سپی ان ڈسگائز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
سپی ان ڈسگائز
(انگریزی میں: Spies in Disguise ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Spies in Disguise Final Poster.jpeg

ہدایت کار
نِک برونو[1]
ٹرائے کوین  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف ہنگامہ خیز فلم،  خاندانی فلم،  جاسوسی فلم،  اینیمیٹڈ فلم،  مزاح  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی تھیوڈور شاپیرو[2]
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ ٹوینٹیتھ سنچری فوکس[3]
میزانیہ 100000000 امریکی ڈالر[4]
باکس آفس 171600000 امریکی ڈالر[3]
تاریخ نمائش 25 دسمبر 2019 (ریاستہائے متحدہ امریکا، فرانس اور مصر)
26 دسمبر 2019 (مملکت متحدہ، ہنگری، متحدہ عرب امارات، لبنان، سعودی عرب، قطر، عمان، بحرین، کویت اور اردن)[5]
10 جنوری 2020 (ترکی)
25 دسمبر 2019 (جرمنی)
23 جنوری 2020 (برازیل)[6]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt5814534  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

سپی ان ڈسگائز (انگریزی: Spies in Disguise) ایک 2019 امریکی کمپیوٹر متحرک جاسوس کامیڈی فلم ہے جو بلیو اسکائی اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور 20 ویں صدی کے فاکس کے ذریعہ تقسیم کی گئی ہے۔ 2009 کے متحرک مختصر کبوتر سے آسانی سے متاثر پگیوں : امپوسسبلے لوکاس مارٹیل کی ، اس فلم کی ہدایت کاری ٹرائے کوے اور نِک برونو نے کی ہے۔

یہ 7 اپریل 2021 کو بند ہونے سے پہلے بلیو اسکائی اسٹوڈیو کی حتمی فلم تھی ،[7] اور ڈزنی کے حصول کے بعد ریلیز ہونے والی وہ واحد نیلی اسکائی فلم تھی۔

کہانی[ترمیم]

لانس اسٹرلنگ ، H.T.U.V. کا ایک مستحکم خفیہ ایجنٹ (آنر ، ٹرسٹ ، اتحاد اور بہادری) کو جاپان میں اسلحہ فروش جاپانی جاپانی کٹسسو کیمورا سے حملہ کرنے والا ڈرون برآمد کرنے کے لئے بھیجا گیا ہے۔ جیسے ہی خریدار ، سائبرنیٹکی طور پر بڑھا ہوا دہشت گرد ، کلیان پہنچ گیا ، اسٹرلنگ H.T.U.V کے احکامات کے خلاف ٹوٹ گیا۔ ڈائریکٹر جوئے جینکنز نے کمورا اور اس کے گروہ کو شکست دی اور ڈرون پر مشتمل بریف کیس کے ساتھ فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا۔ سٹرلنگ واپس H.T.U.V. والٹر بیکٹ ، جو سماجی طور پر نااہل ایم آئی ٹی گریجویٹ اور آؤٹ اسکاٹ نوجوان سائنسدان کا مقابلہ کرے گا ، غیر قانونی ہتھیاروں کو اپنے سوٹ میں لیس کرنے کے لئے۔ والٹر نے اسٹرلنگ کو یہ باور کرانے کی کوشش کی کہ دنیا کو بچانے کا ایک اور پر امن طریقہ ہے لیکن اس سے پہلے کہ وہ اپنی تازہ ترین ایجاد کی وضاحت کر سکے: سٹرلنگ اس کو برطرف کردیتی ہے: "بائیوڈینامک چھپاؤ"۔

سٹرلنگ کو بریف کیس خالی ہونے کا پتہ چلتا ہے اور اس کا مقابلہ داخلی امور کے ایجنٹ ، مارسی کیپل کے ساتھ ہوتا ہے ، جو اسٹرلنگ (واقعی ایک ہولوگرافک بھیس میں کلین) کی فوٹیج ظاہر کرتا ہے ، اس نے اسے غدار کے طور پر لیبل لگا دیا۔ سٹرلنگ H.T.U.V سے فرار اور والٹر کی گمشدگی میں مدد کے لئے اس کا سراغ لگانے کا فیصلہ کرتا ہے۔ دریں اثنا ، کلیان نے H.T.U.V. خفیہ ہتھیاروں کی سہولت۔

