، کچھ نئے مقبرے بھی جوڑے کی طرح انٹرمیڈیٹ ایوان کے ساتھ جڑے ہوئے تھے ، ان پر سجاوٹ اب باہر نہیں نکلتی ہے۔ سولہویں اور سترہویں صدی عیسوی میں جنوب اور شمال کے صحنوں کو مختلف سائز کے مقبروں اور مختلف دوروں سے بنایا گیا تھا۔ داخلی راستہ صحن کے مغرب کی طرف قائم تھا۔ مجسمے کا جوڑا مزاروں کے ایک گروپ کے طور پر کھڑا ہے ، جو ساخت اور سجاوٹ میں یکساں ہے ، حالانکہ مختلف سٹائلوں میں بنایا گیا ہے۔ [1]

یہ بھی دیکھیں[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Sultan Saodat & Kokildor Khanaka". Caravanistan. 

بیرونی روابط[ترمیم]