شاذیہ علمی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
شاذیہ علمی
Shazia Ilmi.jpg 

معلومات شخصیت
پیدائش سنہ 1970 (عمر 48–49 سال)  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں تاریخ پیدائش (P569) ویکی ڈیٹا پر
کانپور  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں مقام پیدائش (P19) ویکی ڈیٹا پر
شہریت Flag of India.svg بھارت  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں شہریت (P27) ویکی ڈیٹا پر
جماعت عام آدمی پارٹی
بھارتیہ جنتا پارٹی  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں سیاسی جماعت کی رکنیت (P102) ویکی ڈیٹا پر
عملی زندگی
پیشہ صحافی  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں پیشہ (P106) ویکی ڈیٹا پر

شاذیہ علمی (پیدائش 1970) ایک بھارتی سیاست دان ہے. انہوں نے کانپور میں تعلیم حاصل کی۔[1] وہ پہلے سٹار نیوز میں ایک ٹی وی صحافی اور اینکر تھے. انہوں نے نیویارک فلم اکیڈمی سے ڈپلومہ کیا۔[2] وہ سال 2011 اور 2012 میں انا ہزارے کی قیادت میں بھارت کی کرپشن کے خلاف مہم میں ترجمان رہی. اس انسداد بد عنوانی کے بل کے لیے ایک میڈیا مہم کی قیادت کی. (جان لوکپال بل) . وہ عام آدمی پارٹی نیشنل ایگزیکٹو کی رکن بھی تھی لیکن مئی 2014 میں وہ پارٹی چھوڑ کر جنوری 2015 میں جنتا پارٹی میں شامل ہو گئی.

شاذیہ علمی بھارتی نیشنل کانگریس کی سیاسی جماعت سے وابستہ کان پور کے مسلم گھرانا سے تعلق رکھتی ہے. اس کے والد مولانا اسحاق علمی کان پور میں ایک اخبار " سیاست جدید" کے بانی اور مدیر تھے. اس کے ایک چچا اترپردیش کی قانون ساز اسمبلی کے رکن بھی ہیں اور دو دہائیوں سے زیادہ عرصہ تک ریاستی وزیر خارجہ کے زیر انتظام ہیں . اس کا بھائی ڈاکٹر اعجاز المی بھارتی جنتا پارٹی کا ترجمان اور رکن ہے. اس کی بہن کی شادی وزیر عارف محمد خان سے ہوئی جو سابق بھارتی نیشنل کانگریس سیاست دان اور وزیر تھے اور بعد میں باہوجن سماجی پارٹی میں شمولیت اختیار کی.

علمی نے کان پور اور نینی تال کے سینٹ میری اسکول سے تعلیم حاصل کی اور اس کے بعد سینٹ بیدی کالج شملہ سے حاصل کی. اور اس کے جامیعہ ملیہ اسلامیہ اور یونیورسٹی آف ویلس کارڈف سے صحافت اور نشریات کا ڈگری کورس مکمل کیا. اس نے نیویارک فلم اکیڈیمی سے 16 ملی میٹر فلم پروڈکشن کا ڈپلومہ بھی مکمل کیا.

علمی جنوری 2017 میں ایڈیشنل انجنیر ڈائریکٹر (غیر رسمی پارٹ ٹائم آزادانہ) آف انڈیا لمیٹڈ مقرر ہوئی. یہ تقرری مارچ 2017 سے 30 جنوری 2020 تک تھی لیکن یہ بی جے پی جماعت کی طرف منسوخ کر دی گئی.

علمی نے 15 سال مختلف پہلوؤں پر ٹیلی ویژن خبروں اور دستاویزی پروگراموں میں گزارے. وہ سٹار نیوز کی اینکر بھی تھی. جہاں وہ ایک مقبول پروگرام دیش ودیش کی میزبانی کرتی تھی جو پرئم ٹائم جبروں پر مشتمل تھا. علمی ریڈیو اور ٹی وی میں خواتین کی بین الاقوامی ایسو سی ایشن کی رکن تھی. اس کی فلم پی. او. 418 سیاست کان پور اردو زبان کے اخبار کی جدوجہد پر مشتمل تھی۔ 2011ء میں فلمی میلہ آئی اے ڈبلیو آر ٹی میں شامل کی گئی اور اسی طرح کے ایک اور تہوار کیرالہ میں بھی شامل کی گئی.

حوالہ جات[ترمیم]

  1. BP Staff۔ "The Biography of Shazia Ilmi, a prominent Team Anna Member"۔ Biharprabha News۔ مورخہ 25 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 18 جون 2013۔
  2. Klaus Voll؛ Kamakshi Nanda۔ AAM AADMI PARTY (AAP) A NEW POLITICAL PARTY IN INDIA (پی‌ڈی‌ایف)۔ FEPS۔ صفحہ 9۔ مورخہ 25 دسمبر 2018 کو اصل (پی‌ڈی‌ایف) سے آرکائیو شدہ۔