والٹر کے گھر کو اپنی ایجاد کے لئے تلاش کرتے وقت ، اسٹرلنگ اس گھمنڈ کو گھونٹ دیتا ہے اور "کروموتھراپسس" کے ذریعے کبوتر میں تبدیل ہوتا ہے۔ اس سے پہلے کہ والٹر اور سٹرلنگ یہ فیصلہ کرسکیں کہ اگلے کیا کرنا ہے ، مارسی اور دوسرے H.T.U.V. ایجنٹوں نے جوڑے کا پیچھا شہر بھر میں کیا ، لیکن وہ دونوں جوڑے کی طرف سے اسٹرلنگ کی جاسوس کار میں فرار ہوگئے۔ میکورا کے پلے ڈیل کارمین کے ایک ریزورٹ میں دونوں کمورا کو ٹریک کرتے ہیں۔ وہیں ، مارسی سے پہلے اٹلی کے شہر وینس میں کلین کے ٹھکانے اور H.T.U.V. دوبارہ ان پر قبضہ کر سکتے ہیں۔ وینس جاتے ہوئے والٹر نے تریاق بنانے کی کوشش کی ، لیکن ناکام رہا۔

وینس پہنچ کر ، والٹر کا سامنا H.T.U.V. سے ہوا ، جو سٹرلنگ کی حالت سے بے خبر ہیں۔ یہ انکشاف کرتے ہوئے کہ وہ وینڈی کے بارے میں جانتی ہیں ، والٹر کی والدہ جو پولیس افسر تھیں جو ڈیوٹی پر ہی دم توڑ گئیں ، مارسی اس کو اسٹرلنگ کو تبدیل کرنے میں مدد کرنے کے لئے راضی کرنے کی کوشش کرتی ہے ، لیکن والٹر نے انکار کردیا۔ اچانک ، ایک ڈرون H.T.U.V. اور والٹر اور سٹرلنگ کو فرار ہونے کی اجازت دیتا ہے۔ دونوں کو H.T.U.V لے جانے والا ڈرون دریافت ہوا۔ ایجنٹ کا ڈیٹا بیس ، اور والٹر اسے بازیافت کرنے کا انتظام کرتا ہے۔ تاہم ، کلیان ظاہر کرتا ہے ، ڈیٹا بیس لیتا ہے ، اور والٹر کو مارنے کی تیاری کرتا ہے۔ آس پاس کے علاقے میں سیکڑوں کبوتروں کی مدد سے ، وہ کِلیان کو مشغول کرکے فرار ہوگئے۔ ایک بار پھر سٹرلنگ کے بھیس میں ، کلیان H.T.U.V سے فرار ہو گیا ، اور مارسی کے روبوٹ کے ہاتھ سے اسے دیکھتے ہوئے اسٹرلنگ کے شبہات کو ہلا کر رکھ دیا۔

پانی کے اندر سب میرین میں ، والٹر نے انکشاف کیا کہ اس نے کِلیان پر ٹریکنگ ڈیوائس لگایا تھا اور اسے ہتھیاروں کی سہولت سے تلاش کیا تھا۔ والٹر اینٹیڈوٹ کو درست کرنے کا انتظام کرتا ہے اور کامیابی کے ساتھ اسٹرلنگ انسان کو دوبارہ تبدیل کردیتا ہے۔ کلیئن کے ٹھکانے تک پہنچنے ، اسٹرلنگ والٹر کی حفاظت کے بارے میں فکر مند ہے اور اسے سب میرین میں بھیج دیتا ہے۔ ایک بار اندر داخل ہونے پر ، سٹرلنگ نے کِلیان کا مقابلہ کیا ، لیکن انھیں دستک دے کر گرفتار کرلیا گیا جب کِلیان نے انکشاف کیا کہ اس نے سینٹرل ڈرونز تیار کیے ہیں تاکہ وہ اسٹرلنگ کی سربراہی میں ماضی کے مشن میں اپنے عملے کو ہلاک کرنے کا بدلہ لینے کے لئے ڈیٹا بیس کا استعمال کرتے ہوئے ایجنسی میں موجود ہر فرد کو نشانہ بنائے۔ آبدوز میں والٹر کی واپسی کو دیکھ کر ، کلیان نے اسے تباہ کردیا۔ ان سے ناواقف ، والٹر اپنی ایک ایجاد ، انفلٹیبل گلے کی مدد سے زندہ بچ گیا۔

