سیف سمیجو

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
سیف سمیجو
Saif Samejo, Music Mela.jpg
 

معلومات شخصیت
پیدائش 23 جنوری 1984 (36 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
خیرپور،  سندھ،  پاکستان  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Flag of Pakistan.svg پاکستان  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
مادر علمی جامعہ سندھ  ویکی ڈیٹا پر (P69) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ گلو کار  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ورانہ زبان سندھی،  اردو،  سرائیکی زبان  ویکی ڈیٹا پر (P1412) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ویب سائٹ
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

سیف سمیجو (پیدائش: 23 جنوری 1984) ایک گلوکار،[1] اور پاکستانی صوفی، لوک بینڈ دی اسکیچس کے لیڈ گلوکار، نغمہ نگار اور بانی ہیں۔ مئی 2014ء میں انہوں نے حیدرآباد، سندھ میں پہلا میوزک آشرم (اسکول) کھولا جس کا نام "لاہوتی میوزک آشرم" تھا۔[2] [3] انہوں نے کوک اسٹوڈیو میں داستان مومل رانو پر موسیقی تیار کی ہے..[4]

ابتدائی زندگی اور تعلیم[ترمیم]

سیف سمیجو 23 جنوری 1984 کو سندھ کے خیرپور میں پیدا ہوئے تھے۔ انہوں نے سندھ یونیورسٹی میں انگریزی ادب میں بیچلرز کی تعلیم حاصل کی۔

میوزک کیریئر[ترمیم]

مستقل مزاجی کے ساتھ دی اسکیچس کے نیند نشے ویچ، رانو، رات، مین صوفی ہوں، مینا جیسے گیت نہ صرف سندھ میں ہی بلکہ پورے پاکستان میں مقبول ہٹ ہوئے ہیں۔ حال ہی میں ایک نیا میوزک البم آپ (سندھی: تون)[5] اور ایک نیا گانا جوگی لاؤنچ کیا گیا ہے..[6] سیف نے موسیقی میں اصل راجستھانی ذائقہ پیش کرنے کے لئے مائی دھائی کے ساتھ مل کر گانے گائے، اس کے علاوہ ان کا ارادہ تھا کہ لاہوتی میوزک آشرم کے توسط سے دوسرے فنکار کے ساتھ بھی تعاون کیا جائے۔[7] [8]

لاہوتی براہ راست سیشن[ترمیم]

لاہوتی لائیو سیشن سیف سمیجو نے جون 2013ء میں شروع کیا تھا، جو کہ ایک ہفتہ وار سرگرمی ہے جہاں سندھ کے مختلف موسیقار براہ راست میوزک کے لئے سمیجو کی ٹھکانے پر جمع ہوتے ہیں۔ پرفارمنس کی آڈیو اور ویڈیو ریکارڈ کرکے سوشل میڈیا پر جاری کی جاتی ہے۔

سمیجو خود جامشورو میں واقع راک بینڈ دی اسکیچس کا رہنما ہے، اور وہ طویل عرصے سے لاہوتی سیشن کرنا چاہتا تھا۔ ثقافتی تحفظ کے لئے لاہوتی کے براہ راست سیشن کی انتہائی ناپختہ شکل میں ان کا ایک خواب سچ ہوتا ہے۔[9] سمیجو نے مزید کہا، "اس کا مقصد نہ صرف یہ تھا کہ ان موسیقاروں کو ریکارڈ کیا جائے، بلکہ ایسا کرنا ممکن ترین اعلی صوتی اور تصویری معیار میں کرنا تھا تاکہ انہیں سوشل میڈیا پر بھی اتنے ہی اچھے انداز میں پیش کیا جاسکے۔" .[10]

لاہوتی لائیو سیشن کے ذریعے تقریباً 50 مختلف لوک موسیقاروں کو ریکارڈ کیا گیا ہے اور ان کے گیتوں کو جاری کیا گیا ہے اور ان میں سے بیشتر کو پہلے کبھی کیمرا کے سامنے یا ریکارڈنگ میں نہیں لایا گیا تھا۔[11] کچھ نمایاں ناموں میں مائی دھائی، ذوالفقار فقیر، اریب اظہر، بینڈ بیل، ٹھٹھہ سے تعلق رکھنے والے دو چنگ پلیئرز - علی محمد اور فیروز رانجھو، مانجھی فقیر، طالب طلاری، مائی ہنجو اور محمد حسن شامل ہیں۔

