سمیرا تزین

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Sumaira Tazeen
سمیرا تزین
معلومات شخصیت
پیدائش سنہ 1973 (عمر 47–48 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
حیدرآباد  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
مادر علمی نیشنل کالج آف آرٹس  ویکی ڈیٹا پر (P69) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ فن کار  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

سمیرا تزین ( اردو : تزین) ایک کینیڈا میں مقیم پاکستانی فنکار ہے جو عصر حاضر میں چھوٹے فن میں مہارت رکھتی ہے۔ [1] نیشنل کالج آف آرٹس کی طلائی تمغہ جیتنے والی تازین نے ملکہ الزبتھ دوم (1997) ، پاکستانی صدر پرویز مشرف (2006) اور اردن کی ملکہ رانیہ سمیت دنیا کے مختلف بااثر شخصیات کو اپنا کام پیش کیا ہے۔

تعلیم[ترمیم]

حیدرآباد میں ابتدائی تعلیم کے بعد ، تزین نے چھوٹے پینٹنگ میں مہارت حاصل کرتے ہوئے ، لاہور میں نیشنل کالج آف آرٹس (این سی اے) سے فائن آرٹس بیچلر کیا۔ این سی اے میں ، اس نے شاندار طالب علم کے لئے طلائی تمغہ اور منیچر پینٹنگ کے لئے حاجی محمد شریف ایوارڈ حاصل کیا۔

کیریئر[ترمیم]

روایتی گولڈنگ تکنیک کے ماسٹر کے نام سے مشہور ، تزین نے ٹورنٹو کے آغا خان میوزیم اور مسیسوگا کے آرٹ گیلری میں اداروں سمیت مختلف ورکشاپس کا انعقاد کیا۔ [2] [3] تزین کی سولو نمائشوں کے ساتھ ساتھ منتخبہ گروپ نمائشیں پوری دنیا میں ہوئیں جن میں نیویارک سٹی ، لندن ، عمان ، میلان ، مسیسوگا ، ڈھاکا ، لاہور اور کراچی شامل ہیں۔ وہ انڈس ویلی اسکول آف آرٹ اینڈ آرکیٹیکچر ، کراچی میں 2005 سے 2012 تک منیچر پینٹنگ کے شعبہ میں اسسٹنٹ پروفیسر کی حیثیت سے پڑھاتی تھیں۔ [1] [4] دیگر قابل ذکر شراکتوں میں گل احمد ٹیکسٹائل کے لئے کلر کنسلٹنٹ اور ٹیکسٹائل ڈیزائنر کی حیثیت سے ان کا کردار ، کراچی میں آکسفورڈ یونیورسٹی پریس کے مصور اور سندھ کے گورنر ہاؤس کے لئے نقشوں کی تیاری شامل ہیں۔

مذی دیکھیں[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب "In conversation with Sumaira Tazeen | artnow". Artnowpakistan.com. اخذ شدہ بتاریخ 20 فروری 2018. 
  2. "Zarafshan: An Introduction to Gilding Techniques with Sumaira Tazeen". Aga Khan Museum. اخذ شدہ بتاریخ 20 فروری 2018. 
  3. "Sumaira Tazeen". Canvas Art Gallery. 14 فروری 2018 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 20 فروری 2018. 
  4. "Artmart: Young at art". Dawn.Com. 21 March 2010. اخذ شدہ بتاریخ 20 فروری 2018.