ایک بار جب والٹر اسٹرلنگ کو آزاد کردیں ، تو ڈرون H.T.U.V کے قریب پہنچتے ہی دونوں فرار اور مارسی سے مدد کے لئے رابطہ کرتے ہیں۔ واشنگٹن میں ہیڈکوارٹر ڈی سی والٹر کیلیون کے بایونک بازو میں گھسنے کی کوشش کر رہا ہے لیکن جب کِلیان کو یہ معلوم ہوا تو وہ ڈرون کے ذریعے ہوائی جہاز کے ذریعے فرار ہونے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن والٹر پکڑ لیا۔ والٹر نے کلیان کو انفلٹیبل گلے میں پھنسا کر اپنی زندگی کو خطرے میں ڈال دیا اور والٹر خود گرتے ہی ولن کے بازو کو غیر فعال کردیا ، لیکن اسٹرلنگ ، جو خود کو واپس کبوتر میں بدل گیا ہے ، پہلی بار کامیابی کے ساتھ اڑ گیا اور اسے دوسرے کبوتروں کی مدد سے حفاظت میں لے گیا ، جبکہ کلیان کو مل گیا ہے اور اسے گرفتار کرلیا گیا ہے۔

دنیا کو بچانے کے باوجود ، اسٹرلنگ نے اپنی انسانی شکل میں - اور والٹر کو نافرمانی کی وجہ سے برطرف کردیا۔ تاہم ، H.T.U.V. کے ذریعہ ان کو جلدی سے دوبارہ حاصل کیا جاتا ہے۔ کیونکہ ایجنسی والٹر کے ھلنایک کو سنبھالنے کے زیادہ پر امن طریقوں سے سیکھ سکتی ہے۔

دنیا کو بچانے کے باوجود ، اسٹرلنگ نے اپنی انسانی شکل میں - اور والٹر کو نافرمانی کی وجہ سے برطرف کردیا۔ تاہم ، H.T.U.V. کے ذریعہ ان کو جلدی سے دوبارہ حاصل کیا جاتا ہے۔ کیونکہ ایجنسی والٹر کے ھلنایک کو سنبھالنے کے زیادہ پر امن طریقوں سے سیکھ سکتی ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.interfilmes.com/filme_31607_Um.Espiao.Animal-(Spies.in.Disguise.Pigeon.Impossible).html — اخذ شدہ بتاریخ: 18 جولا‎ئی 2021
  2. "Theodore Shapiro to Score Blue Sky Studios' 'Spies in Disguise' & Karyn Kusama's 'Destroyer'". Film Music Reporter. June 12, 2018. October 29, 2018 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ October 28, 2018. 
  3. ^ ا ب "Spies in Disguise". باکس آفس موجو. انٹرنیٹ مووی ڈیٹابیس. اخذ شدہ بتاریخ April 18, 2021. 
  4. Brueggemann، Tom (December 29, 2019). "'Little Women' Is the Top Box Office Newcomer; 'Skywalker' May Fall $100 Million Short of 'Jedi'". IndieWire. December 31, 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ December 31, 2019. 
  5. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  6. https://www.adorocinema.com/filmes/filme-248797/ — اخذ شدہ بتاریخ: 15 جولا‎ئی 2021
  7. D'Alessandro، Anthony (February 9, 2021). "Disney Closing Blue Sky Studios, Fox's Once-Dominant Animation House Behind 'Ice Age' Franchise". Deadline Hollywood (بزبان انگریزی). February 9, 2021 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ February 9, 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]