لاہوتی میوزک آشرم[ترمیم]

لاہوتی اسکول آف میوزک لاہوتی لائیو سیشن کی توسیع ہے جو دیسی آلات اور ساز کے تحفظ کے تعارف کے ساتھ۔ سیف نے شروع کیا تھا.[12] لاہوتی میوزک اسکول کے نام سے منسوب لاہوتی میوزک آشرم حیدرآباد / جامشورو میں پہلا مناسب میوزک اسکول ہے جس کا مہورت (افتتاح) مئی 2014 میں کیا گیا تھا۔ اسکول میں چھتیس گھنٹوں کے میوزک سیکھنے کے ماڈیول کی بورڈ، گٹار، باس گٹار اور ڈھول کے ساتھ مغربی آلات اور چنگ، بورینڈو، شہنائی، تانبورو، سارنگی، نار، ستار، بانسری اور ڈھولک / طبلہ کے ساتھ دوسرے آلات بھی پیش کیے جاتے ہیں۔ [13] بعد میں وہ طلبا جو موسیقی کی تیاری کے میدان میں دلچسپی کا مظاہرہ کرتے ہیں ان کو بھی اپنی صلاحیتوں (سکلز) کو بروئے کار لانے کے لئے اسٹوڈیو کی سہولیات فراہم کی جاتی ہیں۔[14]

ڈسکوگرافی[ترمیم]

البمز دستکاری (البم)|دستکاری (2009) [15] توں (آپ) (2016) میوزک ویڈیو اور سنگلز مینا (گانا)|مینا

سانچہ:The Sketches

بیرونی روابط[ترمیم]

حوالا جات[ترمیم]

  1. "Saif Samejo". IMDb. اخذ شدہ بتاریخ 07 نومبر 2019. 
  2. Mahmood، Rafay. "Music along the Indus: Jamming in Jamshoro". 
  3. Sabeeh، Maheen. "The mystic might of Saif Samejo". www.thenews.com.pk (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 07 نومبر 2019. 
  4. "Dastaan-e-Moomal Rano - Episode 5 - Season 11 - Coke Studio Pakistan". www.cokestudio.com.pk. اخذ شدہ بتاریخ 07 نومبر 2019. 
  5. "The Sketches album 'You' is a worth-taking journey from Jamshoro to New Mexico". دی ایکسپریس ٹریبیون. April 22, 2016. اخذ شدہ بتاریخ 10 مئی 2016. 
  6. "Did you know?: Jogi by The Sketches bags nomination at New Mexico Music Awards". دی ایکسپریس ٹریبیون. اخذ شدہ بتاریخ 10 مئی 2016. 
  7. "The Sketches collaborate with Mai Dhai". دی ایکسپریس ٹریبیون. September 23, 2015. اخذ شدہ بتاریخ 10 مئی 2016. 
  8. "Lahooti Live Sessions: Traditional music in its purest form". The Express Tribune. 
  9. Mahmood، Rafay. "Lahooti Live Sessions: Traditional music in its purest form". 
  10. Mahmood، Rafay. "Music along the Indus: Jamming in Jamshoro". 
  11. Ansar، Hasan. "Exploring Sindh beyond the cliché of folk music". 
  12. "Musicians: Surreal beginnings". The Express Tribune. 
  13. "Resonance of heritage: Sindhi musicians willing to give away life for Sur". دی ایکسپریس ٹریبیون. اخذ شدہ بتاریخ 12 مئی 2016. 
  14. "Music along the Indus: Jamming in Jamshoro". The Express Tribune. 
  15. www.amazon.com https://www.amazon.com/gp/product/B06Y2FD2XN/ref=dm_ws_sp_ps_dp. اخذ شدہ بتاریخ 07 نومبر 2019.  مفقود أو فارغ |title= (معاونت)