سلوادور کیتھیڈرل

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
سلوادور کیتھیڈرل
Catedral del Salvador de Ávila
Ávila Chatedral main view.jpg
سلوادور کیتھیڈرل
بنیادی معلومات
مقام اویلہ, ہسپانیہ
مذہبی انتساب کیتھولک کیتھیڈرل
ملک ہسپانیہ
تعمیراتی تفصیلات
نوعیتِ تعمیر गिरजाघर
طرز تعمیر गोथिक, Romanesque
ٹھیکیدار Siglo XI - Siglo XV
Ávila Cathedral.
Detail of the north door of the Cathedral of Ávila.

سلوادور کا کیتھیڈرل ایک رومانییسك اور گوتھییک طرز تعمیر میں بنا ہوا کیتھیڈرل ہے۔ یہ اسپین میں قدیم كاستيلے کے اويلا شہر میں موجود ہے۔ اسے ایک گرجا اور قلعہ بنانے کی منصوبہ بندی کی گئی تھی۔ اس کے آس پاس بہت سارے گھر اور محل واقع ہیں۔ مسائ محل، انپفینٹ کنگ محل اور والدربونس محل اس کے پاس میں ہی موجود ہیں۔ یہ سارے محل اسپین کے محفوظ مقامات میں داخل ہیں۔

تاریخ[ترمیم]

اس تعمیر کے بارے میں واضح ثبوت نہیں ملتے زیادہ تر اس کے بارے میں دو اقوال مقبول ہیں۔ پہلے کے مطابق الوار گارسیا نے اس کی تعمیر ایک سابقہ گرجا کی باقیات پر کروائی تھی۔ جسے مسلم وقت کے دوران تباہ کر دیا گیا تھا۔ پھر اس سے كاستيلے کے الفونسو ششم نے دوبارہ تعمیر کرایا تھا۔ کچھ مؤرخ مانتے ہیں کہ اسے مائیکل فركل نے بنوایا تھا۔ اور برگنڈي کے ریمنڈ نے اس شہر کو آباد کیا تھا۔ 13 ویں صدی میں اس کے ٹاور اور گرجے کا بغلي راستہ بنوایا گیا۔ 14 ویں صدی میں اس کے ٹاور اور گنبد بنائے گئے۔ 15 صدی میں مکمل طور پر بن کر تیار ہو گیا تھا۔ 1475 ء میں جان گاس نے ایک میكینكل گھڑی بنائی تھی۔

خصوصیات[ترمیم]

اس گرجا گھر اور كوئینکا گرجا گھر دونوں 12 ویں صدی میں بنائے گئے پہلے گرجاگھر تھے۔ اس پر فرانسیسی اثر بھی دیکھا جا سکتا ہے۔ یہ ابے چرچ آف ڈینس کے جیسا ہے۔ جو يورپ کا پہلا گوتھیک گرجا تھا۔

حوالہ جات[ترمیم]

خارجی روابط[ترمیم]

ماخذ[ترمیم]