سمبا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

سِمبا ایک خیالی کردار ہے۔ جو ڈزنی کے دی لائن کنگ فرنچائیز میں ظاہر ہوتا ہے۔ والٹ ڈزنی اینیمیشن کی 32ویں اینیمیٹڈ فیچر فلم دی لائن کنگ (1994ء) میں پیش کیا گیا، اس کے بعد یہ کردار اس فلم کے سیکولز 'دی لائن کنگ II: سمباز پرائیڈ' (1998ء) اور 'دی لائن کنگ 1½' (2004ء) میں دکھائی دیا اس کے ساتھ ساتھ 2019ء میں آنے والی فلم اصلی فلم کی ریمیک ہے Jon Favreau کی جانب سے ڈائریکٹ کردہ ہے۔

سمبا کو اسکرین رائیٹروں آئرین میکچی، جوناتھن روبرٹس اور لنڈا وولورٹن کی جانب سے بنایا گیا تھا۔ جب مارک ہین نے سمبا کے نگران اینیمیٹر کے طور پر کام کیا، جب 'روبن اے۔ اکینو' نے اس کے روپ میں دکھائے گئے کردار کو اینیمیٹ کیا۔

اگرچہ کہ ایک اصلی کردار مانا جاتا ہے، سمبا ڈزنی کی فلم بامبی (1942ء) کے کردار بامبی کی کہانی کے ساتھ ساتھ بائبل سے موسیٰ اور یوسف کی کہانیوں سے متاثر ہو کر بنایا گیا ہے۔ اس کے علاوہ، ولیم شیکسپیئر کے ہیمیلٹ سے پرنس ہیملٹ اور سمبا کے درمیان کئی مماثلتیں کھینچی گئی ہیں۔ 1997 میں، دی لائن کنگ کو براڈوے سنگیت کے روپ میں اپنایا گیا، اداکار اسکوٹ اربی-رینیر اور جیسن رائز نے ترتیب وار پلا اور بالغ سمباؤں کے کرداروں پیدا کیا۔


حوالہ جات[ترمیم]